Robin Williams kan helaas niet overtroffen worden als de Genie...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
Dit klinkt wel als een DisneyliedjeDaarover gesproken: hebben jullie meegekregen dat Will Smith de genie gaat spelen in de liveaction versie van Aladdin?
Ik vond het prima. Niet van dezelfde hitpotentie als SX - Designed / Desire echterquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Benieuwd wat je van deze plaat vindt, Naatje
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vond het prima. Niet van dezelfde hitpotentie als SX - Designed / Desire echter
Idem, vleesch noch visch...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nooit begrepen dat dit wat werd met die halfbakken sample erin die eindeloos blijft herhalen.
Komt eraanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Verzoekjes mochten toch?
Heb je Kraze met The Party?
Toen ik het vorige nummer hoorde, moest ik onmiddellijk hier aan denken:
Van wie?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
En nu zou zo Generations of love kunnen komen
Even een nieuw nummertje tussendoor
Ik denk dat dat verzoekje wel op approval van L2B en MadMaster kan rekenenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Even een nieuw nummertje tussendoor
Zo ook een verzoekje van Naatje.
Eerst: Basto feat. Comet Blue - For You
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verzoekje wel op approval van L2B en MadMaster kan rekenen
Buiten dat genre om kom je sowieso al vaak met toffe verzoekjes.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verzoekje wel op approval van L2B en MadMaster kan rekenen
Mad, ik niet hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jeBeide heren zijn vernietigend als het moet
Knokkels draait altijd zo'n nummer met een boze buurtvrouw die verhaal komt halen. Ik weet alleen niet hoe het heet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |