nou... iedereen de schuilkelder in, just me is herborenquote:
Vanaf nu gaat het hard met het licht worden 's ochtends.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was vroeg gaan slapen gisterenavond en was daarom vanmorgen vroeg wakker.
Ik was verbaasd hoe snel het van donker naar licht ging
[..]
Heeft Mw MM het naar haar zin?
Heerlijk die langer dagenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat het hard met het licht worden 's ochtends.
Elke dag een paar minuten eerder.
En ja, mw. MM net even gesproken en die staat al weer in haar skischoenen te trappelen om de berg op te gaan. Daar is het ook schitterend weer en er ligt ruim anderhalve meter sneeuw hoog op de berg.
Ze wil niet terug komen (maar ze moet binnenkort!)...
Niets moet, maar ze zal ook wel willenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:38 schreef MadMaster het volgende:
Ze wil niet terug komen (maar ze moet binnenkort!)...
Het vliegtuig wacht niet op haar, denk ik...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:44 schreef just me het volgende:
[..]
Niets moet, maar ze zal ook wel willen
Oh daar zit ook wat in ja!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het vliegtuig wacht niet op haar, denk ik...
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:37 schreef ToT het volgende:
Gisteren voor het eerst met mini-ToT gewandeld in een buggy.
[ afbeelding ]Voelt meteen een heel stuk onpersoonlijker aan als je hem niet kunt aankijken!
(Ja de riempjes zitten ff niet goed, maar was even snel voor de foto zo.)
Of zichzelf.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:52 schreef just me het volgende:
[..]![]()
dus goed opletten of hij geen schoentjes, sokken of speeltjes eruit gaat gooien![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:52 schreef just me het volgende:
[..]![]()
dus goed opletten of hij geen schoentjes, sokken of speeltjes eruit gaat gooien![]()
zonder speen naar buiten dus. Of een speenkettingquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]Het eerste schoentje zijn we al kwijt!
Tijdens de eerste wandeling dus!
Gelukkig was het maar een goedkope van Zeeman, maar toch...
Teruggefietst, overal gekeken, maar niet kunnen vinden.
Een speentje zou veel erger zijn, want deze zijn 7 euro per stuk!![]()
![]()
7 euro? Is ie van goud ofzo.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]Het eerste schoentje zijn we al kwijt!
Tijdens de eerste wandeling dus!
Gelukkig was het maar een goedkope van Zeeman, maar toch...
Teruggefietst, overal gekeken, maar niet kunnen vinden.
Een speentje zou veel erger zijn, want deze zijn 7 euro per stuk!![]()
![]()
Vandaag was ook een gouden dagquote:
Klopt. Ik heb 'm zelfs aangestipt, laatstquote:Op zaterdag 16 februari 2019 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
@:elfletterig Jungle in een Gerd Janson translation (is dat een remix?) in mijn Release Radar vandaag.
Vandaag was ook een gouden dagquote:
Ze was niet thuis, maar vanmiddag lekker bij Bea in Lage Vuursche op het terras gezeten.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vandaag was ook een gouden dag
echt genoten van het heerlijke weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |