Nou en? Ik speelde de snes versie. Klaar.quote:

oh shitquote:Op maandag 11 februari 2019 19:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou en? Ik speelde de snes versie. Klaar.
(Ik ga voortaan vaker het woordje "klaar" gebruiken om mensen de mond te snoeren.)

Heb je de VAR momentjes in Utrecht gemist? Natuurlijk zit ie bij VI.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:49 schreef Caland het volgende:
Zou die pedante kankerlul van een Nijhuis weer bij vi zitten

Walgelijk figuur is dat tochquote:Op maandag 11 februari 2019 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je de VAR momentjes in Utrecht gemist? Natuurlijk zit ie bij VI.

Ik zit uberhaupt nooit te wachten op de mening van scheidsrechters. Beter vullen ze die tijd met trainers. Dat is lachen.quote:

Ik vind het sowieso een extreem vreemde situatie dat een actieve scheidsrechter in een voetbalpraatprogramma een beetje anekdotes gaat vertellen over de spelers die hij nog steeds fluit.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit uberhaupt nooit te wachten op de mening van scheidsrechters. Beter vullen ze die tijd met trainers. Dat is lachen.

quote:Op maandag 11 februari 2019 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een extreem vreemde situatie dat een actieve scheidsrechter in een voetbalpraatprogramma een beetje anekdotes gaat vertellen over de spelers die hij nog steeds fluit.
Verder is Basje wel erg in zichzelf gaan geloven.
 inderdaad.
 inderdaad.

Zie je het niet meer goedkomen? Ik zie psv dit nog wel verkloten.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met alweer de schaal maat

Betaal alles zelf amigoquote:Op maandag 11 februari 2019 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee, doorgaans studenten die teren op de zak van pappie en mammie.

Eensquote:Op maandag 11 februari 2019 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een extreem vreemde situatie dat een actieve scheidsrechter in een voetbalpraatprogramma een beetje anekdotes gaat vertellen over de spelers die hij nog steeds fluit.
Verder is Basje wel erg in zichzelf gaan geloven.

Zie doorgaansquote:Op maandag 11 februari 2019 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
Maar nog wel thuiswonend inderdaad anders kon ik niet zo goed sparen

quote:Op maandag 11 februari 2019 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie doorgaans
Maar je woont bij je ouders toch?
quote:Op maandag 11 februari 2019 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
Maar nog wel thuiswonend inderdaad anders kon ik niet zo goed sparen

Nee. Ik denk dat de kans nog groter is dat GGMM een chickie neukt.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zie je het niet meer goedkomen? Ik zie psv dit nog wel verkloten.

Blote bienen toid is betterquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |