Agh, als ze een beetje zoals ik zijn doen ze gewoon een jaar of 7, 8 over studerenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik spring een gat in de lucht als ze helemaal klaar zijn op school! En dan ga ik me waarschijnlijk zorgen maken over banen
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En tegen de tijd dat je er een beetje vrij van denkt te zijn, komen ze hun kinderen naar oma brengen. Alle 6.
Jij bent mijn Spotifyquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook deze man draai ik bizar veel, omdat ik hem dus ook bizar goed vind
En dat allemaal dankzij Spotify. Anders had ik hem misschien nooit gekend.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
DJ-heer 11, dank u hartelijk weer voor ruim 2,5 uur fijne muziek, op A-ha na.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, als ze een beetje zoals ik zijn doen ze gewoon een jaar of 7, 8 over studeren
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
DJ-heer 11, dank u hartelijk weer voor ruim 2,5 uur fijne muziek, op A-ha na.
Nee, geen kans. Als ik die stem hoor komen er spontaan vlekken in mijn nek en wil ik iets wurgen. Maakt niet uit wat.quote:
quote:
Ik ga trouwens op korte termijn een show doen met de titel HIT?! waarin ik uitsluitend recente nummers draai die volkomen onbegrijpelijk geen hit zijn geworden in Nederland.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Het verbaasde me al dat je niks zei over dat A-ha nummer
(Ik deed het niet met opzet, trouwens)
hoe recent is recent?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Bedankt!
En jullie allemaal weer bedankt voor het luisterenIk ga trouwens op korte termijn een show doen met de titel HIT?! waarin ik uitsluitend recente nummers draai die volkomen onbegrijpelijk geen hit zijn geworden in Nederland.
Ook is nog een andere themashow in de maak.
Dit decennium sowieso, zeker niet ouder. Ik heb op Spotify een map klaarstaan met 116 nummers, bijna 7 uurquote:
Ik zal dat dan graag, geheel onbevooroordeeld, willen toelichten...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ik ga trouwens op korte termijn een show doen met de titel HIT?! waarin ik uitsluitend recente nummers draai die volkomen onbegrijpelijk geen hit zijn geworden in Nederland.
Daar kijk ik nu al naar uit, net als de show. Als het maar op 'Mad's' manier is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal dat dan graag, geheel onbevooroordeeld, willen toelichten...
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal dat dan graag, geheel onbevooroordeeld, willen toelichten...
Ik heb geen idee wat 11 gaat draaien, dus ik kan geen vooroordelen hebben totdat ik het gehoord heb.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kijk ik nu al naar uit, net als de show. Als het maar op 'Mad's' manier is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |