Ja, het werd nu wel erg makkelijk hè?quote:
was het zo erg ?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit jaar niet gezocht ook. Eerst de rekening van de auto maar eens betalen.
Nou, om dat binnen een seconde te typen valt nog niet meequote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, het werd nu wel erg makkelijk hè?
2e rekening nog steeds niet binnen.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb goede hoop dat de nieuwe wifi mij vanavond gaat helpen
5 Ghz? Dat maakt het wel een stuk sneller.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb goede hoop dat de nieuwe wifi mij vanavond gaat helpen
gewoon ook wachten met betalenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
2e rekening nog steeds niet binnen.![]()
Woensdag gebeld wanneer die kwam. Zegt ie.... die gaat vandaag met de post mee.
Tot op heden niets ontvangen.
Als ik dinsdag niets heb, dan moet hij hem maar mailen hoor.
nee, die lijkt er niet bij te zitten, maar het nieuwe modem helpt welquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
5 Ghz? Dat maakt het wel een stuk sneller.
Wat voor modem heb je?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, die lijkt er niet bij te zitten, maar het nieuwe modem helpt wel
Omdat ik het ook weet. Alleen wist jij het sneller.quote:
Ja maar ik wil het eigenlijk helemaal niet wetenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat ik het ook weet. Alleen wist jij het sneller.
Tja, pech gehad. Nu is er iets anders dat echt belangrijk is dat niet meer in je hoofd past.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het eigenlijk helemaal niet weten
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik lees mee en de commentaren zijn op zich al grappig.
Ga zo door...
Zo werkt dat inderdaad hè?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, pech gehad. Nu is er iets anders dat echt belangrijk is dat niet meer in je hoofd past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |