Als ik rook voor ik de deur uit ga, kan ik er weer even tegenaan, maar ben na een aantal uren altijd weer blij als ik thuis mijn relaxtheid weer even op peil kan brengen.quote:
gamba’squote:
Ben geen liefhebber, sterker, ik eet ze niet, maar het is een goed nummer.quote:
Gewokte spinazie, gebakken aardappeltjes en zalmquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:07 schreef chufi het volgende:
Hmmm wat zal ik vandaag eens gaan eten ..
Mexicaanse maissoep met gele bietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:07 schreef chufi het volgende:
Hmmm wat zal ik vandaag eens gaan eten ..
lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewokte spinazie, gebakken aardappeltjes en zalm![]()
Vrijdag!
Gewokte spinazie ziet er altijd zo treurig uit. Ligt het daar zo'n beetje zielig ineengekrompen in die pan. Bladgroente met een diepe depressie.quote:
Ik niet hoor, staat op de Albert Heijn app als suggestie, daar hadden chuf en ik het over vorige weekquote:
nehhh veel te zomersquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat geel misschien wel de lievelingskleur van Till is ?!!
Jij eet spinazie rauw?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewokte spinazie ziet er altijd zo treurig uit. Ligt het daar zo'n beetje zielig ineengekrompen in die pan. Bladgroente met een diepe depressie.
Ooooww lijkt mij juist wel een lekker soepje, vooral als die een beetje pittig is en dat lijkt me wel, want Mexicaans.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik niet hoor, staat op de Albert Heijn app als suggestie, daar hadden chuf en ik het over vorige week
Kan best hoor, in een salade of bij broodbeleg, zit meer vitamines dingesen in dan in gewone sla.quote:
Het ziet er niet echt aantrekkelijk uit imoquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooooww lijkt mij juist wel een lekker soepje, vooral als die een beetje pittig is en dat lijkt me wel, want Mexicaans.
Snotterig ziet er inderdaad minder depressief uit als depressiefquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gekookt. Dan ziet het er minder zielig uit, want snot.
Ik eet spinazie zelf ook weleens in een salade, is lekker en inderdaad supergezond, maar dacht zomaar en misschien geheel onterecht dat L2B dat niet eet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan best hoor, in een salade of bij broodbeleg, zit meer vitamines dingesen in dan in gewone sla.
Ik prak er altijd een soort van Olvarit van.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snotterig ziet er inderdaad minder depressief uit als depressief
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet spinazie zelf ook weleens in een salade, is lekker en inderdaad supergezond, maar dacht zomaar en misschien geheel onterecht dat L2B dat niet eet.
Yup, makes sense Deisquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik prak er altijd een soort van Olvarit van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |