sjaaltje om, vlaggetjes meequote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Waar ik als extreem dagjesmens tussen de emotionele fans moet staan.
Ga je wel meezingen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
echte fanatieke hoolie hierquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet. Onlogisch heeft een seizoenkaart op Z.
Lekker met ontbloot bovenlijf erheen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
sjaaltje om, vlaggetjes mee
succes jongen
Je weet hoe Tjacka reageert als Ajax verliest he.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Nee.quote:
Eigenlijk staat hier gewoon: Ajax heeft meer fans dan Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat het totale aantal fokkers dat naar Ajax gaat niet veel onder doet voor die naar Feyenoord gaan, er zijn wel meer thuisblijvers
welk vak?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ga wel lachen om mensen die ziedend doen over de scheidsrechter terwijl die gewoon een correcte beslissing maakt.
De laatste keer dat ik met hem naar Ajax was konden ze niet eens winnen van gehandicapte Grieken, viel allemaal best mee toen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet hoe Tjacka reageert als Ajax verliest he.
Voor je het weet slaap je een nachtje in de cel op Politiebureau Bijlmer.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ga wel lachen om mensen die ziedend doen over de scheidsrechter terwijl die gewoon een correcte beslissing maakt.
tjacka is een lieve jongenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met hem naar Ajax was konden ze niet eens winnen van gehandicapte Grieken, viel allemaal best mee toen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
sjaaltje om, vlaggetjes mee
succes jongen
ook danquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang er geen prullenbakken in de buurt staan that is.
Sowieso komen er enkel proleten op Marktplaats.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
Waarom doen die Turken altijd zo achterlijk via Marktplaats. Mist dat volk een chromosoompje of is het gewoon normaal binnen hun cultuur om je als een volslagen teringproleet te gedragen.
Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.quote:
Ach dat is toch lief man, zo'n oude opa (of oma? Ik zie dat eigenlijk niet) Die daar lekker relax een ijsje staat te eten.quote:
Nooit je Rolex op Marktplaats zetten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
Waarom doen die Turken altijd zo achterlijk via Marktplaats. Mist dat volk een chromosoompje of is het gewoon normaal binnen hun cultuur om je als een volslagen teringproleet te gedragen.
Dat kan bijna niet mis gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |