Gaat wss wel verandering in komen ergens dit jaar dus dan zit je nooit meer fout vriendquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, ik vergeet altijd dat jullie nog niet samenwonen
heyquote:
Hoe lang heb je al een relatie met haar?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gaat wss wel verandering in komen ergens dit jaar dus dan zit je nooit meer fout vriend
Anderhalf jaar geloof ikquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang heb je al een relatie met haar?
Dus een stoner die ergens goed in is. Dat gaat een depressief kind worden.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt, maar driepink wel. Samen hebben zij best de potentie voor een mooie fok baby
dat vult wel als een jekko jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:14 schreef I. het volgende:
[..]
Erwtensoep, en stokbrood. Maar het was echt een flinke kom vol.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja misschien pijpen
Dat mag je best wel een keer laten zien hoor!
Zelfgemaakte?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:14 schreef I. het volgende:
[..]
Erwtensoep, en stokbrood. Maar het was echt een flinke kom vol.
Ow, dan heb je nog tijd genoeg.quote:
Behoorlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat vult wel als een jekko ja
Yes.quote:
Aanwinst voor fok dat weet ik nu alquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dus een stoner die ergens goed in is. Dat gaat een depressief kind worden.
Altijd leuk met z'n drieën jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gaan we ook levend stratego doen bij Ama, Hans?
Ja ik ook zo... slaap ze hansquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
ik ga lezen en slapen. Dag Etto en Ama en de rest
Slaap zacht hansiequote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
Daaaag HPLC, slaaaaaaaap zaaaacht.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
Dag maatquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |