in Lage Vuursche moet je pannenkoeken eten, pannenkoek!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze was niet thuis, maar vanmiddag lekker bij Bea in Lage Vuursche op het terras gezeten.
Uitsmijtertje, milkshake, het kon weer!
Nee, maar van het merk MAM, en da's prijzig.quote:
Wij zijn vandaag met 3 Filipijnse vriendinnen van mijn vrouw en 2 mannen in Groningen wezen shoppen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:14 schreef just me het volgende:
Vandaag was ook een gouden dag
echt genoten van het heerlijke weer!
Ik lust alleen maar pannenkoeken van een dag oud.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in Lage Vuursche moet je pannenkoeken eten, pannenkoek!
Gisteren en vandaag lekker buiten in de tuin kunnen lunchen, gisteren was het aangenamer, maar vandaag ging het ook wel
dan mag je hopen dat ie er niet zoveel gaat slijten als Lennon.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar van het merk MAM, en da's prijzig.
Perfecte pasvorm in het mondje zodat ze 'm beter vasthouden en het is beter voor de ontwikkeling van de onderkaak en de tandjes enzo. Achterlijk, achterlijk duur, maar hij is er aan gewend geraakt en hij wil nu absoluut geen ander soort speentje meer.Die liggen direct op de grond.
Misschien moet je hem voorzichtig vertellen dat hij er nu eigenlijk wel wat te oud voor is...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan mag je hopen dat ie er niet zoveel gaat slijten als Lennon.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien moet je hem voorzichtig vertellen dat hij er nu eigenlijk wel wat te oud voor is...
Ja, de buren hadden het er ook al over dat zodra ze tandjes beginnen te krijgen, dat de nieuwe speentjes niet meer aan te slepen zijn!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan mag je hopen dat ie er niet zoveel gaat slijten als Lennon.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien moet je hem voorzichtig vertellen dat hij er nu eigenlijk wel wat te oud voor is...
Lekker!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben net wel pannenkoeken gegeten
waarom moet een kind in hemelsnaam steeds een speen in? Wij zijn toch ook gewoon groot geworden zonder dat er continu een stop in werd geduwd?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, de buren hadden het er ook al over dat zodra ze tandjes beginnen te krijgen, dat de nieuwe speentjes niet meer aan te slepen zijn!
soms is een speen het enige waar een klein kind rustig van wordt. Als ouder is het dus soms een zegen om een speen te hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waarom moet een kind in hemelsnaam steeds een speen in? Wij zijn toch ook gewoon groot geworden zonder dat er continu een stop in werd geduwd?
Ik had wel een speenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waarom moet een kind in hemelsnaam steeds een speen in? Wij zijn toch ook gewoon groot geworden zonder dat er continu een stop in werd geduwd?
Plakband helpt ook om hem stil te houden.quote:
Ducktapequote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Plakband helpt ook om hem stil te houden.
quote:
Ik ben nu wel even aan rust toe! Merel kwam nog even langs vanmiddag en bleef eten.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij pakt het wel heel grondig aan.
Gezellig!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nu wel even aan rust toe! Merel kwam nog even langs vanmiddag en bleef eten.
Ik heb ze net uitgezwaaid
Dat is mooiquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig!
Zo meteen lekker rustige muziek.
Ik ken het niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben de Great british sewing bee aan het kijken, maar dat soort dingen kan ik echt niet hoor. Wel leuk om te kijken, heb eerder ook wel eens een seizoen gekeken.
Ook jij kunt het leren !quote:
Toch knap.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan met moeite een rechte lijn stikken
daar heb ik een volledige naaicursus over gedaan en sindsdien heb ik de naaimachine niet meer aangeraakt. Ooit....quote:
Oh ja, die stopte toch die cursus, jammer, maar wie weet ooitquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar heb ik een volledige naaicursus over gedaan en sindsdien heb ik de naaimachine niet meer aangeraakt. Ooit....
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
En dit ken ik toch wel, pas bij het refrein rinkelde het belletje, maar geen idee
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:07 schreef just me het volgende:
@:Melting, het is al bijna carnaval, heb je je pakje al ?
Aloha livelink.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:09 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Volgens mij hoor ik Sade (of hoe schrijf je dat?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |