quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet.Wordt toch gewoon Maurice Steijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ja en Feyenoord dat sneu overkomt willen ze absoluut voorkomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Zou ook wel zeer sneu zijn om alsnog Advocaat te vragen.
Zal best.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelfs het hand in hand is niet origineel van Feyenoord
Ja, want zonder die wetenschap sta je niet voor aap als je als volwassen man zoiets zingt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal best.
Ik hoorde of las laatst ergens, weet niet meer waar dat Feyenoord van oudsher veel meer een Jodenclub was dan Ajax voor de oorlog.
Sta je toch mooi voor lul met je Hamas Hamas Joden aan het gas.
klopt ja hadden meer joodse ledenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal best.
Ik hoorde of las laatst ergens, weet niet meer waar dat Feyenoord van oudsher veel meer een Jodenclub was dan Ajax voor de oorlog.
Toen heel Nederland op transport ging werd Ado kampioenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal best.
Geen idee man.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt toch gewoon Maurice Steijn?
Vanwege de AVG mag ik hier niks over zeggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Merk jij ook steeds vaker dat de grenzen tussen de verschillende dimensies lijken te verdwijnen/vervagen, waardoor je zomaar in een parallelle wereld terecht kunt komen?
Lekker één serieuze naam op je lijstje hebben staanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Zou ook wel zeer sneu zijn om alsnog Advocaat te vragen.
Dat zou toch zonde zijn van het zorgvuldig opgebouwde imago.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en Feyenoord dat sneu overkomt willen ze absoluut voorkomen.
Feyenoord is een parodie op een topclub beleidsmatigquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou toch zonde zijn van het zorgvuldig opgebouwde imago.
okok ik zal eraan denkenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
@:karina
@:lavenderr
Post hier eens wat vaker aub.
Tot?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tong en dat was het volgens mij.
Saai
Je hebt bijna weer 10.000!!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:26 schreef GGMM het volgende:
Die score is ook helemaal doodgebloed he.
Boeit ook niemand nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:26 schreef GGMM het volgende:
Die score is ook helemaal doodgebloed he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |