sjaaltje om, vlaggetjes meequote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Waar ik als extreem dagjesmens tussen de emotionele fans moet staan.
Ga je wel meezingen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
echte fanatieke hoolie hierquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet. Onlogisch heeft een seizoenkaart op Z.
Lekker met ontbloot bovenlijf erheen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
sjaaltje om, vlaggetjes mee
succes jongen
Je weet hoe Tjacka reageert als Ajax verliest he.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Nee.quote:
Eigenlijk staat hier gewoon: Ajax heeft meer fans dan Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat het totale aantal fokkers dat naar Ajax gaat niet veel onder doet voor die naar Feyenoord gaan, er zijn wel meer thuisblijvers
welk vak?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ga wel lachen om mensen die ziedend doen over de scheidsrechter terwijl die gewoon een correcte beslissing maakt.
De laatste keer dat ik met hem naar Ajax was konden ze niet eens winnen van gehandicapte Grieken, viel allemaal best mee toen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet hoe Tjacka reageert als Ajax verliest he.
Voor je het weet slaap je een nachtje in de cel op Politiebureau Bijlmer.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ga wel lachen om mensen die ziedend doen over de scheidsrechter terwijl die gewoon een correcte beslissing maakt.
tjacka is een lieve jongenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met hem naar Ajax was konden ze niet eens winnen van gehandicapte Grieken, viel allemaal best mee toen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
sjaaltje om, vlaggetjes mee
succes jongen
ook danquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang er geen prullenbakken in de buurt staan that is.
Sowieso komen er enkel proleten op Marktplaats.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
Waarom doen die Turken altijd zo achterlijk via Marktplaats. Mist dat volk een chromosoompje of is het gewoon normaal binnen hun cultuur om je als een volslagen teringproleet te gedragen.
Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.quote:
Ach dat is toch lief man, zo'n oude opa (of oma? Ik zie dat eigenlijk niet) Die daar lekker relax een ijsje staat te eten.quote:
Nooit je Rolex op Marktplaats zetten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
Waarom doen die Turken altijd zo achterlijk via Marktplaats. Mist dat volk een chromosoompje of is het gewoon normaal binnen hun cultuur om je als een volslagen teringproleet te gedragen.
Dat kan bijna niet mis gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.
Leuk feitje: Stijn noemde deze club vroeger kNACworst (en moest daar zelf hard om lachen)quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.
Dat is niet zonder meer waar.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso komen er enkel proleten op Marktplaats.
je vergeet soms dat stijn vroeger nog onze kleine puber wasquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: Stijn noemde deze club vroeger kNACworst (en moest daar zelf hard om lachen)
Einde leuk feitje.
VBL / Live Eredivisieverslagen #235 FORZA KNACWORSTquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: Stijn noemde deze club vroeger kNACworst (en moest daar zelf hard om lachen)
Einde leuk feitje.
Nostalgische tijden toen Stijn alleen nog Eredivisie keek.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Einde leuk feitje.
Ik vind NAC een prima clubje, mogen er van mij wel in blijven.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met dat hele NAC.
Gramulanion gespot.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
VBL / Live Eredivisieverslagen #235 FORZA KNACWORST
@:el-stinho
excelsior is kleurloos, maar het is toch mooi om te zien hoe goed ze het doen. elk jaar opnieuwquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind NAC een prima clubje, mogen er van mij wel in blijven.
Excelsior mag er wel uit.
2012 jeetje, toen was ik nog niet eens actief op FOK!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
VBL / Live Eredivisieverslagen #235 FORZA KNACWORST
@:el-stinho
geregistreerd op: zondag 29 januari 2012 @ 17:55quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2012 jeetje, toen was ik nog niet eens actief op FOK!
Ik mis die tijd soms wel een beetje.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:41 schreef Adames het volgende:
[..]
je vergeet soms dat stijn vroeger nog onze kleine puber was
Dat was toen Guidetti scoorde en zijn shirt uittrok en derhalve belangrijke uitwedstrijd uit tegen PSV mistte.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:42 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
deze gif blijft me een glimlach geven
ja bedankt hansquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was toen Guidetti scoorde en zijn shirt uittrok en derhalve belangrijke uitwedstrijd uit tegen PSV mistte.
GuidettiGOD.
Ik heb ook wel respect voor het beleid daar, maar liever zoveel mogelijk kunstgrasclubs eruit. En dan als eerste de clubs met een lage capaciteit.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:43 schreef Adames het volgende:
[..]
excelsior is kleurloos, maar het is toch mooi om te zien hoe goed ze het doen. elk jaar opnieuw
Excelsior heeft nog een herkenbaar elftal. Ik kan van NAC bijna niemand opnoemen. En elke keer die act van Sjoerd Mossou en aLs de BieR pOMPeN HeT mAAr DoEnquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind NAC een prima clubje, mogen er van mij wel in blijven.
Excelsior mag er wel uit.
Ja maar toen lurkte ik voornamelijk, begon pas rond februari 2013 actief te posten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:43 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gramulanion gespot.
laatste bezoek: 11 dagen, 17 uur geleden.
Act.
okquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar toen lurkte ik voornamelijk, begon pas rond februari 2013 actief te posten.
Beter wisselen die clubs dan van beleidsbepalers.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Excelsior heeft nog een herkenbaar elftal. Ik kan van NAC bijna niemand opnoemen. En elke keer die act van Sjoerd Mossou en aLs de BieR pOMPeN HeT mAAr DoEn
Een paar maanden later ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ok
was dat niet ook toen de SC dicht ging?
Op termijn willen ze wel weer naar echt gras.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel respect voor het beleid daar, maar liever zoveel mogelijk kunstgrasclubs eruit. En dan als eerste de clubs met een lage capaciteit.
Ze willen ook het stadion afbouwen toch? Die andere hoeken dicht.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Op termijn willen ze wel weer naar echt gras.
Geld is op.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen ook het stadion afbouwen toch? Die andere hoeken dicht.
@GGMMquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wie kent het spel 'knights and merchants'?
ik, maar heb niet helemaal de nostalgie ermee als veel van mijn vriendenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wie kent het spel 'knights and merchants'?
Ja capaciteit van 7000+.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen ook het stadion afbouwen toch? Die andere hoeken dicht.
Ik speelde dat vroeg altijd grijs, veel nostalgie mee ja. Laatst weer eens gespeeld en blijft tof.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ik, maar heb niet helemaal de nostalgie ermee als veel van mijn vrienden
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel bij meer Rotterdamse clubs het geval.
Ben je al aan het broeden op je 2000e tweet?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:49 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat @:zipportal hier tegenwoordig post.
Net als Age of Empiresquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik speelde dat vroeg altijd grijs, veel nostalgie mee ja. Laatst weer eens gespeeld en blijft tof.
had mijn handen vol aan age of empiresquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik speelde dat vroeg altijd grijs, veel nostalgie mee ja. Laatst weer eens gespeeld en blijft tof.
Nja dat potje met Europese gelden kunnen ze wel bij om het kunstgras eruit te flikkeren.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja capaciteit van 7000+.
Maar dat is allemaal nog wel ver weg hoor. Eigenlijk zou de KNVB gewoon binnen 5 jaar al dat kunstgras moeten verbieden.
Maar dat schijnt weer niet te kunnen omdat die clubs er heel veel geld in geïnvesteerd hebben. Dat zou ze financieel de das om doen.
Er staat nu opeens 2005, terwijl ik niks getweet hebquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je al aan het broeden op je 2000e tweet?
Vind jij Zipportal een leuke user?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:49 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat @:zipportal hier tegenwoordig post.
Je best wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind jij Zipportal een leuke user?
als marketingstudent hoop ik neit dat ze te veel macht krijgenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef GGMM het volgende:
HEMA en Albert Heijn gaan samen winkels runnen
Dit ter info.
De HEMA hotdog is echt mokerlekker.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef GGMM het volgende:
Dit ter info.
vreemdquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef GGMM het volgende:
Dit ter info.
Komt een nieuwe van uit toch?quote:
neitquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als marketingstudent hoop ik neit dat ze te veel macht krijgen
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat nu opeens 2005, terwijl ik niks getweet heb
Hoerentwitter.
Beter die rookworst daar halen bohhhquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De HEMA hotdog is echt mokerlekker.
Einde culinaire recensie.
age of empires 1 hd is al uit, maar is echt compleet kutquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt een nieuwe van uit toch?
Al heb ik daar al een poosje niks meer van gehoord nu we het er zo over hebben.
There's no announced release date for Age of Empires 4, and the game has almost entirely skipped 2018 when it comes to news beats—nothing's really happened since the Gamescom 2017 announcement. Next year, though, we're much more likely to learn when it's actually going to arrive.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt een nieuwe van uit toch?
Al heb ik daar al een poosje niks meer van gehoord nu we het er zo over hebben.
Gaat mij daar vooral om die mosterdsaus.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter die rookworst daar halen bohhh
Geen idee, ik heb het artikel verder niet gelezen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:54 schreef Adames het volgende:
maar wat moet hema met de albert heijn?
het is geen laplace en ook dat is niet echt een succes voor de jumbo.
Typische Hemaspullen (denk aan die rookworsten, hotdogs) verkopen bij AH?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:54 schreef Adames het volgende:
maar wat moet hema met de albert heijn?
het is geen laplace en ook dat is niet echt een succes voor de jumbo.
Er moet ook nog gewerkt worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het artikel verder niet gelezen.
(lol)quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er moet ook nog gewerkt worden natuurlijk.
Jammer wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
There's no announced release date for Age of Empires 4, and the game has almost entirely skipped 2018 when it comes to news beats—nothing's really happened since the Gamescom 2017 announcement. Next year, though, we're much more likely to learn when it's actually going to arrive.
Vind jij Zipportal wel een leuke user?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind jij Zipportal een leuke user?
hema heeft al eigen merk gehad in de categorie AH Excellent, dat kun je er moeilijk naast leggenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Typische Hemaspullen (denk aan die rookworsten, hotdogs) verkopen bij AH?
Ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vind jij Zipportal wel een leuke user?
(ik vraag dit namens Karina)
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
hema heeft al eigen merk gehad in de categorie AH Excellent, dat kun je er moeilijk naast leggen
Zelfde als de rookworsten van de Hema/Unox, wil je dan naast de Unoxworsten in het schap leggen
En verder is Hema vooral van de handdoeken, rompertjes, lampen, wat speelgoed, cadeau's
leuk, maar kost ook aardig wat ruimte in een winkel.
Dus dat blijkbaar, vind het ook maar een rare samenwerking maar ze zullen er wel heil in zien.quote:Hema en Albert Heijn openen in 2019 twee winkels waar klanten zowel hun Hema- als Albert Heijn-boodschappen kunnen doen. In twee stedelijke winkels van Hema komt een Albert Heijn met een volledig assortiment vers en houdbare producten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |