quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken makker. Maar suggesties voor zijn aankomende ban wel. Ik moet immers wat inspiratie op doen om 'm een ban aan te naaien

Weet niet, dat van Huxley komt ook wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:18 schreef Saind het volgende:
Heeft wel iets Orwellians
Je mag de regels van tevoren niet weten en achteraf niet over straffen praten

Lang geleden dat ik het gelezen heb, maar truequote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:23 schreef napoleonfour het volgende:
Huxley's Brave New World komt trouwens dichterbij dan Orwells boek @:Saind

Nop, ken alleen Brave New World, Heaven and Hell en Eeuwige wijsheid.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik het gelezen heb, maar true
Van de zomer eens een rits minder bekend werk van Huxley gelezen. Ken je the Doors of Perception?

Doors of Perception gaat over trippenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nop, ken alleen Brave New World, Heaven and Hell en Eeuwige wijsheid.

Ja dat heb ik net gelezen, goed boek voor jou dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Doors of Perception gaat over trippen

quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat heb ik net gelezen, goed boek voor jou dus.
Bewaar acid op deze paginaquote:But the man who comes back through the Door in the Wall will never be quite the same as the man who went out. He will be wiser but less cocksure, happier but less self-satisfied, humbler in acknowledging his ignorance yet better equipped to understand the relationship of words to things, of systematic reasoning to the unfathomable Mystery which it tries, forever vainly, to comprehend.

Goedemorgen,quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:30 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch
@:elan
@:lange_Lans
Volgens geruchten donderdag SNES-games op de Switch.
@:scrummie2.0 alvast welkom terug!
@:charlotte3 vervolgt

NUL.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:52 schreef onlogisch het volgende:
Dat is waar ook. WAT WAS DE REACTIE VAN JE BAAS CHARLOTTE?
Neem aan dat die mokerharde CC wel de doorslag heeft gegeven in de 'discussie'?

Daar word je hard van.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk dit. Er wordt een loopje met je genomen.

Nou ja, kijk naar buiten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:14 schreef Charlotte3 het volgende:
Maare... voordat het hier een char-chat gaat worden.
Hoe ziet jullie dag eruit?!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |