Weet niet of Hans dat wil hoor want het is echt 3000 uur rijden.quote:
Meer zelfs want hij moet mij eerst ophalen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of Hans dat wil hoor want het is echt 3000 uur rijden.
Ik heet dan geen Hans maar heb het er wel voor overquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of Hans dat wil hoor want het is echt 3000 uur rijden.
Onzinquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heet dan geen Hans maar heb het er wel voor over
Echt hequote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Hoezo heb je seks als je single bent je wilt toch geen single moeder worden
Daarvoor zijn middelen toch malle jongenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Hoezo heb je seks als je single bent je wilt toch geen single moeder worden
quote:
Dat dat nog mogelijk wasquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
Jenssen is met dat nieuwe programma van hem echt weer naar een nieuw dieptepunt gezakt
dat ze die doorgesnoven gek nog een podium gevenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
Jenssen is met dat nieuwe programma van hem echt weer naar een nieuw dieptepunt gezakt
Gaat het weer over vkquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat ze die doorgesnoven gek nog een podium geven
Net even 5 minuten zitten kijken. Dat die Überhaupt nog zendtijd krijgtquote:
Dit jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat ze die doorgesnoven gek nog een podium geven
nee gun het hun welquote:
met welke mod heb jij een relaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarvoor zijn middelen toch malle jongen
[..]
[..]
Dat dat nog mogelijk was
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niemand is perfect
Maar mijn bijnaam is niemand
Ik ook hoor. Mooi koppel. Kan een mooie fok baby opleveren. Danny's laatste kunstje voordat de site uit de lucht gaatquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee gun het hun wel
hopelijk kan ik wel nog hitsige berichtjes naar ama sturen
Wel lastig blowen voor dat kindje met drie pinken lolquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Mooi koppel. Kan een mooie fok baby opleveren. Danny's laatste kunstje voordat de site uit de lucht gaat
Man man man.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:05 schreef Kiid het volgende:
Ik wilde eigenlijk max .00 in bed liggen maar het is weer eens mislukt. Ik haat mezelf
Hoe ben je anders mod gewordenquote:
Zou zonde als dat talent verloren zou gaan aan drugsquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel lastig blowen voor dat kindje met drie pinken lol
Net als ik binnenkortquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik dat vertel is iedereen straks blauw
Nou, dat zal ook wel meevallenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik dat vertel is iedereen straks blauw
dat kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zal ik Barry White weer opzetten?
Ga je zo van bil dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zal ik Barry White weer opzetten?
Nou nee... beetje laat he... en morgen is een werkdag...quote:
Pikstraf gekregen van je vriendin?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:10 schreef Kiid het volgende:
Ik ga ff fapje plegen en dan slapen vrienden
Bedankt manquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou zonde als dat talent verloren zou gaan aan drugs
Geniet ervan beste Kiidquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:10 schreef Kiid het volgende:
Ik ga ff fapje plegen en dan slapen vrienden
Heb daar geen energie meer voor doordeweeksquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pikstraf gekregen van je vriendin?![]()
Slaap lekker!
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa!!! MISSES, MISSES JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONES..
Amarantha is toch ook nergens goed inquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou zonde als dat talent verloren zou gaan aan drugs
Owja, ik vergeet altijd dat jullie nog niet samenwonenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:12 schreef Kiid het volgende:
Nee, dan zou ik tegen je liegen. Ik zie mijn vriendin alleen weekenden want we wonen nog niet samen. Doordeweeks spreken we niet zo vaak af omdat we beiden werken en zij erg vroeg op moet. Al hebben we toevallig vandaag wel afgesproken omdat ik bij haar in de buurt was voor werk
Woooowquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Amarantha is toch ook nergens goed in
koekoekquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat heb je op?quote:
Klopt, maar driepink wel. Samen hebben zij best de potentie voor een mooie fok babyquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaat wss wel verandering in komen ergens dit jaar dus dan zit je nooit meer fout vriendquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, ik vergeet altijd dat jullie nog niet samenwonen
heyquote:
Hoe lang heb je al een relatie met haar?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gaat wss wel verandering in komen ergens dit jaar dus dan zit je nooit meer fout vriend
Anderhalf jaar geloof ikquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang heb je al een relatie met haar?
Dus een stoner die ergens goed in is. Dat gaat een depressief kind worden.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt, maar driepink wel. Samen hebben zij best de potentie voor een mooie fok baby
dat vult wel als een jekko jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:14 schreef I. het volgende:
[..]
Erwtensoep, en stokbrood. Maar het was echt een flinke kom vol.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja misschien pijpen
Dat mag je best wel een keer laten zien hoor!
Zelfgemaakte?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:14 schreef I. het volgende:
[..]
Erwtensoep, en stokbrood. Maar het was echt een flinke kom vol.
Ow, dan heb je nog tijd genoeg.quote:
Behoorlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat vult wel als een jekko ja
Yes.quote:
Aanwinst voor fok dat weet ik nu alquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dus een stoner die ergens goed in is. Dat gaat een depressief kind worden.
Altijd leuk met z'n drieën jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gaan we ook levend stratego doen bij Ama, Hans?
Ja ik ook zo... slaap ze hansquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
ik ga lezen en slapen. Dag Etto en Ama en de rest
Slaap zacht hansiequote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
Daaaag HPLC, slaaaaaaaap zaaaacht.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
Dag maatquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
Ze moeten toch iemand hebben als jij maar sporadisch postquote:
1.5 liter water op 300gr spliterwten. En dan er zelf bijgooien wat je lekker vindt.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je recept? En is hij een beetje dik? Zoals echte snert lol.
Joejoequote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
Als het droog blijft wel. Maar als ik morgen ga fietsen word het wel maar een klein rondje.quote:
ik moet morgen wel lopen eigenlijk anders wordt het zondag pasquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het droog blijft wel. Maar als ik morgen ga fietsen word het wel maar een klein rondje.
Zo weinig tijd de rest van de week?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik moet morgen wel lopen eigenlijk anders wordt het zondag pas![]()
Tijd voor lente
rtquote:
Precies dat.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
rt
Word tijd dat het weer standaard boven de 10 graden is en droog!
Zei ik gisteravond ook tegen je zusjequote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
ben echt klaar met dat viesnattigheid
Je was zeker de 40ste of 45ste klant die dagquote:
Do en vr training en za wegquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo weinig tijd de rest van de week?
Hier word het ook pas weer zaterdag als ik morgen niet ga fietsen. Afgezien van wellicht een uurtje of twee in de avond, maar denk niet dat hem dat gaat worden
ik wil lekker in de tuin chillenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
rt
Word tijd dat het weer standaard boven de 10 graden is en droog!
Blehquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je was zeker de 40ste of 45ste klant die dag
ik ookquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
ben echt klaar met dat viesnattigheid
ben za bij mijn vriendinquote:
valt wel mee gelukkigquote:
Helemaal naar de kloten aan het gaanquote:
Dat magquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal naar de kloten aan het gaan
Heb je al verslag gedaan van je museum date?quote:
je had museumdate toch of was dat niet vandaag?quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je al verslag gedaan van je museum date?
ghehequote:Op woensdag 6 februari 2019 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je had museumdate toch of was dat niet vandaag?
good bezig naat!quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Museumdate was leukWe hebben nieuwe plannen staan (oa die film waar ik kaartjes voor heb gewonnen), maar niets concreets.
Museum is eerder voor mensen met rechtse hobbiesquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is dat Tinder voor mensen met linkse hobbies?
zekersquote:
maar even serieus wat is hetquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Museum is eerder voor mensen met rechtse hobbies
haha ja dat mag ik hopenquote:
Museummaatjequote:Op woensdag 6 februari 2019 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
https://www.museumkaart.nl/match
en dit iddquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie is myrthe bolt?quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Museummaatje
05 februari 2019
Ik bezoek graag musea en heb een brede belangstelling. Voorheen heb ik veel getekend en geschilderd en wil dat weer gaan oppakken. Regelmatig ga ik alleen naar musea's omdat vriendinnen verhinderd zijn. Vaak is het leuker om het samen te doen. Als jij het dan ook nog leuk vind om je kennis over een onderwerp met mij te delen, lijkt het me leuk om met jou te gaan.
Maar hoe weet ik dan of dit een type Myrthe bolt is?
even googlen horquote:
ah fotografiequote:
ik ook niet, tot vandaag dus. Was een tentoonstelling over voedsel, was wel kekquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah fotografie
Nog nooit heen geweest
Een model?quote:
voor herhaling vatbaar? Heb wel eens soms in musea dat er een sectie met fotografie is maar ga daar toch sneller doorheen meestalquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook niet, tot vandaag dus. Was een tentoonstelling over voedsel, was wel kek
ze is gewoon super blijquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ze lacht als mijn PI [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In welke zin voor herhaling vatbaar? FOAM?quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
voor herhaling vatbaar? Heb wel eens soms in musea dat er een sectie met fotografie is maar ga daar toch sneller doorheen meestal
oh, deze chickquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft een hoofd als een ...quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Ah coolquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In welke zin voor herhaling vatbaar? FOAM?Denk het wel, ze hebben een aantal tentoonstellingen, dus als er één niet bevalt kan je altijd nog naar een andere. Maar uiteindelijk heb ik toch echt liever schilderijen hoor
wie?quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze heeft een hoofd als een ...
...
Ja als die meeuw van family guy
true truequote:Op woensdag 6 februari 2019 00:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah cool
Ja fotografie, toch wat moeilijker om de kunst te vatten in een wereld met miljarden foto's per dag denk ik
klagen over fok nerdjes op een plek vol fok nerdjesquote:
quote:
terwijl die zelf hommo isquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klagen over fok nerdjes op een plek vol fok nerdjes
Dit moet je maar aan naatje vragen. Ik durf mezelf vooralsnog niet op te gevenquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Museummaatje
05 februari 2019
Ik bezoek graag musea en heb een brede belangstelling. Voorheen heb ik veel getekend en geschilderd en wil dat weer gaan oppakken. Regelmatig ga ik alleen naar musea's omdat vriendinnen verhinderd zijn. Vaak is het leuker om het samen te doen. Als jij het dan ook nog leuk vind om je kennis over een onderwerp met mij te delen, lijkt het me leuk om met jou te gaan.
Maar hoe weet ik dan of dit een type Myrthe bolt is?
Volgens mij bedoelen ze met museum iets anders, ik vertrouw het niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaatjesquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarschijnlijk enige luisteraar van 3fm
Ja, we weten nu beide dat dat niet zo isquote:Op woensdag 6 februari 2019 05:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha. Ik wou heerlijk zeggen uit automatische.
Hoe was je date?quote:
Nee precies. Jij wist het ook al.quote:Op woensdag 6 februari 2019 05:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, we weten nu beide dat dat niet zo is
Nee nee.quote:Op woensdag 6 februari 2019 05:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij is AIU weer in slaap gevallen.
Ja, volstrekt kansloos verderquote:Op woensdag 6 februari 2019 06:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee precies. Jij wist het ook al.
Doen we elke morgen hè? In 2 topics vragen hoe we geslapen hebben.
Whahaha het gesprek gaande houden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, volstrekt kansloos verder
de bus van 07.55 komt ook vast niet. 😂quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Whahaha het gesprek gaande houden.
💪👊quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je bent zelluf een bikkel..
Hoe dan, toen was ik nog niet eens wakkerquote:Op woensdag 6 februari 2019 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb je al goedemorgen gewenst net.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoe dan, toen was ik nog niet eens wakker
quote:
ok, maar meestal wel dus vandaar.quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ik zag het nadat je het zei, maar ik was serieus nog niet wakker toen
Zie ik vanavond welquote:Op woensdag 6 februari 2019 06:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelaat ga je sporten vandaag
Kun je niet lezen? Er staat toch:"zie ik vanavond wel"quote:
Smeerlapquote:Op woensdag 6 februari 2019 07:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ikke niet. Ben hartstikke opgewonden.
Had het ook niet over jou. duur_kwartiertjequote:Op woensdag 6 februari 2019 07:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ikke niet. Ben hartstikke opgewonden.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 6 februari 2019 07:16 schreef Driepink het volgende:
Ik ben ook niet met het verkeerde been uit bed gestapt
neuuuquote:Op woensdag 6 februari 2019 07:16 schreef Driepink het volgende:
Ik ben ook niet met het verkeerde been uit bed gestapt
Welkom in ONZ.quote:Op woensdag 6 februari 2019 07:18 schreef Driepink het volgende:
Heb gewoon geen behoefte aan domme opmerkingen deze ochtend
quote:Op woensdag 6 februari 2019 07:18 schreef Driepink het volgende:
Heb gewoon geen behoefte aan domme opmerkingen deze ochtend
Ja, als je het antwoord toch al weet, wat is het nut dan verder? Want erg grappig was het niet.quote:
oke chagrijnquote:Op woensdag 6 februari 2019 07:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, als je het antwoord toch al weet, wat is het nut dan verder? Want erg grappig was het niet.
Tuurlijk bep, wat jij wilt.quote:
Ok man.quote:Op woensdag 6 februari 2019 07:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Tuurlijk bep, wat jij wilt.
Het is ook gewoon mogelijk dat je compleet niet grappig was heMaar nee, ik ben wel weer chagrijnig. -_-
?quote:Op woensdag 6 februari 2019 07:52 schreef Driepink het volgende:
Jammer dat sommige mensen zielige geintjes maken
Welke verdieping?quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:06 schreef Driepink het volgende:
Wachten op mn lift.. hopelijk zijn ze me niet vergeten
Vond je de film of het boek beterquote:
aha.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Abeltje. Nederlandse film.
kquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ze stonden er dus al, alleen om de hoek![]()
Inmiddels weer op werk
Bedankt Hansquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:26 schreef wadslak het volgende:
De k, de k komt voort in oa het woord Kaas, Komijn, Konijn, Kamille, Koe, Koken, Koffie en Kapot
Geen probleem, geef even een seintje als je Hans weer nodig hebt.quote:
Ben nét wakker.....nu nog niet.....al slaap ik wel steeds langer en beterquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi. Zit er al vooruitgang in?
quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben nét wakker.....nu nog niet.....al slaap ik wel steeds langer en beter
Ja, zoals wakker worden met Pendulum.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:05 schreef naatje_1 het volgende:
Wakker worden met Pendulum, zijn ergere dingen
Goed! Volgens mij is er een klik en er gaat een vervolg komen sowieso.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, zoals wakker worden met Pendulum.
Maarreh hoe was je date naterdeflater
Lekker bezigquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed! Volgens mij is er een klik en er gaat een vervolg komen sowieso.
Goedemorgen Naatje.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:05 schreef naatje_1 het volgende:
Wakker worden met Pendulum, zijn ergere dingen
is niet in heel nederland gelijk toch?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goedemorgen Naatje.
Weet jij wat de FM frequentie is van 3FM?
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is niet in heel nederland gelijk toch?
96.8 is de meest voorkomende frequentie, wieso?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goedemorgen Naatje.
Weet jij wat de FM frequentie is van 3FM?
De radio hier heeft een kapot scherm, en 3FM staat blijkbaar opquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
96.8 is de meest voorkomende frequentie, wieso?
Er zijn ergere dingenquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
De radio hier heeft een kapot scherm, en 3FM staat blijkbaar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |