vreemdquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef GGMM het volgende:
HEMA en Albert Heijn gaan samen winkels runnen
Dit ter info.
Komt een nieuwe van uit toch?quote:
neitquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als marketingstudent hoop ik neit dat ze te veel macht krijgen
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat nu opeens 2005, terwijl ik niks getweet heb
Hoerentwitter.
Beter die rookworst daar halen bohhhquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De HEMA hotdog is echt mokerlekker.
Einde culinaire recensie.
age of empires 1 hd is al uit, maar is echt compleet kutquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt een nieuwe van uit toch?
Al heb ik daar al een poosje niks meer van gehoord nu we het er zo over hebben.
There's no announced release date for Age of Empires 4, and the game has almost entirely skipped 2018 when it comes to news beats—nothing's really happened since the Gamescom 2017 announcement. Next year, though, we're much more likely to learn when it's actually going to arrive.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt een nieuwe van uit toch?
Al heb ik daar al een poosje niks meer van gehoord nu we het er zo over hebben.
Gaat mij daar vooral om die mosterdsaus.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter die rookworst daar halen bohhh
Geen idee, ik heb het artikel verder niet gelezen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:54 schreef Adames het volgende:
maar wat moet hema met de albert heijn?
het is geen laplace en ook dat is niet echt een succes voor de jumbo.
Typische Hemaspullen (denk aan die rookworsten, hotdogs) verkopen bij AH?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:54 schreef Adames het volgende:
maar wat moet hema met de albert heijn?
het is geen laplace en ook dat is niet echt een succes voor de jumbo.
Er moet ook nog gewerkt worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het artikel verder niet gelezen.
(lol)quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er moet ook nog gewerkt worden natuurlijk.
Jammer wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
There's no announced release date for Age of Empires 4, and the game has almost entirely skipped 2018 when it comes to news beats—nothing's really happened since the Gamescom 2017 announcement. Next year, though, we're much more likely to learn when it's actually going to arrive.
Vind jij Zipportal wel een leuke user?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind jij Zipportal een leuke user?
hema heeft al eigen merk gehad in de categorie AH Excellent, dat kun je er moeilijk naast leggenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Typische Hemaspullen (denk aan die rookworsten, hotdogs) verkopen bij AH?
Ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vind jij Zipportal wel een leuke user?
(ik vraag dit namens Karina)
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
hema heeft al eigen merk gehad in de categorie AH Excellent, dat kun je er moeilijk naast leggen
Zelfde als de rookworsten van de Hema/Unox, wil je dan naast de Unoxworsten in het schap leggen
En verder is Hema vooral van de handdoeken, rompertjes, lampen, wat speelgoed, cadeau's
leuk, maar kost ook aardig wat ruimte in een winkel.
Dus dat blijkbaar, vind het ook maar een rare samenwerking maar ze zullen er wel heil in zien.quote:Hema en Albert Heijn openen in 2019 twee winkels waar klanten zowel hun Hema- als Albert Heijn-boodschappen kunnen doen. In twee stedelijke winkels van Hema komt een Albert Heijn met een volledig assortiment vers en houdbare producten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |