SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het nummer hiervoor was jouw verzoekje?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Uurtje lukt wel. Dit is een andere versie, btw, maar ook lekker.
Naja, een andere uitvoering, maar dat kan naatje niet helpen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het nummer hiervoor was jouw verzoekje?
Alsnog was het wel nice hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naja, een andere uitvoering, maar dat kan naatje niet helpen.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alsnog was het wel nice hoor.
Maar nu jouw verzoekje is geweest, taai ik wel af.
Bye peepz en dank u weer DJ![]()
.
Trustenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
.
hmm... jammer. had toch voor de flac moeten gaan dan :$quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
Deze komt inderdaad een beetje "quiet" door hier..
Trusten, moemoe en tot een volgende keer!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
.
Nee hoor, de 'uitschieters' komen hard zat binnen. Tof nummer wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:10 schreef De_Nater het volgende:
[..]
hmm... jammer. had toch voor de flac moeten gaan dan :$
apartquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
Hoewel het één van haar grootste hits is, staat het nummer van net NIET op de Greatest Hits-cd van Björk. Fans mochten stemmen over de inhoud van die cd en lieten dat nummer weg...
Simian Mobile Disco - The Hustlerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen tags, btw. Of blijft het al een tijdje hangen?
vreemdquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen tags, btw. Of blijft het al een tijdje hangen?
VLC laat het hier niet zien en de R49 site ook niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Simian Mobile Disco - The Hustler
Dan moet De Nater extra zorgvuldig articuleren bij de aan- en afkondiging van de nummersquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
VLC laat het hier niet zien en de R49 site ook niet.
ik lever ook gewoon de playlist aan achteraf altijdquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet De Nater extra zorgvuldig articuleren bij de aan- en afkondiging van de nummers
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet De Nater extra zorgvuldig articuleren bij de aan- en afkondiging van de nummers
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:22 schreef De_Nater het volgende:
[..]
ik lever ook gewoon de playlist aan achteraf altijd
Bekende klanken, zal wel bij één van jouw shows te horen zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig herken ik soms ook nog iets
Hot Chip - Ready For The Floor
Heb 'm wel eens gedraaid jaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bekende klanken, zal wel bij één van jouw shows te horen zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |