eensquote:Op maandag 11 februari 2019 18:44 schreef Mansjester het volgende:
Nieuw Zeeland is overrated. Echt zo'n door marketing gehypet land

LotR was de marketing.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:44 schreef Mansjester het volgende:
Nieuw Zeeland is overrated. Echt zo'n door marketing gehypet land

bleghquote:Op maandag 11 februari 2019 18:49 schreef Saind het volgende:
Ik maak pasta rood met gehaktballen
zal ik kleine of grote ballen draaien

Kleine.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:49 schreef Saind het volgende:

middelquote:Op maandag 11 februari 2019 18:49 schreef Saind het volgende:

Iemand met grote ballen zou dit al weten, daarom kleine.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:49 schreef Saind het volgende:

grotequote:Op maandag 11 februari 2019 18:49 schreef Saind het volgende:

Racistquote:Op maandag 11 februari 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu de trailer van Aladdin.
De Genie ziet er echt VRESELIJK uit.

oh nee wat moeten ze nu doen!!!111quote:Op maandag 11 februari 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:

quote:Op maandag 11 februari 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:

Als je er maar geen plakken kaas over doetquote:Op maandag 11 februari 2019 18:49 schreef Saind het volgende:

bij spaghetti meatballs kan dat bestquote:Op maandag 11 februari 2019 18:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je er maar geen plakken kaas over doet

@Drizzt_DoUrdenquote:Op maandag 11 februari 2019 18:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]

quote:Op maandag 11 februari 2019 18:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]

Wat is er nou weer mis met spaghetti n meatballsquote:Op maandag 11 februari 2019 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
bij spaghetti meatballs kan dat best

allesquote:Op maandag 11 februari 2019 18:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met spaghetti n meatballs

Ik had dit spel vroeger.quote:
 (De SNES versie dan, niet de Genesis versie die hier staat afgebeeld)
 (De SNES versie dan, niet de Genesis versie die hier staat afgebeeld)

Deze zin klopt niet.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil later zoveel geld verdienen dat heel het jaar door kan reizen

Van wie?quote:Op maandag 11 februari 2019 18:59 schreef Saind het volgende:
[..]
je mag ieder woord maar 1 keer per zin gebruiken

Goed verhaal.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:59 schreef Saind het volgende:
[..]
onzetaal
Anders had hij wel nog een keer "ik" gezegd

Serieus wat is er mis mee? Gewoon traditioneel Napolitaans receptquote:

Oh? Vanavond? Anders ben je in Australië tochquote:Op maandag 11 februari 2019 19:00 schreef RensAjacied het volgende:
Saind wij gaan samen meedoen aan een quiz

Welke quiz zal je het best uitkomen? Per seconde, slimste mens, 1 tegen 100, mes op tafel?quote:Op maandag 11 februari 2019 19:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh? Vanavond? Anders ben je in Australië toch

lijkt me heel erg sterk, ik associeer het in ieder geval met amerikaanse kinderenquote:Op maandag 11 februari 2019 19:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Serieus wat is er mis mee? Gewoon traditioneel Napolitaans recept

Is oprecht helemaal Napolitaans.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:04 schreef Adames het volgende:
[..]
lijkt me heel erg sterk, ik associeer het in ieder geval met amerikaanse kinderen

Grote gladden ballen in de broek niet in de panquote:Op maandag 11 februari 2019 19:06 schreef Adames het volgende:
al geef ik weinig om italiaanse tradities, vind het gewoon een rare combinatie. grote gladde ballen met een saaie saus op veel te dunne spaghetti.
eerst helemaal kapot steken, tot het punt dat je beter het gehakt had kunnen rullen voor meer smaak.

moet jij wetenquote:Op maandag 11 februari 2019 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil later zoveel geld verdienen dat heel het jaar door kan reizen

De meeste mensen die dat doen hebben wel eens gewerkt in hun leven.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:15 schreef JanCees het volgende:
had ik maar geld om maanden naar australie te gaan

De meeste ja...quote:Op maandag 11 februari 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
De meeste mensen die dat doen hebben wel eens gewerkt in hun leven.

ted nietquote:Op maandag 11 februari 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]

tedgodquote:

Bedankt Sherlock.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2019 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
In ander nieuws: ik heb zojuist mijn eigen tweet een like gegeven.(vond hem ook erg leuk)

quote:Op maandag 11 februari 2019 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik niet de hele SC ga teruglezen.

Valt wel mee, doorgaans studenten die teren op de zak van pappie en mammie.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]

Nou en? Ik speelde de snes versie. Klaar.quote:

oh shitquote:Op maandag 11 februari 2019 19:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou en? Ik speelde de snes versie. Klaar.
(Ik ga voortaan vaker het woordje "klaar" gebruiken om mensen de mond te snoeren.)

Heb je de VAR momentjes in Utrecht gemist? Natuurlijk zit ie bij VI.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:49 schreef Caland het volgende:
Zou die pedante kankerlul van een Nijhuis weer bij vi zitten

Walgelijk figuur is dat tochquote:Op maandag 11 februari 2019 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je de VAR momentjes in Utrecht gemist? Natuurlijk zit ie bij VI.

Ik zit uberhaupt nooit te wachten op de mening van scheidsrechters. Beter vullen ze die tijd met trainers. Dat is lachen.quote:

Ik vind het sowieso een extreem vreemde situatie dat een actieve scheidsrechter in een voetbalpraatprogramma een beetje anekdotes gaat vertellen over de spelers die hij nog steeds fluit.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit uberhaupt nooit te wachten op de mening van scheidsrechters. Beter vullen ze die tijd met trainers. Dat is lachen.

quote:Op maandag 11 februari 2019 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een extreem vreemde situatie dat een actieve scheidsrechter in een voetbalpraatprogramma een beetje anekdotes gaat vertellen over de spelers die hij nog steeds fluit.
Verder is Basje wel erg in zichzelf gaan geloven.
 inderdaad.
 inderdaad.

Zie je het niet meer goedkomen? Ik zie psv dit nog wel verkloten.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met alweer de schaal maat

Betaal alles zelf amigoquote:Op maandag 11 februari 2019 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee, doorgaans studenten die teren op de zak van pappie en mammie.

Eensquote:Op maandag 11 februari 2019 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een extreem vreemde situatie dat een actieve scheidsrechter in een voetbalpraatprogramma een beetje anekdotes gaat vertellen over de spelers die hij nog steeds fluit.
Verder is Basje wel erg in zichzelf gaan geloven.

Zie doorgaansquote:Op maandag 11 februari 2019 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
Maar nog wel thuiswonend inderdaad anders kon ik niet zo goed sparen

quote:Op maandag 11 februari 2019 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie doorgaans
Maar je woont bij je ouders toch?
quote:Op maandag 11 februari 2019 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
Maar nog wel thuiswonend inderdaad anders kon ik niet zo goed sparen

Nee. Ik denk dat de kans nog groter is dat GGMM een chickie neukt.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zie je het niet meer goedkomen? Ik zie psv dit nog wel verkloten.

Blote bienen toid is betterquote:

Smaakt het?quote:Op maandag 11 februari 2019 20:28 schreef Saind het volgende:
Ik drink momenteel een zelfgebrouwen biertje

normaal weet je dat van tevoren, hoe veel suiker er in je wort zit + je eigen suikerquote:Op maandag 11 februari 2019 20:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Smaakt het?
Ik had er laatst één van een vriend van mij, die had 120 pijpjes gevuld ofzo, maar we hadden beiden geen idee of er een beetje alcohol in zat. Is dat makkelijk te meten?

quote:Op maandag 11 februari 2019 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat de kans nog groter is dat GGMM een chickie neukt.

Had ik begrepen ja, maar daar is blijkbaar iets misgegaan waardoor hij niet zeker was.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
normaal weet je dat van tevoren, hoe veel suiker er in je wort zit + je eigen suiker

Mja dan lukt het niet echt meerquote:Op maandag 11 februari 2019 20:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Had ik begrepen ja, maar daar is blijkbaar iets misgegaan waardoor hij niet zeker was.

Klinkt leukquote:Op maandag 11 februari 2019 20:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja dan lukt het niet echt meer
En ja smaakt wel.
Spelt saison die ik heb gemengd met 2 jaar oude lambiek van Girardin dus beetje vals gespeeld

@JanCeesquote:Op maandag 11 februari 2019 20:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja dan lukt het niet echt meer
En ja smaakt wel.
Spelt saison die ik heb gemengd met 2 jaar oude lambiek van Girardin dus beetje vals gespeeld

bierquote:Op maandag 11 februari 2019 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Jancees
begrijp jij hier iets van?

Nee, ik hoop dat het niet te erg gaat worden. Dat ik nog voor een wedstrijd naar Madrid ga zeg maar. Wel zin in zondag.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo Tsjacka
Hoe is het. Al zenuwen voor woensdag?

IK WIST HET.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat het niet te erg gaat worden. Dat ik nog voor een wedstrijd naar Madrid ga zeg maar. Wel zin in zondag.
Ik ga met JR naar Ajax leuk he.

GROTE PAN SNERTquote:Op maandag 11 februari 2019 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had net ik wil snert van oos joos op

waarom wist je hetquote:Op maandag 11 februari 2019 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
IK WIST HET.
Daarna Pathé Arena zeker filmpje pakken samen?

Nee, daar boven.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:52 schreef Elan het volgende:
Staan jullie bij de blote bastjes Tjacka?

Als het echt 0-5 zou worden(wat ik totaal niet geloof) ga je dan nog naar Madrid?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:54 schreef Tjacka het volgende:
Geen zin om woensdag naar de ArenA te gaan lol

Natuurlijk.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het echt 0-5 zou worden(wat ik totaal niet geloof) ga je dan nog naar Madrid?

Alsof je naar Europese uitwedstrijden gaat om het voetbalquote:Op maandag 11 februari 2019 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het echt 0-5 zou worden(wat ik totaal niet geloof) ga je dan nog naar Madrid?

Wat boeit de uitslag voor een Europese trip?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]

Ja, het is niet zomaar wat hé Emmen uit.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat boeit de uitslag voor een Europese trip?

Denk het ook. Het kan niet aan mij liggen natuurlijk dat bijna niemand hallo terug zegt.quote:

Ooit aan het begin van de eeuw naar Basel geweest. De lokale middenstand spreekt er waarschijnlijk nog schande vanquote:Op maandag 11 februari 2019 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je naar Europese uitwedstrijden gaat om het voetbal

quote:Op maandag 11 februari 2019 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Elan heeft denk ik hier geen ervaring mee. Die gast gaat nooit naar het stadion toch? Al beweert hij hier van wel.
Ik heb dit van een goede vriend van me.

Voor Ajacieden ligt dat allemaal toch wat anders makker.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat boeit de uitslag voor een Europese trip?

Gratis winkelengodquote:Op maandag 11 februari 2019 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ooit aan het begin van de eeuw naar Basel geweest. De lokale middenstand spreekt er waarschijnlijk nog schande van

quote:Op maandag 11 februari 2019 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor Ajacieden ligt dat allemaal toch wat anders makker.
Hoger verwachtingspatroon dit dat.

Zo'n gozer liep met aan elke vinger een paar trouwringen rond en kettingen onder zijn jas.quote:

vertel je dat nu elke verjaardagquote:Op maandag 11 februari 2019 22:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n gozer liep met aan elke vinger een paar trouwringen rond en kettingen onder zijn jas.
Zelden zo gelachen.

Wees blij dat ik je überhaupt wat zeg, wijf.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet eens maat of vriend
spelen je hormonen weer op

Jezus, hopelijk vergeet je je tampon niet.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je überhaupt wat zeg, wijf.

mijn vrienden welquote:Op maandag 11 februari 2019 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee?
Jij begint toch ook niet random over je prullenbak avontuur.

vervelend mens eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2019 22:11 schreef JanCees het volgende:
Raar dat Jojoortje Tjacka niet eens maat of vriend noemt

Sorry maat.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:11 schreef JanCees het volgende:

Jojo laat ons maar zitten de laatste tijd maat.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:11 schreef JanCees het volgende:

Bijna vakantie.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jojo laat ons maar zitten de laatste tijd maat.

Je hebt het natuurlijk ook bizar druk in het onderwijs.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jojo laat ons maar zitten de laatste tijd maat.

Man man man.quote:

Heb je toevallig ook net gekeken naar Late Night? Daar was ook een kleine discussie gaande of het nou grappig was of niet.. maar toen zei er iemand; ‘lachen maakt dat mensen elkaar verbinden’.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:53 schreef Tjacka het volgende:
ik vind de luizenmoeder niet zo grappig

Is het ook niet.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:53 schreef Tjacka het volgende:
ik vind de luizenmoeder niet zo grappig

Nee. Ik heb het programma net gekeken. Het viel erg tegen. Elan of KingRoland zijn nog grappiger dan hunnie.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook net gekeken naar Late Night? Daar was ook een kleine discussie gaande of het nou grappig was of niet.. maar toen zei er iemand; ‘lachen maakt dat mensen elkaar verbinden’.

Profiterenquote:Op maandag 11 februari 2019 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Man man man.
Ga je dit keer nou wel naar het Malieveld? Of alleen maar profiteren van je collega's die wel gaan?

waarom nou weer staken? Niet genoeg vrije dagen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 07:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Profiteren
Staken kost me alleen maar geld, pik.
De school zit sowieso dicht voor de kinderen, maar de leerkrachten die niet staken moeten wel op school zijn.

jullie moeten niet zo zeiken. Ga gewoon werken en hou je bek.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 07:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Profiteren
De school zit sowieso dicht voor de kinderen, maar de leerkrachten die niet staken moeten wel op school zijn.

Waardeloos stuk vreten dat je bent.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 07:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Profiteren

Maar ze moeten zoveel nakijken hequote:Op dinsdag 12 februari 2019 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos stuk vreten dat je bent.
Caland en ik walgen hiervan.

Gesprek over onrecht en CC naar baas van vorige week?quote:

Nee, daarover heb ik mijn punt gehaald.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:01 schreef Lionheaad het volgende:
Morgen...
[..]
Gesprek over onrecht en CC naar baas van vorige week?

weegschaal dag?quote:

Waar had ie ban voorquote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:14 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie komt terug. Maar geen nood. Ik probeer hem snel weer een ban aan te smeren

Bans worden niet besproken makker. Maar suggesties voor zijn aankomende ban wel. Ik moet immers wat inspiratie op doen om 'm een ban aan te naaienquote:

quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken makker. Maar suggesties voor zijn aankomende ban wel. Ik moet immers wat inspiratie op doen om 'm een ban aan te naaien

Weet niet, dat van Huxley komt ook wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:18 schreef Saind het volgende:
Heeft wel iets Orwellians
Je mag de regels van tevoren niet weten en achteraf niet over straffen praten

Lang geleden dat ik het gelezen heb, maar truequote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:23 schreef napoleonfour het volgende:
Huxley's Brave New World komt trouwens dichterbij dan Orwells boek @:Saind

Nop, ken alleen Brave New World, Heaven and Hell en Eeuwige wijsheid.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik het gelezen heb, maar true
Van de zomer eens een rits minder bekend werk van Huxley gelezen. Ken je the Doors of Perception?

Doors of Perception gaat over trippenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nop, ken alleen Brave New World, Heaven and Hell en Eeuwige wijsheid.

Ja dat heb ik net gelezen, goed boek voor jou dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Doors of Perception gaat over trippen

quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat heb ik net gelezen, goed boek voor jou dus.
Bewaar acid op deze paginaquote:But the man who comes back through the Door in the Wall will never be quite the same as the man who went out. He will be wiser but less cocksure, happier but less self-satisfied, humbler in acknowledging his ignorance yet better equipped to understand the relationship of words to things, of systematic reasoning to the unfathomable Mystery which it tries, forever vainly, to comprehend.

Goedemorgen,quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:30 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch
@:elan
@:lange_Lans
Volgens geruchten donderdag SNES-games op de Switch.
@:scrummie2.0 alvast welkom terug!
@:charlotte3 vervolgt

NUL.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:52 schreef onlogisch het volgende:
Dat is waar ook. WAT WAS DE REACTIE VAN JE BAAS CHARLOTTE?
Neem aan dat die mokerharde CC wel de doorslag heeft gegeven in de 'discussie'?

Daar word je hard van.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk dit. Er wordt een loopje met je genomen.

Nou ja, kijk naar buiten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:14 schreef Charlotte3 het volgende:
Maare... voordat het hier een char-chat gaat worden.
Hoe ziet jullie dag eruit?!

Je gaat haar irriteren door constant ongevraagd bij haar aanwezig te zijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn andere krachten..

zaterdag brak op bed liggen huilenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zaterdag weer eens wandelen bij het hijgend hert.

bier zuipen hèquote:

Lekker hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:34 schreef Saind het volgende:
[..]
bier zuipen hè
vanaf maandag gaat de faculteit naar een ander gebouw dus we hebben afscheidsborrel van het oude gebouw
alles slopen al het bier moet op zeg maar

wat is dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zaterdag weer eens wandelen bij het hijgend hert.

iets met kushquote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor
Welke wiedie zal ik planten saind

quote:

Hoe ver ben je?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zeer goede brouwtv-aflevering weer.

Denk dat ze me niet mogen omdat ik geen accent heb.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wat jouw schoonfamilie allemaal voor je over heeft Johannes. Hijgend Hert is de enige berghut van Nederland man. Allemaal wandelroutes bovenop een berg in een bos. Iets van 200 bieren op de kaart. Waarom laten ze deze dingen niet aan je zien

ze laat hele andere dingen aan hem zien en daar heeft hij voorlopig genoeg aanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wat jouw schoonfamilie allemaal voor je over heeft Johannes. Hijgend Hert is de enige berghut van Nederland man. Allemaal wandelroutes bovenop een berg in een bos. Iets van 200 bieren op de kaart. Waarom laten ze deze dingen niet aan je zien

Blijf het liefst ZO VER MOGELIJK uit haar buurt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat haar irriteren door constant ongevraagd bij haar aanwezig te zijn?

quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:30 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch
@:elan
@:lange_Lans
Volgens geruchten donderdag SNES-games op de Switch.
@:scrummie2.0 alvast welkom terug!
@:charlotte3 vervolgt

Na jarenlange ervaring in de VBL SC app is de functie op FOK iets wat je al jaren kent natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie dat @:Scrummie2.0 zichzelf de mention-functie snel eigen maakt!

Touché makker, touché.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Na jarenlange ervaring in de VBL SC app is de functie op FOK iets wat je al jaren kent natuurlijk.

geen wzv user?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Na jarenlange ervaring in de VBL SC app is de functie op FOK iets wat je al jaren kent natuurlijk.

oh? Heeft iemand het overgenomen of wat is de dealioquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze aflevering van brouwtv is zonder Oscar dan is het gelijk een stuk minder.

prachtig als die beentjes omhoog gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:42 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoempapa, zo komen we alvast in de carnavalsstemming!!
[ afbeelding ]

Donder gewoon even op met die onzin.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:42 schreef Charlotte3 het volgende:
[ afbeelding ]

Hij is in China werd net verteld aan het begin vd aflevering.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:42 schreef Saind het volgende:
[..]
oh? Heeft iemand het overgenomen of wat is de dealio

Smeerlapquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
prachtig als die beentjes omhoog gaan.

Zou kunnen dat ie een hele goedkope brouwinstallatie aan het kopen is ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is in China werd net verteld aan het begin vd aflevering.
Maar ik geloof dat niet Oscar lijkt me niet iemand die ver buiten Enschede komt.

Echt bijna al die mensen hebben een soort eigen installatie geknutseld met tie-wraps en shitquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:42 schreef Saind het volgende:
[..]
oh? Heeft iemand het overgenomen of wat is de dealio

Doe gewoon normaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:42 schreef Charlotte3 het volgende:
[ afbeelding ]
Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe even normaal alsjeblieft

WZV zijn toch mijn zakenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal.
[..]
Bemoei je met je eigen zaken.

Forumbeest.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
WZV zijn toch mijn zaken
Heb daar 15k posts man.

Wat kansloos.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
WZV zijn toch mijn zaken
Heb daar 15k posts man.

En het lijkt mij dat ik zelf mag bepalen wat ik daarvan vind.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me dat ik dat zelf mag bepalen

Gezien de traagheid van dat forum heb je daar zo'n 40/45 jaar over gedaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
WZV zijn toch mijn zaken
Heb daar 15k posts man.

Denk dat jij met je bescheiden rolletje in het midden-management van fok.en el je je mening voor je moet houden over 1 van de grootste concullega's.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
En het lijkt mij dat ik zelf mag bepalen wat ik daarvan vind.

Kokend van woede.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat jij met je bescheiden rolletje in het midden-management van fok.en el je je mening voor je moet houden over 1 van de grootste concullega's.
Stel je nou eens professioneel op man. Je lijkt onlogisch wel.

SCRUMMIEquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gezien de traagheid van dat forum heb je daar zo'n 40/45 jaar over gedaan.

Hallootjesquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gezien de traagheid van dat forum heb je daar zo'n 40/45 jaar over gedaan.

Alles in dat filmpje schreeuwt Flevolandquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat jij met je bescheiden rolletje in het midden-management van fok.en el je je mening voor je moet houden over 1 van de grootste concullega's.
Stel je nou eens professioneel op man. Je lijkt onlogisch wel.

Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]

Ja primaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Prima. Net terug van vakantie met @:Charlotte3
Bij jou?

Dat klinkt niet best neefquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb voorhoofdsholteontsteking. Dan weten jullie dat.

Ja is wel waarquote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het zijn allemaal van die PVV-stemmers Saind.
Bierbrouwen trekt echt een bepaalde slag mensen aan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |