We gaan 13 dagen All Inclusive naar Tenerife.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:43 schreef Melting het volgende:
[..]
En waar gaat de vakantie naartoe?
En nu rustig aan doen hè?
Tweemaalquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We gaan 13 dagen All Inclusive naar Tenerife.Ik lig al een uur op de bank!
Nee, ik moet Ajax kijken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:24 schreef Charlotte3 het volgende:
Doen jullie vanavond ook mee met de muziekQuiz op NPO?
Helaas..... ik kreeg net een telefoontje dat ik bij mijn ouders moet komen helpen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:24 schreef Charlotte3 het volgende:
Doen jullie vanavond ook mee met de muziekQuiz op NPO?
Mooi!quote:Op woensdag 13 februari 2019 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Pfoe, geregeld, maandag kunnen we de nieuwe auto ophalen. Nu nog zorgen dat de oude auto bij een opkoper terecht komt, daar gaat de garage bij helpen
quote:Op woensdag 13 februari 2019 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Pfoe, geregeld, maandag kunnen we de nieuwe auto ophalen. Nu nog zorgen dat de oude auto bij een opkoper terecht komt, daar gaat de garage bij helpen
De oude is een klein beetje deaudt....quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]de oude auto kon niet ingeruild worden?
Wat voor eentje hebben jullie gekocht?quote:Op woensdag 13 februari 2019 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
I know. Dat maakt een garage vaak niet uit. Tenminste wij hebben weleens een kapotte auto kunnen inruilen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
De oude is een klein beetje deaudt....
deze:quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat voor eentje hebben jullie gekocht?
krijg je ook sloopwaarde. De garage waar hij nu staat zet lijntjes uit en ik heb nog even bij onze eigen garage een lijntje uitgegooid.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
I know. Dat maakt een garage vaak niet uit. Tenminste wij hebben weleens een kapotte auto kunnen inruilen.
het kost ons meer aan transportkosten naar de dealer dan wat we aan sloopwaarde voor de inruil zouden kunnen krijgen. Je kunt er echt niet meer mee rijden. Symph is plankgas en remmend met de handrem vanaf de snelweg nog bij een garage aangekomen, dat moet er idioot uit hebben gezien.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
I know. Dat maakt een garage vaak niet uit. Tenminste wij hebben weleens een kapotte auto kunnen inruilen.
Owwww ja, die foto had ik al voorbij zien komen!quote:
eigenlijk dezelfde als die ik hiervoor had, alleen nu grijs ipv blauw. We hoefden ook geen proefrit te maken, 4 jaar proefrijden was wel genoegquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Owwww ja, die foto had ik al voorbij zien komen!
Ah okay. Dan wordt het erg lastig inderdaad...quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het kost ons meer aan transportkosten naar de dealer dan wat we aan sloopwaarde voor de inruil zouden kunnen krijgen. Je kunt er echt niet meer mee rijden. Symph is plankgas en remmend met de handrem vanaf de snelweg nog bij een garage aangekomen, dat moet er idioot uit hebben gezien.
Hoe ging het vandaag? Ik praat niet zo goed knokkels.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog even koffie gemaakt voor Knokkels die net de deur uit is
mwoah, aan de ene kant wel goed, en aan de andere kant van de streep kon het 10% beter.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe ging het vandaag? Ik praat niet zo goed knokkels.
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ Knokkels - 10%
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
mwoah, aan de ene kant wel goed, en aan de andere kant van de streep kon het 10% beter.
Vandaar mijn showtitel![]()
Vertaling: Ik heb mijn examen nét niet gehaald
En de koffie van justme heeft de Knokkels Seal Of Approval
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
mwoah, aan de ene kant wel goed, en aan de andere kant van de streep kon het 10% beter.
Vandaar mijn showtitel![]()
Vertaling: Ik heb mijn examen nét niet gehaald
En de koffie van justme heeft de Knokkels Seal Of Approval
Gaan we gewoon verder met het volgende examenquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaan we gewoon verder met het volgende examen![]()
Ik heb namelijk wél een goede en snelle groei laten zien.
Mijn instructrice vroeg/deelde zelfs mee: "je gaat toch wel door he?!quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Balen zeg.
Mag je nog herkansen?
Voetbal vanavond. Dus het zal wel rustig zijn.quote:
Proberen ze gewoon nog meer geld uit je zak te kloppen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn instructrice vroeg/deelde zelfs mee: "je gaat toch wel door he?!
quote:Programma van vandaag
19:43 - 21:43 DJ Knokkels - 10%
Niet eens. Gratis met werkgarantiequote:Op woensdag 13 februari 2019 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Proberen ze gewoon nog meer geld uit je zak te kloppen.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:45 schreef knokkels het volgende:
Maar ik kan natuurlijk ook gewoon morgen gaan draaien
Snelste show everquote:
Zó snel was ie dan ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zó snel was ie dan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daar moest je aan denken na die hele snelle show?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En daar moest je aan denken na die hele snelle show?
dan maar even rustig een kopquote:
Dan liggen de kabouters ook laat in bed.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
dan maar even rustig een kop, Merel en de kabouters zijn net weer naar huis vertrokken
Kabouters vallen gewoon in de auto in slaap en worden dan slapend naar bed gebracht, is niet de 1e keerquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan liggen de kabouters ook laat in bed.
Vonden het vast niet erg om bij oma te zijn.
Hier ook koffie, dan even voetbal, slapen en dan vannacht mw. MM naar Schiphol brengen...quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
dan maar even rustig een kop, Merel en de kabouters zijn net weer naar huis vertrokken
Bij opa en oma is alles lekker en leuk.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouters vallen gewoon in de auto in slaap en worden dan slapend naar bed gebracht, is niet de 1e keer
Ze vonden vooral patatjes en appelmoes lekker
Mw MM gaat lekker de hort op ?quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook koffie, dan even voetbal, slapen en dan vannacht mw. MM naar Schiphol brengen...
Oh wat ontzettendquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij opa en oma is alles lekker en leuk.
Ik weet niet of ik het ooit verteld heb, maar toen mijn zoon opgenomen was (hij was toen 7 jaar), vroeg de psychiater hem wanneer hij gelukkig was. Zijn antwoord was toen:"het geluk ligt in Zeist"
De psychiater vroeg toen aan ons wat hij daarmee nou bedoelde en ik wist meteen dat hij daarmee mijn ouders bedoelde. Die wonen in Zeist.
Zo belangrijk kunnen grootouders dus zijn voor kinderen.
Mijn zus en ik logeerden als kind bijna ieder weekend bij opa en oma.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij opa en oma is alles lekker en leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |