Weet niet of Hans dat wil hoor want het is echt 3000 uur rijden.quote:
Meer zelfs want hij moet mij eerst ophalen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of Hans dat wil hoor want het is echt 3000 uur rijden.
Ik heet dan geen Hans maar heb het er wel voor overquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of Hans dat wil hoor want het is echt 3000 uur rijden.
Onzinquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heet dan geen Hans maar heb het er wel voor over
Echt hequote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Hoezo heb je seks als je single bent je wilt toch geen single moeder worden
Daarvoor zijn middelen toch malle jongenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Hoezo heb je seks als je single bent je wilt toch geen single moeder worden
quote:
Dat dat nog mogelijk wasquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
Jenssen is met dat nieuwe programma van hem echt weer naar een nieuw dieptepunt gezakt
dat ze die doorgesnoven gek nog een podium gevenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
Jenssen is met dat nieuwe programma van hem echt weer naar een nieuw dieptepunt gezakt
Gaat het weer over vkquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat ze die doorgesnoven gek nog een podium geven
Net even 5 minuten zitten kijken. Dat die Überhaupt nog zendtijd krijgtquote:
Dit jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat ze die doorgesnoven gek nog een podium geven
nee gun het hun welquote:
met welke mod heb jij een relaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarvoor zijn middelen toch malle jongen
[..]
[..]
Dat dat nog mogelijk was
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niemand is perfect
Maar mijn bijnaam is niemand
Ik ook hoor. Mooi koppel. Kan een mooie fok baby opleveren. Danny's laatste kunstje voordat de site uit de lucht gaatquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee gun het hun wel
hopelijk kan ik wel nog hitsige berichtjes naar ama sturen
Wel lastig blowen voor dat kindje met drie pinken lolquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Mooi koppel. Kan een mooie fok baby opleveren. Danny's laatste kunstje voordat de site uit de lucht gaat
Man man man.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:05 schreef Kiid het volgende:
Ik wilde eigenlijk max .00 in bed liggen maar het is weer eens mislukt. Ik haat mezelf
Hoe ben je anders mod gewordenquote:
Zou zonde als dat talent verloren zou gaan aan drugsquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel lastig blowen voor dat kindje met drie pinken lol
Net als ik binnenkortquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik dat vertel is iedereen straks blauw
Nou, dat zal ook wel meevallenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik dat vertel is iedereen straks blauw
dat kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zal ik Barry White weer opzetten?
Ga je zo van bil dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zal ik Barry White weer opzetten?
Nou nee... beetje laat he... en morgen is een werkdag...quote:
Pikstraf gekregen van je vriendin?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:10 schreef Kiid het volgende:
Ik ga ff fapje plegen en dan slapen vrienden
Bedankt manquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou zonde als dat talent verloren zou gaan aan drugs
Geniet ervan beste Kiidquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:10 schreef Kiid het volgende:
Ik ga ff fapje plegen en dan slapen vrienden
Heb daar geen energie meer voor doordeweeksquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pikstraf gekregen van je vriendin?![]()
Slaap lekker!
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa!!! MISSES, MISSES JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONES..
Amarantha is toch ook nergens goed inquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou zonde als dat talent verloren zou gaan aan drugs
Owja, ik vergeet altijd dat jullie nog niet samenwonenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:12 schreef Kiid het volgende:
Nee, dan zou ik tegen je liegen. Ik zie mijn vriendin alleen weekenden want we wonen nog niet samen. Doordeweeks spreken we niet zo vaak af omdat we beiden werken en zij erg vroeg op moet. Al hebben we toevallig vandaag wel afgesproken omdat ik bij haar in de buurt was voor werk
Woooowquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Amarantha is toch ook nergens goed in
koekoekquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat heb je op?quote:
Klopt, maar driepink wel. Samen hebben zij best de potentie voor een mooie fok babyquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaat wss wel verandering in komen ergens dit jaar dus dan zit je nooit meer fout vriendquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, ik vergeet altijd dat jullie nog niet samenwonen
heyquote:
Hoe lang heb je al een relatie met haar?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gaat wss wel verandering in komen ergens dit jaar dus dan zit je nooit meer fout vriend
Anderhalf jaar geloof ikquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang heb je al een relatie met haar?
Dus een stoner die ergens goed in is. Dat gaat een depressief kind worden.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt, maar driepink wel. Samen hebben zij best de potentie voor een mooie fok baby
dat vult wel als een jekko jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:14 schreef I. het volgende:
[..]
Erwtensoep, en stokbrood. Maar het was echt een flinke kom vol.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja misschien pijpen
Dat mag je best wel een keer laten zien hoor!
Zelfgemaakte?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:14 schreef I. het volgende:
[..]
Erwtensoep, en stokbrood. Maar het was echt een flinke kom vol.
Ow, dan heb je nog tijd genoeg.quote:
Behoorlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat vult wel als een jekko ja
Yes.quote:
Aanwinst voor fok dat weet ik nu alquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dus een stoner die ergens goed in is. Dat gaat een depressief kind worden.
Altijd leuk met z'n drieën jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gaan we ook levend stratego doen bij Ama, Hans?
Ja ik ook zo... slaap ze hansquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
ik ga lezen en slapen. Dag Etto en Ama en de rest
Slaap zacht hansiequote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
Daaaag HPLC, slaaaaaaaap zaaaacht.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
Dag maatquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef HPLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |