Wat is er nou weer mis met spaghetti n meatballsquote:Op maandag 11 februari 2019 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
bij spaghetti meatballs kan dat best

allesquote:Op maandag 11 februari 2019 18:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met spaghetti n meatballs

Ik had dit spel vroeger.quote:
 (De SNES versie dan, niet de Genesis versie die hier staat afgebeeld)
 (De SNES versie dan, niet de Genesis versie die hier staat afgebeeld)

Deze zin klopt niet.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil later zoveel geld verdienen dat heel het jaar door kan reizen

Van wie?quote:Op maandag 11 februari 2019 18:59 schreef Saind het volgende:
[..]
je mag ieder woord maar 1 keer per zin gebruiken

Goed verhaal.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:59 schreef Saind het volgende:
[..]
onzetaal
Anders had hij wel nog een keer "ik" gezegd

Serieus wat is er mis mee? Gewoon traditioneel Napolitaans receptquote:

Oh? Vanavond? Anders ben je in Australië tochquote:Op maandag 11 februari 2019 19:00 schreef RensAjacied het volgende:
Saind wij gaan samen meedoen aan een quiz

Welke quiz zal je het best uitkomen? Per seconde, slimste mens, 1 tegen 100, mes op tafel?quote:Op maandag 11 februari 2019 19:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh? Vanavond? Anders ben je in Australië toch

lijkt me heel erg sterk, ik associeer het in ieder geval met amerikaanse kinderenquote:Op maandag 11 februari 2019 19:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Serieus wat is er mis mee? Gewoon traditioneel Napolitaans recept

Is oprecht helemaal Napolitaans.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:04 schreef Adames het volgende:
[..]
lijkt me heel erg sterk, ik associeer het in ieder geval met amerikaanse kinderen

Grote gladden ballen in de broek niet in de panquote:Op maandag 11 februari 2019 19:06 schreef Adames het volgende:
al geef ik weinig om italiaanse tradities, vind het gewoon een rare combinatie. grote gladde ballen met een saaie saus op veel te dunne spaghetti.
eerst helemaal kapot steken, tot het punt dat je beter het gehakt had kunnen rullen voor meer smaak.

moet jij wetenquote:Op maandag 11 februari 2019 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil later zoveel geld verdienen dat heel het jaar door kan reizen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |