quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal dat dan graag, geheel onbevooroordeeld, willen toelichten...
Anders wat scootergeluiden samplen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:51 schreef MadMaster het volgende:
En nu maar hopen dat Willem H. nog iets gezegd heeft wat te gebruiken is in een muziektape...
Goedemorgen livelink.quote:
Het gesprek ging precies zoals ik dacht. Het gaat zo goed met hem op school, dat hij van school af moet. We moeten dus op zoek naar een andere school. Ik ben er niet blij mee en mijn zoon ook niet, maar dit is de realiteit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 05:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Meegevallen het gesprek op school gisteren?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 05:47 schreef Melting het volgende:
Hulpverlening
De oproep voor het ophalen van oude rolmaten,
duimstokken en meetlinten kreeg veel respons
De opbrengst van de inzamelingsactie
Ging opnieuw naar het Linialen Fonds.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 05:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gesprek ging precies zoals ik dacht. Het gaat zo goed met hem op school, dat hij van school af moet. We moeten dus op zoek naar een andere school. Ik ben er niet blij mee en mijn zoon ook niet, maar dit is de realiteit.
Ja, het is op zich begrijpelijk, maar tegelijkertijd ook krom. Kip-ei-verhaal. Want juist door school gaat het ook zo goed. Maar ja, we komen er wel uit, hoop ik.quote:Op woensdag 13 februari 2019 05:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Pfff..... van de ene kant is het dus positief dat het zo goed gaat, maar van de andere kant, dus weer niet.
Lastig zeg.
Vooral omdat je zoon toch al moeite met verandering heeft. Stom dat ze dat dan zo beslissen.
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 13 februari 2019 05:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is op zich begrijpelijk, maar tegelijkertijd ook krom. Kip-ei-verhaal. Want juist door school gaat het ook zo goed. Maar ja, we komen er wel uit, hoop ik.
Goedemorgen just me.quote:
Ik heb nog even koffie gemaakt voor Knokkels die net de deur uit isquote:Op woensdag 13 februari 2019 07:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Gaat alles wel goed daar? Je bent al weer zo vroeg wakker.
Goed dat je het zegt. Ik ga even voor hem duimen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog even koffie gemaakt voor Knokkels die net de deur uit is
hij had er vertrouwen in en met het duimen voor hem moet het goed komenquote:Op woensdag 13 februari 2019 07:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik ga even voor hem duimen.
quote:
quote:
Och lastige situatie zeg... Moet hij dan nog dit jaar naar een andere school of pas na de zomervakantie?quote:Op woensdag 13 februari 2019 05:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gesprek ging precies zoals ik dacht. Het gaat zo goed met hem op school, dat hij van school af moet. We moeten dus op zoek naar een andere school. Ik ben er niet blij mee en mijn zoon ook niet, maar dit is de realiteit.
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:04 schreef just me het volgende:
[..]
[..]goedemorgen, vandaag naar de auto kijken ?
yep en hopelijk regelen dat we ‘m snel kunnen ophalen, want de huurauto is ook niet gratisquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:04 schreef just me het volgende:
[..]
[..]goedemorgen, vandaag naar de auto kijken ?
Wat vervelend, Diaan. Kun je niet vanuit thuis werken anders?quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:05 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisterenmiddag 2 uur geslapen, gisterenavond voor half 10 naar bed. Ik ben een beetje grieperig... bah. Het gaat nu wel even, maar vrees dat ik vanmiddag weer instort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |