Jezus, hopelijk vergeet je je tampon niet.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je überhaupt wat zeg, wijf.

mijn vrienden welquote:Op maandag 11 februari 2019 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee?
Jij begint toch ook niet random over je prullenbak avontuur.

vervelend mens eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2019 22:11 schreef JanCees het volgende:
Raar dat Jojoortje Tjacka niet eens maat of vriend noemt

Sorry maat.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:11 schreef JanCees het volgende:

Jojo laat ons maar zitten de laatste tijd maat.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:11 schreef JanCees het volgende:

Bijna vakantie.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jojo laat ons maar zitten de laatste tijd maat.

Je hebt het natuurlijk ook bizar druk in het onderwijs.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jojo laat ons maar zitten de laatste tijd maat.

Man man man.quote:

Heb je toevallig ook net gekeken naar Late Night? Daar was ook een kleine discussie gaande of het nou grappig was of niet.. maar toen zei er iemand; ‘lachen maakt dat mensen elkaar verbinden’.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:53 schreef Tjacka het volgende:
ik vind de luizenmoeder niet zo grappig

Is het ook niet.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:53 schreef Tjacka het volgende:
ik vind de luizenmoeder niet zo grappig

Nee. Ik heb het programma net gekeken. Het viel erg tegen. Elan of KingRoland zijn nog grappiger dan hunnie.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook net gekeken naar Late Night? Daar was ook een kleine discussie gaande of het nou grappig was of niet.. maar toen zei er iemand; ‘lachen maakt dat mensen elkaar verbinden’.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |