een pilot is toch niks mis mee maar ik zie er ook niet echt het nut van in omdat het niet hetzelfde type klant is denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Dus dat blijkbaar, vind het ook maar een rare samenwerking maar ze zullen er wel heil in zien.
Dealquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
@:karina
@:lavenderr
Post hier eens wat vaker aub.
ik ben dan ook geen marketingexpert met diepgaande kennis van bedrijfsidentiteit.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Dus dat blijkbaar, vind het ook maar een rare samenwerking maar ze zullen er wel heil in zien.
Ja en zo komt elk lied wel ergens vandaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:07 schreef Elan het volgende:
Dat WIJ ZIJN AJAX SUPERJODEN HEE HEE is dus eigenlijk gewoon gejat van Atletico
vgm komen de meeste liedjes uit italie/zuid amerikaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:07 schreef Elan het volgende:
Dat WIJ ZIJN AJAX SUPERJODEN HEE HEE is dus eigenlijk gewoon gejat van Atletico
niet gekliktquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ONZ / He'j al een ei 'ehad? [3]
Niet alle liedjes hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vgm komen de meeste liedjes uit italie/zuid amerika
ook wel een tijdje Engeland geweestquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Merk jij ook steeds vaker dat de grenzen tussen de verschillende dimensies lijken te verdwijnen/vervagen, waardoor je zomaar in een parallelle wereld terecht kunt komen?quote:
zelfs het hand in hand is niet origineel van Feyenoordquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou nee.
Het iconische YNWA is gewoon bedacht door Leen Huijzer uit Ridderkerk .
Ruim voordat zo'n Brits kutbandje het jatte en het het clublied van Liverpool werd.
Gaat hij daar nu echt voor?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Bij het Vitesse topic is de TT 'Fraser opgerot', bij Sparta wordt hij inmiddels ook al uitgekotst en dat is dan de voornaamste kandidaat om Gio op te volgen. Van Geel god.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Bij het Vitesse topic is de TT 'Fraser opgerot', bij Sparta wordt hij inmiddels ook al uitgekotst en dat is dan de voornaamste kandidaat om Gio op te volgen. Van Geel god.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet.Wordt toch gewoon Maurice Steijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ja en Feyenoord dat sneu overkomt willen ze absoluut voorkomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Zou ook wel zeer sneu zijn om alsnog Advocaat te vragen.
Zal best.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelfs het hand in hand is niet origineel van Feyenoord
Ja, want zonder die wetenschap sta je niet voor aap als je als volwassen man zoiets zingt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal best.
Ik hoorde of las laatst ergens, weet niet meer waar dat Feyenoord van oudsher veel meer een Jodenclub was dan Ajax voor de oorlog.
Sta je toch mooi voor lul met je Hamas Hamas Joden aan het gas.
klopt ja hadden meer joodse ledenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal best.
Ik hoorde of las laatst ergens, weet niet meer waar dat Feyenoord van oudsher veel meer een Jodenclub was dan Ajax voor de oorlog.
Toen heel Nederland op transport ging werd Ado kampioenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal best.
Geen idee man.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt toch gewoon Maurice Steijn?
Vanwege de AVG mag ik hier niks over zeggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Merk jij ook steeds vaker dat de grenzen tussen de verschillende dimensies lijken te verdwijnen/vervagen, waardoor je zomaar in een parallelle wereld terecht kunt komen?
Lekker één serieuze naam op je lijstje hebben staanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Zou ook wel zeer sneu zijn om alsnog Advocaat te vragen.
Dat zou toch zonde zijn van het zorgvuldig opgebouwde imago.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en Feyenoord dat sneu overkomt willen ze absoluut voorkomen.
Feyenoord is een parodie op een topclub beleidsmatigquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou toch zonde zijn van het zorgvuldig opgebouwde imago.
okok ik zal eraan denkenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
@:karina
@:lavenderr
Post hier eens wat vaker aub.
Tot?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tong en dat was het volgens mij.
Saai
Je hebt bijna weer 10.000!!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:26 schreef GGMM het volgende:
Die score is ook helemaal doodgebloed he.
Boeit ook niemand nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:26 schreef GGMM het volgende:
volgens mij toch ook het idee niet, danny wilde er toch iets van maken dat je met een hogere score meer mocht. dus dat je als lurker of nieuw account niet opeens 10 topics kan plempen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:26 schreef GGMM het volgende:
Ik ga denk ik elke vrijdag thuis werken, goed idee toch Rolandquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:30 schreef KingRoland het volgende:
Morgen minor consultancy
@:doublepain
Het enige waar het goed voor is om mensen te lokken naar een topic wat 9/10 x voor iets compleet onzinnigs is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind er weinig irritant aan.
laatste bezoek 1 dag geledenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/profile/knut
maar liever kantoor voor gratis eten/drinken en gezelligheidquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga denk ik elke vrijdag thuis werken, goed idee toch Roland
(developer)quote:
Het is makkelijker dan een post van iemand te zoeken om te quoten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Het enige waar het goed voor is om mensen te lokken naar een topic wat 9/10 x voor iets compleet onzinnigs is.
Iets waarvoor je vroeger trouwens gewoon een lokquote kon posten dus erg vernieuwend is het allemaal ook niet.
@Madame_Paon is smerig dik, wat moet ik met haar foto'squote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:32 schreef KingRoland het volgende:
Madame_paon komt niet meer nadat jullie die naaktpics liepen te verspreiden
Als stagiair moest ik dat altijd halen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:31 schreef KingRoland het volgende:
vrijdagen@stage genot gewoon pizza, patat of andere snacks lekker man
doe ik met alle plezier dan begin ik alvast met een stuk van de pizzaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als stagiair moest ik dat altijd halen.
Wat zijn je toekomstplannen JR, ga je eindelijk werken maatquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als stagiair moest ik dat altijd halen.
als het maar niet in Amsterdam is, ik hoop op een redelijk resultaat thuisquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:33 schreef Elan het volgende:
Hopelijk doet Ramos dat godendansje ook tegen Ajax
Maak eens een lijstjequote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:34 schreef KingRoland het volgende:
ik gun JR het beste toe in het leven. Bij sommige users heb ik eerder iets van liever kwijt dan rijk
Het is een vrij land. Hopen doen we met zn allen, maar op sommige momenten is het verstandig om realistisch te zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het maar niet in Amsterdam is, ik hoop op een redelijk resultaat thuis
Mooi man zo pal voor de F-Side. Paar aanstekers koppen maar vooruitquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga jij morgen samen met René en mij juichen voor Ajaxquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi man zo pal voor de F-Side. Paar aanstekers koppen maar vooruit
Was wel genot hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doe ik met alle plezier dan begin ik alvast met een stuk van de pizza
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:KingRoland
@:RolandKing
ik hoop het met je mee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ajax wint dan is het ook goed voor jou dpquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik niet
(niks persoonlijks verder)
Nee want dan heeft Real verloren, dat is nooit goed Rolandquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als ajax wint dan is het ook goed voor jou dp
Juichen sowieso niet, maar ik hoop wel op een positief resultaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga jij morgen samen met René en mij juichen voor Ajax
GRAAG ANTWOORD ROLAND.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als ajax wint dan is het ook goed voor jou dp
Ik hoop dat Ajax beide duels wint.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zodat Feyenooit weer via de beker een plek in Europa haalt om vervolgens het land weer voor schut te zetten??quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Juichen sowieso niet, maar ik hoop wel op een positief resultaat.
De bijdragen die Ajax momenteel levert zijn namelijk enorm goed voor het coëfficiënt en dus uiteindelijk goed voor Feyenoord.
Nog even de derde plek mag weer voorrondes CL spelen en plek 2 geeft weer directe plaatsing
naja wel goed voor Nederland en ook dus voor PSV voor puntenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee want dan heeft Real verloren, dat is nooit goed Roland
Real Madrid is een aidsclub.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
die gaan echt wel door maar nog een puntje pakken is mooi meegenomen voor NLquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik kan hiermee levenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
De bijdragen die Ajax momenteel levert zijn namelijk enorm goed voor het coëfficiënt en dus uiteindelijk goed voor Feyenoord.
Nog even de derde plek mag weer voorrondes CL spelen en plek 2 geeft weer directe plaatsing
Fuck dat, hebben wij niet nodigquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja wel goed voor Nederland en ook dus voor PSV voor punten
Feyenoord komt over een paar jaar toch wel altijd terecht in de Europa League 2.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |