Leuk feitje: Stijn noemde deze club vroeger kNACworst (en moest daar zelf hard om lachen)quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.
Dat is niet zonder meer waar.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso komen er enkel proleten op Marktplaats.
je vergeet soms dat stijn vroeger nog onze kleine puber wasquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: Stijn noemde deze club vroeger kNACworst (en moest daar zelf hard om lachen)
Einde leuk feitje.
VBL / Live Eredivisieverslagen #235 FORZA KNACWORSTquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: Stijn noemde deze club vroeger kNACworst (en moest daar zelf hard om lachen)
Einde leuk feitje.
Nostalgische tijden toen Stijn alleen nog Eredivisie keek.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Einde leuk feitje.
Ik vind NAC een prima clubje, mogen er van mij wel in blijven.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met dat hele NAC.
Gramulanion gespot.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
VBL / Live Eredivisieverslagen #235 FORZA KNACWORST
@:el-stinho
excelsior is kleurloos, maar het is toch mooi om te zien hoe goed ze het doen. elk jaar opnieuwquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind NAC een prima clubje, mogen er van mij wel in blijven.
Excelsior mag er wel uit.
2012 jeetje, toen was ik nog niet eens actief op FOK!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
VBL / Live Eredivisieverslagen #235 FORZA KNACWORST
@:el-stinho
geregistreerd op: zondag 29 januari 2012 @ 17:55quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2012 jeetje, toen was ik nog niet eens actief op FOK!
Ik mis die tijd soms wel een beetje.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:41 schreef Adames het volgende:
[..]
je vergeet soms dat stijn vroeger nog onze kleine puber was
Dat was toen Guidetti scoorde en zijn shirt uittrok en derhalve belangrijke uitwedstrijd uit tegen PSV mistte.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:42 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
deze gif blijft me een glimlach geven
ja bedankt hansquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was toen Guidetti scoorde en zijn shirt uittrok en derhalve belangrijke uitwedstrijd uit tegen PSV mistte.
GuidettiGOD.
Ik heb ook wel respect voor het beleid daar, maar liever zoveel mogelijk kunstgrasclubs eruit. En dan als eerste de clubs met een lage capaciteit.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:43 schreef Adames het volgende:
[..]
excelsior is kleurloos, maar het is toch mooi om te zien hoe goed ze het doen. elk jaar opnieuw
Excelsior heeft nog een herkenbaar elftal. Ik kan van NAC bijna niemand opnoemen. En elke keer die act van Sjoerd Mossou en aLs de BieR pOMPeN HeT mAAr DoEnquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind NAC een prima clubje, mogen er van mij wel in blijven.
Excelsior mag er wel uit.
Ja maar toen lurkte ik voornamelijk, begon pas rond februari 2013 actief te posten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:43 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gramulanion gespot.
laatste bezoek: 11 dagen, 17 uur geleden.
Act.
okquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar toen lurkte ik voornamelijk, begon pas rond februari 2013 actief te posten.
Beter wisselen die clubs dan van beleidsbepalers.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Excelsior heeft nog een herkenbaar elftal. Ik kan van NAC bijna niemand opnoemen. En elke keer die act van Sjoerd Mossou en aLs de BieR pOMPeN HeT mAAr DoEn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |