quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem momenteel het geluid op van de Holleeder tape en ga daar binnenkort mijn eigen muzikale Holleeder tape mee proberen te maken...
Creatief met crimequote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem momenteel het geluid op van de Holleeder tape en ga daar binnenkort mijn eigen muzikale Holleeder tape mee proberen te maken...
Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
Dit nummer is inmiddels al uit de Afrekening geknikkerd, sinds een week of 2
Die was op Oudejaarsavond al.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ik voel een themashow aankomen.
het blijft sowieso heel bijzonder dat hij zo’n ontwikkeling heeft doorgemaakt, mede ook door jouw inzetquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben wel beloofd te helpen met het zoeken naar een andere school en ons verzekerd dat hij terug mag komen als het daar niet goed gaat.
Netjes wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben wel beloofd te helpen met het zoeken naar een andere school en ons verzekerd dat hij terug mag komen als het daar niet goed gaat.
Lucky en ik waren er bijquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was op Oudejaarsavond al.
Maar toen luisterde er bijna niemand...
Dank je welquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het blijft sowieso heel bijzonder dat hij zo’n ontwikkeling heeft doorgemaakt, mede ook door jouw inzet
Ze is Zweeds, dus dat lijkt me stug.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Waarom zingt ze met zo'n Mocro accent?
Oh, ja weet ik dat joh.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dat is wel begrijpelijk hoor, heeft er toch een mooie 11 weken ingestaan
Ik was toen helaas niet thuisquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was op Oudejaarsavond al.
Maar toen luisterde er bijna niemand...
Of ik ken geen Zweeds accent of jij geen Mocro accent dan...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze is Zweeds, dus dat lijkt me stug.
Ja, nu begint het te dagen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak tijdens de 11 shows de plek van dit nummer in de Afrekening vermeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |