Schone of vuile?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Eerst even de Appie afhandelen maar zo en de was wegbrengen
Niet echt vuil ik ben een schoon menneke welquote:
Ik heb daar zo'n haat aan!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Deisyy post ook 1 bericht BAM topic vol
Luie vlerk!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet echt vuil ik ben een schoon menneke welmaar volgens mijn moeder verpest ik dingen in de was dus ik laat haar in die waan
Ja alsof ik daar wel duidelijk in benquote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n haat aan!
Suggesties voor de OP zijn welkom
Ik heb hier ook geen duidelijkheid over.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alsof ik daar wel duidelijk in ben
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent van Spaanse komaf?
Nooit geweten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:23 schreef chufi het volgende:
Mijn Spaanse rootshuisMooi pand zeg! Stukken beter dan die saaie recht toe, recht aan huizen hier in Nederland. Eenheidsworst is zó saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Net begonnen, maar ik heb nog van alles te doen.quote:
ik heb meerdere originesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hier ook geen duidelijkheid over.
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:23 schreef chufi het volgende:
Mijn Spaanse rootshuisLloret?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja dat komt omdat het daar niet zo plat isquote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi pand zeg! Stukken beter dan die saaie recht toe, recht aan huizen hier in Nederland. Eenheidsworst is zó saai.
Nee dit is in de binnenlanden ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dit is in de binnenlanden ...Je bent gewoon een inboorling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Voor mij ook, net weer fysio gehad dus ik heb mijn verplichtingen van deze week weer achter de rug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |