Profiterenquote:Op maandag 11 februari 2019 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Man man man.
Ga je dit keer nou wel naar het Malieveld? Of alleen maar profiteren van je collega's die wel gaan?

waarom nou weer staken? Niet genoeg vrije dagen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 07:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Profiteren
Staken kost me alleen maar geld, pik.
De school zit sowieso dicht voor de kinderen, maar de leerkrachten die niet staken moeten wel op school zijn.

jullie moeten niet zo zeiken. Ga gewoon werken en hou je bek.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 07:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Profiteren
De school zit sowieso dicht voor de kinderen, maar de leerkrachten die niet staken moeten wel op school zijn.

Waardeloos stuk vreten dat je bent.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 07:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Profiteren

Maar ze moeten zoveel nakijken hequote:Op dinsdag 12 februari 2019 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos stuk vreten dat je bent.
Caland en ik walgen hiervan.

Gesprek over onrecht en CC naar baas van vorige week?quote:

Nee, daarover heb ik mijn punt gehaald.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:01 schreef Lionheaad het volgende:
Morgen...
[..]
Gesprek over onrecht en CC naar baas van vorige week?

weegschaal dag?quote:

Waar had ie ban voorquote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:14 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie komt terug. Maar geen nood. Ik probeer hem snel weer een ban aan te smeren

Bans worden niet besproken makker. Maar suggesties voor zijn aankomende ban wel. Ik moet immers wat inspiratie op doen om 'm een ban aan te naaienquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |