SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
Ik zag de opdracht dat ik in moest tunen. Bij deze dan
Stiekem best wel, hè?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Als parodie kan ik dit wel waarderen.
En het zit verder ook nog verdomd goed in elkaar...
Oei... ik wou eigenlijk net wat voor jou gaan draaien...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoor er vrij weinig van omdat het iedere keer wegvalt door mn brakke internet
Je komt erin bij een typisch DJ11-nummerquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
Ik zag de opdracht dat ik in moest tunen. Bij deze dan
Ja, precies wat ik verwacht had. We zitten met het luxeprobleem dat het te goed gaat op school. Gevolg is dat hij van school af moetquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je komt erin bij een typisch DJ11-nummer
Viel de bespreking op school een beetje mee?
Oei... vervelend. Maar liever te goed dan te slecht, toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, precies wat ik verwacht had. We zitten met het luxeprobleem dat het te goed gaat op school. Gevolg is dat hij van school af moet
Ja, dat sowieso. Maar ik had toch liever gezien dat hij op deze school lekker succesvol door kon gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei... vervelend. Maar liever te goed dan te slecht, toch?
dus toch definitief nu? Wat zonde eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar ik had toch liever gezien dat hij op deze school lekker succesvol door kon gaan.
In een land met een normale, volwassen, ontwikkelde muzieksmaak zou dit nummer al maandenlang grijs worden gedraaid. Niet alleen in de shows van Naatje en DJ11
Ja, maar ze hebben wel beloofd te helpen met het zoeken naar een andere school en ons verzekerd dat hij terug mag komen als het daar niet goed gaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dus toch definitief nu? Wat zonde eigenlijk
Aardige verzameling inmiddels, mede door MadMaster. Zelfde verhaal als het J&S avontuur via jou.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend met BonzaiLaat ik aan jou over.
De Zweedse zangeres Elliphant heeft een fijne track geleverd voor de soundtrack van de nieuwe Spiderman-film (of zoiets). Het nummer heet To The End.
Ik neem momenteel het geluid op van de Holleeder tape en ga daar binnenkort mijn eigen muzikale Holleeder tape mee proberen te maken...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend met BonzaiLaat ik aan jou over.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem momenteel het geluid op van de Holleeder tape en ga daar binnenkort mijn eigen muzikale Holleeder tape mee proberen te maken...
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aardige verzameling inmiddels, mede door MadMaster. Zelfde verhaal als het J&S avontuur via jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |