Smaakt het?quote:Op maandag 11 februari 2019 20:28 schreef Saind het volgende:
Ik drink momenteel een zelfgebrouwen biertje

normaal weet je dat van tevoren, hoe veel suiker er in je wort zit + je eigen suikerquote:Op maandag 11 februari 2019 20:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Smaakt het?
Ik had er laatst één van een vriend van mij, die had 120 pijpjes gevuld ofzo, maar we hadden beiden geen idee of er een beetje alcohol in zat. Is dat makkelijk te meten?

quote:Op maandag 11 februari 2019 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat de kans nog groter is dat GGMM een chickie neukt.

Had ik begrepen ja, maar daar is blijkbaar iets misgegaan waardoor hij niet zeker was.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
normaal weet je dat van tevoren, hoe veel suiker er in je wort zit + je eigen suiker

Mja dan lukt het niet echt meerquote:Op maandag 11 februari 2019 20:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Had ik begrepen ja, maar daar is blijkbaar iets misgegaan waardoor hij niet zeker was.

Klinkt leukquote:Op maandag 11 februari 2019 20:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja dan lukt het niet echt meer
En ja smaakt wel.
Spelt saison die ik heb gemengd met 2 jaar oude lambiek van Girardin dus beetje vals gespeeld

@JanCeesquote:Op maandag 11 februari 2019 20:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja dan lukt het niet echt meer
En ja smaakt wel.
Spelt saison die ik heb gemengd met 2 jaar oude lambiek van Girardin dus beetje vals gespeeld

bierquote:Op maandag 11 februari 2019 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Jancees
begrijp jij hier iets van?

Nee, ik hoop dat het niet te erg gaat worden. Dat ik nog voor een wedstrijd naar Madrid ga zeg maar. Wel zin in zondag.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo Tsjacka
Hoe is het. Al zenuwen voor woensdag?

IK WIST HET.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat het niet te erg gaat worden. Dat ik nog voor een wedstrijd naar Madrid ga zeg maar. Wel zin in zondag.
Ik ga met JR naar Ajax leuk he.

GROTE PAN SNERTquote:Op maandag 11 februari 2019 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had net ik wil snert van oos joos op

waarom wist je hetquote:Op maandag 11 februari 2019 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
IK WIST HET.
Daarna Pathé Arena zeker filmpje pakken samen?

Nee, daar boven.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:52 schreef Elan het volgende:
Staan jullie bij de blote bastjes Tjacka?

Als het echt 0-5 zou worden(wat ik totaal niet geloof) ga je dan nog naar Madrid?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:54 schreef Tjacka het volgende:
Geen zin om woensdag naar de ArenA te gaan lol

Natuurlijk.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het echt 0-5 zou worden(wat ik totaal niet geloof) ga je dan nog naar Madrid?

Alsof je naar Europese uitwedstrijden gaat om het voetbalquote:Op maandag 11 februari 2019 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het echt 0-5 zou worden(wat ik totaal niet geloof) ga je dan nog naar Madrid?

Wat boeit de uitslag voor een Europese trip?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]

Ja, het is niet zomaar wat hé Emmen uit.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat boeit de uitslag voor een Europese trip?

Denk het ook. Het kan niet aan mij liggen natuurlijk dat bijna niemand hallo terug zegt.quote:

Ooit aan het begin van de eeuw naar Basel geweest. De lokale middenstand spreekt er waarschijnlijk nog schande vanquote:Op maandag 11 februari 2019 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je naar Europese uitwedstrijden gaat om het voetbal

quote:Op maandag 11 februari 2019 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Elan heeft denk ik hier geen ervaring mee. Die gast gaat nooit naar het stadion toch? Al beweert hij hier van wel.
Ik heb dit van een goede vriend van me.

Voor Ajacieden ligt dat allemaal toch wat anders makker.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat boeit de uitslag voor een Europese trip?

Gratis winkelengodquote:Op maandag 11 februari 2019 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ooit aan het begin van de eeuw naar Basel geweest. De lokale middenstand spreekt er waarschijnlijk nog schande van

quote:Op maandag 11 februari 2019 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor Ajacieden ligt dat allemaal toch wat anders makker.
Hoger verwachtingspatroon dit dat.

Zo'n gozer liep met aan elke vinger een paar trouwringen rond en kettingen onder zijn jas.quote:

vertel je dat nu elke verjaardagquote:Op maandag 11 februari 2019 22:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n gozer liep met aan elke vinger een paar trouwringen rond en kettingen onder zijn jas.
Zelden zo gelachen.

Wees blij dat ik je überhaupt wat zeg, wijf.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet eens maat of vriend
spelen je hormonen weer op

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |