quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ie zou komen .. iets vroeger dan voorspelt
Nee dat was van de zuurkool.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat je last had van een virus.
[ afbeelding ]
Ik wou het net zeggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wel lekker als ovenschotel met ham en kaas.
Ik had er vorige week een salade mee gemaakt, met appel, banaan, gekookt eitje en pecannotenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wel lekker als ovenschotel met ham en kaas.
witloftaartquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, vooral de kern. Dat wegflikkeren en van de rest een rauwkostsalade maken.
Dát klinkt helemaal niet slecht!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er vorige week een salade mee gemaakt, met appel, banaan, gekookt eitje en pecannoten
Dressing van een lepel yoghurt en een lepel mayo, was echt yammie!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dát klinkt helemaal niet slecht!
BANAANquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er vorige week een salade mee gemaakt, met appel, banaan, gekookt eitje en pecannoten
Je had er een mooi woord voor, maar dat ben ik vergeten.quote:
Ik las net in dit topic dat iemand geen banaan lustte en dacht "Hoe kan iemand nou geen banaan lusten?"quote:
Normaal deed ik er walnoten door, ff opgepiept in een hete koekenpan. Honing, banaan, scheutje appelazijn, gember en sinaasappelrasp. Ook erg lekker. Met pecannoten zal ik eens doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dressing van een lepel yoghurt en een lepel mayo, was echt yammie!
Ik lust het wel!! Maar in een salade?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las net in dit topic dat iemand geen banaan lustte en dacht "Hoe kan iemand nou geen banaan lusten?"
Maar jij dus ook niet.
Dat klinkt ook lekker zeg, behalve de gember, die hoort echt in dat topic thuis.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Normaal deed ik er walnoten door, ff opgepiept in een hete koekenpan. Honing, banaan, scheutje appelazijn, gember en sinaasappelrasp. Ook erg lekker. Met pecannoten zal ik eens doen.
Ook al banaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Normaal deed ik er walnoten door, ff opgepiept in een hete koekenpan. Honing, banaan, scheutje appelazijn, gember en sinaasappelrasp. Ook erg lekker. Met pecannoten zal ik eens doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |