SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
Ik zag de opdracht dat ik in moest tunen. Bij deze dan
Stiekem best wel, hè?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Als parodie kan ik dit wel waarderen.
En het zit verder ook nog verdomd goed in elkaar...
Oei... ik wou eigenlijk net wat voor jou gaan draaien...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoor er vrij weinig van omdat het iedere keer wegvalt door mn brakke internet
Je komt erin bij een typisch DJ11-nummerquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
Ik zag de opdracht dat ik in moest tunen. Bij deze dan
Ja, precies wat ik verwacht had. We zitten met het luxeprobleem dat het te goed gaat op school. Gevolg is dat hij van school af moetquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je komt erin bij een typisch DJ11-nummer
Viel de bespreking op school een beetje mee?
Oei... vervelend. Maar liever te goed dan te slecht, toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, precies wat ik verwacht had. We zitten met het luxeprobleem dat het te goed gaat op school. Gevolg is dat hij van school af moet
Ja, dat sowieso. Maar ik had toch liever gezien dat hij op deze school lekker succesvol door kon gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei... vervelend. Maar liever te goed dan te slecht, toch?
dus toch definitief nu? Wat zonde eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar ik had toch liever gezien dat hij op deze school lekker succesvol door kon gaan.
Ja, maar ze hebben wel beloofd te helpen met het zoeken naar een andere school en ons verzekerd dat hij terug mag komen als het daar niet goed gaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dus toch definitief nu? Wat zonde eigenlijk
Aardige verzameling inmiddels, mede door MadMaster. Zelfde verhaal als het J&S avontuur via jou.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend met BonzaiLaat ik aan jou over.
Ik neem momenteel het geluid op van de Holleeder tape en ga daar binnenkort mijn eigen muzikale Holleeder tape mee proberen te maken...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend met BonzaiLaat ik aan jou over.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem momenteel het geluid op van de Holleeder tape en ga daar binnenkort mijn eigen muzikale Holleeder tape mee proberen te maken...
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aardige verzameling inmiddels, mede door MadMaster. Zelfde verhaal als het J&S avontuur via jou.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem momenteel het geluid op van de Holleeder tape en ga daar binnenkort mijn eigen muzikale Holleeder tape mee proberen te maken...
Creatief met crimequote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
Dit nummer is inmiddels al uit de Afrekening geknikkerd, sinds een week of 2
Die was op Oudejaarsavond al.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ik voel een themashow aankomen.
het blijft sowieso heel bijzonder dat hij zo’n ontwikkeling heeft doorgemaakt, mede ook door jouw inzetquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben wel beloofd te helpen met het zoeken naar een andere school en ons verzekerd dat hij terug mag komen als het daar niet goed gaat.
Netjes wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben wel beloofd te helpen met het zoeken naar een andere school en ons verzekerd dat hij terug mag komen als het daar niet goed gaat.
Lucky en ik waren er bijquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was op Oudejaarsavond al.
Maar toen luisterde er bijna niemand...
Dank je welquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het blijft sowieso heel bijzonder dat hij zo’n ontwikkeling heeft doorgemaakt, mede ook door jouw inzet
Ze is Zweeds, dus dat lijkt me stug.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Waarom zingt ze met zo'n Mocro accent?
Oh, ja weet ik dat joh.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dat is wel begrijpelijk hoor, heeft er toch een mooie 11 weken ingestaan
Ik was toen helaas niet thuisquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was op Oudejaarsavond al.
Maar toen luisterde er bijna niemand...
Of ik ken geen Zweeds accent of jij geen Mocro accent dan...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze is Zweeds, dus dat lijkt me stug.
Ja, nu begint het te dagen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak tijdens de 11 shows de plek van dit nummer in de Afrekening vermeld
Robin Williams kan helaas niet overtroffen worden als de Genie...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
Dit klinkt wel als een DisneyliedjeDaarover gesproken: hebben jullie meegekregen dat Will Smith de genie gaat spelen in de liveaction versie van Aladdin?
Ik vond het prima. Niet van dezelfde hitpotentie als SX - Designed / Desire echterquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Benieuwd wat je van deze plaat vindt, Naatje
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vond het prima. Niet van dezelfde hitpotentie als SX - Designed / Desire echter
Idem, vleesch noch visch...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nooit begrepen dat dit wat werd met die halfbakken sample erin die eindeloos blijft herhalen.
Komt eraanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Verzoekjes mochten toch?
Heb je Kraze met The Party?
Van wie?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
En nu zou zo Generations of love kunnen komen
Ik denk dat dat verzoekje wel op approval van L2B en MadMaster kan rekenenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Even een nieuw nummertje tussendoor
Zo ook een verzoekje van Naatje.
Eerst: Basto feat. Comet Blue - For You
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verzoekje wel op approval van L2B en MadMaster kan rekenen
Buiten dat genre om kom je sowieso al vaak met toffe verzoekjes.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verzoekje wel op approval van L2B en MadMaster kan rekenen
Mad, ik niet hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jeBeide heren zijn vernietigend als het moet
Knokkels draait altijd zo'n nummer met een boze buurtvrouw die verhaal komt halen. Ik weet alleen niet hoe het heet.quote:
Tsja, ik heb bijna 35 jaar muziek verzameld, maar kan veel hedendaagse muziek absoluut niet waarderen.quote:
Trek het je niet te serieus aanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, ik heb bijna 35 jaar muziek verzameld, maar kan veel hedendaagse muziek absoluut niet waarderen.
Dat laat ik wel eens blijken...
Graag gedaan, welterusten!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn thee is op, ik duik mijn bed in. Dank u, heer Elf
En daarbij: het is af en toe noodzaak om mensen in duidelijke taal te zeggen waaróm het een kutnummer is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, ik heb bijna 35 jaar muziek verzameld, maar kan veel hedendaagse muziek absoluut niet waarderen.
Dat laat ik wel eens blijken...
O nee, ik weet zelf ook wel hoe ik kan reageren.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Trek het je niet te serieus aan
Welterusten, Ddm en succes met het modem morgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Tsjuus!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarop jij natuurlijk zei: "Ik vroeg naar muziek"quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O nee, ik weet zelf ook wel hoe ik kan reageren.
En dat doe ik dan ook wel eens.
Ik kan me ook nog wel herinneren hoe mijn ouders op 'mijn' muziek reageerde...
Gisteren sprak ik iemand die zo blij was dat ze een tiener dochter had, dan bleef ze tenminste bij qua hedendaagse muziek. Ik vroeg wat ze nu dan daarvan kon waarderen.
'Drake', was het antwoord...
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Drakequote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O nee, ik weet zelf ook wel hoe ik kan reageren.
En dat doe ik dan ook wel eens.
Gisteren sprak ik iemand die zo blij was dat ze een tiener dochter had, dan bleef ze tenminste bij qua hedendaagse muziek. Ik vroeg wat ze nu dan daarvan kon waarderen.
'Drake', was het antwoord...
Ik riep in het bijzijn van zo'n 20 personen:quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarop jij natuurlijk zei: "Ik vroeg naar muziek"
Ik kan echt heel veel verschillende soorten muziek horen, maar er moet echt iets van melodie en originaliteit in zitten. Hiphop is me 99 van de 100 keer gewoon te melodie-loos.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik riep in het bijzijn van zo'n 20 personen:
'O, je bedoelt die hedendaagse Ruk & Bef muziek' en ik kreeg 20 paar ogen vragend op me gericht...
Blockbuster...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En nog het één en ander van The Sweet.
foeiquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
Even een 12/8-liedje (en dat is bewust)
Hierna nog een track - de beste, vind ik - van de nieuwe EP van de Pet Shop Boys. Een nummer met een hoog meezing-gehalte over één van de grootste misstanden van deze tijd: de extreme welvaart van de aller-rijksten.
Muzikaal uit hetzelfde vat getapt als Love etc. (en met één van de producers van dat nummer gemaakt)
Dan moeten ze maar wat aan de rente of zo doen...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
Zelfs als jullie het niks vinden, is het aan te raden om de songtekst te lezen:
http://petshopboys.co.uk/(...)to-do-about-the-rich
quote:They’re avoiding paying taxes
while the welfare state collapses
Their extravagance and arrogance
Their lack of tact to balance this
Their lawyers and their attitude
The scale of their ingratitude
They only give to charity
for maximum publicity
Het is best wel een aparte EP: drie nummers met zeer uitgesproken teksten; catchy liedjes met een hoog meezing-gehalte, alsof ze bedoeld zijn voor aan de bar of zo. (En een vierde nummer dat er totaal niet bij past, heel ingetogen en vaag)quote:
En de wereld draait nog steeds door...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
11 zou 11 niet zijn als hij dit er niet bewust achteraan draaide.
Het grappige is dat MM straks "This Is My Life" zei, terwijl dit nummer al klaar stondquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
11 zou 11 niet zijn als hij dit er niet bewust achteraan draaide.
door jou ben ik meer PSB gaan luisteren, dus dat heb je al bereikt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is best wel een aparte EP: drie nummers met zeer uitgesproken teksten; catchy liedjes met een hoog meezing-gehalte, alsof ze bedoeld zijn voor aan de bar of zo. (En een vierde nummer dat er totaal niet bij past, heel ingetogen en vaag)
Lieve Ari.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de wereld draait nog steeds door...
Altijd goedquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
door jou ben ik meer PSB gaan luisteren, dus dat heb je al bereikt.
'Jacky' had een hoog 'This Is My Life' gehalte, vandaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het grappige is dat MM straks "This Is My Life" zei, terwijl dit nummer al klaar stond![]()
Iets met glazen bol.
Aha, daar ging het dus over.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het grappige is dat MM straks "This Is My Life" zei, terwijl dit nummer al klaar stond![]()
Iets met glazen bol.
ik kende van PSB alleen de hits, maar inmiddels redelijk wat meer. nog lang niet alles trouwens.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd goed
Ik heb dankzij R49 - en dus ook dankzij jou - eveneens leuke muziek ontdekt die ik nog niet kende.
Ik kan het daardoor juist niet meer aanhoren.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
door jou ben ik meer PSB gaan luisteren, dus dat heb je al bereikt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan het daardoor juist niet meer aanhoren.
Afgelopen week hoorde ik Suburbia op de radio, dat vond ik altijd wel aardig.
Ik heb het nu uitgezet...
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan het daardoor juist niet meer aanhoren.
Afgelopen week hoorde ik Suburbia op de radio, dat vond ik altijd wel aardig.
Ik heb het nu uitgezet...
Dat je het als fan vaker draait, begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Arme ik.
Toch blijf ik ze draaien
Ik heb een paar shows zonder PSB-nummers gedaan hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je het als fan vaker draait, begrijp ik wel.
Maar het lijkt wel een obsessie voor je dat je ze altijd 'moet' draaien...
pleit wel voor 11 dat ie vaak wel onbekendere draait, vind ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je het als fan vaker draait, begrijp ik wel.
Maar het lijkt wel een obsessie voor je dat je ze altijd 'moet' draaien...
Een beetje wel, jaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
livelink is in gedachten verzonken.
Ja, op een gegeven moment heb je alle bekende songs natuurlijk wel gehad...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
pleit wel voor 11 dat ie vaak wel onbekendere draait, vind ik.
Bewust, overigens. West End Girls en It's A Sin kent iedereen nu welquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
pleit wel voor 11 dat ie vaak wel onbekendere draait, vind ik.
Logisch wel. Als er nog tijd was had ik Alice Cooper's School's Out als verzoekje voor je ingediend, in de hoop je wat te kunnen laten glimlachen.quote:
Nou, ik spring een gat in de lucht als ze helemaal klaar zijn op school! En dan ga ik me waarschijnlijk zorgen maken over banenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Logisch wel. Als er nog tijd was had ik Alice Cooper's School's Out als verzoekje voor je ingediend, in de hoop je wat te kunnen laten glimlachen.
Succes. Bedankt voor het luisteren.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, ik ga even de Holleeder tape opslaan...
En tegen de tijd dat je er een beetje vrij van denkt te zijn, komen ze hun kinderen naar oma brengen. Alle 6.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik spring een gat in de lucht als ze helemaal klaar zijn op school! En dan ga ik me waarschijnlijk zorgen maken over banen
Ook deze man draai ik bizar veel, omdat ik hem dus ook bizar goed vindquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
Alvast bedankt voor deze show 11Ik heb weer genoten
Agh, als ze een beetje zoals ik zijn doen ze gewoon een jaar of 7, 8 over studerenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik spring een gat in de lucht als ze helemaal klaar zijn op school! En dan ga ik me waarschijnlijk zorgen maken over banen
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En tegen de tijd dat je er een beetje vrij van denkt te zijn, komen ze hun kinderen naar oma brengen. Alle 6.
Jij bent mijn Spotifyquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook deze man draai ik bizar veel, omdat ik hem dus ook bizar goed vind
En dat allemaal dankzij Spotify. Anders had ik hem misschien nooit gekend.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
DJ-heer 11, dank u hartelijk weer voor ruim 2,5 uur fijne muziek, op A-ha na.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, als ze een beetje zoals ik zijn doen ze gewoon een jaar of 7, 8 over studeren
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
DJ-heer 11, dank u hartelijk weer voor ruim 2,5 uur fijne muziek, op A-ha na.
Nee, geen kans. Als ik die stem hoor komen er spontaan vlekken in mijn nek en wil ik iets wurgen. Maakt niet uit wat.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Het verbaasde me al dat je niks zei over dat A-ha nummer
(Ik deed het niet met opzet, trouwens)
hoe recent is recent?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Bedankt!
En jullie allemaal weer bedankt voor het luisterenIk ga trouwens op korte termijn een show doen met de titel HIT?! waarin ik uitsluitend recente nummers draai die volkomen onbegrijpelijk geen hit zijn geworden in Nederland.
Ook is nog een andere themashow in de maak.
Dit decennium sowieso, zeker niet ouder. Ik heb op Spotify een map klaarstaan met 116 nummers, bijna 7 uurquote:
Ik zal dat dan graag, geheel onbevooroordeeld, willen toelichten...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ik ga trouwens op korte termijn een show doen met de titel HIT?! waarin ik uitsluitend recente nummers draai die volkomen onbegrijpelijk geen hit zijn geworden in Nederland.
Daar kijk ik nu al naar uit, net als de show. Als het maar op 'Mad's' manier is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal dat dan graag, geheel onbevooroordeeld, willen toelichten...
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat 11 gaat draaien, dus ik kan geen vooroordelen hebben totdat ik het gehoord heb.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kijk ik nu al naar uit, net als de show. Als het maar op 'Mad's' manier is.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anders wat scootergeluiden samplen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:51 schreef MadMaster het volgende:
En nu maar hopen dat Willem H. nog iets gezegd heeft wat te gebruiken is in een muziektape...
Goedemorgen livelink.quote:
Het gesprek ging precies zoals ik dacht. Het gaat zo goed met hem op school, dat hij van school af moet. We moeten dus op zoek naar een andere school. Ik ben er niet blij mee en mijn zoon ook niet, maar dit is de realiteit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 05:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Meegevallen het gesprek op school gisteren?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 05:47 schreef Melting het volgende:
Hulpverlening
De oproep voor het ophalen van oude rolmaten,
duimstokken en meetlinten kreeg veel respons
De opbrengst van de inzamelingsactie
Ging opnieuw naar het Linialen Fonds.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 05:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gesprek ging precies zoals ik dacht. Het gaat zo goed met hem op school, dat hij van school af moet. We moeten dus op zoek naar een andere school. Ik ben er niet blij mee en mijn zoon ook niet, maar dit is de realiteit.
Ja, het is op zich begrijpelijk, maar tegelijkertijd ook krom. Kip-ei-verhaal. Want juist door school gaat het ook zo goed. Maar ja, we komen er wel uit, hoop ik.quote:Op woensdag 13 februari 2019 05:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Pfff..... van de ene kant is het dus positief dat het zo goed gaat, maar van de andere kant, dus weer niet.
Lastig zeg.
Vooral omdat je zoon toch al moeite met verandering heeft. Stom dat ze dat dan zo beslissen.
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 13 februari 2019 05:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is op zich begrijpelijk, maar tegelijkertijd ook krom. Kip-ei-verhaal. Want juist door school gaat het ook zo goed. Maar ja, we komen er wel uit, hoop ik.
Goedemorgen just me.quote:
Ik heb nog even koffie gemaakt voor Knokkels die net de deur uit isquote:Op woensdag 13 februari 2019 07:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Gaat alles wel goed daar? Je bent al weer zo vroeg wakker.
Goed dat je het zegt. Ik ga even voor hem duimen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog even koffie gemaakt voor Knokkels die net de deur uit is
hij had er vertrouwen in en met het duimen voor hem moet het goed komenquote:Op woensdag 13 februari 2019 07:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik ga even voor hem duimen.
quote:
quote:
Och lastige situatie zeg... Moet hij dan nog dit jaar naar een andere school of pas na de zomervakantie?quote:Op woensdag 13 februari 2019 05:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gesprek ging precies zoals ik dacht. Het gaat zo goed met hem op school, dat hij van school af moet. We moeten dus op zoek naar een andere school. Ik ben er niet blij mee en mijn zoon ook niet, maar dit is de realiteit.
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:04 schreef just me het volgende:
[..]
[..]goedemorgen, vandaag naar de auto kijken ?
yep en hopelijk regelen dat we ‘m snel kunnen ophalen, want de huurauto is ook niet gratisquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:04 schreef just me het volgende:
[..]
[..]goedemorgen, vandaag naar de auto kijken ?
Wat vervelend, Diaan. Kun je niet vanuit thuis werken anders?quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:05 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisterenmiddag 2 uur geslapen, gisterenavond voor half 10 naar bed. Ik ben een beetje grieperig... bah. Het gaat nu wel even, maar vrees dat ik vanmiddag weer instort.
het lijkt me dat het goed gaat omdat hij daar zit... Don’t fix it when it’s not brokenquote:Op woensdag 13 februari 2019 05:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is op zich begrijpelijk, maar tegelijkertijd ook krom. Kip-ei-verhaal. Want juist door school gaat het ook zo goed. Maar ja, we komen er wel uit, hoop ik.
Dat doe ik standaard op woensdagquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:12 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen binnenkomers.
[..]
Wat vervelend, Diaan. Kun je niet vanuit thuis werken anders?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yep en hopelijk regelen dat we ‘m snel kunnen ophalen, want de huurauto is ook niet gratis
Doe het vandaag dan rustig aan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doe ik standaard op woensdag![]()
![]()
Ik ga vanmorgen even actief (werk, stofzuigen, winkel) zijn, dan kan ik vanmiddag instorten.
Vanmiddag ga ik rustig aan doen...quote:
Geloof er niets van.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik rustig aan doen...
Insgelijks. Ik hoorde vanmorgen op Radio 1 trouwens dat nummer App me.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:47 schreef naatje_1 het volgende:
Fijne wereldradiodag gewenst allen!
Op Radio 1?quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Insgelijks. Ik hoorde vanmorgen op Radio 1 trouwens dat nummer App me.
Het is wel apart.
Heb ik weerquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
freepik.com, hmmm, in dezelfde categorie als freethenipple?
quote:Dat zegt ook de programmeur Conchitta Bottse van het Haagse podium Het Paard, die speciaal voor de programmering van hiphop en urban is aangenomen. 'De podia kunnen niet meer om hiphop heen. Je ziet het overal: zelfs op muziekfeesten als Vrienden van Amstel Live in Ahoy staan jongens als Ronnie Flex, Frenna en Lil'Kleine, naast Guus Meeuwis en De Dijk. Daaraan zie je dat de hiphop echt dé mainstream popmuziek is geworden.'
quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:46 schreef Diaan73 het volgende:
Naast mijn andere activiteiten klaar te hebben, nu ook de vakantie geboekt![]()
quote:
En waar gaat de vakantie naartoe?quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:46 schreef Diaan73 het volgende:
Naast mijn andere activiteiten klaar te hebben, nu ook de vakantie geboekt![]()
Dit. En rap een beetje!quote:
We gaan 13 dagen All Inclusive naar Tenerife.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:43 schreef Melting het volgende:
[..]
En waar gaat de vakantie naartoe?
En nu rustig aan doen hè?
Tweemaalquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We gaan 13 dagen All Inclusive naar Tenerife.Ik lig al een uur op de bank!
Nee, ik moet Ajax kijken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:24 schreef Charlotte3 het volgende:
Doen jullie vanavond ook mee met de muziekQuiz op NPO?
Helaas..... ik kreeg net een telefoontje dat ik bij mijn ouders moet komen helpen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:24 schreef Charlotte3 het volgende:
Doen jullie vanavond ook mee met de muziekQuiz op NPO?
Mooi!quote:Op woensdag 13 februari 2019 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Pfoe, geregeld, maandag kunnen we de nieuwe auto ophalen. Nu nog zorgen dat de oude auto bij een opkoper terecht komt, daar gaat de garage bij helpen
quote:Op woensdag 13 februari 2019 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Pfoe, geregeld, maandag kunnen we de nieuwe auto ophalen. Nu nog zorgen dat de oude auto bij een opkoper terecht komt, daar gaat de garage bij helpen
De oude is een klein beetje deaudt....quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]de oude auto kon niet ingeruild worden?
Wat voor eentje hebben jullie gekocht?quote:Op woensdag 13 februari 2019 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
I know. Dat maakt een garage vaak niet uit. Tenminste wij hebben weleens een kapotte auto kunnen inruilen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
De oude is een klein beetje deaudt....
deze:quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat voor eentje hebben jullie gekocht?
krijg je ook sloopwaarde. De garage waar hij nu staat zet lijntjes uit en ik heb nog even bij onze eigen garage een lijntje uitgegooid.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
I know. Dat maakt een garage vaak niet uit. Tenminste wij hebben weleens een kapotte auto kunnen inruilen.
het kost ons meer aan transportkosten naar de dealer dan wat we aan sloopwaarde voor de inruil zouden kunnen krijgen. Je kunt er echt niet meer mee rijden. Symph is plankgas en remmend met de handrem vanaf de snelweg nog bij een garage aangekomen, dat moet er idioot uit hebben gezien.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
I know. Dat maakt een garage vaak niet uit. Tenminste wij hebben weleens een kapotte auto kunnen inruilen.
Owwww ja, die foto had ik al voorbij zien komen!quote:
eigenlijk dezelfde als die ik hiervoor had, alleen nu grijs ipv blauw. We hoefden ook geen proefrit te maken, 4 jaar proefrijden was wel genoegquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Owwww ja, die foto had ik al voorbij zien komen!
Ah okay. Dan wordt het erg lastig inderdaad...quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het kost ons meer aan transportkosten naar de dealer dan wat we aan sloopwaarde voor de inruil zouden kunnen krijgen. Je kunt er echt niet meer mee rijden. Symph is plankgas en remmend met de handrem vanaf de snelweg nog bij een garage aangekomen, dat moet er idioot uit hebben gezien.
Hoe ging het vandaag? Ik praat niet zo goed knokkels.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog even koffie gemaakt voor Knokkels die net de deur uit is
mwoah, aan de ene kant wel goed, en aan de andere kant van de streep kon het 10% beter.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe ging het vandaag? Ik praat niet zo goed knokkels.
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ Knokkels - 10%
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
mwoah, aan de ene kant wel goed, en aan de andere kant van de streep kon het 10% beter.
Vandaar mijn showtitel![]()
Vertaling: Ik heb mijn examen nét niet gehaald
En de koffie van justme heeft de Knokkels Seal Of Approval
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
mwoah, aan de ene kant wel goed, en aan de andere kant van de streep kon het 10% beter.
Vandaar mijn showtitel![]()
Vertaling: Ik heb mijn examen nét niet gehaald
En de koffie van justme heeft de Knokkels Seal Of Approval
Gaan we gewoon verder met het volgende examenquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaan we gewoon verder met het volgende examen![]()
Ik heb namelijk wél een goede en snelle groei laten zien.
Mijn instructrice vroeg/deelde zelfs mee: "je gaat toch wel door he?!quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Balen zeg.
Mag je nog herkansen?
Voetbal vanavond. Dus het zal wel rustig zijn.quote:
Proberen ze gewoon nog meer geld uit je zak te kloppen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn instructrice vroeg/deelde zelfs mee: "je gaat toch wel door he?!
quote:Programma van vandaag
19:43 - 21:43 DJ Knokkels - 10%
Niet eens. Gratis met werkgarantiequote:Op woensdag 13 februari 2019 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Proberen ze gewoon nog meer geld uit je zak te kloppen.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:45 schreef knokkels het volgende:
Maar ik kan natuurlijk ook gewoon morgen gaan draaien
Snelste show everquote:
Zó snel was ie dan ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zó snel was ie dan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daar moest je aan denken na die hele snelle show?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En daar moest je aan denken na die hele snelle show?
dan maar even rustig een kopquote:
Dan liggen de kabouters ook laat in bed.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
dan maar even rustig een kop, Merel en de kabouters zijn net weer naar huis vertrokken
Kabouters vallen gewoon in de auto in slaap en worden dan slapend naar bed gebracht, is niet de 1e keerquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan liggen de kabouters ook laat in bed.
Vonden het vast niet erg om bij oma te zijn.
Hier ook koffie, dan even voetbal, slapen en dan vannacht mw. MM naar Schiphol brengen...quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
dan maar even rustig een kop, Merel en de kabouters zijn net weer naar huis vertrokken
Bij opa en oma is alles lekker en leuk.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouters vallen gewoon in de auto in slaap en worden dan slapend naar bed gebracht, is niet de 1e keer
Ze vonden vooral patatjes en appelmoes lekker
Mw MM gaat lekker de hort op ?quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook koffie, dan even voetbal, slapen en dan vannacht mw. MM naar Schiphol brengen...
Oh wat ontzettendquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij opa en oma is alles lekker en leuk.
Ik weet niet of ik het ooit verteld heb, maar toen mijn zoon opgenomen was (hij was toen 7 jaar), vroeg de psychiater hem wanneer hij gelukkig was. Zijn antwoord was toen:"het geluk ligt in Zeist"
De psychiater vroeg toen aan ons wat hij daarmee nou bedoelde en ik wist meteen dat hij daarmee mijn ouders bedoelde. Die wonen in Zeist.
Zo belangrijk kunnen grootouders dus zijn voor kinderen.
Mijn zus en ik logeerden als kind bijna ieder weekend bij opa en oma.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij opa en oma is alles lekker en leuk.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zus en ik logeerden als kind bijna ieder weekend bij opa en oma.
Met als hoogtepunt op zondagochtend een ontbijt a la opa:
Een beschuit met suiker, een matze met suiker, een Wasa cracker met kaas, een plak ontbijtkoek met roomboter en een warm wit bolletje uit de oven met oude kaas. En dat op bed geserveerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |