Ze moeten toch iemand hebben als jij maar sporadisch postquote:
1.5 liter water op 300gr spliterwten. En dan er zelf bijgooien wat je lekker vindt.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je recept? En is hij een beetje dik? Zoals echte snert lol.
Joejoequote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
ik ga lezen en slapen. Dag Etto en Ama en de rest
Als het droog blijft wel. Maar als ik morgen ga fietsen word het wel maar een klein rondje.quote:
ik moet morgen wel lopen eigenlijk anders wordt het zondag pasquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het droog blijft wel. Maar als ik morgen ga fietsen word het wel maar een klein rondje.
Zo weinig tijd de rest van de week?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik moet morgen wel lopen eigenlijk anders wordt het zondag pas![]()
Tijd voor lente
rtquote:
Precies dat.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
rt
Word tijd dat het weer standaard boven de 10 graden is en droog!
Zei ik gisteravond ook tegen je zusjequote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
ben echt klaar met dat viesnattigheid
Je was zeker de 40ste of 45ste klant die dagquote:
Do en vr training en za wegquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo weinig tijd de rest van de week?
Hier word het ook pas weer zaterdag als ik morgen niet ga fietsen. Afgezien van wellicht een uurtje of twee in de avond, maar denk niet dat hem dat gaat worden
ik wil lekker in de tuin chillenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
rt
Word tijd dat het weer standaard boven de 10 graden is en droog!
Blehquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je was zeker de 40ste of 45ste klant die dag
ik ookquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
ben echt klaar met dat viesnattigheid
ben za bij mijn vriendinquote:
valt wel mee gelukkigquote:
Helemaal naar de kloten aan het gaanquote:
Dat magquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal naar de kloten aan het gaan
Heb je al verslag gedaan van je museum date?quote:
je had museumdate toch of was dat niet vandaag?quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je al verslag gedaan van je museum date?
ghehequote:Op woensdag 6 februari 2019 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je had museumdate toch of was dat niet vandaag?
good bezig naat!quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Museumdate was leukWe hebben nieuwe plannen staan (oa die film waar ik kaartjes voor heb gewonnen), maar niets concreets.
Museum is eerder voor mensen met rechtse hobbiesquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is dat Tinder voor mensen met linkse hobbies?
zekersquote:
maar even serieus wat is hetquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Museum is eerder voor mensen met rechtse hobbies
haha ja dat mag ik hopenquote:
Museummaatjequote:Op woensdag 6 februari 2019 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
https://www.museumkaart.nl/match
en dit iddquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
https://www.museumkaart.nl/match
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |