Ook echt door je aardappels geprakt?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik prak er altijd een soort van Olvarit van.
Het is erg bitter. Maar in combinatie met andere ingrediënten zal het best smakelijk zijn. Beetje overgewaardeerd als groente, imo. Je kan geen kookprogramma meer zien, of ze hebben weer spinazie.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet spinazie zelf ook weleens in een salade, is lekker en inderdaad supergezond, maar dacht zomaar en misschien geheel onterecht dat L2B dat niet eet.
Yup, inclusief kuiltje jus en bal gehakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook echt door je aardappels geprakt?![]()
Kan je beter diepvriesspinazie eten
Bitter? Valt toch wel meequote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is erg bitter. Maar in combinatie met andere ingrediënten zal het best smakelijk zijn. Beetje overgewaardeerd als groente, imo. Je kan geen kookprogramma meer zien, of ze hebben weer spinazie.
Ja, die zooi uit de winkel misschien. Maar ekte spinazie uit eigen tuin is behoorlijk bitter. Doperwten zijn uit eigen tuin weer op een vieze manier zoet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bitter? Valt toch wel meeIk snap wel dat ze het overal ingooien, er zit (vooral rauw) geen hele sterke smaak aan dus kan overal bij. Zelfs in een smoothie oid proef je het nauwelijks.
Spinazie is toch niet bitterquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is erg bitter. Maar in combinatie met andere ingrediënten zal het best smakelijk zijn. Beetje overgewaardeerd als groente, imo. Je kan geen kookprogramma meer zien, of ze hebben weer spinazie.
Verbouw je dat zelf?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, die zooi uit de winkel misschien. Maar ekte spinazie uit eigen tuin is behoorlijk bitter. Doperwten zijn uit eigen tuin weer op een vieze manier zoet.
Gehaktbalquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yup, inclusief kuiltje jus en bal gehakt.
Jawel hoor, is aardig aan de bittere kant. Net als lof.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spinazie is toch niet bitter
Wokken met wat ui en een teentje knoflook is echt heerlijk!
wortels uit de ovenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gekookte wortels zijn ook niet te pruimen. Dat heeft ook dat weeïge zoete. Maar rauw
Ik hou wel van weeïg zoet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gekookte wortels zijn ook niet te pruimen. Dat heeft ook dat weeïge zoete. Maar rauw
Nee, deden mijn ouders, maar die zijn er nu gelukkig mee gestopt. Het is me een bult werk om het bij te houden, niet normaal joh wat die 2 verbouwden. Leek wel voor een heel weeshuis ieder jaar. Vriezer volgepropt met al die voedzame en gezonde troep.quote:
Ik weet niet watvoor spinazie jij eet, maar ik heb nog nooit bittere spinazie gehad.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel hoor, is aardig aan de bittere kant. Net als lof.
Er moet eigenlijk nog iets van chorizo doorheen ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:23 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja ik ging even die maissoep googlen
Zelf verbouwen is inderdaad een hele klus, maar wel leuk als je je zelf verbouwde groente op tafel kan zetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, deden mijn ouders, maar die zijn er nu gelukkig mee gestopt. Het is me een bult werk om het bij te houden, niet normaal joh wat die 2 verbouwden. Leek wel voor een heel weeshuis ieder jaar. Vriezer volgepropt met al die voedzame en gezonde troep.Geen snack te vinden daar.
Paprika, rode/gele ui, pastinaak, knoflook, schijfjes aardappel er ook nog bij mieteren met een paar takken rozemarijn, beetje olie over sprenkelen en lekker proppen als de aardappelen goudbruin zijn.quote:
En dan is het ook nog bitterquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, deden mijn ouders, maar die zijn er nu gelukkig mee gestopt. Het is me een bult werk om het bij te houden, niet normaal joh wat die 2 verbouwden. Leek wel voor een heel weeshuis ieder jaar. Vriezer volgepropt met al die voedzame en gezonde troep.Geen snack te vinden daar.
Dat klinkt veel beter dan gele biet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er moet eigenlijk nog iets van chorizo doorheen ofzo
Uit eigen tuin?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet watvoor spinazie jij eet, maar ik heb nog nooit bittere spinazie gehad.
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Paprika, rode/gele ui, pastinaak, knoflook, schijfjes aardappel er ook nog bij mieteren met een paar takken rozemarijn, beetje olie over sprenkelen en lekker proppen als de aardappelen goudbruin zijn.
quote:
Is bijzonder smakelijk. En dan die knoflookteentjes uitknijpen over een stuk vlees. Man man.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat je last had van een virus.
[ afbeelding ]
Hier gaat de pc het vast beter van doen.quote:
quote:
nee, wat anderesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een harde muur, want die krijgt ook een petzi.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier gaat de pc het vast beter van doen.
Ik heb vroeger eens zo hard op mijn toetsenbord geslagen dat ik ook dwars door mijn bureaublad sloeg.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vroeger eens zo hard op mijn toetsenbord geslagen dat ik ook dwars door mijn bureaublad sloeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |