Wie is myrthe bolt?quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Museummaatje
05 februari 2019
Ik bezoek graag musea en heb een brede belangstelling. Voorheen heb ik veel getekend en geschilderd en wil dat weer gaan oppakken. Regelmatig ga ik alleen naar musea's omdat vriendinnen verhinderd zijn. Vaak is het leuker om het samen te doen. Als jij het dan ook nog leuk vind om je kennis over een onderwerp met mij te delen, lijkt het me leuk om met jou te gaan.
Maar hoe weet ik dan of dit een type Myrthe bolt is?
even googlen horquote:
ah fotografiequote:
ik ook niet, tot vandaag dus. Was een tentoonstelling over voedsel, was wel kekquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah fotografie
Nog nooit heen geweest
Een model?quote:
voor herhaling vatbaar? Heb wel eens soms in musea dat er een sectie met fotografie is maar ga daar toch sneller doorheen meestalquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook niet, tot vandaag dus. Was een tentoonstelling over voedsel, was wel kek
ze is gewoon super blijquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ze lacht als mijn PI [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In welke zin voor herhaling vatbaar? FOAM?quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
voor herhaling vatbaar? Heb wel eens soms in musea dat er een sectie met fotografie is maar ga daar toch sneller doorheen meestal
oh, deze chickquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft een hoofd als een ...quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Ah coolquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In welke zin voor herhaling vatbaar? FOAM?Denk het wel, ze hebben een aantal tentoonstellingen, dus als er één niet bevalt kan je altijd nog naar een andere. Maar uiteindelijk heb ik toch echt liever schilderijen hoor
wie?quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze heeft een hoofd als een ...
...
Ja als die meeuw van family guy
true truequote:Op woensdag 6 februari 2019 00:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah cool
Ja fotografie, toch wat moeilijker om de kunst te vatten in een wereld met miljarden foto's per dag denk ik
klagen over fok nerdjes op een plek vol fok nerdjesquote:
quote:
terwijl die zelf hommo isquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klagen over fok nerdjes op een plek vol fok nerdjes
Dit moet je maar aan naatje vragen. Ik durf mezelf vooralsnog niet op te gevenquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Museummaatje
05 februari 2019
Ik bezoek graag musea en heb een brede belangstelling. Voorheen heb ik veel getekend en geschilderd en wil dat weer gaan oppakken. Regelmatig ga ik alleen naar musea's omdat vriendinnen verhinderd zijn. Vaak is het leuker om het samen te doen. Als jij het dan ook nog leuk vind om je kennis over een onderwerp met mij te delen, lijkt het me leuk om met jou te gaan.
Maar hoe weet ik dan of dit een type Myrthe bolt is?
Volgens mij bedoelen ze met museum iets anders, ik vertrouw het niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
https://www.museumkaart.nl/match
hahaatjesquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarschijnlijk enige luisteraar van 3fm
Ja, we weten nu beide dat dat niet zo isquote:Op woensdag 6 februari 2019 05:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha. Ik wou heerlijk zeggen uit automatische.
Hoe was je date?quote:
Nee precies. Jij wist het ook al.quote:Op woensdag 6 februari 2019 05:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, we weten nu beide dat dat niet zo is
Nee nee.quote:Op woensdag 6 februari 2019 05:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij is AIU weer in slaap gevallen.
Ja, volstrekt kansloos verderquote:Op woensdag 6 februari 2019 06:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee precies. Jij wist het ook al.
Doen we elke morgen hè? In 2 topics vragen hoe we geslapen hebben.
Whahaha het gesprek gaande houden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, volstrekt kansloos verder
de bus van 07.55 komt ook vast niet. 😂quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Whahaha het gesprek gaande houden.
💪👊quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je bent zelluf een bikkel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |