Oh.quote:
Ja daar ging iets mis vgmquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:47 schreef GGMM het volgende:
huh? Is de TT van het vorige topic nou gewijzigd?
Vissers doel je op toch? Ja, een klein beetje omdat Feyenoord City.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:47 schreef skysherrif het volgende:
Volgen de Rotterdammers hier eigenlijk een beetje die shit rond die rotterdamse wethouder die documenten heeft gelekt en moet aftreden?
O ja, dat speelt ook mee in de situatie.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vissers doel je op toch? Ja, een klein beetje omdat Feyenoord City.
Wat Scrummie zegt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:47 schreef skysherrif het volgende:
Volgen de Rotterdammers hier eigenlijk een beetje die shit rond die rotterdamse wethouder die documenten heeft gelekt en moet aftreden?
Je loopt stage bij de gemeente? Speel even wat inside information door dan over Feyenoord City.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
O ja, dat speelt ook mee in de situatie.
Echt geen beter moment kunnen kiezen om stage te lopen, interessante tijden hier.
Wel godverdommequote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:48 schreef GGMM het volgende:
Op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:46 door onlogisch:
Topictitel: "[VBL SC #6981] Negersex 3: Electric Boogaloo" -> "[VBL SC #6981] RIP INTERTOYS (en Knut)"
Modden met @:onlogisch
Je weet elke dag niet wat er nu weer mis gaat.
Als mn stageperiode is afgelopen misschien.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je loopt stage bij de gemeente? Speel even wat inside information door dan over Feyenoord City.
Mooi.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als mn stageperiode is afgelopen misschien.
PVDA gaat fuseren met de moslimpartij.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je loopt stage bij de gemeente? Speel even wat inside information door dan over Feyenoord City.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh.
Dan denk ik dat het maxi-mus is. Maar ik weet het niet zeker, dus ik zou het fijn vinden dat je mij niet straft mocht blijken dat het niet zo is.
Ik heb daar ooit mijn playstation 2 gekocht.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
kocht daar mijn eerste spel pokemon rood
k- zooi
verdomme
Playstation 2 Godending.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit mijn playstation 2 gekocht.
Ik zou een klacht indienen als ik jou was.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:55 schreef Saind het volgende:
Beetje raar om naderhand mijn prachtige TT te wijzigen
Je zit Stijn op de hielen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
Van 5 naar 6 followers gegaan. Vandaag is een top dag.
linkje?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
Van 5 naar 6 followers gegaan. Vandaag is een top dag.
Eens.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Stijn zijn OP voor het CL-topic van Ajax wel oprecht leuk.
Het zou me niks verbazen als Stijn ooit columns gaat schrijven voor VI of een ander voetbalblad.
Of hij komt een keer in FC Afkicken, hij is bekend genoeg op Twitter.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Stijn zijn OP voor het CL-topic van Ajax wel oprecht leuk.
Het zou me niks verbazen als Stijn ooit columns gaat schrijven voor VI of een ander voetbalblad.
Die OP? Hard gelachen toen wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat stukje over Ajax-Real vond ik wel prima van hem.
Mokerharde sneer aan het adres van GGMM.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die OP? Hard gelachen toen wel.
Ik zal eens op hun YouTube-video's reageren dat ze hem moeten uitnodigen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of hij komt een keer in FC Afkicken, hij is bekend genoeg op Twitter.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mokerharde sneer aan het adres van GGMM.
Nee, van Pieter Blacked.https://t.co/KExvyEIFuVquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die OP? Hard gelachen toen wel.
Huh?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mokerharde sneer aan het adres van GGMM.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, van Pieter Blacked.https://t.co/KExvyEIFuV
Waardeloos ja.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Waardeloos ja.
Er zou een grote zuivering moeten plaatsvinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nog niet gelezen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, van Pieter Blacked.https://t.co/KExvyEIFuV
Lekker gesandbagged om real zand in de ogen te strooien toch, beetje doen alsof er perikelen zijn in de kleedkamer enzo, real die denkt kat in t bakkiequote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nog niet gelezen.
Voel niet zoveel hype voor die wedstrijd
Ik zie er bijna tegenop eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nog niet gelezen.
Voel niet zoveel hype voor die wedstrijd
Leuke actquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker gesandbagged om real zand in de ogen te strooien toch, beetje doen alsof er perikelen zijn in de kleedkamer enzo, real die denkt kat in t bakkie
En dan morgen real kapoet maken
Ik kan niet wachten op de users die quotes gaan terughalen van toen de loting bekend werdquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie er bijna tegenop eerlijk gezegd.
Kan je mooi je username daar aanpassen, dat patiëntnummer is toch niks.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:09 schreef GGMM het volgende:
Nog 2 tweets en dan maak ik mijn 2.000ste tweet
Dat wordt een speciaal moment.
Real is toch gewoon kansloos tegen dit Ajax JR?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de users die quotes gaan terughalen van toen de loting bekend werd
Ik ben morgenavond gelukkig niet op FOK!.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de users die quotes gaan terughalen van toen de loting bekend werd
Heb je een suggestie?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je mooi je username daar aanpassen, dat patiëntnummer is toch niks.
Niemand is zo kansloos toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
8-1, 7x Kristensen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Real is toch gewoon kansloos tegen dit Ajax JR?
Ga je weer in de kantine kijken?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben morgenavond gelukkig niet op FOK!.
René G.quote:
Nee thuis op het bankje.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
8-1, 7x Kristensen.
[..]
Ga je weer in de kantine kijken?
[..]
René G.
Allemaal de schuld van Trump.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Linkse paupermedia met louter leugens (Jensen)
Waarom post Davy eigenlijk nooit meer hier?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand is zo kansloos toch?
Oh wacht
@:Dj_Day-V
Kinderen zijn gek op kleur.. felle kleuren het liefst.quote:
Hier verder:quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:17 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Kinderen zijn gek op kleur.. felle kleuren het liefst.
Een pakketje knutselen met een kaartje, snoepje een felle bellenblaas/stoepkrijt/knutselspul is ook leuk.
Vanavond misschien.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier verder:
https://skribbl.io/
Jazeker, ze kan zelf ook wel een aardig balletje trappen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijkt je vriendin ook naar voetbal?
Omdat hij 0,0 inhoud heeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom post Davy eigenlijk nooit meer hier?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, ze kan zelf ook wel een aardig balletje trappen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook Ajacied?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is hier niet altijd nodig.quote:
waarvan is dit gifje nou, ben echt even benieuwd naar wat contextquote:
Meer omdat ik er voor ben om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook Ajacied?
[..]
Is hier niet altijd nodig.
is ook maar het bestequote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meer omdat ik er voor ben om eerlijk te zijn.
Ach zo kan iets beginnen te groeien.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Draagt ze wel een Jodenster?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt me in deze tijd niet meer echt noodzakelijk.
Heeft ze ook een zusje?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft ze ook een zusje?
(Ik vraag dit namens JRGod)
flink eind rijden voor jr, die woont ook ergens in een uithoekquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft ze ook een zusje?
(Ik vraag dit namens JRGod)
Liever niet nee, is ook vooral fanatiek bij ons voetbal. De normale Eredivisie potjes kijk ik ook (wanneer ik kijk) meestal alleen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:29 schreef Adames het volgende:
maar je moet er toch niet aan denken dat je vriendin fanatieker is dan jij
dat je lekker weg wil gaan op een mooie zondag, maar dat zij thuis wil blijven vanwege ajax - vvv
Dit is wel een beetje hoe de gemiddelde FOK!er die voor Ajax is er in staat op dit forum.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:29 schreef Adames het volgende:
maar je moet er toch niet aan denken dat je vriendin fanatieker is dan jij
dat je lekker weg wil gaan op een mooie zondag, maar dat zij thuis wil blijven vanwege ajax - vvv
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje hoe de gemiddelde FOK!er die voor Ajax is er in staat op dit forum.
Ajax speelt, laten we lekker thuis blijven.
Friesland is nog wel ver ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:29 schreef Adames het volgende:
[..]
flink eind rijden voor jr, die woont ook ergens in een uithoek
Gelukkig heb je zelf wel een seizoenkaart op Z.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje hoe de gemiddelde FOK!er die voor Ajax is er in staat op dit forum.
het is wat die veranderingquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
denk dat het totale aantal fokkers dat naar Ajax gaat niet veel onder doet voor die naar Feyenoord gaan, er zijn wel meer thuisblijversquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Je gaat met Tjacka naar Ajax toch zondag?
Helemaal niet. Onlogisch heeft een seizoenkaart op Z.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig heb je zelf wel een seizoenkaart op Z.
sjaaltje om, vlaggetjes meequote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Waar ik als extreem dagjesmens tussen de emotionele fans moet staan.
Ga je wel meezingen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
echte fanatieke hoolie hierquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet. Onlogisch heeft een seizoenkaart op Z.
Lekker met ontbloot bovenlijf erheen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
sjaaltje om, vlaggetjes mee
succes jongen
Je weet hoe Tjacka reageert als Ajax verliest he.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Nee.quote:
Eigenlijk staat hier gewoon: Ajax heeft meer fans dan Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat het totale aantal fokkers dat naar Ajax gaat niet veel onder doet voor die naar Feyenoord gaan, er zijn wel meer thuisblijvers
welk vak?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ga wel lachen om mensen die ziedend doen over de scheidsrechter terwijl die gewoon een correcte beslissing maakt.
De laatste keer dat ik met hem naar Ajax was konden ze niet eens winnen van gehandicapte Grieken, viel allemaal best mee toen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet hoe Tjacka reageert als Ajax verliest he.
Voor je het weet slaap je een nachtje in de cel op Politiebureau Bijlmer.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ga wel lachen om mensen die ziedend doen over de scheidsrechter terwijl die gewoon een correcte beslissing maakt.
tjacka is een lieve jongenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met hem naar Ajax was konden ze niet eens winnen van gehandicapte Grieken, viel allemaal best mee toen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
sjaaltje om, vlaggetjes mee
succes jongen
ook danquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang er geen prullenbakken in de buurt staan that is.
Sowieso komen er enkel proleten op Marktplaats.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
Waarom doen die Turken altijd zo achterlijk via Marktplaats. Mist dat volk een chromosoompje of is het gewoon normaal binnen hun cultuur om je als een volslagen teringproleet te gedragen.
Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.quote:
Ach dat is toch lief man, zo'n oude opa (of oma? Ik zie dat eigenlijk niet) Die daar lekker relax een ijsje staat te eten.quote:
Nooit je Rolex op Marktplaats zetten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
Waarom doen die Turken altijd zo achterlijk via Marktplaats. Mist dat volk een chromosoompje of is het gewoon normaal binnen hun cultuur om je als een volslagen teringproleet te gedragen.
Dat kan bijna niet mis gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.
Leuk feitje: Stijn noemde deze club vroeger kNACworst (en moest daar zelf hard om lachen)quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.
Dat is niet zonder meer waar.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso komen er enkel proleten op Marktplaats.
je vergeet soms dat stijn vroeger nog onze kleine puber wasquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: Stijn noemde deze club vroeger kNACworst (en moest daar zelf hard om lachen)
Einde leuk feitje.
VBL / Live Eredivisieverslagen #235 FORZA KNACWORSTquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: Stijn noemde deze club vroeger kNACworst (en moest daar zelf hard om lachen)
Einde leuk feitje.
Nostalgische tijden toen Stijn alleen nog Eredivisie keek.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Einde leuk feitje.
Ik vind NAC een prima clubje, mogen er van mij wel in blijven.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met dat hele NAC.
Gramulanion gespot.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
VBL / Live Eredivisieverslagen #235 FORZA KNACWORST
@:el-stinho
excelsior is kleurloos, maar het is toch mooi om te zien hoe goed ze het doen. elk jaar opnieuwquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind NAC een prima clubje, mogen er van mij wel in blijven.
Excelsior mag er wel uit.
2012 jeetje, toen was ik nog niet eens actief op FOK!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
VBL / Live Eredivisieverslagen #235 FORZA KNACWORST
@:el-stinho
geregistreerd op: zondag 29 januari 2012 @ 17:55quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2012 jeetje, toen was ik nog niet eens actief op FOK!
Ik mis die tijd soms wel een beetje.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:41 schreef Adames het volgende:
[..]
je vergeet soms dat stijn vroeger nog onze kleine puber was
Dat was toen Guidetti scoorde en zijn shirt uittrok en derhalve belangrijke uitwedstrijd uit tegen PSV mistte.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:42 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
deze gif blijft me een glimlach geven
ja bedankt hansquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was toen Guidetti scoorde en zijn shirt uittrok en derhalve belangrijke uitwedstrijd uit tegen PSV mistte.
GuidettiGOD.
Ik heb ook wel respect voor het beleid daar, maar liever zoveel mogelijk kunstgrasclubs eruit. En dan als eerste de clubs met een lage capaciteit.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:43 schreef Adames het volgende:
[..]
excelsior is kleurloos, maar het is toch mooi om te zien hoe goed ze het doen. elk jaar opnieuw
Excelsior heeft nog een herkenbaar elftal. Ik kan van NAC bijna niemand opnoemen. En elke keer die act van Sjoerd Mossou en aLs de BieR pOMPeN HeT mAAr DoEnquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind NAC een prima clubje, mogen er van mij wel in blijven.
Excelsior mag er wel uit.
Ja maar toen lurkte ik voornamelijk, begon pas rond februari 2013 actief te posten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:43 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gramulanion gespot.
laatste bezoek: 11 dagen, 17 uur geleden.
Act.
okquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar toen lurkte ik voornamelijk, begon pas rond februari 2013 actief te posten.
Beter wisselen die clubs dan van beleidsbepalers.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Excelsior heeft nog een herkenbaar elftal. Ik kan van NAC bijna niemand opnoemen. En elke keer die act van Sjoerd Mossou en aLs de BieR pOMPeN HeT mAAr DoEn
Een paar maanden later ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ok
was dat niet ook toen de SC dicht ging?
Op termijn willen ze wel weer naar echt gras.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel respect voor het beleid daar, maar liever zoveel mogelijk kunstgrasclubs eruit. En dan als eerste de clubs met een lage capaciteit.
Ze willen ook het stadion afbouwen toch? Die andere hoeken dicht.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Op termijn willen ze wel weer naar echt gras.
Geld is op.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen ook het stadion afbouwen toch? Die andere hoeken dicht.
@GGMMquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wie kent het spel 'knights and merchants'?
ik, maar heb niet helemaal de nostalgie ermee als veel van mijn vriendenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wie kent het spel 'knights and merchants'?
Ja capaciteit van 7000+.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen ook het stadion afbouwen toch? Die andere hoeken dicht.
Ik speelde dat vroeg altijd grijs, veel nostalgie mee ja. Laatst weer eens gespeeld en blijft tof.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ik, maar heb niet helemaal de nostalgie ermee als veel van mijn vrienden
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel bij meer Rotterdamse clubs het geval.
Ben je al aan het broeden op je 2000e tweet?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:49 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat @:zipportal hier tegenwoordig post.
Net als Age of Empiresquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik speelde dat vroeg altijd grijs, veel nostalgie mee ja. Laatst weer eens gespeeld en blijft tof.
had mijn handen vol aan age of empiresquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik speelde dat vroeg altijd grijs, veel nostalgie mee ja. Laatst weer eens gespeeld en blijft tof.
Nja dat potje met Europese gelden kunnen ze wel bij om het kunstgras eruit te flikkeren.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja capaciteit van 7000+.
Maar dat is allemaal nog wel ver weg hoor. Eigenlijk zou de KNVB gewoon binnen 5 jaar al dat kunstgras moeten verbieden.
Maar dat schijnt weer niet te kunnen omdat die clubs er heel veel geld in geïnvesteerd hebben. Dat zou ze financieel de das om doen.
Er staat nu opeens 2005, terwijl ik niks getweet hebquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je al aan het broeden op je 2000e tweet?
Vind jij Zipportal een leuke user?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:49 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat @:zipportal hier tegenwoordig post.
Je best wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind jij Zipportal een leuke user?
als marketingstudent hoop ik neit dat ze te veel macht krijgenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef GGMM het volgende:
HEMA en Albert Heijn gaan samen winkels runnen
Dit ter info.
De HEMA hotdog is echt mokerlekker.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef GGMM het volgende:
Dit ter info.
vreemdquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef GGMM het volgende:
Dit ter info.
Komt een nieuwe van uit toch?quote:
neitquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als marketingstudent hoop ik neit dat ze te veel macht krijgen
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat nu opeens 2005, terwijl ik niks getweet heb
Hoerentwitter.
Beter die rookworst daar halen bohhhquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De HEMA hotdog is echt mokerlekker.
Einde culinaire recensie.
age of empires 1 hd is al uit, maar is echt compleet kutquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt een nieuwe van uit toch?
Al heb ik daar al een poosje niks meer van gehoord nu we het er zo over hebben.
There's no announced release date for Age of Empires 4, and the game has almost entirely skipped 2018 when it comes to news beats—nothing's really happened since the Gamescom 2017 announcement. Next year, though, we're much more likely to learn when it's actually going to arrive.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt een nieuwe van uit toch?
Al heb ik daar al een poosje niks meer van gehoord nu we het er zo over hebben.
Gaat mij daar vooral om die mosterdsaus.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter die rookworst daar halen bohhh
Geen idee, ik heb het artikel verder niet gelezen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:54 schreef Adames het volgende:
maar wat moet hema met de albert heijn?
het is geen laplace en ook dat is niet echt een succes voor de jumbo.
Typische Hemaspullen (denk aan die rookworsten, hotdogs) verkopen bij AH?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:54 schreef Adames het volgende:
maar wat moet hema met de albert heijn?
het is geen laplace en ook dat is niet echt een succes voor de jumbo.
Er moet ook nog gewerkt worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het artikel verder niet gelezen.
(lol)quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er moet ook nog gewerkt worden natuurlijk.
Jammer wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
There's no announced release date for Age of Empires 4, and the game has almost entirely skipped 2018 when it comes to news beats—nothing's really happened since the Gamescom 2017 announcement. Next year, though, we're much more likely to learn when it's actually going to arrive.
Vind jij Zipportal wel een leuke user?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind jij Zipportal een leuke user?
hema heeft al eigen merk gehad in de categorie AH Excellent, dat kun je er moeilijk naast leggenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Typische Hemaspullen (denk aan die rookworsten, hotdogs) verkopen bij AH?
Ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vind jij Zipportal wel een leuke user?
(ik vraag dit namens Karina)
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
hema heeft al eigen merk gehad in de categorie AH Excellent, dat kun je er moeilijk naast leggen
Zelfde als de rookworsten van de Hema/Unox, wil je dan naast de Unoxworsten in het schap leggen
En verder is Hema vooral van de handdoeken, rompertjes, lampen, wat speelgoed, cadeau's
leuk, maar kost ook aardig wat ruimte in een winkel.
Dus dat blijkbaar, vind het ook maar een rare samenwerking maar ze zullen er wel heil in zien.quote:Hema en Albert Heijn openen in 2019 twee winkels waar klanten zowel hun Hema- als Albert Heijn-boodschappen kunnen doen. In twee stedelijke winkels van Hema komt een Albert Heijn met een volledig assortiment vers en houdbare producten.
een pilot is toch niks mis mee maar ik zie er ook niet echt het nut van in omdat het niet hetzelfde type klant is denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Dus dat blijkbaar, vind het ook maar een rare samenwerking maar ze zullen er wel heil in zien.
Dealquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
@:karina
@:lavenderr
Post hier eens wat vaker aub.
ik ben dan ook geen marketingexpert met diepgaande kennis van bedrijfsidentiteit.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Dus dat blijkbaar, vind het ook maar een rare samenwerking maar ze zullen er wel heil in zien.
Ja en zo komt elk lied wel ergens vandaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:07 schreef Elan het volgende:
Dat WIJ ZIJN AJAX SUPERJODEN HEE HEE is dus eigenlijk gewoon gejat van Atletico
vgm komen de meeste liedjes uit italie/zuid amerikaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:07 schreef Elan het volgende:
Dat WIJ ZIJN AJAX SUPERJODEN HEE HEE is dus eigenlijk gewoon gejat van Atletico
niet gekliktquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ONZ / He'j al een ei 'ehad? [3]
Niet alle liedjes hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vgm komen de meeste liedjes uit italie/zuid amerika
ook wel een tijdje Engeland geweestquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Merk jij ook steeds vaker dat de grenzen tussen de verschillende dimensies lijken te verdwijnen/vervagen, waardoor je zomaar in een parallelle wereld terecht kunt komen?quote:
zelfs het hand in hand is niet origineel van Feyenoordquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou nee.
Het iconische YNWA is gewoon bedacht door Leen Huijzer uit Ridderkerk .
Ruim voordat zo'n Brits kutbandje het jatte en het het clublied van Liverpool werd.
Gaat hij daar nu echt voor?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Bij het Vitesse topic is de TT 'Fraser opgerot', bij Sparta wordt hij inmiddels ook al uitgekotst en dat is dan de voornaamste kandidaat om Gio op te volgen. Van Geel god.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Bij het Vitesse topic is de TT 'Fraser opgerot', bij Sparta wordt hij inmiddels ook al uitgekotst en dat is dan de voornaamste kandidaat om Gio op te volgen. Van Geel god.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet.Wordt toch gewoon Maurice Steijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ja en Feyenoord dat sneu overkomt willen ze absoluut voorkomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Zou ook wel zeer sneu zijn om alsnog Advocaat te vragen.
Zal best.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelfs het hand in hand is niet origineel van Feyenoord
Ja, want zonder die wetenschap sta je niet voor aap als je als volwassen man zoiets zingt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal best.
Ik hoorde of las laatst ergens, weet niet meer waar dat Feyenoord van oudsher veel meer een Jodenclub was dan Ajax voor de oorlog.
Sta je toch mooi voor lul met je Hamas Hamas Joden aan het gas.
klopt ja hadden meer joodse ledenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal best.
Ik hoorde of las laatst ergens, weet niet meer waar dat Feyenoord van oudsher veel meer een Jodenclub was dan Ajax voor de oorlog.
Toen heel Nederland op transport ging werd Ado kampioenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal best.
Geen idee man.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt toch gewoon Maurice Steijn?
Vanwege de AVG mag ik hier niks over zeggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Merk jij ook steeds vaker dat de grenzen tussen de verschillende dimensies lijken te verdwijnen/vervagen, waardoor je zomaar in een parallelle wereld terecht kunt komen?
Lekker één serieuze naam op je lijstje hebben staanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Zou ook wel zeer sneu zijn om alsnog Advocaat te vragen.
Dat zou toch zonde zijn van het zorgvuldig opgebouwde imago.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en Feyenoord dat sneu overkomt willen ze absoluut voorkomen.
Feyenoord is een parodie op een topclub beleidsmatigquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou toch zonde zijn van het zorgvuldig opgebouwde imago.
okok ik zal eraan denkenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
@:karina
@:lavenderr
Post hier eens wat vaker aub.
Tot?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tong en dat was het volgens mij.
Saai
Je hebt bijna weer 10.000!!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:26 schreef GGMM het volgende:
Die score is ook helemaal doodgebloed he.
Boeit ook niemand nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:26 schreef GGMM het volgende:
volgens mij toch ook het idee niet, danny wilde er toch iets van maken dat je met een hogere score meer mocht. dus dat je als lurker of nieuw account niet opeens 10 topics kan plempen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:26 schreef GGMM het volgende:
Ik ga denk ik elke vrijdag thuis werken, goed idee toch Rolandquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:30 schreef KingRoland het volgende:
Morgen minor consultancy
@:doublepain
Het enige waar het goed voor is om mensen te lokken naar een topic wat 9/10 x voor iets compleet onzinnigs is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind er weinig irritant aan.
laatste bezoek 1 dag geledenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/profile/knut
maar liever kantoor voor gratis eten/drinken en gezelligheidquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga denk ik elke vrijdag thuis werken, goed idee toch Roland
(developer)quote:
Het is makkelijker dan een post van iemand te zoeken om te quoten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Het enige waar het goed voor is om mensen te lokken naar een topic wat 9/10 x voor iets compleet onzinnigs is.
Iets waarvoor je vroeger trouwens gewoon een lokquote kon posten dus erg vernieuwend is het allemaal ook niet.
@Madame_Paon is smerig dik, wat moet ik met haar foto'squote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:32 schreef KingRoland het volgende:
Madame_paon komt niet meer nadat jullie die naaktpics liepen te verspreiden
Als stagiair moest ik dat altijd halen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:31 schreef KingRoland het volgende:
vrijdagen@stage genot gewoon pizza, patat of andere snacks lekker man
doe ik met alle plezier dan begin ik alvast met een stuk van de pizzaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als stagiair moest ik dat altijd halen.
Wat zijn je toekomstplannen JR, ga je eindelijk werken maatquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als stagiair moest ik dat altijd halen.
als het maar niet in Amsterdam is, ik hoop op een redelijk resultaat thuisquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:33 schreef Elan het volgende:
Hopelijk doet Ramos dat godendansje ook tegen Ajax
Maak eens een lijstjequote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:34 schreef KingRoland het volgende:
ik gun JR het beste toe in het leven. Bij sommige users heb ik eerder iets van liever kwijt dan rijk
Het is een vrij land. Hopen doen we met zn allen, maar op sommige momenten is het verstandig om realistisch te zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het maar niet in Amsterdam is, ik hoop op een redelijk resultaat thuis
Mooi man zo pal voor de F-Side. Paar aanstekers koppen maar vooruitquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga jij morgen samen met René en mij juichen voor Ajaxquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi man zo pal voor de F-Side. Paar aanstekers koppen maar vooruit
Was wel genot hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doe ik met alle plezier dan begin ik alvast met een stuk van de pizza
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:KingRoland
@:RolandKing
ik hoop het met je mee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ajax wint dan is het ook goed voor jou dpquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik niet
(niks persoonlijks verder)
Nee want dan heeft Real verloren, dat is nooit goed Rolandquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als ajax wint dan is het ook goed voor jou dp
Juichen sowieso niet, maar ik hoop wel op een positief resultaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga jij morgen samen met René en mij juichen voor Ajax
GRAAG ANTWOORD ROLAND.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als ajax wint dan is het ook goed voor jou dp
Ik hoop dat Ajax beide duels wint.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zodat Feyenooit weer via de beker een plek in Europa haalt om vervolgens het land weer voor schut te zetten??quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Juichen sowieso niet, maar ik hoop wel op een positief resultaat.
De bijdragen die Ajax momenteel levert zijn namelijk enorm goed voor het coëfficiënt en dus uiteindelijk goed voor Feyenoord.
Nog even de derde plek mag weer voorrondes CL spelen en plek 2 geeft weer directe plaatsing
naja wel goed voor Nederland en ook dus voor PSV voor puntenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee want dan heeft Real verloren, dat is nooit goed Roland
Real Madrid is een aidsclub.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
die gaan echt wel door maar nog een puntje pakken is mooi meegenomen voor NLquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik kan hiermee levenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
De bijdragen die Ajax momenteel levert zijn namelijk enorm goed voor het coëfficiënt en dus uiteindelijk goed voor Feyenoord.
Nog even de derde plek mag weer voorrondes CL spelen en plek 2 geeft weer directe plaatsing
Fuck dat, hebben wij niet nodigquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja wel goed voor Nederland en ook dus voor PSV voor punten
Feyenoord komt over een paar jaar toch wel altijd terecht in de Europa League 2.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Om PSV en Ajax maak ik me niet druk, die redden zich wel in die voorrondes..quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
die gaan echt wel door maar nog een puntje pakken is mooi meegenomen voor NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |