Dat is heerlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik lust het wel!! Maar in een salade?Gewoon echt gewone banaan? Geen gebakken plantains oid?
Ik heb een collega die ALLES lust, behalve banaan.
Nee echt een serieus gewone banaanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik lust het wel!! Maar in een salade?Gewoon echt gewone banaan? Geen gebakken plantains oid?
Ik heb een collega die ALLES lust, behalve banaan.
Ja, het is wel gezond en zo. Sorry.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook al banaan.Al die fruitdingen in een salade brrr
In een salade kan best, in warm eten moet ik echt geen fruit.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook al banaan.Al die fruitdingen in een salade brrr
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een salade kan best, in warm eten moet ik echt geen fruit.
Pizza of tosti Hawaï
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook maar niets. Warme ananas of appelmoes.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een salade kan best, in warm eten moet ik echt geen fruit.
Pizza of tosti Hawaï
[ afbeelding ]
Nee, dan mensen die patat/friet door hun appelmoes heen roeren en er nog van genieten ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar niets. Warme ananas of appelmoes.![]()
Alhoewel, warm appelgebak. Hm
Die is leuk.quote:
Dat doen toch alleen kinderen?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dan mensen die patat/friet door hun appelmoes heen roeren en er nog van genieten ook.*ril*
Nee, ik kende een aantal volwassenen die dat deden. Daar mag van mij een straf op komen te staan. Zó goor.quote:
Bah, smaak is best wel iets raars eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dan mensen die patat/friet door hun appelmoes heen roeren en er nog van genieten ook.*ril*
Ja, heel vreemd. De ontwikkeling op smaakgebied van kind naar volwassene alleen al.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bah, smaak is best wel iets raars eigenlijk.
Precies. Doe dan maar een paar schijfjes in roomboterbladerdeeg met een berg kaneel.quote:
Inderdaad, als kind lustte ik bijna niets en nu is er nog maar weinig wat ik niet eet. Lever en ander orgaanvlees en gember bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, heel vreemd. De ontwikkeling op smaakgebied van kind naar volwassene alleen al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |