Oh, ik houd niet zo van hardrock.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoor Jump van Sugababes?
VAN HALEN
Godverdomme Deisquote:
Op vakantiequote:
Petzie maakte er nog meer werk vanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet toch dat je van glitters houdt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Petzie maakte er nog meer werk vanTring tring, Ik ben het Soury
Dat is toch die franse muis?
Wat vervelend, potverdorie,
er is geen franse kaas in huis.
Soury wordt boos, stelletje wrekken,
en zwaait wild met haar baquette.
Oeps daar ging de telescoop van Recce,
en zwiep daar ging Ghost zijn toupet.
Zoek dekking, zoek hulp, bel Martin Gaus
Dier terrormuis is in da house.
Geweldig toch. Maar die twee weken rust was niet eens zo gek. Wat een gedoe dat verhuizen.quote:
En dan zit je nog steeds in je ouwe flatquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Geweldig toch. Maar die twee weken rust was niet eens zo gek. Wat een gedoe dat verhuizen.
Nou ouwe, ik zou blij zijn als het april is en dat ik alles op orde heb.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan zit je nog steeds in je ouwe flat
Oh dacht dat je in maart al weg wou zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ouwe, ik zou blij zijn als het april is en dat ik alles op orde heb.
Ja klopt maar voordat alles weer rustig is en uit de dozen en nog wat kasten regelen en raam gedoe en en en.... Het wel fijn dat het richting lente gaat. Dan ziet alles er weer anders uit.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dacht dat je in maart al weg wou zijn?
Altijd weer een klus he, valt vaak zo tegen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Geweldig toch. Maar die twee weken rust was niet eens zo gek. Wat een gedoe dat verhuizen.
En voor hoelang is dan maar weer de vraag ... Ok minimaal een jaar, maar is het daarna wel gewoon opzegbaar?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt maar voordat alles weer rustig is en uit de dozen en nog wat kasten regelen en raam gedoe en en en.... Het wel fijn dat het richting lente gaat. Dan ziet alles er weer anders uit.
Ik heb hier 30 jaar gewoond. Gelukkig was de berging al een paar maanden leeg getrokken. Jesus wat een zooi.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd weer een klus he, valt vaak zo tegen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ik ga me onderwerpen, nederig als ik ben
Minimaal tot 2020 maart. Maar ik denk dat ik er wel twee jaar blijf. Jaar is zo om en dan weer dat gedoe Ik ben het nu al spuugzatquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En voor hoelang is dan maar weer de vraag ... Ok minimaal een jaar, maar is het daarna wel gewoon opzegbaar?
Ik moet er niet meer aan denken om nog eens te verhuizen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hier 30 jaar gewoond. Gelukkig was de berging al een paar maanden leeg getrokken. Jesus wat een zooi.
heb je veel weggedaan? of verhuis je ongeopende dozen van de vorige keer ook weer meequote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hier 30 jaar gewoond. Gelukkig was de berging al een paar maanden leeg getrokken. Jesus wat een zooi.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Petzie maakte er nog meer werk vanTring tring, Ik ben het Soury
Dat is toch die franse muis?
Wat vervelend, potverdorie,
er is geen franse kaas in huis.
Soury wordt boos, stelletje wrekken,
en zwaait wild met haar baquette.
Oeps daar ging de telescoop van Recce,
en zwiep daar ging Ghost zijn toupet.
Zoek dekking, zoek hulp, bel Martin Gaus
Dier terrormuis is in da house.
Nou ik denk één ik had er twee op elkaar staan met LP's die onderste heeft het niet overleeft maar ik neem toch weer één doos LP's mee. Nu ik het tik denk ik eigenlijk van niet of wel of niet hahahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:20 schreef Ranah het volgende:
[..]
heb je veel weggedaan? of verhuis je ongeopende dozen van de vorige keer ook weer mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |