Ik heb een paar shows zonder PSB-nummers gedaan hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je het als fan vaker draait, begrijp ik wel.
Maar het lijkt wel een obsessie voor je dat je ze altijd 'moet' draaien...
pleit wel voor 11 dat ie vaak wel onbekendere draait, vind ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je het als fan vaker draait, begrijp ik wel.
Maar het lijkt wel een obsessie voor je dat je ze altijd 'moet' draaien...
Een beetje wel, jaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
livelink is in gedachten verzonken.
Ja, op een gegeven moment heb je alle bekende songs natuurlijk wel gehad...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
pleit wel voor 11 dat ie vaak wel onbekendere draait, vind ik.
Bewust, overigens. West End Girls en It's A Sin kent iedereen nu welquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
pleit wel voor 11 dat ie vaak wel onbekendere draait, vind ik.
Logisch wel. Als er nog tijd was had ik Alice Cooper's School's Out als verzoekje voor je ingediend, in de hoop je wat te kunnen laten glimlachen.quote:
Nou, ik spring een gat in de lucht als ze helemaal klaar zijn op school! En dan ga ik me waarschijnlijk zorgen maken over banenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Logisch wel. Als er nog tijd was had ik Alice Cooper's School's Out als verzoekje voor je ingediend, in de hoop je wat te kunnen laten glimlachen.
Deze plaat heb ik de laatste maanden alleen maar in z'n radio edit gedraaid, maar er is ook nog een gewone albumversie: Losing Touch van Charlie Winston.
Succes. Bedankt voor het luisteren.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, ik ga even de Holleeder tape opslaan...
En tegen de tijd dat je er een beetje vrij van denkt te zijn, komen ze hun kinderen naar oma brengen. Alle 6.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik spring een gat in de lucht als ze helemaal klaar zijn op school! En dan ga ik me waarschijnlijk zorgen maken over banen
Ook deze man draai ik bizar veel, omdat ik hem dus ook bizar goed vindquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
Alvast bedankt voor deze show 11Ik heb weer genoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |