Schone of vuile?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Eerst even de Appie afhandelen maar zo en de was wegbrengen
Niet echt vuil ik ben een schoon menneke welquote:
Ik heb daar zo'n haat aan!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Deisyy post ook 1 bericht BAM topic vol
Luie vlerk!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet echt vuil ik ben een schoon menneke welmaar volgens mijn moeder verpest ik dingen in de was dus ik laat haar in die waan
Ja alsof ik daar wel duidelijk in benquote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n haat aan!
Suggesties voor de OP zijn welkom
Ik heb hier ook geen duidelijkheid over.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alsof ik daar wel duidelijk in ben
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent van Spaanse komaf?
Nooit geweten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:23 schreef chufi het volgende:
Mijn Spaanse rootshuisMooi pand zeg! Stukken beter dan die saaie recht toe, recht aan huizen hier in Nederland. Eenheidsworst is zó saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Net begonnen, maar ik heb nog van alles te doen.quote:
ik heb meerdere originesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hier ook geen duidelijkheid over.
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:23 schreef chufi het volgende:
Mijn Spaanse rootshuisLloret?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja dat komt omdat het daar niet zo plat isquote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi pand zeg! Stukken beter dan die saaie recht toe, recht aan huizen hier in Nederland. Eenheidsworst is zó saai.
Nee dit is in de binnenlanden ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dit is in de binnenlanden ...Je bent gewoon een inboorling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Voor mij ook, net weer fysio gehad dus ik heb mijn verplichtingen van deze week weer achter de rug.quote:
Als ik rook voor ik de deur uit ga, kan ik er weer even tegenaan, maar ben na een aantal uren altijd weer blij als ik thuis mijn relaxtheid weer even op peil kan brengen.quote:
gamba’squote:
Ben geen liefhebber, sterker, ik eet ze niet, maar het is een goed nummer.quote:
Gewokte spinazie, gebakken aardappeltjes en zalmquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:07 schreef chufi het volgende:
Hmmm wat zal ik vandaag eens gaan eten ..
Mexicaanse maissoep met gele bietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:07 schreef chufi het volgende:
Hmmm wat zal ik vandaag eens gaan eten ..
lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewokte spinazie, gebakken aardappeltjes en zalm![]()
Vrijdag!
Gewokte spinazie ziet er altijd zo treurig uit. Ligt het daar zo'n beetje zielig ineengekrompen in die pan. Bladgroente met een diepe depressie.quote:
Ik niet hoor, staat op de Albert Heijn app als suggestie, daar hadden chuf en ik het over vorige weekquote:
nehhh veel te zomersquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat geel misschien wel de lievelingskleur van Till is ?!!
Jij eet spinazie rauw?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewokte spinazie ziet er altijd zo treurig uit. Ligt het daar zo'n beetje zielig ineengekrompen in die pan. Bladgroente met een diepe depressie.
Ooooww lijkt mij juist wel een lekker soepje, vooral als die een beetje pittig is en dat lijkt me wel, want Mexicaans.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik niet hoor, staat op de Albert Heijn app als suggestie, daar hadden chuf en ik het over vorige week
Kan best hoor, in een salade of bij broodbeleg, zit meer vitamines dingesen in dan in gewone sla.quote:
Het ziet er niet echt aantrekkelijk uit imoquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooooww lijkt mij juist wel een lekker soepje, vooral als die een beetje pittig is en dat lijkt me wel, want Mexicaans.
Snotterig ziet er inderdaad minder depressief uit als depressiefquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gekookt. Dan ziet het er minder zielig uit, want snot.
Ik eet spinazie zelf ook weleens in een salade, is lekker en inderdaad supergezond, maar dacht zomaar en misschien geheel onterecht dat L2B dat niet eet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan best hoor, in een salade of bij broodbeleg, zit meer vitamines dingesen in dan in gewone sla.
Ik prak er altijd een soort van Olvarit van.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snotterig ziet er inderdaad minder depressief uit als depressief
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet spinazie zelf ook weleens in een salade, is lekker en inderdaad supergezond, maar dacht zomaar en misschien geheel onterecht dat L2B dat niet eet.
Yup, makes sense Deisquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik prak er altijd een soort van Olvarit van.
Ook echt door je aardappels geprakt?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik prak er altijd een soort van Olvarit van.
Het is erg bitter. Maar in combinatie met andere ingrediënten zal het best smakelijk zijn. Beetje overgewaardeerd als groente, imo. Je kan geen kookprogramma meer zien, of ze hebben weer spinazie.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet spinazie zelf ook weleens in een salade, is lekker en inderdaad supergezond, maar dacht zomaar en misschien geheel onterecht dat L2B dat niet eet.
Yup, inclusief kuiltje jus en bal gehakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook echt door je aardappels geprakt?![]()
Kan je beter diepvriesspinazie eten
Bitter? Valt toch wel meequote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is erg bitter. Maar in combinatie met andere ingrediënten zal het best smakelijk zijn. Beetje overgewaardeerd als groente, imo. Je kan geen kookprogramma meer zien, of ze hebben weer spinazie.
Ja, die zooi uit de winkel misschien. Maar ekte spinazie uit eigen tuin is behoorlijk bitter. Doperwten zijn uit eigen tuin weer op een vieze manier zoet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bitter? Valt toch wel meeIk snap wel dat ze het overal ingooien, er zit (vooral rauw) geen hele sterke smaak aan dus kan overal bij. Zelfs in een smoothie oid proef je het nauwelijks.
Spinazie is toch niet bitterquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is erg bitter. Maar in combinatie met andere ingrediënten zal het best smakelijk zijn. Beetje overgewaardeerd als groente, imo. Je kan geen kookprogramma meer zien, of ze hebben weer spinazie.
Verbouw je dat zelf?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, die zooi uit de winkel misschien. Maar ekte spinazie uit eigen tuin is behoorlijk bitter. Doperwten zijn uit eigen tuin weer op een vieze manier zoet.
Gehaktbalquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yup, inclusief kuiltje jus en bal gehakt.
Jawel hoor, is aardig aan de bittere kant. Net als lof.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spinazie is toch niet bitter
Wokken met wat ui en een teentje knoflook is echt heerlijk!
wortels uit de ovenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gekookte wortels zijn ook niet te pruimen. Dat heeft ook dat weeïge zoete. Maar rauw
Ik hou wel van weeïg zoet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gekookte wortels zijn ook niet te pruimen. Dat heeft ook dat weeïge zoete. Maar rauw
Nee, deden mijn ouders, maar die zijn er nu gelukkig mee gestopt. Het is me een bult werk om het bij te houden, niet normaal joh wat die 2 verbouwden. Leek wel voor een heel weeshuis ieder jaar. Vriezer volgepropt met al die voedzame en gezonde troep.quote:
Ik weet niet watvoor spinazie jij eet, maar ik heb nog nooit bittere spinazie gehad.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel hoor, is aardig aan de bittere kant. Net als lof.
Er moet eigenlijk nog iets van chorizo doorheen ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:23 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja ik ging even die maissoep googlen
Zelf verbouwen is inderdaad een hele klus, maar wel leuk als je je zelf verbouwde groente op tafel kan zetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, deden mijn ouders, maar die zijn er nu gelukkig mee gestopt. Het is me een bult werk om het bij te houden, niet normaal joh wat die 2 verbouwden. Leek wel voor een heel weeshuis ieder jaar. Vriezer volgepropt met al die voedzame en gezonde troep.Geen snack te vinden daar.
Paprika, rode/gele ui, pastinaak, knoflook, schijfjes aardappel er ook nog bij mieteren met een paar takken rozemarijn, beetje olie over sprenkelen en lekker proppen als de aardappelen goudbruin zijn.quote:
En dan is het ook nog bitterquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, deden mijn ouders, maar die zijn er nu gelukkig mee gestopt. Het is me een bult werk om het bij te houden, niet normaal joh wat die 2 verbouwden. Leek wel voor een heel weeshuis ieder jaar. Vriezer volgepropt met al die voedzame en gezonde troep.Geen snack te vinden daar.
Dat klinkt veel beter dan gele biet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er moet eigenlijk nog iets van chorizo doorheen ofzo
Uit eigen tuin?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet watvoor spinazie jij eet, maar ik heb nog nooit bittere spinazie gehad.
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Paprika, rode/gele ui, pastinaak, knoflook, schijfjes aardappel er ook nog bij mieteren met een paar takken rozemarijn, beetje olie over sprenkelen en lekker proppen als de aardappelen goudbruin zijn.
quote:
Is bijzonder smakelijk. En dan die knoflookteentjes uitknijpen over een stuk vlees. Man man.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat je last had van een virus.
[ afbeelding ]
Hier gaat de pc het vast beter van doen.quote:
quote:
nee, wat anderesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een harde muur, want die krijgt ook een petzi.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier gaat de pc het vast beter van doen.
Ik heb vroeger eens zo hard op mijn toetsenbord geslagen dat ik ook dwars door mijn bureaublad sloeg.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vroeger eens zo hard op mijn toetsenbord geslagen dat ik ook dwars door mijn bureaublad sloeg.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ie zou komen .. iets vroeger dan voorspelt
Nee dat was van de zuurkool.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wou het net zeggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wel lekker als ovenschotel met ham en kaas.
Ik had er vorige week een salade mee gemaakt, met appel, banaan, gekookt eitje en pecannotenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wel lekker als ovenschotel met ham en kaas.
witloftaartquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, vooral de kern. Dat wegflikkeren en van de rest een rauwkostsalade maken.
Dát klinkt helemaal niet slecht!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er vorige week een salade mee gemaakt, met appel, banaan, gekookt eitje en pecannoten
Dressing van een lepel yoghurt en een lepel mayo, was echt yammie!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dát klinkt helemaal niet slecht!
BANAANquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er vorige week een salade mee gemaakt, met appel, banaan, gekookt eitje en pecannoten
Je had er een mooi woord voor, maar dat ben ik vergeten.quote:
Ik las net in dit topic dat iemand geen banaan lustte en dacht "Hoe kan iemand nou geen banaan lusten?"quote:
Normaal deed ik er walnoten door, ff opgepiept in een hete koekenpan. Honing, banaan, scheutje appelazijn, gember en sinaasappelrasp. Ook erg lekker. Met pecannoten zal ik eens doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dressing van een lepel yoghurt en een lepel mayo, was echt yammie!
Ik lust het wel!! Maar in een salade?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las net in dit topic dat iemand geen banaan lustte en dacht "Hoe kan iemand nou geen banaan lusten?"
Maar jij dus ook niet.
Dat klinkt ook lekker zeg, behalve de gember, die hoort echt in dat topic thuis.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Normaal deed ik er walnoten door, ff opgepiept in een hete koekenpan. Honing, banaan, scheutje appelazijn, gember en sinaasappelrasp. Ook erg lekker. Met pecannoten zal ik eens doen.
Ook al banaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Normaal deed ik er walnoten door, ff opgepiept in een hete koekenpan. Honing, banaan, scheutje appelazijn, gember en sinaasappelrasp. Ook erg lekker. Met pecannoten zal ik eens doen.
Dat is heerlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik lust het wel!! Maar in een salade?Gewoon echt gewone banaan? Geen gebakken plantains oid?
Ik heb een collega die ALLES lust, behalve banaan.
Nee echt een serieus gewone banaanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik lust het wel!! Maar in een salade?Gewoon echt gewone banaan? Geen gebakken plantains oid?
Ik heb een collega die ALLES lust, behalve banaan.
Ja, het is wel gezond en zo. Sorry.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook al banaan.Al die fruitdingen in een salade brrr
In een salade kan best, in warm eten moet ik echt geen fruit.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook al banaan.Al die fruitdingen in een salade brrr
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een salade kan best, in warm eten moet ik echt geen fruit.
Pizza of tosti Hawaï
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook maar niets. Warme ananas of appelmoes.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een salade kan best, in warm eten moet ik echt geen fruit.
Pizza of tosti Hawaï
[ afbeelding ]
Nee, dan mensen die patat/friet door hun appelmoes heen roeren en er nog van genieten ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar niets. Warme ananas of appelmoes.![]()
Alhoewel, warm appelgebak. Hm
Die is leuk.quote:
Dat doen toch alleen kinderen?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dan mensen die patat/friet door hun appelmoes heen roeren en er nog van genieten ook.*ril*
Nee, ik kende een aantal volwassenen die dat deden. Daar mag van mij een straf op komen te staan. Zó goor.quote:
Bah, smaak is best wel iets raars eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dan mensen die patat/friet door hun appelmoes heen roeren en er nog van genieten ook.*ril*
Ja, heel vreemd. De ontwikkeling op smaakgebied van kind naar volwassene alleen al.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bah, smaak is best wel iets raars eigenlijk.
Precies. Doe dan maar een paar schijfjes in roomboterbladerdeeg met een berg kaneel.quote:
Inderdaad, als kind lustte ik bijna niets en nu is er nog maar weinig wat ik niet eet. Lever en ander orgaanvlees en gember bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, heel vreemd. De ontwikkeling op smaakgebied van kind naar volwassene alleen al.
Ik heb mij er wel eens in verdiept en de theorie is best wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, heel vreemd. De ontwikkeling op smaakgebied van kind naar volwassene alleen al.
Appelbeignet!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Precies. Doe dan maar een paar schijfjes in roomboterbladerdeeg met een berg kaneel.
Er is geen kind dat graag bitter eet. Wel spinazie, dus mijn ouders deden iets niet goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, als kind lustte ik bijna niets en nu is er nog maar weinig wat ik niet eet. Lever en ander orgaanvlees en gember bijvoorbeeld.
Is dat in het kort uit te leggen?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mij er wel eens in verdiept en de theorie is best wel leuk eigenlijk.
Dat denk ik ook of er was een bitter plasje over gedaan door één of ander beestquote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is geen kind dat graag bitter eet. Wel spinazie, dus mijn ouders deden iets niet goed.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook of er was een bitter plasje over gedaan door één of ander beest
Het Drentse Elandquote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook of er was een bitter plasje over gedaan door één of ander beest
Verbitterd mens waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Toch die buurvrouw daar eens in de gaten houden.
Dezelfde als die tegen mijn kerstboom had geplastquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is geen kind dat graag bitter eet. Wel spinazie, dus mijn ouders deden iets niet goed.
Vroeger toen we nog in berenvellen liepen...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is dat in het kort uit te leggen?
Het vermoeden gaat de rondequote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dezelfde als die tegen mijn kerstboom had geplast
Wat doe je er toch mee ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:21 schreef mario390 het volgende:
kreditcard de 7te keer in 2 jaren gespeert
Het is niet één van de sympathiekste mensen in ieder geval. Mens doet echt geen smoel open, maar verder heb je er ook geen last van.quote:
Ah ja, logisch. Zo snap ik het ook niet dat er mensen zijn die rabarber lusten. Sommigen eten het zelfs rauw. Iedere vezel in je lichaam schreeuwt nee en toch eten ze het.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Vroeger toen we nog in berenvellen liepen...
Bitter is de laatste smaak die je leert waarderen (meestal tussen de 16-18 jaar), zoet als eerste. De reden daarvoor is dat bitter vaak betekend dat iets giftig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Vroeger kauwden we nog wel eens op wilde zuring .. ja waarom weet ik ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah ja, logisch. Zo snap ik het ook niet dat er mensen zijn die rabarber lusten. Sommigen eten het zelfs rauw. Iedere vezel in je lichaam schreeuwt nee en toch eten ze het.
Ik vind sowieso de evolutie van de mensheid rete interessant.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah ja, logisch. Zo snap ik het ook niet dat er mensen zijn die rabarber lusten. Sommigen eten het zelfs rauw. Iedere vezel in je lichaam schreeuwt nee en toch eten ze het.
Who cares?quote:
Dat is nieuws voor me. Even opgezocht en dit gevonden:quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger kauwden we nog wel eens op wilde zuring .. ja waarom weet ik ook niet
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de evolutie van de mensheid rete interessant.
Tot aan de jaren 80 danquote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld maar waren er zonder die figuren er beter af geweest?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat mij betreft mij had de evolutie wel enkele figuren kunnen missen.
Maar dan had het er misschien heel anders uitgezien ..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld maar waren er zonder die figuren er beter af geweest?
slalom gekijkt?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan had het er misschien heel anders uitgezien ..
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan had het er misschien heel anders uitgezien ..
Bedankt, nu zit ik met The sound of music in mijn hoofd.quote:
17,6 graden buiten.quote:
Wham?quote:
Ik heb het goed geraden.quote:
Soury is back.quote:
Bread?quote:
quote:
Nee hoorquote:
Ja, volgende week komt er een vloer in.quote:
Topquote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, volgende week komt er een vloer in.Vanmorgen er geweest (vloer is opgemeten) en gelijk wat schoonmaak spul en handschoenen gekocht en iig de plee gepoetst
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Top.. Kun je binnenkort Scrut het leven zuur maken
Dat wil ik doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Top.. Kun je binnenkort Scrut het leven zuur maken
Ik ga een drone kopen en die door oost laten vliegen net zo lang ik iemand zie achter een scherm met FOK eropquote:
Dan ga ik jouw leven maar zuur maken.quote:
Als wie kent de straat kenner heb ik wel suggestiesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga een drone kopen en die door oost laten vliegen net zo lang ik iemand zie achter een scherm met FOK erop
Heb je die nog niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga een drone kopen en die door oost laten vliegen net zo lang ik iemand zie achter een scherm met FOK erop
Nee maar nu heb ik een missiequote:
quote:
Sugarbabes?quote:
Oh, ik houd niet zo van hardrock.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoor Jump van Sugababes?
VAN HALEN
Godverdomme Deisquote:
Op vakantiequote:
Petzie maakte er nog meer werk vanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet toch dat je van glitters houdt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Petzie maakte er nog meer werk vanTring tring, Ik ben het Soury
Dat is toch die franse muis?
Wat vervelend, potverdorie,
er is geen franse kaas in huis.
Soury wordt boos, stelletje wrekken,
en zwaait wild met haar baquette.
Oeps daar ging de telescoop van Recce,
en zwiep daar ging Ghost zijn toupet.
Zoek dekking, zoek hulp, bel Martin Gaus
Dier terrormuis is in da house.
Geweldig toch. Maar die twee weken rust was niet eens zo gek. Wat een gedoe dat verhuizen.quote:
En dan zit je nog steeds in je ouwe flatquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Geweldig toch. Maar die twee weken rust was niet eens zo gek. Wat een gedoe dat verhuizen.
Nou ouwe, ik zou blij zijn als het april is en dat ik alles op orde heb.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan zit je nog steeds in je ouwe flat
Oh dacht dat je in maart al weg wou zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ouwe, ik zou blij zijn als het april is en dat ik alles op orde heb.
Ja klopt maar voordat alles weer rustig is en uit de dozen en nog wat kasten regelen en raam gedoe en en en.... Het wel fijn dat het richting lente gaat. Dan ziet alles er weer anders uit.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dacht dat je in maart al weg wou zijn?
Altijd weer een klus he, valt vaak zo tegen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Geweldig toch. Maar die twee weken rust was niet eens zo gek. Wat een gedoe dat verhuizen.
En voor hoelang is dan maar weer de vraag ... Ok minimaal een jaar, maar is het daarna wel gewoon opzegbaar?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt maar voordat alles weer rustig is en uit de dozen en nog wat kasten regelen en raam gedoe en en en.... Het wel fijn dat het richting lente gaat. Dan ziet alles er weer anders uit.
Ik heb hier 30 jaar gewoond. Gelukkig was de berging al een paar maanden leeg getrokken. Jesus wat een zooi.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd weer een klus he, valt vaak zo tegen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ik ga me onderwerpen, nederig als ik ben
Minimaal tot 2020 maart. Maar ik denk dat ik er wel twee jaar blijf. Jaar is zo om en dan weer dat gedoe Ik ben het nu al spuugzatquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En voor hoelang is dan maar weer de vraag ... Ok minimaal een jaar, maar is het daarna wel gewoon opzegbaar?
Ik moet er niet meer aan denken om nog eens te verhuizen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hier 30 jaar gewoond. Gelukkig was de berging al een paar maanden leeg getrokken. Jesus wat een zooi.
heb je veel weggedaan? of verhuis je ongeopende dozen van de vorige keer ook weer meequote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hier 30 jaar gewoond. Gelukkig was de berging al een paar maanden leeg getrokken. Jesus wat een zooi.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik denk één ik had er twee op elkaar staan met LP's die onderste heeft het niet overleeft maar ik neem toch weer één doos LP's mee. Nu ik het tik denk ik eigenlijk van niet of wel of niet hahahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:20 schreef Ranah het volgende:
[..]
heb je veel weggedaan? of verhuis je ongeopende dozen van de vorige keer ook weer mee
Die heb ik erin gezet omdat het super leuk isquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik zat in je Fobo te loeren of je ___________ door je naam al weg was, toen stond er ook zoiets
Hihi, ik zag wat je schreef.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hihi, ik zag wat je schreef.
Neem aan dat je niet begane grond woont ... anders had je hier gelijk wat kippies in de tuin kunnen plantenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Minimaal tot 2020 maart. Maar ik denk dat ik er wel twee jaar blijf. Jaar is zo om en dan weer dat gedoe Ik ben het nu al spuugzat
Er is een gezamenlijke binnentuin en een idéénbusquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat je niet begane grond woont ... anders had je hier gelijk wat kippies in de tuin kunnen planten
Ik zal niets zeggen.quote:
DM?quote:
Gezellig met de buren BBQenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is een gezamenlijke binnentuin en een idéénbusWie weet
Schei uitquote:
Mag je wel in je woning roken als je dat zou willen ? of op je balkon?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Schei uitWe gaan het zien allemaal. Ik mag niet roken in de tuin maar volgens de dame van het verhuurbedrijf roken ze daar allemaal
Jazekerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag je wel in je woning roken als je dat zou willen ? of op je balkon?
Weet je het zeker? Ik heb hier de politie aan de deur gehad omdat er een hennepplantage aanwezig zou zijn.quote:
Ik heb wel een rookmelder hangen. Ik denk dat die er als eerste afgaatquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik heb hier de politie aan de deur gehad omdat er een hennepplantage aanwezig zou zijn.
wat lieffffffffffffffffquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
die tejado weer puta madre, gisteren heeft hij puta madre van candela op de hoofd gekregenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak er een schilderij van. Die wordt goud waard.quote:
E was ook een leuke muizentekening maar had ik niet opgeslagen.quote:
dat wou helemaal gek worden toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
E was ook een leuke muizentekening maar had ik niet opgeslagen.
Jij krijgt er ééntje van Petziquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak er een schilderij van. Die wordt goud waard.
Ik moet je zeggen dat ik daar wel even op heb gegoogeld. Maar een verhuurder kan dat (nog) niet verbiedenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:54 schreef FANN het volgende:
[..]
dat wou helemaal gek worden toch?![]()
maar misschien komt dat nog
Die had ik tot 2 x toe bij ons op de begane grond in hetzelfde appartementquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik heb hier de politie aan de deur gehad omdat er een hennepplantage aanwezig zou zijn.
Ja weet ik niet stom en terug vinden in deze Fast Chat is niet te doenquote:
puta madre = goed, top, mooi , fijnquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
die tejado weer puta madre, gisteren heeft hij puta madre van candela op de hoofd gekregen![]()
no ja misschien komt die tijd nog..... in sommige huizen of flats mag je al geen huisdieren meerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat ik daar wel even op heb gegoogeld. Maar een verhuurder kan dat (nog) niet verbieden
Er is nu een 40+ crea-topicquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak er een schilderij van. Die wordt goud waard.
is ook en schimpfwordquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
puta madre = goed, top, mooi , fijn
quote:
Misschien staat ie hier tussen !? 40+ / [40+ Artworks ] Show it herequote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
E was ook een leuke muizentekening maar had ik niet opgeslagen.
ja wie weet........quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Misschien staat ie hier tussen !? 40+ / [40+ Artworks ] Show it here
oh man wat ik gelezen hebquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Uurtje gefietst, heuvel of twee genomen.
Wat lul jij nou weerquote:
Mario denkt, en leest met zijn schwanz.quote:
Vandaag bij de fysio op de hometrainerding gezeten. Dat ging goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Uurtje gefietst, heuvel of twee genomen.
Oh op die fietsquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mario denkt, en leest met zijn schwanz.
niet te volgenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
nee ik heb gelezen je heeft en uur gefistetquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb bij Kokkie op zijn schoot gezeten als klein jochie.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
niet te volgennet als Chufi, het is net Peppi en Kokki
Op die fietsquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag bij de fysio op de hometrainerding gezeten. Dat ging goed.
Op een oude fiets moet je het leren.quote:
Ieuuww.....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb bij Kokkie op zijn schoot gezeten als klein jochie.
Maar dat is wel een beetje teveel gevraagd neem ik aan... Ik zou er ook niet aan beginnen hoor.. alhoewel het wel een groene piste lijktquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was vlakbij het skigeval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |