Je gaat haar irriteren door constant ongevraagd bij haar aanwezig te zijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn andere krachten..
zaterdag brak op bed liggen huilenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zaterdag weer eens wandelen bij het hijgend hert.
bier zuipen hèquote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:34 schreef Saind het volgende:
[..]
bier zuipen hè
vanaf maandag gaat de faculteit naar een ander gebouw dus we hebben afscheidsborrel van het oude gebouw
alles slopen al het bier moet op zeg maar
wat is dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zaterdag weer eens wandelen bij het hijgend hert.
iets met kushquote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor
Welke wiedie zal ik planten saind
quote:
Hoe ver ben je?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zeer goede brouwtv-aflevering weer.
Denk dat ze me niet mogen omdat ik geen accent heb.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Soms vraag ik me af wat jouw schoonfamilie allemaal voor je over heeft Johannes. Hijgend Hert is de enige berghut van Nederland man. Allemaal wandelroutes bovenop een berg in een bos. Iets van 200 bieren op de kaart. Waarom laten ze deze dingen niet aan je zien
ze laat hele andere dingen aan hem zien en daar heeft hij voorlopig genoeg aanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Soms vraag ik me af wat jouw schoonfamilie allemaal voor je over heeft Johannes. Hijgend Hert is de enige berghut van Nederland man. Allemaal wandelroutes bovenop een berg in een bos. Iets van 200 bieren op de kaart. Waarom laten ze deze dingen niet aan je zien
Blijf het liefst ZO VER MOGELIJK uit haar buurt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat haar irriteren door constant ongevraagd bij haar aanwezig te zijn?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:30 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch
@:elan
@:lange_Lans
Volgens geruchten donderdag SNES-games op de Switch.
@:scrummie2.0 alvast welkom terug!![]()
@:charlotte3 vervolgt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |