abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper dinsdag 5 februari 2019 @ 19:18:05 #1
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_184840477


Wij zijn een Chinese webshop en hopen ons Nederlandse publiek o.a. te bereiken door middel van het FOK forum. Hier worden producten toegelicht die op dit moment favoriet zijn onder de Nederlandse GearBest klanten. Ook kan men vragen stellen over desbetreffend product. Bovenal zijn we hier om jullie te helpen met problemen met betrekking tot de levering van producten of andere problemen.

Kijk ook op onze website voor al onze producten!

Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien verzonden):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Shpping Insurance: Ja of Nee
- Voorkeur: Resend of Refund?


We zien dat er de laatste tijd veel dezelfde vragen terugkomen en dit is kost veel tijd om die te beantwoorden. Daarom zal ik het grootste deel hier uitleggen. Tevens zal ik tips geven over het bestellen van producten.

Besteltips
1) Probeer een order te bestellen uit een Fast-Warenhuis. Hierdoor heb je geen last van douanekosten. Mocht het toch voorkomen dat je douanekosten krijgt. Dan vergoeden wij deze kosten! Tevens heb je snelle verzending bij deze Fast warenhuizen. Het nadeel is wel dat de prijzen in de meeste gevallen iets hoger liggen dan China/Hong Kong warenhuizen.
2) Kies je toch voor een China/Hong Kong warenhuis en de waarde (orderwaarde + verzendkosten) ligt boven de ¤22. Kies dan voor EU Priority Line als verzendmethode. Met deze verzendmethode sluit je douanekosten uit als je besteld via onze specifieke links. Dan vergoeden wij de douanekosten. De verzending duurt ongeveer 4 weken. Dit is uiteraard een schatting en kan langer of korter zijn.
3) Wil je een product bestellen, maar er is geen coupon code van? Vraag deze dan aan in ons coupon code topic en dan gaan we kijken of we deze kunnen regelen. Nee heb je en ja kan je krijgen. Verder kan je altijd kijken in onze dagelijkse aanbiedingen topic.
4) Betaal je order indien mogelijk met PayPal en activeer de PayPal retour service. Dat kan handig zijn indien je het product retour moet sturen.
5) Bij orders met een hoge orderwaarde sluit echt een "Shipping Insurance" af! Soms raken de pakketjes toch zoek. Het wordt steeds moeilijker om een resend/refund geregeld te krijgen in de toekomst zonder de "Shipping Insurance" verzekering. Neem deze verzekering echt voor die paar euro. Dit bespaart een hoop gedoe voor jezelf achteraf! Je kan dit ook doen bij lagere orderwaardes. Dit is een afweging die je zelf zult moeten maken.

Algemene vragen

Wat is een Fast-warenhuis?
Dit zijn warenhuizen die speciaal voor EU klanten zijn opgezet. Het verschil is de snelle levertijd van ongeveer 7 (werk)dagen en het uitsluiten van douanekosten. Dit ongeacht welke verzendingsmethode je kiest. Krijg je toch douanekosten dan zullen we deze terugbetalen.

Wanneer is een product weer beschikbaar?
Deze vragen zijn moeilijk te beantwoorden en zijn afhankelijke van onze leveranciers. Ik kan dit niet voorspellen en vaak is hier onduidelijkheid over.

Wat is een Coupon code?
Dit zijn kortingscodes die geldig zijn voor een bepaald type product in een bepaald warenhuis. Je kan deze bij ons aanvragen in het daarvoor bestemde topic. Geef dan het productnaam, URL en aantal stuks door wat je wilt gaan bestellen. Het kan zijn dat het niet lukt om een coupon te regelen. Dit kan komen doordat het product al sterk afgeprijsd is, er geen voorraad is of er een beperkte voorraad is.

Hoe gebruik je GB Points bij het plaatsen van een order?
1. Voeg het product wat je wilt bestellen toe aan je winkelmandje en ga verder met bestellen.
2. Selecteer de verzendmethode en de betaalmethode.
3. Onder de verzendmethode zie je een kopje GB Points. Als je meer dan 50 punten hebt kan je selecteren hoeveel punten je wilt gaan gebruiken voor deze order.
Voorwaarden hierbij zijn: Je moet minstens 50 punten hebben, d korting met punten kan niet meer zijn dan 30% van het sub totale bedrag (sommige promoties hebben een ander %) en coupons kunnen niet gelijktijdig met GB Points gebruikt worden.

Shipping Insurance is dat nu echt nodig?
Dit is niet noodzakelijk nodig, maar kan veel problemen wegnemen! Zeker bij hoge orderwaardes/waardevolle spullen. Mocht je pakketje niet aankomen is het zeer handig om deze verzekering te hebben. Ook wanneer je pakketje verkeerd of beschadigd wordt geleverd wat buiten onze macht ligt. Ik raad het zelf aan dit voortaan wel te gebruiken. Vaak is het maar een paar euro en hiermee bespaar je jezelf veel problemen en gedoe mocht er iets fout gaan.

Mijn order staat op "processing"?
Dit is de status waarbij je order verwerkt wordt en mogelijk al ingepakt wordt. Het kan altijd even duren (ongeveer 2 dagen) voordat je order de status "Shipped Out". Kijk tevens bij de productpagina onder het kopje "Shipping". Daar zie je vaak de verwachte verzenddatum staat achter Ship between
Wacht enkele dagen af en als er geen update komen dan mag je je gerust melden in het Support Topic.

Mijn tracking code is nog steeds niet actief?
Het kan enkele dagen duren eer je tracking code actief zal worden en is afhankelijk van de verzendmethode. Lees eerst de verschillende verzendmethodes. Mocht deze toch niet actief worden. Meld dit dan in het Support Topic.

Mijn pakketje nog niet ontvangen?
Je kan je pakketje via de volgende sites volgen: 17Track, Track24 en voor Priority Line orders kan je de status ook nog bekijken via Faryaa en DPD.
Lees ook de verschillende verzendmethodes hieronder welke een beter beeld geeft over de verzending.
Je pakketje mag niet langer dan 2 maanden onderweg zijn. Is dit wel het geval meld je direct en dan gaan we kijken wat we kunnen regelen.

Wanneer heb ik kans op douanekosten en wat zijn de bedragen die ik kan verwachten?
Bij orderwaardes boven de ¤22 is er een kans je douanekosten krijgt. Hoeveel deze mogelijk zijn is afhankelijk van de orderwaarde, type product, verzendkosten en de administratieve kosten. Je kan deze eenvoudig uitrekenen op verschillende sites. De douanekosten zul je moeten betalen voordat je het pakketje in ontvangst kan nemen. We kunnen niet voorspellen, wanneer iemand wel of geen douanekosten krijgt, maar je kan de kans wel uitsluiten door EU Priority Line als verzendmethode te kiezen of te kiezen voor een Fast- warenhuis.

Wanneer krijg ik de douanekosten terug?
- Als je toch douanekosten krijgt als je bestelling is verzonden uit een Fast-warenhuis.
- Als je een order hebt geplaatst uit een China/Hong Kong warenhuis en je gekozen hebt voor de verzendmethode "EU Priority Line". Daarbij moet je wel besteld hebben via onze specifieke links die wij plaatsen op dit forum. Mocht je een product willen bestellen dat er niet tussen staat en wel gebruik maken van de douanekosten regeling. Stuur ons dan een PM of DM met de link naar het product. Dan zullen wij je een correct link bezorgen waarbij de douanekosten regeling van pas is.

Hoe meld ik de douanekosten?
Je kan dit direct via de site doen door zelf een ticket aan te maken of je bij ons melden in het support topic. Vul dan het hele lijstje in en vermeld de douanekosten. Dan zorgen wij dat je direct het juiste ticket ontvangt. Je hoeft dan enkel nog de factuur van de douanekosten te uploaden. De douanekosten worden dan teruggestort op de door jou gebruikte betaalmethode voor het plaatsen van je order.

Hoe meld ik een probleem of een defect product?
Ga naar dit topic en vul daar het hele lijstje in, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.
Afhankelijk van de situatie zal je een snel een ticket hierover ontvangen die je verder op weg helpt. Bij een defect product geef dan duidelijke uitleg over je probleem. Tevens zul je hier video's en filmpjes van moeten maken en toevoegen aan je ticket. Mocht je er niet uitkomen dan zal ik er nogmaals achteraan gaan en kijken wat er mogelijk is.

Verzendmethodes en levering voor China/Hong Kong warenhuizen
De leveringstijden verschillen per verzendmethode en dit zijn schattingen. De levertijden kunnen dus afwijken van onderstaande schattingen. De schattingen dienen ter informatie en zijn geen ultimatum. Elke verzendmethode heeft met een aparte leveringstermijn. Dit verschilt vaak per product en kan men zien tijdens het bestellen.
Op dit moment hebben we de volgende verzendmethodes:
- Unregistered Airmail (Zonder Tracking & Trace): Dit is normale verzendmethode zonder tracking code. Deze wordt dan ook in de meeste gevallen gratis aangeboden. Meestal worden deze rond de 2-3 weken geleverd
- Registered Airmail (Met Tracking & Trace): Dit is hetzelfde als Unregistered Airmail, maar je krijgt hierbij wel een tracking code. Je zal echter maar een beperkt aantal tracking updates krijgen.
- Priority line (EU Express): Deze verzendmethode is een echte aanrader. Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Je krijgt hierbij wel een tracking code. Deze zal bij DPD pas actief worden na ongeveer 4 weken. De tracking wordt dus actief op de DPD site wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode sluit de kans op douanekosten uit. Je zal hier meestal wel iets extra's voor moeten betalen.
- Expedited Shipping (DHL / EMS Etc.): Dit is een zeer sneller verzendmethode en je pakketje zal in veel gevallen bezorgd worden door DHL. Het nadeel hiervan is wel dat er een hele grote kans op douanekosten is. Mijn advies is dan ook om deze verzendmethode niet te kiezen bij orderwaardes boven de ¤22.
- Europe Railway Registered: Dit is een heel trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Nadat je pakketje in Polen is aangekomen zal je geen tracking updates meer krijgen. Je pakketje zal vanuit Polen naar Nederland/België verzonden worden. De verzending duurt in totaal ongeveer 6-7 weken.
De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand.

Als er nog meer tips of algemene vragen zijn stuur me gerust een PM hierover. Dan zet ik ze erbij.
  CHI shopkeeper dinsdag 5 februari 2019 @ 19:26:48 #2
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_184840722
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:06 schreef hlubach het volgende:

[..]

Gelukt ,en besteld , ondertussen wel een Tracknummer gekregen dat het de 26 .....,
Shipped out: Your GearBest Order for Xiaomi Pocophone F1 4G... is on the way
Maatr tot nu toe weinig beweging te zien op en
https://www.1tracking.net/detail?nums=CY141253165DE
2019-01-26 01:36:00The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Dus Track& Trace is meer abracadabra dan informatie
Misschien een idee om je persoonlijke gegevens even weg te halen.
Dit is volkomen normaal. Eerst word je pakketje verzonden vanuit het warenhuis naar Duitsland. Dit duurt ongeveer 3-4 weken. Dan zal pas je tracking actief worden bij DHL en zal deze binnen enkele dagen bij je thuis bezorgd worden. Nog even geduld hebben dus :)

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 05:03 schreef buikdaanser het volgende:
@Gearbest. Is er een update aangaande mijn casus?
Laatste ticket AT190102050895
Status: resterende geld nog niet ontvangen.
Ik heb doorgekregen dat er in ticket nummer: AT190102050895 alle terugbetalingsgegevens zijn doorgegeven/uitgelicht en dat je order + retourkosten volledig zijn terugbetaald. Ik blijf dit steeds terugkrijgen.
pi_184857111
Hoi Gearbest,

Op singles day afgelopen jaar (11/11/2018) een Xiaomi M365 scooter besteld met verzending via Europe Railway Registered. Afgaande op de tracking is het transport echter via boot gebeurd, en is het pakketje inmiddels door de 'local customs'. Maar in welk land dit is of wie de transporteur is voor de last mile levering heb ik het raden en geeft de klantendienst mij ook geen duidelijkheid. Kan jij dit voor me ophelderen? Tracking hier . Ordernummer is 18111100939709483642, laatste ticket nummer is T18111906188.

Alvast bedankt
pi_184857259
- Orderdatum: 26 december 2018
- Product: Xiaomi Pocophone F1 128GB
- Ordernummer: 18122800947209009097
- Tracking nummer (indien verzonden): 5395983163
- Verzendmethode: EU Express

- Probleem: Product nog steeds niet ontvangen sinds 26 december. Heb een ticket aangemaakt (T19020200693) om te vragen waar het product is, aangezien toen de tracking niks meer aangaf. Vervolgens een lange reply om dat mij twee keuzes gaf; wachten of contact op nemen met het postkantoor. Ik beantwoorde met de vraag of dit elk postkantoor kan zijn of een DPD pickup shop. Hierop het antwoord dat ik zo snel mogelijk contact moet op nemen met DPD om een afspraak te maken om het pakket in persoon op te halen. Echter is het pakketnummer 15460099887596 niet bekend bij hun. Ik heb nu werkelijk geen idee welke stappen ik nu moet doen, hopelijk kan je me hierbij helpen.

- Shpping Insurance: Ja
- Voorkeur: Resend

Alvast bedankt!
pi_184857348
Is er inmiddels al iets bekend van de uitslag van het onderzoek van DHL naar de telefoon die daar is verloren geraakt? Het betreft ordernr. 18111500977110467017. Er is al vanaf begin december een ticket open, de laatste die is gebruikt is die met nummer AT181221025131
  CHI shopkeeper woensdag 6 februari 2019 @ 19:31:15 #6
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_184861775
Update: Ik verwacht pas na 11 februari antwoorden terug te krijgen bij problemen. Dit komt door het Chinees nieuwjaar. Alvast bedankt voor jullie begrip en geduld.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 15:55 schreef Erikplons het volgende:
Is er inmiddels al iets bekend van de uitslag van het onderzoek van DHL naar de telefoon die daar is verloren geraakt? Het betreft ordernr. 18111500977110467017. Er is al vanaf begin december een ticket open, de laatste die is gebruikt is die met nummer AT181221025131
Ik heb het afgelopen vrijdag zelf nog nagevraagd en verwacht hiervan begin volgende week reactie op terug te krijgen. Ik ben het zeker nog niet vergeten O-)

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 15:52 schreef ursaring het volgende:
- Orderdatum: 26 december 2018
- Product: Xiaomi Pocophone F1 128GB
- Ordernummer: 18122800947209009097
- Tracking nummer (indien verzonden): 5395983163
- Verzendmethode: EU Express

- Probleem: Product nog steeds niet ontvangen sinds 26 december. Heb een ticket aangemaakt (T19020200693) om te vragen waar het product is, aangezien toen de tracking niks meer aangaf. Vervolgens een lange reply om dat mij twee keuzes gaf; wachten of contact op nemen met het postkantoor. Ik beantwoorde met de vraag of dit elk postkantoor kan zijn of een DPD pickup shop. Hierop het antwoord dat ik zo snel mogelijk contact moet op nemen met DPD om een afspraak te maken om het pakket in persoon op te halen. Echter is het pakketnummer 15460099887596 niet bekend bij hun. Ik heb nu werkelijk geen idee welke stappen ik nu moet doen, hopelijk kan je me hierbij helpen.

- Shpping Insurance: Ja
- Voorkeur: Resend

Alvast bedankt!
Hallo,
Je pakketje is wel degelijk verzonden en is al sinds 17 januari in het lokale DPD pick-up point. Hieronder zijn de volgende status:
7 Jan 2019 01:58 Dpd (nederland) B.v. Your parcel has arrived at the local delivery depot
16 Jan 2019 15:23 Dpd (nederland) B.v. The parcel is in transit on its way to its final destination.
15 Jan 2019 22:25 International Gateway Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
15 Jan 2019 22:24 International Gateway We have your parcel and it's on its way to our depot
28 Dec 2018 15:20 Lomeway E-commerce Co We've received your order details, but have not yet received your parcel


Dit moet een pick-up point bij jouw in de buurt zijn (Berkel & Rodenrijs). Hierbij de link naar de DPD site voor jouw tracking code. Je kan hier zelf je Postcode invullen en dan krijg je verschillende keuzen om je pakketje af te halen of te laten bezorgen. DPD heeft het pakketje dus wel degelijk en dit geeft de tracking van DPD ook zelf aan. Het pakketje is bekend onder het Parcel label number: 15505395983163H of Shipment number: MPS1550539598316320181228. Ik raad zelf aan even zo snel mogelijk contact op te nemen met DPD met behulp van deze gegevens. Anders zal je pakketje waarschijnlijk retour gezonden worden en kan je nog langer wachter op je telefoon...
Hopelijk is dit voldoende informatie?

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 15:47 schreef aanvaardhet het volgende:
Hoi Gearbest,

Op singles day afgelopen jaar (11/11/2018) een Xiaomi M365 scooter besteld met verzending via Europe Railway Registered. Afgaande op de tracking is het transport echter via boot gebeurd, en is het pakketje inmiddels door de 'local customs'. Maar in welk land dit is of wie de transporteur is voor de last mile levering heb ik het raden en geeft de klantendienst mij ook geen duidelijkheid. Kan jij dit voor me ophelderen? Tracking hier . Ordernummer is 18111100939709483642, laatste ticket nummer is T18111906188.

Alvast bedankt
Hallo,
Je order is wel pas verzonden op 19-12-2018. Dit duurt altijd heel erg lang via Europe Railway Registered. Ik zie dat de laatste update van 30-01-2019 in Boedapest was. Ik verwacht dan ook dat deze ieder moment geleverd zal worden. Naar eigen ervaring zal je order afgeleverd worden door UPS/FedEx in de meeste gevallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gearbest op 06-02-2019 21:00:51 ]
pi_184862246
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:02 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Boe.i,
Dit is wel een zeer vervelend en lastig geval. Mede doordat je al een PayPal geschil hebt verloren. Dit is meestal het laatste redmiddel en dit raad ik zelf als laatste aan. Mede hierdoor vrees ik dat ik zeer weinig kan betekenen. Ik ga wel kijken wat ik kan gaan doen, maar dan heb ik wel je ordernummer, trackingnummer en ticketnummer nog nodig. Verder wil ik nog weten of je een shipping insurance hebt genomen.
Dit gebeurd helaas wel vaker/zelden voor en het pakketje moet toch ergens daar in de buurt afgeleverd zijn (zou me niks verbazen als iemand gewoon zegt dat hij/zij dit niet ontvangen heeft, maar dat terzijde natuurlijk).
Ordernummer: 18120600940001212032
Trackingnummer: CY140874177DE
Ticketnummer: T19010401599

Ik heb shipping insurance genomen.
pi_184862344
quote:
Hallo,
Je order is wel pas verzonden op 19-12-2018. Dit duurt altijd heel erg lang via Europe Railway Registered. Ik zie dat de laatste update van 30-01-2019 in Boedapest was. Ik verwacht dan ook dat deze ieder moment geleverd zal worden. Naar eigen ervaring zal je order afgeleverd worden door UPS/FedEx in de meeste gevallen.
Maar de betaling en bestelling is gebeurd op 11/11. Hoe kan het dan dat verzending meer dan een maand later is? En ik heb gekozen voor Europe Railway maar afgaande op de tracking is het transport via boot vervoerd?

2019-01-30 10:43:20
Customs clearance processing complete
2019-01-25 12:43:20
Parcel arrived at the local customs
2019-01-24 12:43:20
Parcel in transit to local customs via truck
2019-01-21 20:24:36
Parcel arrived at the seaport
2019-01-16 15:42:28
Parcel in transit
2019-01-10 09:41:53
Parcel in transit
2019-01-02 18:37:42
Parcel in transit
2018-12-23 19:23:39
Parcel departed from seaport
2018-12-19 10:57:00
Departure in Location Warehouse Sorting Centre
  CHI shopkeeper woensdag 6 februari 2019 @ 21:03:32 #9
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_184863853
Update: Ik verwacht pas na 11 februari antwoorden terug te krijgen bij problemen. Dit komt door het Chinees nieuwjaar. Alvast bedankt voor jullie begrip en geduld.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:50 schreef boe.i het volgende:

[..]

Ordernummer: 18120600940001212032
Trackingnummer: CY140874177DE
Ticketnummer: T19010401599

Ik heb shipping insurance genomen.
Oke bedankt. Ik ga kijken wat ik kan gaan doen, maar kan niks beloven.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:53 schreef aanvaardhet het volgende:

[..]

Maar de betaling en bestelling is gebeurd op 11/11. Hoe kan het dan dat verzending meer dan een maand later is? En ik heb gekozen voor Europe Railway maar afgaande op de tracking is het transport via boot vervoerd?

2019-01-30 10:43:20
Customs clearance processing complete
2019-01-25 12:43:20
Parcel arrived at the local customs
2019-01-24 12:43:20
Parcel in transit to local customs via truck
2019-01-21 20:24:36
Parcel arrived at the seaport
2019-01-16 15:42:28
Parcel in transit
2019-01-10 09:41:53
Parcel in transit
2019-01-02 18:37:42
Parcel in transit
2018-12-23 19:23:39
Parcel departed from seaport
2018-12-19 10:57:00
Departure in Location Warehouse Sorting Centre
Dat klopt, maar deze waren niet op voorraad. Dit was bij deze producten ook te zien op de bestelpagina. Deze waren wel te bestellen, maar de verzenddatum was pas een maand later. Dat klopt. Het pakketje gaat via de boot en de trein en komt zo uiteindelijk via andere EU landen in Nederland terecht. Dit duurt wel lang, maar dan is de kans op douanekosten nihil.
pi_184866813
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:31 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Je pakketje is wel degelijk verzonden en is al sinds 17 januari in het lokale DPD pick-up point. Hieronder zijn de volgende status:
7 Jan 2019 01:58 Dpd (nederland) B.v. Your parcel has arrived at the local delivery depot
16 Jan 2019 15:23 Dpd (nederland) B.v. The parcel is in transit on its way to its final destination.
15 Jan 2019 22:25 International Gateway Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
15 Jan 2019 22:24 International Gateway We have your parcel and it's on its way to our depot
28 Dec 2018 15:20 Lomeway E-commerce Co We've received your order details, but have not yet received your parcel


Dit moet een pick-up point bij jouw in de buurt zijn (Berkel & Rodenrijs). Hierbij de link naar de DPD site voor jouw tracking code. Je kan hier zelf je Postcode invullen en dan krijg je verschillende keuzen om je pakketje af te halen of te laten bezorgen. DPD heeft het pakketje dus wel degelijk en dit geeft de tracking van DPD ook zelf aan. Het pakketje is bekend onder het Parcel label number: 15505395983163H of Shipment number: MPS1550539598316320181228. Ik raad zelf aan even zo snel mogelijk contact op te nemen met DPD met behulp van deze gegevens. Anders zal je pakketje waarschijnlijk retour gezonden worden en kan je nog langer wachter op je telefoon...
Hopelijk is dit voldoende informatie?

Hartstikke bedankt voor je reactie. Inmiddels contact opgenomen met DPD. Als ik weer een telefoon o.i.d. ga bestellen, weet jij waar kan ik het parcel nummer vinden. De code die je me gaf was helemaal nieuw, overal gezocht maar ik kon zo'n nergens vinden. Op de website zelf had ik geen opties, alleen een tracking bar en waar die nu is. Heb maar via email contact op genomen. Nogmaals bedankt, ik vond gewoon de support verwarrend omdat er gezegd werd dat ik moest wachten. :-P

Edit: Zojuist dit gekregen van DPD op mijn email: https://pasteboard.co/I02Nuyg.png
Wat kan ik verder doen? Volgens DPD moet de verzender het nu afhandelen (?)

[ Bericht 5% gewijzigd door ursaring op 07-02-2019 11:44:05 (Nieuwe informatie) ]
pi_184872764
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 06:57 schreef Gearbest het volgende:
We hebben hier op FOK ook een GearBest support topic. Ik wil je hierbij helpen, maar dan moet je eerst daar een bericht plaatsen met alle informatie (ordernummer, tracking nummer en wel/geen shipping insurance). Ik weet niet of je de PP claim gaat winnen als er iemand voor getekend heeft.
Order = 18120100934107594781
Tracking = CY140834218DE
Insurance = Yes ($ 4,40)

DHL geeft aan dat het pakket is bezorgd. Ik heb het pakket in ieder geval zelf niet ontvangen of aangenomen en heb ook geen huisgenoot die dat heeft kunnen doen. Kans dat de buren het pakket voor zichzelf hebben gehouden is ook nagenoeg nul, al kan je dat nooit zeker weten natuurlijk.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is het bewijs van aflevering (inclusief handtekening dus) van DHL. Liefst nog met GPS als ze claimen het daadwerkelijk op mijn huisnummer te hebben afgegeven, maar dat is tegenwoordig nog niet standaard.

Wat me overigens wel stoort in jullie communicatie (zie tickets), is dat jullie voorbij gaan aan het feit dat in Nederland de verkoper verantwoordelijk is voor levering en, in het verlengde daarvan, sec een track and trace melding onvoldoende bewijs is van feitelijke levering. Nu snap ik tegelijkertijd ook wel dat het voor jullie als verkoper gruwelijk irritant zal zijn, maar dat is wel een beetje het risico van het vak natuurlijk.

In ieder geval alvast dank voor de moeite!
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  CHI shopkeeper donderdag 7 februari 2019 @ 23:06:58 #12
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_184887378
Update: Ik verwacht pas na 11 februari antwoorden terug te krijgen bij problemen. Dit komt door het Chinees nieuwjaar. Alvast bedankt voor jullie begrip en geduld.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:20 schreef ursaring het volgende:

[..]

Hartstikke bedankt voor je reactie. Inmiddels contact opgenomen met DPD. Als ik weer een telefoon o.i.d. ga bestellen, weet jij waar kan ik het parcel nummer vinden. De code die je me gaf was helemaal nieuw, overal gezocht maar ik kon zo'n nergens vinden. Op de website zelf had ik geen opties, alleen een tracking bar en waar die nu is. Heb maar via email contact op genomen. Nogmaals bedankt, ik vond gewoon de support verwarrend omdat er gezegd werd dat ik moest wachten. :-P

Edit: Zojuist dit gekregen van DPD op mijn email: https://pasteboard.co/I02Nuyg.png
Wat kan ik verder doen? Volgens DPD moet de verzender het nu afhandelen (?)
Huh dat is een heel vreemde reactie. Ik weet niet wat je bericht was wat je naar DPD hebt gestuurd, maar je moet gewoon vragen waar je pakketje is. Je wilt deze namelijk ophalen en de laatst geziene plek is het Berkel & Rodenrijs depot. Je kan ook op deze link klikken en je postcode invoeren. Dan zou je ook opties voor afhalen of bezorgen moeten krijgen. Je mag mij ook je postcode per PM sturen. Dan kijk ik het voor je na.
Wij kunnen zelf pas een onderzoek starten als je pakketje meer als 2 maanden onderweg is (na 28-02-2019) en dan moeten we nog het onderzoek van DPD afwachten. Ik vind dit zelf een vreemde reactie van DPD, want die zouden zelf eenvoudig kunnen zien waar het pakketje is. Ik kan het wel alvast kenbaar maken, maar verwacht deze ik terug ga krijgen dat er nog geen 2 maanden verzendtijd voorbij zijn.

quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:02 schreef nostra het volgende:

[..]

Order = 18120100934107594781
Tracking = CY140834218DE
Insurance = Yes ($ 4,40)

DHL geeft aan dat het pakket is bezorgd. Ik heb het pakket in ieder geval zelf niet ontvangen of aangenomen en heb ook geen huisgenoot die dat heeft kunnen doen. Kans dat de buren het pakket voor zichzelf hebben gehouden is ook nagenoeg nul, al kan je dat nooit zeker weten natuurlijk.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is het bewijs van aflevering (inclusief handtekening dus) van DHL. Liefst nog met GPS als ze claimen het daadwerkelijk op mijn huisnummer te hebben afgegeven, maar dat is tegenwoordig nog niet standaard.

Wat me overigens wel stoort in jullie communicatie (zie tickets), is dat jullie voorbij gaan aan het feit dat in Nederland de verkoper verantwoordelijk is voor levering en, in het verlengde daarvan, sec een track and trace melding onvoldoende bewijs is van feitelijke levering. Nu snap ik tegelijkertijd ook wel dat het voor jullie als verkoper gruwelijk irritant zal zijn, maar dat is wel een beetje het risico van het vak natuurlijk.

In ieder geval alvast dank voor de moeite!
Bedankt voor je reactie en het melden van je probleem. Ik kan de tickets zelf niet inzien wegens privacy redenen. Kan je mij je postcode/adresgegevens per PM doorsturen dan ga ik de handtekening en het afleveradres voor je nakijken. DHL geeft normaal gezien altijd een handtekening en het adres door waar het afgeleverd is dus dit zou eenvoudig moeten lukken. Een GPS gaat niet lukken, want wat ik weet gebeurd dit helemaal niet in Nederland (tot ik zelf weet met DHL, PostNL en DPD).
Helaas ligt het in dit geval anders, want we hoeven niet aan de Nederlandse wet te voldoen. Je besteld namelijk bij een Chinees bedrijf met geen fysieke vestiging in Nederland dus dan gaat die vlieger niet op. Het volgende staat er namelijk in onze voorwaarden "All orders reported as "delivered" by shipping companies are considered delivered. GearBest cannot be made liable of non-delivery in this case.
Any order that does not have shipping guarantee will not be the responsibility of GearBest and the customer takes full liability for their package during the shipping process."
.
Als je mij je postcode/adresgegevens via PM stuurt ga ik het nakijken voor jou. Ik ga het tevens doorgeven en kijken wat er mogelijk is, want ik ga zeker meenemen dat je een shipping insurance genomen hebt.
pi_184897504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 23:06 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Huh dat is een heel vreemde reactie. Ik weet niet wat je bericht was wat je naar DPD hebt gestuurd, maar je moet gewoon vragen waar je pakketje is. Je wilt deze namelijk ophalen en de laatst geziene plek is het Berkel & Rodenrijs depot. Je kan ook op deze link klikken en je postcode invoeren. Dan zou je ook opties voor afhalen of bezorgen moeten krijgen. Je mag mij ook je postcode per PM sturen. Dan kijk ik het voor je na.
Wij kunnen zelf pas een onderzoek starten als je pakketje meer als 2 maanden onderweg is (na 28-02-2019) en dan moeten we nog het onderzoek van DPD afwachten. Ik vind dit zelf een vreemde reactie van DPD, want die zouden zelf eenvoudig kunnen zien waar het pakketje is. Ik kan het wel alvast kenbaar maken, maar verwacht deze ik terug ga krijgen dat er nog geen 2 maanden verzendtijd voorbij zijn.
Ik kan nergens zien op de website zien waar dit kan. Ik zie enkel dat hij bij het depot is, ik kan nergens een bezorgingsmoment of afhaalmoment dicht bij mij in de buurt (niet Berkel en Roderijs) plannen. Ik heb je een DM gestuurd met mijn postcode, misschien kan jij dit voor mij doen. Ik wil natuurlijk absoluut niet dat het oakketje teruggestuurd wordt. Ik heb je ook een dm gestuurd met de hele email en meer info :)
  CHI shopkeeper zondag 10 februari 2019 @ 19:50:50 #14
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_184943676
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:56 schreef ursaring het volgende:

[..]

Ik kan nergens zien op de website zien waar dit kan. Ik zie enkel dat hij bij het depot is, ik kan nergens een bezorgingsmoment of afhaalmoment dicht bij mij in de buurt (niet Berkel en Roderijs) plannen. Ik heb je een DM gestuurd met mijn postcode, misschien kan jij dit voor mij doen. Ik wil natuurlijk absoluut niet dat het oakketje teruggestuurd wordt. Ik heb je ook een dm gestuurd met de hele email en meer info :)
Ik heb even gekeken en zie het inderdaad ook niet staan, zoals het normaal zou moeten zijn. Ik ga een verzoek indienen om een onderzoek te laten starten bij DPD. Hopelijk krijgen we dan snel meer informatie over je order.
pi_185129083
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 19:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken en zie het inderdaad ook niet staan, zoals het normaal zou moeten zijn. Ik ga een verzoek indienen om een onderzoek te laten starten bij DPD. Hopelijk krijgen we dan snel meer informatie over je order.
Al enige updates? Duurt helaas wel lang, heb al een tijdje een reservetelefoon moeten gebruiken. Misschien kan er een resend worden gedaan en dat ik degene die ik eerder had besteld terug laat sturen, als hij tenminste gevonden wordt bij DPD. Echter heb ik daar niet heel veel vertrouwen meer in...
  CHI shopkeeper woensdag 20 februari 2019 @ 23:56:20 #16
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185138377
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:32 schreef ursaring het volgende:

[..]

Al enige updates? Duurt helaas wel lang, heb al een tijdje een reservetelefoon moeten gebruiken. Misschien kan er een resend worden gedaan en dat ik degene die ik eerder had besteld terug laat sturen, als hij tenminste gevonden wordt bij DPD. Echter heb ik daar niet heel veel vertrouwen meer in...
Het duurt helaas al zeer geruime tijd inderdaad. De deadline van 2 maanden verzendtijd is bijna verstreken (over 8 dagen). Ik heb de aanvraag voor een resend al verzonden en deze zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. Helaas hebben we van het onderzoek van DPD nog altijd geen definitief antwoord terug gekregen....
Ik heb de aanvraag voor een resend gestart en ik hoop dat deze ook snel behandelt wordt, zodat je order nogmaals verzonden gaat worden.
pi_185163227
quote:
[..]

Ik heb het afgelopen vrijdag zelf nog nagevraagd en verwacht hiervan begin volgende week reactie op terug te krijgen. Ik ben het zeker nog niet vergeten O-)

[..]

Hallo,

Is inmiddels al iets meer bekend over het onderzoek van DHL naar de zending aan mij die daar is verloren gegaan?
  CHI shopkeeper maandag 25 februari 2019 @ 20:10:47 #18
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185241377
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 02:53 schreef Erikplons het volgende:

[..]

Is inmiddels al iets meer bekend over het onderzoek van DHL naar de zending aan mij die daar is verloren gegaan?
Op vrijdag hadden we nog steeds niks terug van DHL.... Ik heb naar een deadline gevraagd nu, want duurt wel lang genoeg zo.
pi_185270668
Vraagje, ik wil onderstaande oordopjes bestellen. Welke verzending optie kan ik het beste gebruiken? https://nl.gearbest.com/s(...)pp_009866242131.html
  CHI shopkeeper woensdag 27 februari 2019 @ 20:03:17 #20
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185282633
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 09:15 schreef Horsemen het volgende:
Vraagje, ik wil onderstaande oordopjes bestellen. Welke verzending optie kan ik het beste gebruiken? https://nl.gearbest.com/s(...)pp_009866242131.html

Je zou het beste (un)registered kunnen gebruiken als verzendoptie :)
pi_185298586
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:03 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je zou het beste (un)registered kunnen gebruiken als verzendoptie :)
Bedankt.
Het is "Belgium Post unregistered" geworden maar ik ga er vanuit dat je dit bedoelde.
Bestelling is dus inmiddels gedaan.
  CHI shopkeeper vrijdag 1 maart 2019 @ 11:43:24 #22
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185317200
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2019 15:18 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Bedankt.
Het is "Belgium Post unregistered" geworden maar ik ga er vanuit dat je dit bedoelde.
Bestelling is dus inmiddels gedaan.
Dat is inderdaad die ik bedoelde :)
Alvast veel plezier met je aankoop.
pi_185348586
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 23:06 schreef Gearbest het volgende:
Bedankt voor je reactie en het melden van je probleem. Ik kan de tickets zelf niet inzien wegens privacy redenen. Kan je mij je postcode/adresgegevens per PM doorsturen dan ga ik de handtekening en het afleveradres voor je nakijken. DHL geeft normaal gezien altijd een handtekening en het adres door waar het afgeleverd is dus dit zou eenvoudig moeten lukken.
Drie weken geleden aan je gePM'ed, hoe staat het ermee?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_185362207
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Het duurt helaas al zeer geruime tijd inderdaad. De deadline van 2 maanden verzendtijd is bijna verstreken (over 8 dagen). Ik heb de aanvraag voor een resend al verzonden en deze zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. Helaas hebben we van het onderzoek van DPD nog altijd geen definitief antwoord terug gekregen....
Ik heb de aanvraag voor een resend gestart en ik hoop dat deze ook snel behandelt wordt, zodat je order nogmaals verzonden gaat worden.
Al nieuws over het onderzoek? Ik hoop dat het gelukt is om een resend te starten. Zo ja, heb je een track&trace code voor mij? Jammer dat het zo lang duurt (niet echt jullie schuld natuurlijk)

Edit: zojuist 2 opties aangeboden op mijn ticket voor een refund. Jammer dat het zo is afgelopen, maar alsnog bedankt voor alle moeite.

[ Bericht 7% gewijzigd door ursaring op 03-03-2019 17:11:27 ]
  CHI shopkeeper zondag 3 maart 2019 @ 19:14:06 #25
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185368153
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:40 schreef nostra het volgende:

[..]

Drie weken geleden aan je gePM'ed, hoe staat het ermee?
Ik heb geen PM of DM van jouw ontvangen... Ik zie het in ieder geval nergens in mijn inbox :N

quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef ursaring het volgende:

[..]

Al nieuws over het onderzoek? Ik hoop dat het gelukt is om een resend te starten. Zo ja, heb je een track&trace code voor mij? Jammer dat het zo lang duurt (niet echt jullie schuld natuurlijk)

Edit: zojuist 2 opties aangeboden op mijn ticket voor een refund. Jammer dat het zo is afgelopen, maar alsnog bedankt voor alle moeite.
Dat heb ik ook helaas doorgekregen. Het lukte niet om het product opnieuw te laten verzenden (precieze reden hiervan weet ik niet). Er zou jouw inderdaad een ticket gestuurd moeten worden voor een refund. Ik heb wel doorgekregen dat je een Full Refund krijgt, want je hebt immers een shipping insurance genomen.
pi_185377657
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:10 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Op vrijdag hadden we nog steeds niks terug van DHL.... Ik heb naar een deadline gevraagd nu, want duurt wel lang genoeg zo.
Beste,
Gearbest reageerde naar me met een een nieuw ticket (nummer AT190303073582). En zoals al zo vaak verdwijnt elk historisch besef daar als sneeuw voor de zon. Waarom het zoveelste nieuwe ticket openen over hetzelfde thema? Als degene die nu dit nieuwe ticket opende (nummer AT190303073582) eens de moeite had genomen om te kijken wat er in die andere tickets al is uitgewisseld, dan had deze Rucy onder ticketnummer AT181221025131 kunnen lezen dat zijn/haar collega Cherish mij al op 19 januari een aanbod deed van een tegemoetkoming van 250 USD (ipv de 183 USD die Cherish mij daarvoor ook al had gedaan en deze Rucy nu dus opnieuw doet). Het is wat, communiceren met de support van Gearbest!

Dit dispuut loopt nu al vanaf november 2018. Ik heb het nodige geduld getoond, een vervangend exemplaar besteld zodat ik die tijdig in bezit had voor het doel waarover de aanschaf in eerste instantie bedoeld was, en ik weet inmiddels dat ik me niet had mogen vergissen om de eerste bestelling onverzekerd te laten opsturen. Ik wend me toch opnieuw tot u om te voorkomen dat ik weer in eindeloze, maar nutteloze conversaties met support verzeild raak. En omdat u eerder suggereerde dat Gearbest mogelijk genegen zou zijn om (nagenoeg) toch volledig te vergoeden. Wat kunt u nog voor me betekenen nu de zaak kennelijk op z'n einde loopt en onderzoek van DHL niks heeft opgeleverd?
pi_185398692
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 21:03 schreef Gearbest het volgende:
Update: Ik verwacht pas na 11 februari antwoorden terug te krijgen bij problemen. Dit komt door het Chinees nieuwjaar. Alvast bedankt voor jullie begrip en geduld.
[..]

Oke bedankt. Ik ga kijken wat ik kan gaan doen, maar kan niks beloven.[..]
Al enig nieuws?
  dinsdag 5 maart 2019 @ 14:08:08 #28
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_185405612
Hoi Gearbest!

Zou je eens kunnen kijken naar wat er met onderstaande bestelling? Vijf weken geleden besteld, nog steeds niet verstuurd. Heb gedurende die periode al drie keer op 'speed up order' geklikt, maar nog geen verandering gezien.

- Orderdatum: 30-01-2019
- Product: https://www.gearbest.com/(...)611.html?wid=1433363
- Ordernummer: 19013000915507563265
- Verzendmethode: EU Express For Electricity
- Probleem: Nog altijd status Paid.
- Shpping Insurance: Ja? (Shipping Guarantee)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_185428193
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 08:14 schreef Erikplons het volgende:
[..]

Beste,
Gearbest reageerde naar me met een een nieuw ticket (nummer AT190303073582). En zoals al zo vaak verdwijnt elk historisch besef daar als sneeuw voor de zon. Waarom het zoveelste nieuwe ticket openen over hetzelfde thema? Als degene die nu dit nieuwe ticket opende (nummer AT190303073582) eens de moeite had genomen om te kijken wat er in die andere tickets al is uitgewisseld, dan had deze Rucy onder ticketnummer AT181221025131 kunnen lezen dat zijn/haar collega Cherish mij al op 19 januari een aanbod deed van een tegemoetkoming van 250 USD (ipv de 183 USD die Cherish mij daarvoor ook al had gedaan en deze Rucy nu dus opnieuw doet). Het is wat, communiceren met de support van Gearbest!

Dit dispuut loopt nu al vanaf november 2018. Ik heb het nodige geduld getoond, een vervangend exemplaar besteld zodat ik die tijdig in bezit had voor het doel waarover de aanschaf in eerste instantie bedoeld was, en ik weet inmiddels dat ik me niet had mogen vergissen om de eerste bestelling onverzekerd te laten opsturen. Ik wend me toch opnieuw tot u om te voorkomen dat ik weer in eindeloze, maar nutteloze conversaties met support verzeild raak. En omdat u eerder suggereerde dat Gearbest mogelijk genegen zou zijn om (nagenoeg) toch volledig te vergoeden. Wat kunt u nog voor me betekenen nu de zaak kennelijk op z'n einde loopt en onderzoek van DHL niks heeft opgeleverd?
Goed nieuws van Gearbest. Ze hebben me toegezegd over hun hart te strijken en mij het aankoopbedrag terug te geven. Overigens werd me gemeld dat zij ook nog steeds geen uitsluitsel hebben over de uitkomst van het onderzoek van DHL. Ik wil u in elk geval ook ditmaal weer hartelijk danken voor uw bemiddeling. Waardeer ik zeer.
  CHI shopkeeper woensdag 6 maart 2019 @ 20:54:25 #30
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185438373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 12:44 schreef Erikplons het volgende:
[..]

Goed nieuws van Gearbest. Ze hebben me toegezegd over hun hart te strijken en mij het aankoopbedrag terug te geven. Overigens werd me gemeld dat zij ook nog steeds geen uitsluitsel hebben over de uitkomst van het onderzoek van DHL. Ik wil u in elk geval ook ditmaal weer hartelijk danken voor uw bemiddeling. Waardeer ik zeer.
Ik had je bericht al gelezen, maar moest er nog even werk van maken en wachten op de bevestiging. Helaas hebben we geen uitkomst van DHL gekregen. Dit betreur ik zelf ook zeer. Gelukkig is het me gelukt om ze te overtuigen en over te gaan tot een Full Refund. Fijn om te horen dat het nu opgelost gaat zijn. Laat ook even weten als je het geld terug ontvangen hebt. Dan is het eindelijk toch nog opgelost geraakt O-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:08 schreef robdriessen het volgende:
Hoi Gearbest!

Zou je eens kunnen kijken naar wat er met onderstaande bestelling? Vijf weken geleden besteld, nog steeds niet verstuurd. Heb gedurende die periode al drie keer op 'speed up order' geklikt, maar nog geen verandering gezien.

- Orderdatum: 30-01-2019
- Product: https://www.gearbest.com/(...)611.html?wid=1433363
- Ordernummer: 19013000915507563265
- Verzendmethode: EU Express For Electricity
- Probleem: Nog altijd status Paid.
- Shpping Insurance: Ja? (Shipping Guarantee)
Je zou hier een ticket in je account over ontvangen moeten hebben (in je GB account).

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 08:30 schreef boe.i het volgende:
[..]

Al enig nieuws?
Op dit moment nog niks duidelijk hierover. Je zou wel al een ticket hierover ontvangen moeten hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef ursaring het volgende:
[..]

Al nieuws over het onderzoek? Ik hoop dat het gelukt is om een resend te starten. Zo ja, heb je een track&trace code voor mij? Jammer dat het zo lang duurt (niet echt jullie schuld natuurlijk)

Edit: zojuist 2 opties aangeboden op mijn ticket voor een refund. Jammer dat het zo is afgelopen, maar alsnog bedankt voor alle moeite.
Je zou inderdaad een full refund krijgen. Helaas lukte het niet om het product opnieuw te laten verzenden O-)
pi_185480967
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:54 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Ik had je bericht al gelezen, maar moest er nog even werk van maken en wachten op de bevestiging. Helaas hebben we geen uitkomst van DHL gekregen. Dit betreur ik zelf ook zeer. Gelukkig is het me gelukt om ze te overtuigen en over te gaan tot een Full Refund. Fijn om te horen dat het nu opgelost gaat zijn. Laat ook even weten als je het geld terug ontvangen hebt. Dan is het eindelijk toch nog opgelost geraakt O-)[..]

Ik heb het geld inmiddels ook ontvangen en ben daar zeer blij om. Het heeft wat voeten in aarde gehad en zal voortaan zeker kiezen voor verzenden onder verzekering. Ik ben overigens nog zeer verrast door de kennelijke vrijblijvendheid waarmee DHL zo'n onderzoek afhandelt, tamelijk onverantwoordelijk gedrag.
Maar ik wil u tenslotte nogmaals danken voor uw inzet, en dat is niet de eerste keer dat die onontbeerlijk blijkt om tot een bevredigende uitkomst te komen via Gearbest's customer services.
Dank daarvoor
pi_185499586
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:54 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Ik had je bericht al gelezen, maar moest er nog even werk van maken en wachten op de bevestiging. Helaas hebben we geen uitkomst van DHL gekregen. Dit betreur ik zelf ook zeer. Gelukkig is het me gelukt om ze te overtuigen en over te gaan tot een Full Refund. Fijn om te horen dat het nu opgelost gaat zijn. Laat ook even weten als je het geld terug ontvangen hebt. Dan is het eindelijk toch nog opgelost geraakt O-)[..]

Je zou hier een ticket in je account over ontvangen moeten hebben (in je GB account).[..]

Op dit moment nog niks duidelijk hierover. Je zou wel al een ticket hierover ontvangen moeten hebben.[..]

Je zou inderdaad een full refund krijgen. Helaas lukte het niet om het product opnieuw te laten verzenden O-)
Nog geen nieuw ticket op mijn GB-account. Wel is de oude nog geopend (T19010401599)
  CHI shopkeeper maandag 11 maart 2019 @ 19:34:53 #33
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185547955
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 17:46 schreef Erikplons het volgende:
[..]

Ik heb het geld inmiddels ook ontvangen en ben daar zeer blij om. Het heeft wat voeten in aarde gehad en zal voortaan zeker kiezen voor verzenden onder verzekering. Ik ben overigens nog zeer verrast door de kennelijke vrijblijvendheid waarmee DHL zo'n onderzoek afhandelt, tamelijk onverantwoordelijk gedrag.
Maar ik wil u tenslotte nogmaals danken voor uw inzet, en dat is niet de eerste keer dat die onontbeerlijk blijkt om tot een bevredigende uitkomst te komen via Gearbest's customer services.
Dank daarvoor
Super om te horen dat het uiteindelijk toch allemaal in orde is gekomen. Ja ik blijf het ook zeer merkwaardig van DHL vinden. De ene keer is het heel snel in orde bij hun en andere keer duurt het eeuwen...
Geen enkel probleem. Ik ben ook blij dat we het inmiddels goed hebben kunnen oplossen al heeft het wel enige tijd geduurd :Y . Mochten er in de toekomst nog vragen of problemen zijn dan weet je mij te vinden O-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:35 schreef boe.i het volgende:
[..]

Nog geen nieuw ticket op mijn GB-account. Wel is de oude nog geopend (T19010401599)
Dat is vreemd. Ik ga vragen of ze een nieuwe sturen en hoe het ermee staat.
pi_185564992
Beste Gearbest,

Op 17-02 jl. heb ik een Fiido D2 met shifting besteld:

- Product: https://www.gearbest.com/(...)217.html?wid=1433363
- Ordernummer: 19021700984814580996
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem: Nog altijd status Paid.
- Shpping Insurance: Ja

-TicketID: T19030901679

Ondanks de vermelding, bij het product op de Gearbest site, blijkt de fiets niet voorradig te zijn en misschien pas eind Maart verstuurd te worden (aldus de support medewerker), dit in tegenstelling tot 27 feb a 1 maart zoals aangegeven op het moment dat ik de fiets kocht..

Mijn bezwaar is dat de gegevens, zoals vermeld op de site, niet overeenkomen met de daadwerkelijk voorraad en levertijd. Waarom past Gearbest deze gegevens niet aan op hun site? Voelt misleidend.

Hoe dan ook, ik zit een beetje met het Brexit verhaal in mijn maag. Zoals ik het begrijp verloopt een Priority Line verzending via de UK. Er is dus een reële kans dat er eind van de maand belastingen geheven worden op producten uit de UK. Speelt Gearbest hierop in door eventueel een andere route te kiezen of is het misschien verstandiger om, nu het nog kan, mijn order te cancelen en het Brexit verhaal even af te wachten?

Lastige vragen maar alvast erg bedankt voor enig antwoord. :)

Mvgrt
  CHI shopkeeper dinsdag 12 maart 2019 @ 21:55:46 #35
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185573650
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:08 schreef amfitamine het volgende:
Beste Gearbest,

Op 17-02 jl. heb ik een Fiido D2 met shifting besteld:

- Product: https://www.gearbest.com/(...)217.html?wid=1433363
- Ordernummer: 19021700984814580996
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem: Nog altijd status Paid.
- Shpping Insurance: Ja

-TicketID: T19030901679

Ondanks de vermelding, bij het product op de Gearbest site, blijkt de fiets niet voorradig te zijn en misschien pas eind Maart verstuurd te worden (aldus de support medewerker), dit in tegenstelling tot 27 feb a 1 maart zoals aangegeven op het moment dat ik de fiets kocht..

Mijn bezwaar is dat de gegevens, zoals vermeld op de site, niet overeenkomen met de daadwerkelijk voorraad en levertijd. Waarom past Gearbest deze gegevens niet aan op hun site? Voelt misleidend.

Hoe dan ook, ik zit een beetje met het Brexit verhaal in mijn maag. Zoals ik het begrijp verloopt een Priority Line verzending via de UK. Er is dus een reële kans dat er eind van de maand belastingen geheven worden op producten uit de UK. Speelt Gearbest hierop in door eventueel een andere route te kiezen of is het misschien verstandiger om, nu het nog kan, mijn order te cancelen en het Brexit verhaal even af te wachten?

Lastige vragen maar alvast erg bedankt voor enig antwoord. :)

Mvgrt
Hallo,
Jammer om te horen dat je product nog steeds niet verzonden is. We zijn afhankelijk van een leverancier en hierdoor kan de datums soms veranderen. Dit kan onder andere komen door een plotselinge vertraging bij de leverancier of door andere redenen. Normaal gezien worden de datums wel redelijk goed up to date gehouden.

Op dit moment is er nog niet veel duidelijkheid wat betrefd te Brexit, maar we zijn aan het kijken voor de Priority Express optie als douanekostenregeling te nemen. Voor jouw order gaat jouw pakketje via Polen en Duitsland naar Nederland komen. Hierdoor is er een zeer kleine kans op douanekosten. Bij dit product kunnen we dit zeker niet garanderen doordat er voor Priority Express is gekozen en niet specifiek voor EU Priority Line (niet beschikbaar voor dit product). Normaal gezien krijg je hiermee geen douanekosten en daarom is er ook een zeer lange verzendtijd van ongeveer 1,5/2 maanden.
pi_185591149
Dank voor je antwoord! :) Niet zeker of de vermeldde 1,5/2 maanden de totale verzendtijd vanaf bestelling of pas na verzending is (uitgaande van 31 Maart, na de flah sale, hebben we het in het laatste geval over 3 a 3,5 maand wachten) . We wachten af en zal bijzonderheden melden. Nogmaals dank voor je snelle reactie!

Mvgrt
  CHI shopkeeper woensdag 13 maart 2019 @ 22:45:56 #37
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185597811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:46 schreef amfitamine het volgende:
Dank voor je antwoord! :) Niet zeker of de vermeldde 1,5/2 maanden de totale verzendtijd vanaf bestelling of pas na verzending is (uitgaande van 31 Maart, na de flah sale, hebben we het in het laatste geval over 3 a 3,5 maand wachten) . We wachten af en zal bijzonderheden melden. Nogmaals dank voor je snelle reactie!

Mvgrt
Geen enkel probleem. De vermelde verzendtijd van 1,5/2 maanden is vanaf het moment van verzenden (vanaf 30 maart ongeveer). Je zal dus nog wel even moeten wachten op je pakketje helaas. Hopelijk word je geduld beloond met een zeer leuke en snelle fiets.
pi_185613214
Zoals ik begrepen heb is er door Gearbest geen actie ondernomen en ook geen reactie gegeven tav een grote datahack door VPN-Mentor,

Daarom vraag ik hoe ik mijn account en aankoopgeschiedenis bij Gearbest volledig kan verwijderen uit de bewuste database.

Bron:
https://www.vpnmentor.com/blog/gearbest-hack/
  CHI shopkeeper donderdag 14 maart 2019 @ 20:58:00 #39
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185614879
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 19:44 schreef elinx het volgende:
Zoals ik begrepen heb is er door Gearbest geen actie ondernomen en ook geen reactie gegeven tav een grote datahack door VPN-Mentor,

Daarom vraag ik hoe ik mijn account en aankoopgeschiedenis bij Gearbest volledig kan verwijderen uit de bewuste database.
Geen idee en daar ga ik niet over. Er staat ook niet in welk tijdbestek er gereageerd moest worden.... Het gaat om enkele dagen en verder weet ik hier niks vanaf dus kan ook niet zeggen of er überhaupt iets van waar is.
Je kan naar deze pagina gaan:
https://www.gearbest.com/about/privacy-policy.html

Daar staat het volgende:
If you would like to exercise one of your rights as set out above, or if you have a question or a complaint about this policy, the way your personal information is processed, please contact us via e-mail: support@gearbest.com
pi_185615319
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 20:58 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Geen idee en daar ga ik niet over. Er staat ook niet in welk tijdbestek er gereageerd moest worden.... Het gaat om enkele dagen en verder weet ik hier niks vanaf dus kan ook niet zeggen of er überhaupt iets van waar is.
Je kan naar deze pagina gaan:
https://www.gearbest.com/about/privacy-policy.html

Daar staat het volgende:
If you would like to exercise one of your rights as set out above, or if you have a question or a complaint about this policy, the way your personal information is processed, please contact us via e-mail: support@gearbest.com
FoK!-forum:
quote:
pi_185617251
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 20:58 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Geen idee en daar ga ik niet over. Er staat ook niet in welk tijdbestek er gereageerd moest worden.... ........
Ik vraag je daarom ook geen reactie op het desbetreffende lek , want ik begrijp ook wel dat je daar niet over gaat. Verwijzen naar de privacypolicy is na een dergelijk lek niet meer aan de orde.

Ik vroeg hoe ik mijn account en aankoopgeschiedenis kan verwijderen. Dat lijkt mij wat anders.
Ik kon binnen mijn profiel daar niets over vinden of te kunnen wijzigen.

[ Bericht 3% gewijzigd door elinx op 14-03-2019 22:37:27 ]
pi_185629565
ik ben ook wel geschrokken van dit bericht, en ben ook op zoek gegaan naar de optie om je account te verwijderen. en ik kon het ook niet vinden... help?
  CHI shopkeeper vrijdag 15 maart 2019 @ 18:24:42 #43
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185632604
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:28 schreef elinx het volgende:
[..]

Ik vraag je daarom ook geen reactie op het desbetreffende lek , want ik begrijp ook wel dat je daar niet over gaat. Verwijzen naar de privacypolicy is na een dergelijk lek niet meer aan de orde.

Ik vroeg hoe ik mijn account en aankoopgeschiedenis kan verwijderen. Dat lijkt mij wat anders.
Ik kon binnen mijn profiel daar niets over vinden of te kunnen wijzigen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 15:38 schreef sjaak109 het volgende:
ik ben ook wel geschrokken van dit bericht, en ben ook op zoek gegaan naar de optie om je account te verwijderen. en ik kon het ook niet vinden... help?
Ik ben zelf ook geschrokken door dit bericht. Ik heb het nagevraagd en krijg er niet veel informatie over terug. Wel is er vandaag dit bericht gepubliceerd op Facebook.
Verder heb ik doorgekregen dat je het beste je wachtwoord kan aanpassen. Mocht je je account willen verwijderen dan moet je contact opnemen door middel van een ticket of een email sturen naar: support@gearbest.com
Ik verwees naar de Privacy Policy vanwege het email adres dat je kan gebruiken om je account te laten verwijderen. Daarna krijg je een bericht terug om dit nogmaals te bevestigen. Vervolgens zal je account volledig worden verwijdert.
Hopelijk geeft dit meer informatie over de lek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gearbest op 16-03-2019 20:20:50 ]
pi_185636102
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:24 schreef Gearbest het volgende:
.........
Mocht je je account willen verwijderen en moet je contact opnemen door middel van een ticket of een email sturen naar: support@gearbest.com.......
Hopelijk geeft dit meer informatie over de lek.
Bedankt voor dit antwoord. De reden waarom ik mijn account en aankoopgeschiedenis wil verwijderen had te maken met het uitblijven van een reactie naar degenen (VpnMentor) die Gearbest hebben gewaarschuwd voor ze gingen publiceren. Nu is niet duidelijk wanneer eventuele actie dan wel ondernomen is.

Een reactie via Facebook is wel aardig om een groot publiek te bereiken ivm damagecontrol, maar feitelijk geven ze wel aan dat, omwille van efficiency, de database zonder encryptie, 3 dagen lang slechts wordt afgeschermd door een firewall, die deze keer ca 2 weken niet actief was. (1-15 mrt 2019). Waardoor al deze data vrij toegankelijk was/is.
Dit is nu niet iets wat mijn zorgen wegneemt of mijn gegevens na de publicatie van VPN mentor nog zichtbaar was.
  CHI shopkeeper maandag 18 maart 2019 @ 19:22:03 #45
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185698204
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 21:08 schreef elinx het volgende:

[..]

Bedankt voor dit antwoord. De reden waarom ik mijn account en aankoopgeschiedenis wil verwijderen had te maken met het uitblijven van een reactie naar degenen (VpnMentor) die Gearbest hebben gewaarschuwd voor ze gingen publiceren. Nu is niet duidelijk wanneer eventuele actie dan wel ondernomen is.

Een reactie via Facebook is wel aardig om een groot publiek te bereiken ivm damagecontrol, maar feitelijk geven ze wel aan dat, omwille van efficiency, de database zonder encryptie, 3 dagen lang slechts wordt afgeschermd door een firewall, die deze keer ca 2 weken niet actief was. (1-15 mrt 2019). Waardoor al deze data vrij toegankelijk was/is.
Dit is nu niet iets wat mijn zorgen wegneemt of mijn gegevens na de publicatie van VPN mentor nog zichtbaar was.
Geen probleem. Ik heb er vandaag nog eens naar gevraagd en veel informatie krijg ik er helaas ook niet over.... Ik heb dus geen flauw benul op welke manier en hoelang alles blootgesteld is geweest. Ik krijg enkel terug dat het inmiddels opgelost zou moeten zijn.....
Is het inmiddels gelukt om je account te verwijderen?
pi_185698764
Voor zover ik begreep ging het om recente bestellingen en aanmeldingen tussen 1-15 maart.
Dit zou betekenen dat mijn account niet zichtbaar is geweest, want ik heb januari voor het laatst besteld. Ik wacht nog even een reactie van VPN mentor af. Blijft deze uit dan verwijder ik mijn account definitief. Heb nu alleen nog alle accountinfo op slecht leesbaar gezet en wachtwoord gewijzigd.
pi_185897376
Beste Gearbest,

- Product: https://www.gearbest.com/(...)217.html?wid=1433363
- Ordernummer: 19021700984814580996
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem: Nog altijd status Paid.
- Shpping Insurance: Ja

-TicketID: T19030901679

Het is alweer 28-03 en het bestelde product, op 17-02, is nog steeds niet verzonden en staat op Status Paid. Ondertussen is de flash sale waarin ik aan deelnam verlopen en is er een nieuwe gestart. Heb reeds aangegeven dat de vermelde verzendatum op z'n minst misleidend is, aangezien deze iedere dag verschuift en er naar mij toe niets wordt verzonden. Hierop wordt geen actie ondernomen. Op 13-03 schrijft gearbest:

The shipment deadline for this item is Mar 31 , 2019.
If the item is not shipped out within one week after the deadline, we can offer 100 points as compensation. We can offer another 100 points if it’s not shipped out in another week and so on..

"and so on..." Ik zit natuurlijk niet te wachten op punten maar op een fiets. Waarom is Gearbest niet in staat om contact op te nemen met de winkel in kwestie (xiaoqi Store) en navraag te doen naar het waarom het zo lang duurt voordat de bestelling verzonden wordt? Misschien wachten ze eerst af of er voldoende animo/geld voor is (crowdfunding) alvorens over te gaan tot productie, misschien wachten ze totdat er een container vol is?? Geen idee.

Kunnen jullie, willen jullie aub contact opnemen met de Winkel in kwestie? Zo niet dan zal ik mijn bestelling uiterlijk 31-03 annuleren. Uitzichtloos blijven wachten is niet mijn ding.

Alvast bedankt voor enige moeite! :)

Mvgrt
  CHI shopkeeper vrijdag 29 maart 2019 @ 13:19:09 #48
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185914460
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 14:36 schreef amfitamine het volgende:
Beste Gearbest,

- Product: https://www.gearbest.com/(...)217.html?wid=1433363
- Ordernummer: 19021700984814580996
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem: Nog altijd status Paid.
- Shpping Insurance: Ja

-TicketID: T19030901679

Het is alweer 28-03 en het bestelde product, op 17-02, is nog steeds niet verzonden en staat op Status Paid. Ondertussen is de flash sale waarin ik aan deelnam verlopen en is er een nieuwe gestart. Heb reeds aangegeven dat de vermelde verzendatum op z'n minst misleidend is, aangezien deze iedere dag verschuift en er naar mij toe niets wordt verzonden. Hierop wordt geen actie ondernomen. Op 13-03 schrijft gearbest:

The shipment deadline for this item is Mar 31 , 2019.
If the item is not shipped out within one week after the deadline, we can offer 100 points as compensation. We can offer another 100 points if it’s not shipped out in another week and so on..

"and so on..." Ik zit natuurlijk niet te wachten op punten maar op een fiets. Waarom is Gearbest niet in staat om contact op te nemen met de winkel in kwestie (xiaoqi Store) en navraag te doen naar het waarom het zo lang duurt voordat de bestelling verzonden wordt? Misschien wachten ze eerst af of er voldoende animo/geld voor is (crowdfunding) alvorens over te gaan tot productie, misschien wachten ze totdat er een container vol is?? Geen idee.

Kunnen jullie, willen jullie aub contact opnemen met de Winkel in kwestie? Zo niet dan zal ik mijn bestelling uiterlijk 31-03 annuleren. Uitzichtloos blijven wachten is niet mijn ding.

Alvast bedankt voor enige moeite! :)

Mvgrt
Dat duurt inderdaad veels te lang inmiddels. Dat zou inderdaad niet mogen en ik ga vragen of mijn collega's contact op willen gaan nemen met de winkel om zo meer informatie over de verzenddatum te krijgen. Ik zal ook doorgeven dat de order geannuleerd mag worden als dit nog heel lang op zich laat wachten. Ik verwacht wel niet voor 31-01 antwoord terug te krijgen. Dit mede doordat het nu weekend is en ik niemand meer kan bereiken... Ik kan ook direct aangeven om je order gelijk te annuleren. Graag hoor ik of ik deze gelijk moet annuleren of toch nog contact met de winkel moet opnemen.
pi_185919732
Beste Gearbest,

Dank voor je antwoord en inzet. Heb gisterenavond reeds geannuleerd, dit omdat ik niet meer het vertrouwen had dat mijn bestelling op korte termijn verzonden zou worden. Vanochtend kreeg ik bevestiging van mijn annulering en niet veel later ook van Paypal dat het volledige bedrag was teruggestort. Kijk dat geeft dan toch weer vertrouwen. Naar de toekomst toe vraag ik me af hoe ik zou kunnen weten/nagaan of een product ook daadwerkelijk op voorraad is en of deze geleverd gaat worden conform de opgegeven data....

Nogmaals dank en geniet van het weekend!

mvgrt
  CHI shopkeeper maandag 1 april 2019 @ 20:27:34 #50
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185977149
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 18:09 schreef amfitamine het volgende:
Beste Gearbest,

Dank voor je antwoord en inzet. Heb gisterenavond reeds geannuleerd, dit omdat ik niet meer het vertrouwen had dat mijn bestelling op korte termijn verzonden zou worden. Vanochtend kreeg ik bevestiging van mijn annulering en niet veel later ook van Paypal dat het volledige bedrag was teruggestort. Kijk dat geeft dan toch weer vertrouwen. Naar de toekomst toe vraag ik me af hoe ik zou kunnen weten/nagaan of een product ook daadwerkelijk op voorraad is en of deze geleverd gaat worden conform de opgegeven data....

Nogmaals dank en geniet van het weekend!

mvgrt
Super dat het zo snel geregeld is. Ook fijn om te horen dat je bestelling snel geannuleerd is en je het geld ook snel op je PayPal terug hebt ontvangen. Dat is zeer lastig bij een aankoop van een andere webshop. Sommige zijn zeer up to date en accuraad en sommige iets minder. We controleren hierop en voorzien de webshops dan ook van feedback. We hopen dat deze in de toekomst een stuk accurater wordt bij de webshops.
pi_186062523
Wat is er aan de hand met Gearbest?

In verleden veel besteld maar hoor steeds meer dat spullen niet verzonden worden en "ship between" dates steeds opgeschoven worden.

Bestel 4 quad motors op 25 Maart (ordernr 19032500965216208867) met shipping date 1/3 April.

Ik heb dus geduld en wacht af. Ondertussen niets verzonden en op de product pagina staat daarna 5/7 April.

Inmiddels is het 6 April en nu staat er: Ship between: Apr 15 - Apr 17

Dit product is niets speciaals en overal volop verkrijgbaar, helaas kan ik niet zo maar annuleren want heb points naar een coupon omgezet. Heb speciaal "shipping Insurance" betaald en hogere verzendkosten voor DPDUK maar heb er weinig vertrouwen in momenteel dat het daadwerkelijk verzonden gaat worden..
  CHI shopkeeper maandag 8 april 2019 @ 20:39:23 #52
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_186108050
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 05:34 schreef platgeslagenbever het volgende:
Wat is er aan de hand met Gearbest?

In verleden veel besteld maar hoor steeds meer dat spullen niet verzonden worden en "ship between" dates steeds opgeschoven worden.

Bestel 4 quad motors op 25 Maart (ordernr 19032500965216208867) met shipping date 1/3 April.

Ik heb dus geduld en wacht af. Ondertussen niets verzonden en op de product pagina staat daarna 5/7 April.

Inmiddels is het 6 April en nu staat er: Ship between: Apr 15 - Apr 17

Dit product is niets speciaals en overal volop verkrijgbaar, helaas kan ik niet zo maar annuleren want heb points naar een coupon omgezet. Heb speciaal "shipping Insurance" betaald en hogere verzendkosten voor DPDUK maar heb er weinig vertrouwen in momenteel dat het daadwerkelijk verzonden gaat worden..
Op zich is er niks aan de hand bij ons. Ik weet niet of je het product bij een andere verkoper hebt gekocht? Ik ga het in ieder geval navragen, want vaak verschuift daar regelmatig de verzenddatum en daar hebben wij zelf weinig invloed op. Heb je wel rekening gehouden met douanekostenregeling door gebruik te maken van onze regeling op FOK!?
Ik ga het navragen hoe het met je order zit.
pi_186130064
Op andere fora lees ik toch ook dat fake stock erg veel voor komt momenteel. Dat kan je de "schuld" bij die andere verkopers neer leggen, maar dat is uiteraard geen oplossing voor de lange termijn indien gearbest zaken wil blijven doen.

En ja uiteraard heb ik met de douane rekening gehouden, en heb Priority line / DPDUK als verzending gekozen.
  CHI shopkeeper woensdag 10 april 2019 @ 20:05:11 #54
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_186143356
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 23:43 schreef platgeslagenbever het volgende:
Op andere fora lees ik toch ook dat fake stock erg veel voor komt momenteel. Dat kan je de "schuld" bij die andere verkopers neer leggen, maar dat is uiteraard geen oplossing voor de lange termijn indien gearbest zaken wil blijven doen.

En ja uiteraard heb ik met de douane rekening gehouden, en heb Priority line / DPDUK als verzending gekozen.
Super dan hoef ik dat niet meer in orde te brengen.
We zijn er wel van op de hoogte dat het voorkomt bij de andere verkopers en daar zijn we inderdaad mee bezig om dit terug te dringen. Dit is niet goed voor ons en niet goed voor de koper.
  donderdag 11 april 2019 @ 09:29:35 #55
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_186152129
Ik heb een track and trace met Q code (voor tracking.directlink.com)
Pakket is gisteren in NL aangekomen, en local tracking verwijst naar post.nl

Is er een manier om achter de post.nl code te komen? (3s of KG). Dit omdat ik het besteltijdstip en afleveradres wil aanpassen
Bij tijd en wijle aanwezig...
  CHI shopkeeper donderdag 11 april 2019 @ 21:55:01 #56
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_186164307
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:29 schreef greatgonzo het volgende:
Ik heb een track and trace met Q code (voor tracking.directlink.com)
Pakket is gisteren in NL aangekomen, en local tracking verwijst naar post.nl

Is er een manier om achter de post.nl code te komen? (3s of KG). Dit omdat ik het besteltijdstip en afleveradres wil aanpassen
Wellicht via 17track.net. Dan kan je doorverwijzen worden naar de officiele tracking website. Het kan wellicht ook via PostNL internationale tracking.
pi_186177433
Hi Gearbest,

Heb vandaag een robot stofzuiger besteld (360 S6). Ordernummer: 19041200942707155496

1. Zie pas nu dat het handig was geweest om met Paypal te betalen. Is het nog mogelijk de order te annuleren en deze opnieuw te bestellen?
2. Krijg je de importkosten alleen vergoed als je via een speciale link besteld? Ik dacht namelijk dat het erom ging dat je priority line selecteert. Zo, ja, kan ik ook dan nog annuleren!? Zou erg balen zijn als ik importkosten krijg en die dan niet vergoedt kan krijgen.

Hoor graag van je :)

update: heb net aan GB chat gevraagd om de order te "recallen". Met name het al dan niet vergoeden van de importkosten vind ik een groot risico. Kan jij hierin evt nog duidelijkheid verschaffen? Heb ik echt een speciale link nodig? Want ik heb namelijk een speciale promotie ontvangen via e-mail voor extra korting op de stofzuiger en die wil ik graag gebruiken:)

[ Bericht 21% gewijzigd door Shelloz op 12-04-2019 18:30:26 ]
pi_186207575
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:29 schreef greatgonzo het volgende:
Ik heb een track and trace met Q code (voor tracking.directlink.com)
Pakket is gisteren in NL aangekomen, en local tracking verwijst naar post.nl

Is er een manier om achter de post.nl code te komen? (3s of KG). Dit omdat ik het besteltijdstip en afleveradres wil aanpassen
post uit het buitenland kan je niet wijzigen voor de 1ste bezorging zei postnl tegen mij
  CHI shopkeeper maandag 15 april 2019 @ 12:23:27 #59
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_186229767
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 18:02 schreef Shelloz het volgende:
Hi Gearbest,

Heb vandaag een robot stofzuiger besteld (360 S6). Ordernummer: 19041200942707155496

1. Zie pas nu dat het handig was geweest om met Paypal te betalen. Is het nog mogelijk de order te annuleren en deze opnieuw te bestellen?
2. Krijg je de importkosten alleen vergoed als je via een speciale link besteld? Ik dacht namelijk dat het erom ging dat je priority line selecteert. Zo, ja, kan ik ook dan nog annuleren!? Zou erg balen zijn als ik importkosten krijg en die dan niet vergoedt kan krijgen.

Hoor graag van je :)

update: heb net aan GB chat gevraagd om de order te "recallen". Met name het al dan niet vergoeden van de importkosten vind ik een groot risico. Kan jij hierin evt nog duidelijkheid verschaffen? Heb ik echt een speciale link nodig? Want ik heb namelijk een speciale promotie ontvangen via e-mail voor extra korting op de stofzuiger en die wil ik graag gebruiken:)
Je kan de order nog gewoon annuleren en deze opnieuw bestellen mits je order nog niet verzonden is. Vervolgens gebruik je onze link hier op FOK! en dan betaal je met PayPal.
Mocht je order al verzonden zijn dan ga ik kijken wat ik kan gaan doen. Heb je gewoon Priority Line of EU Priority Line als verzendmethode gekozen?

quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 11:40 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

post uit het buitenland kan je niet wijzigen voor de 1ste bezorging zei postnl tegen mij
Bedankt voor de tip.
pi_186230851
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 12:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je kan de order nog gewoon annuleren en deze opnieuw bestellen mits je order nog niet verzonden is. Vervolgens gebruik je onze link hier op FOK! en dan betaal je met PayPal.
Mocht je order al verzonden zijn dan ga ik kijken wat ik kan gaan doen. Heb je gewoon Priority Line of EU Priority Line als verzendmethode gekozen?
[..]

Bedankt voor de tip.
Heb gekozen voor EU priority. Je collega's zijn nu voor me aan het bekijken of annuleren lukt, want hij stond al op 'packed' (na 1 dag dus dat is dan wel positief haha).

Heb in de Topics gezocht voor de 360 S6, maar vind alleen oude linkjes. Heb je voor mij de meest recente? Als het annuleren lukt dan bestel ik via die link.

Als het annuleren niet lukt dan meld ik me weer en even kijken of je dan nog iets kunt.
  CHI shopkeeper woensdag 17 april 2019 @ 21:57:44 #61
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_186282240
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:22 schreef Shelloz het volgende:

[..]

Heb gekozen voor EU priority. Je collega's zijn nu voor me aan het bekijken of annuleren lukt, want hij stond al op 'packed' (na 1 dag dus dat is dan wel positief haha).

Heb in de Topics gezocht voor de 360 S6, maar vind alleen oude linkjes. Heb je voor mij de meest recente? Als het annuleren lukt dan bestel ik via die link.

Als het annuleren niet lukt dan meld ik me weer en even kijken of je dan nog iets kunt.
Hierbij is een link van de 360 S6 Robotic Vacuum Cleaner for Wet Dry Use. Helaas kan ik vrij weinig doen qua couponcode of korting. Gebruik verder EU Priority Line als verzendmethode.
pi_186283257
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 21:57 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hierbij is een link van de 360 S6 Robotic Vacuum Cleaner for Wet Dry Use. Helaas kan ik vrij weinig doen qua couponcode of korting. Gebruik verder EU Priority Line als verzendmethode.
Super. Bedankt!
pi_186802649
- Orderdatum: 29/04/2019 19:13:31
- Product: 360 S6 Robotic Vacuum Cleaner for Wet Dry Use
- Ordernummer: 19042900928812130076
- Tracking nummer (indien verzonden): CY141640465DE
- Verzendmethode: EU Priority
- Probleem: Blijft de order hangen in de verzending?
- Shipping Insurance: Ja (Shipping Guarantee)
Hallo,

Onlangs een 360 S6 aangeschaft. Op 6 mei werd dit bericht weergegeven;

Parcel arrived at the airport.

Inmiddels nu 13 mei en vraag ik me af wat nu de status is. Zit dit pakket nu in het vliegtuig of moet deze ook nog gesorteerd worden op het vliegveld? 7 dagen in het vliegtuig lijkt me een beetje lang.

Alvast bedankt!

[ Bericht 1% gewijzigd door Gaaze op 13-05-2019 10:04:15 ]
  CHI shopkeeper maandag 13 mei 2019 @ 13:21:03 #64
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_186805995
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 09:56 schreef Gaaze het volgende:
- Orderdatum: 29/04/2019 19:13:31
- Product: 360 S6 Robotic Vacuum Cleaner for Wet Dry Use
- Ordernummer: 19042900928812130076
- Tracking nummer (indien verzonden): CY141640465DE
- Verzendmethode: EU Priority
- Probleem: Blijft de order hangen in de verzending?
- Shipping Insurance: Ja (Shipping Guarantee)
Hallo,

Onlangs een 360 S6 aangeschaft. Op 6 mei werd dit bericht weergegeven;

Parcel arrived at the airport.

Inmiddels nu 13 mei en vraag ik me af wat nu de status is. Zit dit pakket nu in het vliegtuig of moet deze ook nog gesorteerd worden op het vliegveld? 7 dagen in het vliegtuig lijkt me een beetje lang.

Alvast bedankt!
Hallo Gaaze,
Je pakketje is onderweg en de verzending neemt ongeveer 3-4 weken verzendtijd in beslag. Meestal is het pakketje na 3 weken wel al in Duitsland en zal het dan naar jouw adres verzonden worden. Dat er niet direct een status update komt is normaal. Geen zorgen je pakketje is onderweg en zal spoedig in Duitsland aankomen. Dit laatste stukje kan soms wel 2 weken duren voordat er weer een status update komt.
pi_186807098
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:21 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Gaaze,
Je pakketje is onderweg en de verzending neemt ongeveer 3-4 weken verzendtijd in beslag. Meestal is het pakketje na 3 weken wel al in Duitsland en zal het dan naar jouw adres verzonden worden. Dat er niet direct een status update komt is normaal. Geen zorgen je pakketje is onderweg en zal spoedig in Duitsland aankomen. Dit laatste stukje kan soms wel 2 weken duren voordat er weer een status update komt.
Bedankt voor je antwoord, ben ik dus nog te voorbarig
  CHI shopkeeper maandag 20 mei 2019 @ 09:51:33 #66
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_186979498
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2019 14:32 schreef Gaaze het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord, ben ik dus nog te voorbarig
Ik zie dat je pakketje op 16-5-19 is afgeleverd. Hopelijk is alles naar wens geweest :)
pi_187140111
Hoi,

Via welke link kan ik de Roborock S6 en/of de 360 S6 bestellen? Ik zie op gearbest geen ander warehouse dan HongKong?

Thanks!
  CHI shopkeeper woensdag 29 mei 2019 @ 17:51:56 #68
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187155169
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 21:01 schreef pretzel88 het volgende:
Hoi,

Via welke link kan ik de Roborock S6 en/of de 360 S6 bestellen? Ik zie op gearbest geen ander warehouse dan HongKong?

Thanks!
Gebruik deze link van de Roborock S6 of van de 360 S6 Robotic Vacuum Cleaner samen met EU Priority Line als verzendmethode.
Dit kan je later selecteren in het bestelproces nadat je op "Proceed to Checkout" hebt gedrukt. Daar kan je EU Priority Line selecteren. Je kan daar ook ook de eventuele "Shipping Insurance" selecteren. Deze raad ik zelf wel aan.
Je moet dus een combinatie van deze link samen met EU Priority Line gebruiken als verzendmethode. Dan zal alles in orde komen en krijg je geen douanekosten
  donderdag 30 mei 2019 @ 14:56:14 #69
437485 OMX2001
Before me there were many
pi_187168445
Ola.

Ik heb 16 juni een 360 S6 besteld. Ik hoopte dat ie binnen een week of twee wel geleverd zou zijn. Echter blijkt, na een ticket aangemaakt te hebben, er nu een vertraging te zijn opgetreden. Hij zou pas rond 12 juni verzonden worden.

Ik heb toen gevraagd of er gekeken kon worden hoe snel de 360 S5 of Roborock S50 geleverd kon worden. Ze vroegen mij, logisch, om een link naar de producten.

Nu vroeg ik mij af, of ik dan een link vanuit "hier" moet doorgeven, dus een met eventueel korting. Na lang wikken en wegen wil ik toch voor de Roborock gaan (stukje duurder), en die kan vanuit Duitsland geleverd worden. Wat sowieso sneller zal zijn, en dan zijn douane kosten ook niet relevant meer.

Link naar de Roborock S50: https://www.gearbest.com/(...)329.html?wid=2000001

Ordernr: 19051600984707094650
Orderdate: 16/05/2019 14:09:22 PM
Verzendmethode: EU priority line

[ Bericht 5% gewijzigd door OMX2001 op 30-05-2019 15:40:28 (orderinfo) ]
  CHI shopkeeper vrijdag 31 mei 2019 @ 12:29:23 #70
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187181833
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 14:56 schreef OMX2001 het volgende:
Ola.

Ik heb 16 juni een 360 S6 besteld. Ik hoopte dat ie binnen een week of twee wel geleverd zou zijn. Echter blijkt, na een ticket aangemaakt te hebben, er nu een vertraging te zijn opgetreden. Hij zou pas rond 12 juni verzonden worden.

Ik heb toen gevraagd of er gekeken kon worden hoe snel de 360 S5 of Roborock S50 geleverd kon worden. Ze vroegen mij, logisch, om een link naar de producten.

Nu vroeg ik mij af, of ik dan een link vanuit "hier" moet doorgeven, dus een met eventueel korting. Na lang wikken en wegen wil ik toch voor de Roborock gaan (stukje duurder), en die kan vanuit Duitsland geleverd worden. Wat sowieso sneller zal zijn, en dan zijn douane kosten ook niet relevant meer.

Link naar de Roborock S50: https://www.gearbest.com/(...)329.html?wid=2000001

Ordernr: 19051600984707094650
Orderdate: 16/05/2019 14:09:22 PM
Verzendmethode: EU priority line
Dat is inderdaad wel zeer vervelend om te horen dat er zoveel vertraging is opgetreden.
Je kan hiervoor gewoon de normale link (bovenstaande link) sturen naar het ticket. Dan zal het in orde worden gemaakt en zal de Roborock binnen enkele dagen geleverd worden. Je hebt dan inderdaad ook geen last van douanekosten :)
  woensdag 5 juni 2019 @ 22:49:55 #71
437485 OMX2001
Before me there were many
pi_187281413
Bijzonder die communicatie. Ik had zoals in bovenstaand bericht aangegeven dat ik de Roborock wilde. Het antwoord was dat de 360 S6 toch wel op voorraad was, en dat ik even moest wachten op status shipped. Dus ik heb netjes gewacht en kreeg zowaar een t&t link naar 1tracking. Die info is, zoals hier ook al eens gezegd, niet bepaald verhelderend. Status is “in transit”, daarnaast status van Germany -> Nederland. Dus ik blij, want ik dacht dat kan niet meer lang duren. Echter las ik hier dat het zou betekenen dat het pakketje nu onderweg is van China naar Duitsland, en dat ik een t&t van DHL krijg zodra het pakketje in Nederland is aangekomen. En dat zou zomaar pas over 3 weken kunnen zijn... srsly!?

Ik kan denk ik niet veel meer dan wachten. Maar nu heb ik dubbel spijt van het feit dat ik niet de Roborock S50 vanuit Duitsland heb besteld, via gearbest of Aliexpress (vaak goedkoper).

Maat goed nu besef je hoe verwend wij zijn in Nederland als het gaat om e-commerce.
  CHI shopkeeper donderdag 6 juni 2019 @ 23:08:02 #72
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187298420
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:49 schreef OMX2001 het volgende:
Bijzonder die communicatie. Ik had zoals in bovenstaand bericht aangegeven dat ik de Roborock wilde. Het antwoord was dat de 360 S6 toch wel op voorraad was, en dat ik even moest wachten op status shipped. Dus ik heb netjes gewacht en kreeg zowaar een t&t link naar 1tracking. Die info is, zoals hier ook al eens gezegd, niet bepaald verhelderend. Status is “in transit”, daarnaast status van Germany -> Nederland. Dus ik blij, want ik dacht dat kan niet meer lang duren. Echter las ik hier dat het zou betekenen dat het pakketje nu onderweg is van China naar Duitsland, en dat ik een t&t van DHL krijg zodra het pakketje in Nederland is aangekomen. En dat zou zomaar pas over 3 weken kunnen zijn... srsly!?

Ik kan denk ik niet veel meer dan wachten. Maar nu heb ik dubbel spijt van het feit dat ik niet de Roborock S50 vanuit Duitsland heb besteld, via gearbest of Aliexpress (vaak goedkoper).

Maat goed nu besef je hoe verwend wij zijn in Nederland als het gaat om e-commerce.
Ik heb zelf niks voor jouw geregeld. Ik heb enkel antwoord gegeven op jouw vraag en verwezen om het verder af te wikkelen via het ticket systeem.
Zoals ik het nu begrijp wordt gewoon je originele bestelling geleverd vanuit een China warenhuis met EU Priority Line als verzendmethode. Je hebt immers ook betaald en besteld voor levering vanuit een China warenhuis en niet voor een EU warenhuis (Duitsland). Had je zeker willen zijn en een ander product willen bestellen dan had je het beste je order kunnen annuleren en opnieuw bestellen of dit duidelijk moeten zeggen in het ticket. Je had kunnen antwoorden dat je je bestelling om had willen zetten of om meer duidelijkheid kunnen vragen over de levering. Dit is natuurlijk achteraf praten.

Je pakketje is onderweg en wordt vanuit China door een andere vervoerder dan DHL naar Duitsland verzonden. In Duitsland zal het worden overgedragen aan DHL en zal de tracking een status update krijgen. Dit zal in totaal ongeveer 3-4 weken in beslag nemen.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 07:51:41 #73
437485 OMX2001
Before me there were many
pi_187301486
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:08 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb zelf niks voor jouw geregeld. Ik heb enkel antwoord gegeven op jouw vraag en verwezen om het verder af te wikkelen via het ticket systeem.
Zoals ik het nu begrijp wordt gewoon je originele bestelling geleverd vanuit een China warenhuis met EU Priority Line als verzendmethode. Je hebt immers ook betaald en besteld voor levering vanuit een China warenhuis en niet voor een EU warenhuis (Duitsland). Had je zeker willen zijn en een ander product willen bestellen dan had je het beste je order kunnen annuleren en opnieuw bestellen of dit duidelijk moeten zeggen in het ticket. Je had kunnen antwoorden dat je je bestelling om had willen zetten of om meer duidelijkheid kunnen vragen over de levering. Dit is natuurlijk achteraf praten.

Je pakketje is onderweg en wordt vanuit China door een andere vervoerder dan DHL naar Duitsland verzonden. In Duitsland zal het worden overgedragen aan DHL en zal de tracking een status update krijgen. Dit zal in totaal ongeveer 3-4 weken in beslag nemen.
Ik bedoelde niet de communicatie met jou, hè! Maar het is alsof je langselkaar af praat als je via support tickets communiceerd.

Als laatste antwoord kreeg ik nu dat omdat de Roborock S50 link discontinued was ze geen “exchange” hebben gedaan. Ik denk dat het geven van een antwoord waardoor je de klant kunt sussen belangrijker is dan feiten te geven. Cultuurverschilletje misschien.

Dus ja ik wist dat ie uit China moest komen toen ik initieel bestelde, maar de levertijd was opeens niet duidelijk meer. Dus vandaar dat ik een ander product wilde. En daar is denk ik de communicatie fout gegaan. Ik nam aan door een link naar een product te geven, dat ze een exchange zouden doen met dat product.

Maar goed was weer een goede les.
  CHI shopkeeper maandag 10 juni 2019 @ 11:19:34 #74
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187350762
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 07:51 schreef OMX2001 het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet de communicatie met jou, hè! Maar het is alsof je langselkaar af praat als je via support tickets communiceerd.

Als laatste antwoord kreeg ik nu dat omdat de Roborock S50 link discontinued was ze geen “exchange” hebben gedaan. Ik denk dat het geven van een antwoord waardoor je de klant kunt sussen belangrijker is dan feiten te geven. Cultuurverschilletje misschien.

Dus ja ik wist dat ie uit China moest komen toen ik initieel bestelde, maar de levertijd was opeens niet duidelijk meer. Dus vandaar dat ik een ander product wilde. En daar is denk ik de communicatie fout gegaan. Ik nam aan door een link naar een product te geven, dat ze een exchange zouden doen met dat product.

Maar goed was weer een goede les.
Ja daar heb je gelijk in. Dat hebben we vaker gehoord en ik was van plan om een NL Support team op te zetten voor betere communicatie met NL talige klanten. Helaas was dit nog niet zo makkelijk...
Ja zoals ik het begrepen heb zou dat ook eigenlijk initieel de bedoeling zijn. Ik heb er melding van gemaakt en ga kijken of er iets mogelijk is qua compensatie (kan het maar proberen). Heb je voor mij nog het ticketnummer waarin de exchange benoemd wordt?
  maandag 10 juni 2019 @ 12:25:14 #75
437485 OMX2001
Before me there were many
pi_187351669
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:19 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ja daar heb je gelijk in. Dat hebben we vaker gehoord en ik was van plan om een NL Support team op te zetten voor betere communicatie met NL talige klanten. Helaas was dit nog niet zo makkelijk...
Ja zoals ik het begrepen heb zou dat ook eigenlijk initieel de bedoeling zijn. Ik heb er melding van gemaakt en ga kijken of er iets mogelijk is qua compensatie (kan het maar proberen). Heb je voor mij nog het ticketnummer waarin de exchange benoemd wordt?
Ticketnummer is : PT19052901174

En thx voor het checken alvast
pi_187381282
Laatst heb ik op aanraden van jou via de volgende link de Roborock S50 besteld: CHI / [Gearbest] Aanpassingen qua douanekosten!. Deze zou op 05-06 verzonden worden vanuit een Germany warehouse, opzich geen probleem alleen is er tot op vandaag nog geen statuswijziging noch track and trace geweest. Zou je dit eens kunnen nakijken bij Gearbest? Ik heb 09-06 nog contact proberen op te nemen met de seller, maar geen response (seller is Nubility store)

Edit: Excuseer, inmiddels toch verzonden dus hulp noet direct nodig meer.

- Orderdatum: 31-05-2019
- Product: Roborock S50
- Ordernummer:19053100931011066764
- Tracking nummer (indien verzonden): unknown
- Verzendmethode:Expedited shipping
- Probleem: nog steeds niet verzonden (zie bovenstaan)
- Shpping Insurance: Ja of Nee
- Voorkeur: Send

[ Bericht 4% gewijzigd door cmonsprenger op 12-06-2019 19:55:51 ]
  CHI shopkeeper woensdag 12 juni 2019 @ 20:49:48 #77
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187394564
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 00:19 schreef cmonsprenger het volgende:
Laatst heb ik op aanraden van jou via de volgende link de Roborock S50 besteld: CHI / [Gearbest] Aanpassingen qua douanekosten!. Deze zou op 05-06 verzonden worden vanuit een Germany warehouse, opzich geen probleem alleen is er tot op vandaag nog geen statuswijziging noch track and trace geweest. Zou je dit eens kunnen nakijken bij Gearbest? Ik heb 09-06 nog contact proberen op te nemen met de seller, maar geen response (seller is Nubility store)

Edit: Excuseer, inmiddels toch verzonden dus hulp noet direct nodig meer.

- Orderdatum: 31-05-2019
- Product: Roborock S50
- Ordernummer:19053100931011066764
- Tracking nummer (indien verzonden): unknown
- Verzendmethode:Expedited shipping
- Probleem: nog steeds niet verzonden (zie bovenstaan)
- Shpping Insurance: Ja of Nee
- Voorkeur: Send
Ik had het nagevraagd en gemeld inderdaad. Ik heb inmiddels bericht teruggekregen dat deze inderdaad verzonden is. Zou niet meer lang moeten duren nu. Laat even weten als je pakketje aangekomen is.

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 12:25 schreef OMX2001 het volgende:

[..]

Ticketnummer is : PT19052901174

En thx voor het checken alvast
Dankjewel. Ik heb er melding van gemaakt en ben nog in afwachting van antwoord hierop terug.
  CHI shopkeeper vrijdag 14 juni 2019 @ 13:18:34 #78
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187419016
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 12:25 schreef OMX2001 het volgende:

[..]

Ticketnummer is : PT19052901174

En thx voor het checken alvast
Je zou inmiddels een bepaalde hoeveelheid GB points als compensatie hebben gekregen heb ik vernomen O-)
pi_187449891
Als ik de mi9 bestel en laat verzenden met priority line. Heb ik dan douane risico? https://www.gearbest.com/(...)063.html?wid=1349303
  CHI shopkeeper zondag 16 juni 2019 @ 18:55:23 #80
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187457467
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 09:44 schreef diadakan het volgende:
Als ik de mi9 bestel en laat verzenden met priority line. Heb ik dan douane risico?
Wanneer krijg ik wel douanekosten terug?
De douanekosten is nog wel van kracht voor "EU Priority Line (DPD)". Hierbij is ook een verandering opgetreden. Hierbij is dit alleen nog maar geldig bij links die zijn door ons (GearBest) zijn gepost op dit forum.

Hierbij de link voor de Xiaomi Mi 9 4G Phablet Global Version 6GB RAM. Gebruik deze link samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan is de douanekosten regeling van toepassing.
pi_187462520
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:55 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Wanneer krijg ik wel douanekosten terug?
De douanekosten is nog wel van kracht voor "EU Priority Line (DPD)". Hierbij is ook een verandering opgetreden. Hierbij is dit alleen nog maar geldig bij links die zijn door ons (GearBest) zijn gepost op dit forum.

Hierbij de link voor de Xiaomi Mi 9 4G Phablet Global Version 6GB RAM. Gebruik deze link samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan is de douanekosten regeling van toepassing.
bedankt
pi_187669505
Is het mogelijk om te zoeken naar producten die in een EU warehouse staan?
  CHI shopkeeper maandag 1 juli 2019 @ 20:44:51 #83
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187704836
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 19:57 schreef Gruj0 het volgende:
Is het mogelijk om te zoeken naar producten die in een EU warehouse staan?
Hier is een link voor Fast-23 warenhuis.
Hier is een link voor Fast-08 warenhuis.
Hier is een link voor Fast-36 warenhuis.
Hier is een link voor Fast-30 warenhuis.
Hier is een link voor Fast-29 warenhuis.
pi_187729310
Zou ik een douane link kunnen krijgen voor de mi 9 128 gb versie? Alvast bedankt
  CHI shopkeeper woensdag 3 juli 2019 @ 13:21:44 #85
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187938482
quote:
Ik zie dat deze link naar de zwarte versie gaat. Kan ik met deze link ook de blauwe bestellen (met vergoedingsregeling douanekosten), of is daar een aparte link voor nodig?
Zo ja, zou ik die kunnen krijgen? Alvast bedankt!
  CHI shopkeeper dinsdag 16 juli 2019 @ 20:11:41 #87
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187956496
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 18:11 schreef dezejongen het volgende:

[..]

Ik zie dat deze link naar de zwarte versie gaat. Kan ik met deze link ook de blauwe bestellen (met vergoedingsregeling douanekosten), of is daar een aparte link voor nodig?
Zo ja, zou ik die kunnen krijgen? Alvast bedankt!
Gebruik deze link van de Xiaomi Mi 9T 4G Phablet Global Version (Blue) samen met EU Priority Line als verzendmethode.
pi_187960792
quote:
Bedankt, maar die link is voor de Mi 9T. Zou je me de link voor de Mi 9 (global version, 128GB ROM, blauwe kleur) kunnen sturen? (Als die nog op tijd is voor de huidige Super Deal)
Thanks!
  CHI shopkeeper woensdag 17 juli 2019 @ 07:31:03 #89
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187962418
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:03 schreef dezejongen het volgende:

[..]

Bedankt, maar die link is voor de Mi 9T. Zou je me de link voor de Mi 9 (global version, 128GB ROM, blauwe kleur) kunnen sturen? (Als die nog op tijd is voor de huidige Super Deal)
Thanks!
Gebruik deze link van de Xiaomi Mi 9 4G Phablet Global Version 128GB ROM samen met EU Priority Line als verzendmethode.
  woensdag 17 juli 2019 @ 10:40:57 #90
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_187964349
- Orderdatum:28/06/2019 13:27:33 PM
- Product: YM - SHS - 003 20 LEDs IP65 Solar Motion Sensor Wall Light - Black 2PCS 23
- Ordernummer:19062800949506276607
- Tracking nummer (indien verzonden): nog niet verzonden.
- Verzendmethode: DHL (HK)

Heb bovenstaande onlangs besteld.
Echter is het nog steeds niet verzonden.
Zou binnen 10 werkdagen verzonden zijn, tot op heden nog niets.
Wanneer krijg ik dit nu?

Heb er immers extra bezorgkosten voor betaald.
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
  CHI shopkeeper woensdag 17 juli 2019 @ 19:37:28 #91
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187973144
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:40 schreef James-Hetfield het volgende:
- Orderdatum:28/06/2019 13:27:33 PM
- Product: YM - SHS - 003 20 LEDs IP65 Solar Motion Sensor Wall Light - Black 2PCS 23
- Ordernummer:19062800949506276607
- Tracking nummer (indien verzonden): nog niet verzonden.
- Verzendmethode: DHL (HK)

Heb bovenstaande onlangs besteld.
Echter is het nog steeds niet verzonden.
Zou binnen 10 werkdagen verzonden zijn, tot op heden nog niets.
Wanneer krijg ik dit nu?

Heb er immers extra bezorgkosten voor betaald.
Ik ga het voor je navragen, maar heb eerst nog andere vragen voor jou. Je geeft aan extra betaald voor bezorgkosten samen met DHL. Heb je gekozen voor Expedited Shipping? Dit geeft namelijk bijna 100% kans op douanekosten. Dan kan je beter de order annuleren en opnieuw bestellen met EU Priority Line als verzendmethode. Lees onze besteltips voor meer informatie hierover.
  donderdag 18 juli 2019 @ 08:38:09 #92
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_187982006
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 19:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga het voor je navragen, maar heb eerst nog andere vragen voor jou. Je geeft aan extra betaald voor bezorgkosten samen met DHL. Heb je gekozen voor Expedited Shipping? Dit geeft namelijk bijna 100% kans op douanekosten. Dan kan je beter de order annuleren en opnieuw bestellen met EU Priority Line als verzendmethode. Lees onze besteltips voor meer informatie hierover.
Heb geen Expedited Shipping aangeklikt voor zover ik weet. Kan ik dat ergens nazien? En hoe kan ik dan eventueel annuleren? :?
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
  CHI shopkeeper donderdag 18 juli 2019 @ 08:49:27 #93
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187982120
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 08:38 schreef James-Hetfield het volgende:

[..]

Heb geen Expedited Shipping aangeklikt voor zover ik weet. Kan ik dat ergens nazien? En hoe kan ik dan eventueel annuleren? :?
Log in op de website en ga vervolgens naar My Orders. Vervolgens klik je op je ordernummer en dan staat er shipping information met daaronder Shipping Method. Daar staat welke verzendmethode je hebt gekozen.
Je order kan je annuleren door een ticket aan te maken via My Tickets.
  donderdag 18 juli 2019 @ 09:12:10 #94
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_187982295
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 08:49 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Log in op de website en ga vervolgens naar My Orders. Vervolgens klik je op je ordernummer en dan staat er shipping information met daaronder Shipping Method. Daar staat welke verzendmethode je hebt gekozen.
Je order kan je annuleren door een ticket aan te maken via My Tickets.
Ik zie dat helaas nergens staan, shiping method:



Edit: inmiddels via chat met een GearBest employee erachter gekomen dat het product pas weer beschikbaar is halverwege augustus.
Jammer dat er tijdens bestellen wel voorraad was en nu ineens niet meer.

Heb het maar geannulleerd.
Tot op heden helaas nog geen enkele koop via Gearbest kunnen doen die vlot afgehandeld wordt of uberhaupt rond komt

[ Bericht 17% gewijzigd door James-Hetfield op 18-07-2019 09:21:11 ]
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
pi_188021219
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:55 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Wanneer krijg ik wel douanekosten terug?
De douanekosten is nog wel van kracht voor "EU Priority Line (DPD)". Hierbij is ook een verandering opgetreden. Hierbij is dit alleen nog maar geldig bij links die zijn door ons (GearBest) zijn gepost op dit forum.

Hierbij de link voor de Xiaomi Mi 9 4G Phablet Global Version 6GB RAM. Gebruik deze link samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan is de douanekosten regeling van toepassing.
Ik heb net via de app besteld met priority shipping maar lees nu je bericht dat ik tegenwoordig via een andere link had moeten bestellen om eventuele douane kosten terug te kunnen krijgen.. Zul je altijd zien.

Kan ik via jou annuleren? EDIT: heb al een ticket ingevuld.

En via een link ontvangen voor de zwarte Mi 9T 128GB versie?
  CHI shopkeeper zaterdag 20 juli 2019 @ 15:14:37 #96
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_188023229
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 09:12 schreef James-Hetfield het volgende:

[..]

Ik zie dat helaas nergens staan, shiping method:

[ afbeelding ]

Edit: inmiddels via chat met een GearBest employee erachter gekomen dat het product pas weer beschikbaar is halverwege augustus.
Jammer dat er tijdens bestellen wel voorraad was en nu ineens niet meer.

Heb het maar geannulleerd.
Tot op heden helaas nog geen enkele koop via Gearbest kunnen doen die vlot afgehandeld wordt of uberhaupt rond komt
Dat is erg jammer op te horen. Hopelijk lukt het nog wel om in de toekomst om tot een goed afgeronde aankoop te komen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 13:08 schreef wpor het volgende:

[..]

Ik heb net via de app besteld met priority shipping maar lees nu je bericht dat ik tegenwoordig via een andere link had moeten bestellen om eventuele douane kosten terug te kunnen krijgen.. Zul je altijd zien.

Kan ik via jou annuleren? EDIT: heb al een ticket ingevuld.

En via een link ontvangen voor de zwarte Mi 9T 128GB versie?
Dat klopt inderdaad.
Gebruik deze link van de Xiaomi Mi 9T 4G Phablet 6.39 inch Global Version - Black met EU Priority Line als verzendmethode. Laat even weten als het gelukt is.
pi_188023806
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 15:14 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is erg jammer op te horen. Hopelijk lukt het nog wel om in de toekomst om tot een goed afgeronde aankoop te komen.
[..]

Dat klopt inderdaad.
Gebruik deze link van de Xiaomi Mi 9T 4G Phablet 6.39 inch Global Version - Black met EU Priority Line als verzendmethode. Laat even weten als het gelukt is.

Bedankt voor je snelle reactie! Ik durf nog niet te bestellen want m'n andere bestelling stond nu blijkbaar al op packed, ik hoop data het annuleren goed gaat.

EDIT: gelukt, er wordt gelukkig weer snel gereageerd op een ticket

Al vraag ik me wel af wat het verschil nu is met de order die ik eerst had geplaatst, niet via je
link? Ik kan geen verschillen vinden namelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door wpor op 21-07-2019 09:43:38 ]
  CHI shopkeeper zondag 21 juli 2019 @ 12:40:09 #98
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_188037445
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 15:46 schreef wpor het volgende:

[..]

Bedankt voor je snelle reactie! Ik durf nog niet te bestellen want m'n andere bestelling stond nu blijkbaar al op packed, ik hoop data het annuleren goed gaat.

EDIT: gelukt, er wordt gelukkig weer snel gereageerd op een ticket

Al vraag ik me wel af wat het verschil nu is met de order die ik eerst had geplaatst, niet via je
link? Ik kan geen verschillen vinden namelijk.
Normaal gezien moet het annuleren geen probleem zijn als deze nog niet verscheept/verzonden is.
Voor jouw is er geen verschil, maar voor ons wel weer :)
Via onze link hier op FOK! kunnen we je order anders verwerken in het systeem voor de douanekostenregeling. Hierdoor maak je automatisch gebruik van de douanekostenregeling. Zonder onze link wordt die regeling niet op je order toegepast.
pi_188037537
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 12:40 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Normaal gezien moet het annuleren geen probleem zijn als deze nog niet verscheept/verzonden is.
Voor jouw is er geen verschil, maar voor ons wel weer :)
Via onze link hier op FOK! kunnen we je order anders verwerken in het systeem voor de douanekostenregeling. Hierdoor maak je automatisch gebruik van de douanekostenregeling. Zonder onze link wordt die regeling niet op je order toegepast.
Oké duidelijk, mooi dat het zo nog kan dan! Bedankt voor de snelle reacties.
pi_188051438
Ik zou graag https://www.gearbest.com/smart-watches/pp_009833642412.html bestellen, is hier ook een douanekostenregeling linkje voor te krijgen?
.
  CHI shopkeeper maandag 22 juli 2019 @ 21:01:02 #101
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_188062234
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 12:47 schreef wpor het volgende:

[..]

Oké duidelijk, mooi dat het zo nog kan dan! Bedankt voor de snelle reacties.
Geen enkel probleem :)

quote:
5s.gif Op maandag 22 juli 2019 10:26 schreef Timooon het volgende:
Ik zou graag bestellen, is hier ook een douanekostenregeling linkje voor te krijgen?
Gebruik deze link van de AMAZFIT GTR 47mm Smart Watch International Version met EU Priority Line als verzendmethode. Laat even weten als het gelukt is.
pi_188188219
Ik heb besteld een OnePlus 7 4G Phablet International Version - Red 8GB RAM + 256GB ROM, en voor Priority Line Shipping gekozen.

Zie nu echter dit topic, stom natuurlijk had eerder moeten kijken. Moet ik de bestelling wijzigen en via een speciale link bestellen of komt het zo goed?
me is me
  CHI shopkeeper maandag 29 juli 2019 @ 21:00:49 #103
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_188194530
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:20 schreef TheRealGunnar het volgende:
Ik heb besteld een OnePlus 7 4G Phablet International Version - Red 8GB RAM + 256GB ROM, en voor Priority Line Shipping gekozen.

Zie nu echter dit topic, stom natuurlijk had eerder moeten kijken. Moet ik de bestelling wijzigen en via een speciale link bestellen of komt het zo goed?
Het beste kan je je order annuleren door een ticket aan te maken.
Verder moet je dan opnieuw een bestelling plaatsen met deze link van de One Plus Pro 7 samen met EU Priority Line als verzendmethode.
pi_188199472
Dank je, heb je ook een link voor de OnePlus 7? Je hebt nu een link van de 7 PRO geplaatst, ik wil graag de 7, zonder PRO dus, en in het rood. Deze heb ik besteld, en met EU Priority: https://m.gearbest.com/ce(...)244.html?wid=1349303

[ Bericht 44% gewijzigd door TheRealGunnar op 30-07-2019 07:18:10 ]
me is me
pi_188202590
Kan ik een douanekostenregeling linkje krijgen voor een Xiaomi Mi 9 SE 128 GB blauw?
alvast bedankt
  CHI shopkeeper dinsdag 30 juli 2019 @ 19:02:28 #106
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_188208242
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:09 schreef TheRealGunnar het volgende:
Dank je, heb je ook een link voor de OnePlus 7? Je hebt nu een link van de 7 PRO geplaatst, ik wil graag de 7, zonder PRO dus, en in het rood. Deze heb ik besteld, en met EU Priority: https://m.gearbest.com/ce(...)244.html?wid=1349303
Natuurlijk kan dat.
Gebruik deze link van de OnePlus 7 4G Phablet International Version (red) samen met EU Priority Line als verzendmethode.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 12:41 schreef ictlassen het volgende:
Kan ik een douanekostenregeling linkje krijgen voor een Xiaomi Mi 9 SE 128 GB blauw?
alvast bedankt
Ze zijn allemaal Out of Stock zie ik staan.
Mocht die toch weer op voorraad zijn gebruik dan deze link van de Xiaomi Mi 9 SE 4G Phablet Global Version samen met EU Priority Line als verzendmethode.
pi_188235877
Edit: hier stond een vraag over een coupon. Maar ik kan gewoon niet rekenen. Fijne dag verder allemaal :W

[ Bericht 84% gewijzigd door robdriessen op 01-08-2019 16:01:27 ]
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:47:39 #108
9859 crew  Karina
Woman
pi_188252522
Komt deze nog op voorraad?
https://nl.gearbest.com/u(...)381.html?wid=1433363

Alvast bedankt :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  CHI shopkeeper dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:12:10 #109
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_188310067
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:47 schreef Karina het volgende:
Komt deze nog op voorraad?
https://nl.gearbest.com/u(...)381.html?wid=1433363

Alvast bedankt :)
De verwachting is dat deze op de zeer lange termijn terugkomt.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:39:12 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_188310389
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 09:12 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De verwachting is dat deze op de zeer lange termijn terugkomt.
OK! Dankje, dan kijk ik af en toe even ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_188383005
Zou ik evt een link (douanevrij) kunnen hebben voor Amazfit GTR?
https://m.gearbest.com/sm(...)055.html?wid=1349303

De zwarte variant, wel nog in pre-sale..

Bedankt!!
  CHI shopkeeper zondag 11 augustus 2019 @ 12:19:23 #112
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_188388454
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 23:17 schreef GeoffM het volgende:
Zou ik evt een link (douanevrij) kunnen hebben voor Amazfit GTR?

De zwarte variant, wel nog in pre-sale..

Bedankt!!
Gebruik deze link van de AMAZFIT GTR 42mm Smart Watch Global Version samen met EU Priority Line als verzendmethode.
pi_188442042
Hai, ik wil graag deze telefoon bestellen.

https://www.gearbest.com/(...)009.html?wid=1349303

Kan er voor worden gezorgd, dat ik geen douanekosten krijg?

Alvast bedankt!

[ Bericht 2% gewijzigd door suuzzieq op 14-08-2019 17:04:19 ]
  CHI shopkeeper woensdag 14 augustus 2019 @ 19:28:46 #114
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_188447722
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:20 schreef suuzzieq het volgende:
Hai, ik wil graag deze telefoon bestellen.

Kan er voor worden gezorgd, dat ik geen douanekosten krijg?

Alvast bedankt!
Hallo,
Dat is geen enkel probleem.
Gebruik deze link van de ASUS Zenfone 6 samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan zal het in orde gemaakt worden en krijg je geen douanekosten.
pi_189004424
Is dit nog actief?

Ik heb ongeveer een week geleden een order geplaatst bij GearBest, maar de order staat nu al een week op 'paid', zonder enige verandering. Stellen jullie voor om nog even te wachten of kunnen jullie hier iets aan veranderen?

[ Bericht 20% gewijzigd door K4Unl op 18-09-2019 11:52:53 ]
pi_189012742
Ik heb net de Teclast M30 10.1 inch 4G Phablet Android 8.0 besteld. Nu krijg ik te horen dat ie volgende week pas weer op voorraad is. Dit stond niet op de website vermeld, waarom niet ?
Order: 19091800920713546107. Ik mag toch hopen dat ik hem binnen een maand heb ?
  CHI shopkeeper woensdag 18 september 2019 @ 23:04:18 #117
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189014596
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:27 schreef K4Unl het volgende:
Is dit nog actief?

Ik heb ongeveer een week geleden een order geplaatst bij GearBest, maar de order staat nu al een week op 'paid', zonder enige verandering. Stellen jullie voor om nog even te wachten of kunnen jullie hier iets aan veranderen?
Dit topic is zeker nog actief.
Dat is wel vreemd. Stond er niet op de productpagina pas over een bepaalde tijd verzonden zou worden. Heb je voor mij een ordernummer en het product dan ga ik het even voor je nakijken.

quote:
8s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:45 schreef nz1900 het volgende:
Ik heb net de Teclast M30 10.1 inch 4G Phablet Android 8.0 besteld. Nu krijg ik te horen dat ie volgende week pas weer op voorraad is. Dit stond niet op de website vermeld, waarom niet ?
Order: 19091800920713546107. Ik mag toch hopen dat ik hem binnen een maand heb ?
Ik heb even voor je gekeken en dit staat gewoon op de productpagina duidelijk aangegeven. Er staat namelijk het volgende: "Ship between: Sep 23 - Sep 25, Estimated Shipping Time: 15-25 business days".
Tevens heb ik even gekeken, maar zie ik je order ook niet tussen de douanekostenregeling staan. Wellicht je order even annuleren en opnieuw bestellen om aan de voorwaarde te voldoen.
Hierbij een tip voor de douanekostenregeling: CHI / [Gearbest] Aanpassingen qua douanekosten!
pi_189017060
Ohja ordernummer is wel handig: 19091100965010443659
Op de productpagina verschuift het 'Ship between' nummer steeds, maar de periode die er stond toen ik bestelde is inmiddels verlopen.
Nou zie ik trouwens sowieso dat er hetzelfde product van een andere shop is, komt die wel in aanmerking voor het terugkrijgen van de douanekosten? (https://www.gearbest.com/(...)194.html?wid=1640583)
Anders ga ik die bestellen en de originele order cancellen. Dat 2e product wordt door een andere winkel verzonden die sowieso sneller zou verzenden.

Update: ik heb de order gecancelled.

[ Bericht 3% gewijzigd door K4Unl op 19-09-2019 09:10:43 ]
  CHI shopkeeper donderdag 19 september 2019 @ 12:38:46 #119
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189020318
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 08:03 schreef K4Unl het volgende:
Ohja ordernummer is wel handig: 19091100965010443659
Op de productpagina verschuift het 'Ship between' nummer steeds, maar de periode die er stond toen ik bestelde is inmiddels verlopen.
Nou zie ik trouwens sowieso dat er hetzelfde product van een andere shop is, komt die wel in aanmerking voor het terugkrijgen van de douanekosten? (https://www.gearbest.com/(...)194.html?wid=1640583)
Anders ga ik die bestellen en de originele order cancellen. Dat 2e product wordt door een andere winkel verzonden die sowieso sneller zou verzenden.

Update: ik heb de order gecancelled.
Ahja ik zie het inderdaad. Je moet dan deze link gebruiken van de Tronxy X1 Desktop 3D Printer samen met Expedited Shipping voor Fast-23 warenhuis.
Hierbij zou die wel binnen 2 werkdagen verzonden moeten worden en ook nog een super snelle verzendtijd. Laat even weten of het gelukt is.
pi_189022637
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:38 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ahja ik zie het inderdaad. Je moet dan deze link gebruiken van de Tronxy X1 Desktop 3D Printer samen met Expedited Shipping voor Fast-23 warenhuis.
Hierbij zou die wel binnen 2 werkdagen verzonden moeten worden en ook nog een super snelle verzendtijd. Laat even weten of het gelukt is.
Thanks! Ik had vanochtend inderdaad al een nieuwe besteld via Fast-23 warenhuis. Is er nog verschil tussen jouw link en.. well het niet gebruiken van jouw link?
De printer is inmiddels al packed en shipped. Nu nog even wachten tot de DHL code werkt.
  CHI shopkeeper donderdag 19 september 2019 @ 18:53:17 #121
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189025674
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 15:39 schreef K4Unl het volgende:

[..]

Thanks! Ik had vanochtend inderdaad al een nieuwe besteld via Fast-23 warenhuis. Is er nog verschil tussen jouw link en.. well het niet gebruiken van jouw link?
De printer is inmiddels al packed en shipped. Nu nog even wachten tot de DHL code werkt.
Jazeker, zonder het gebruik van onze links hier op FOK! kan ik niet garanderen dat je geen douanekosten krijgt. Tevens bestaat dan niet de mogelijkheid om toch eventuele douanekosten te declareren bij GearBest. Zelf merk je hier helemaal niks van, maar ons systeem merkt dit wel en je order wordt dan automatisch anders verwerkt.
Kan je je ordernummer geven dan ga ik het handmatig nog proberen in orde te maken.

Opletten FOK! Members
Je moet onze links gebruiken op FOK! voor de douanekostenregeling anders kan ik niet meer voor jullie garanderen. Meer informatie vind je hieronder:
CHI / [Gearbest] Aanpassingen qua douanekosten!
pi_189033670
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 18:53 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Jazeker, zonder het gebruik van onze links hier op FOK! kan ik niet garanderen dat je geen douanekosten krijgt. Tevens bestaat dan niet de mogelijkheid om toch eventuele douanekosten te declareren bij GearBest. Zelf merk je hier helemaal niks van, maar ons systeem merkt dit wel en je order wordt dan automatisch anders verwerkt.
Kan je je ordernummer geven dan ga ik het handmatig nog proberen in orde te maken.
Uh sure. Mijn ordernummer is nu 19091900965001534214.

Thanks alvast!
  CHI shopkeeper vrijdag 20 september 2019 @ 07:00:19 #123
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189034439
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:28 schreef K4Unl het volgende:

[..]

Uh sure. Mijn ordernummer is nu 19091900965001534214.

Thanks alvast!
Het is in orde gemaakt. Laat even weten als je het ontvangen hebt ;)
pi_189034848
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 07:00 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Het is in orde gemaakt. Laat even weten als je het ontvangen hebt ;)
Helemaal top! Dankjewel :)
Voor nu even wachten tot de Tracking code gaat werken. Ik hou je op de hoogte iig!
pi_189053186
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit topic is zeker nog actief.
Dat is wel vreemd. Stond er niet op de productpagina pas over een bepaalde tijd verzonden zou worden. Heb je voor mij een ordernummer en het product dan ga ik het even voor je nakijken.
[..]

Ik heb even voor je gekeken en dit staat gewoon op de productpagina duidelijk aangegeven. Er staat namelijk het volgende: "Ship between: Sep 23 - Sep 25, Estimated Shipping Time: 15-25 business days".
Tevens heb ik even gekeken, maar zie ik je order ook niet tussen de douanekostenregeling staan. Wellicht je order even annuleren en opnieuw bestellen om aan de voorwaarde te voldoen.
Hierbij een tip voor de douanekostenregeling: CHI / [Gearbest] Aanpassingen qua douanekosten!
Bedankt voor je snelle reactie, het item is inmiddels onderweg.
pi_189075265
Heb je een douanekosten-linkje voor me voor deze :

https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_009307260829.html

?

Alvast veel dank! :)
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_189078205
(Mag gedeletet worden)
  CHI shopkeeper zondag 22 september 2019 @ 21:22:36 #128
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189078501
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:24 schreef K4Unl het volgende:

[..]

Helemaal top! Dankjewel :)
Voor nu even wachten tot de Tracking code gaat werken. Ik hou je op de hoogte iig!
Super!

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 12:17 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Bedankt voor je snelle reactie, het item is inmiddels onderweg.
Succes en veel plezier ermee!

quote:
99s.gif Op zondag 22 september 2019 18:23 schreef intoxicated het volgende:
Heb je een douanekosten-linkje voor me voor deze :

Alvast veel dank! :)
Gebruik deze link van de Xiaomi Mi 9 4G Phablet 6GB RAM 64GB ROM Global Version samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan zal het in orde gemaakt worden en krijg je geen douanekosten.
pi_189081384
Hartelijk dank! besteld :)
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_189111013
Hij is binnen! En inderdaad geen douanekosten!
Bedankt voor je hulp! Nu nog in elkaar zetten :')
  CHI shopkeeper woensdag 25 september 2019 @ 13:09:59 #131
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189113635
quote:
99s.gif Op maandag 23 september 2019 07:50 schreef intoxicated het volgende:
Hartelijk dank! besteld :)
Geen probleem.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:29 schreef K4Unl het volgende:
Hij is binnen! En inderdaad geen douanekosten!
Bedankt voor je hulp! Nu nog in elkaar zetten :')
Super O-) . Heel veel plezier met het opbouwen!
pi_189377567
@Gearbest. Is het niet meer zoals vroeger dat ik je mijn order informatie moet geven zodat jij kan regelen dat ik geen douanekosten heb?
Ik zou graag dit artikel bestellen zonder dat ik douanekosten krijg: https://www.gearbest.com/(...)349303&lkid=12886141
Moet ik hiervoor ook een speciale verzendmethode kiezen zoals voordien?

Alvast bedankt.
  CHI shopkeeper zondag 13 oktober 2019 @ 18:01:43 #133
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189415378
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:46 schreef sieben563 het volgende:
@:Gearbest. Is het niet meer zoals vroeger dat ik je mijn order informatie moet geven zodat jij kan regelen dat ik geen douanekosten heb?
Ik zou graag dit artikel bestellen zonder dat ik douanekosten krijg:
Moet ik hiervoor ook een speciale verzendmethode kiezen zoals voordien?

Alvast bedankt.
Dat gaat helaas niet meer inderdaad. Je moet nu via onze speciale link hier op FOK! bestellen.
Gebruik deze link van de Xiaomi Mi Band 4 Smart Bracelet International Version samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan zal het in orde gemaakt worden en krijg je geen douanekosten.
pi_189428014
Hoi Gearbest,

Ik heb maand geleden via deals topic een Cubot X20 pro besteld.
Deze is nog steeds niet verstuurd.
Een 2 weken geleden "dispatch faster" gedaan toen kreeg ik een reactie via de email:
"We are very sorry to inform you there is delay about your order as we are Chinese National Day these days .

We expect we can ship your order out during October 7th to 9th ."

Nu zijn we alweer een week verder met die verstuurdatum.
Ik zou graag willen weten of de mobiel nog verstuurd word.

Alvast bedankt.

Order date: 14/09/2019 00:31:34 AM
Product: CUBOT X20 Pro 6.3 inch 4G Phablet with 6GB RAM 128GB ROM
Order No.: 19091300986717313170
Deliveries: EUEXPHQRD
Shpping Insurance: Ja
  CHI shopkeeper maandag 14 oktober 2019 @ 21:55:07 #135
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189436768
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:10 schreef SuperCow het volgende:
Hoi Gearbest,

Ik heb maand geleden via deals topic een Cubot X20 pro besteld.
Deze is nog steeds niet verstuurd.
Een 2 weken geleden "dispatch faster" gedaan toen kreeg ik een reactie via de email:
"We are very sorry to inform you there is delay about your order as we are Chinese National Day these days .

We expect we can ship your order out during October 7th to 9th ."

Nu zijn we alweer een week verder met die verstuurdatum.
Ik zou graag willen weten of de mobiel nog verstuurd word.

Alvast bedankt.

Order date: 14/09/2019 00:31:34 AM
Product: CUBOT X20 Pro 6.3 inch 4G Phablet with 6GB RAM 128GB ROM
Order No.: 19091300986717313170
Deliveries: EUEXPHQRD
Shpping Insurance: Ja
Dat is inderdaad al even geleden. Ik ga het voor je navragen.
pi_189473081
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:09 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Geen probleem.
Gisteren ontvangen. Prachtige telefoon en een super deal gehad! Thanks again! :)
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  CHI shopkeeper donderdag 17 oktober 2019 @ 12:54:45 #137
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189480562
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:10 schreef SuperCow het volgende:
Hoi Gearbest,

Ik heb maand geleden via deals topic een Cubot X20 pro besteld.
Deze is nog steeds niet verstuurd.
Een 2 weken geleden "dispatch faster" gedaan toen kreeg ik een reactie via de email:
"We are very sorry to inform you there is delay about your order as we are Chinese National Day these days .

We expect we can ship your order out during October 7th to 9th ."

Nu zijn we alweer een week verder met die verstuurdatum.
Ik zou graag willen weten of de mobiel nog verstuurd word.

Alvast bedankt.

Order date: 14/09/2019 00:31:34 AM
Product: CUBOT X20 Pro 6.3 inch 4G Phablet with 6GB RAM 128GB ROM
Order No.: 19091300986717313170
Deliveries: EUEXPHQRD
Shpping Insurance: Ja
Je zou hierover een ticket ontvangen moeten hebben in je GB account.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:07 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Gisteren ontvangen. Prachtige telefoon en een super deal gehad! Thanks again! :)
Super en fijn om te horen. Veel plezier ermee!
pi_189645162
Hoi Gearbest,

Als ik deze Xiaomi Mi 9 lite smartphone wil bestellen. Klopt het dan dat ik geen duanekosten hoef te betalen/ of deze vergoed krijg van Gearbest? Ik heb al veel doorgelezen op het internet en wil alsnog extra zekerheid dat ik niet uiteindelijk een stuk meer moet betalen.

En komt bij de 300 euro dan nog BTW boven op of valt dit ook onder duane kosten?
  CHI shopkeeper zondag 27 oktober 2019 @ 21:55:58 #139
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189658563
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 11:50 schreef ampeva het volgende:
Hoi Gearbest,

Als ik deze Xiaomi Mi 9 lite smartphone wil bestellen. Klopt het dan dat ik geen duanekosten hoef te betalen/ of deze vergoed krijg van Gearbest? Ik heb al veel doorgelezen op het internet en wil alsnog extra zekerheid dat ik niet uiteindelijk een stuk meer moet betalen.

En komt bij de 300 euro dan nog BTW boven op of valt dit ook onder duane kosten?
Gebruik deze link van de Xiaomi Mi 9T Lite samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan zal het in orde gemaakt worden en krijg je geen douanekosten of extra BTW.

Je krijgt dan dus geen extra kosten of naheffingen. De prijs die je op de website betaald is ook werkelijk de uiteindelijke prijs ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Gearbest op 28-10-2019 06:59:23 ]
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:03:51 #140
471869 Btje1977
Echt wel!!!
pi_189678978
Ik wil een xiaomi mi 9t pro bestellen maar bedenk mij dat black friday er aan komt. denk je dat er dan goed aanbiedingen komen voor dit soort telefoon's?

Wat mij ook een beetje tegenhoud is de enorme drukte met pakketjes in die tijd en het risico van verlies.

Mocht ik beslissen om het nu al te doen kan ik een linkje nemen uit de korting code pagina en dan priority kiezen om geen douane heffing te krijgen toch?
  CHI shopkeeper dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:05:03 #141
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189688692
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:03 schreef Btje1977 het volgende:
Ik wil een xiaomi mi 9t pro bestellen maar bedenk mij dat black friday er aan komt. denk je dat er dan goed aanbiedingen komen voor dit soort telefoon's?

Wat mij ook een beetje tegenhoud is de enorme drukte met pakketjes in die tijd en het risico van verlies.

Mocht ik beslissen om het nu al te doen kan ik een linkje nemen uit de korting code pagina en dan priority kiezen om geen douane heffing te krijgen toch?
Je kan inderdaad gewoon mijn link gebruiken in het topic samen met EU Priority Line als verzendmethode. Het risico zou normaal geen probleem moeten zijn wel is er een kans op een langere levertijd.
pi_189695734
Denk je dat er nog veel van de prijs af kan tijdens black friday?
  CHI shopkeeper woensdag 30 oktober 2019 @ 15:44:24 #143
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189699838
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 10:55 schreef Btje1977 het volgende:
Denk je dat er nog veel van de prijs af kan tijdens black friday?
Ik verwacht nog wel aanbiedingen, maar in beperkte hoeveelheid.
pi_189781285
Heb je toevallig een kortingscode voor de QCY T5?

En loont het om er een douanekosten-linkje voor te gebruiken gezien de prijs?
  CHI shopkeeper woensdag 6 november 2019 @ 22:52:37 #145
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189825017
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 15:12 schreef Riot- het volgende:
Heb je toevallig een kortingscode voor de QCY T5?

En loont het om er een douanekosten-linkje voor te gebruiken gezien de prijs?
Helaas heb ik daar geen kortingscode voor. Het bedrag is boven de ¤22 dus dan is een kans op douanekosten.
pi_189893986
Beste Gearbest, kun je een link voor mij maken zodat ik geen douanekosten of extra BTW kan krijgen? Betreft het volgende product?
https://www.gearbest.com/(...)175.html?wid=1433363

Alvast bedankt.
  CHI shopkeeper dinsdag 12 november 2019 @ 06:51:03 #147
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189903594
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 13:43 schreef UsernameMe het volgende:
Beste Gearbest, kun je een link voor mij maken zodat ik geen douanekosten of extra BTW kan krijgen? Betreft het volgende product?

Alvast bedankt.
Gebruik deze link van de Teclast T30 samen met EU Priority Line als verzendmethode.
Laat even weten of het gelukt is.
pi_189905649
quote:
Hoi, ik krijg niet de optie EU Priority Line als verzendmethode, krijg enkel de volgende 3 opties:
Registered Air mail
Priority Line
Expedited shipping

Of kan ik hier dan toch gewoon voor Priority Line kiezen en is het dan wel goed?
Bedankt
  CHI shopkeeper dinsdag 12 november 2019 @ 13:50:03 #149
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189907861
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 11:07 schreef UsernameMe het volgende:

[..]

Hoi, ik krijg niet de optie EU Priority Line als verzendmethode, krijg enkel de volgende 3 opties:
Registered Air mail
Priority Line
Expedited shipping

Of kan ik hier dan toch gewoon voor Priority Line kiezen en is het dan wel goed?
Bedankt
Priority Line is in dit geval hetzelfde :Y
pi_189908281
Ik heb iets op Gearbest besteld, maar heb geen gebruik gemaakt van een link die jij verstrekt. Hoe kan ik er nu nog voor zorgen dat ik geen douanekosten of extra BTW aan mijn broek krijg? Kan jij mij daarmee helpen?
  CHI shopkeeper dinsdag 12 november 2019 @ 22:32:48 #151
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189916086
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2019 14:21 schreef Chinashopperj het volgende:
Ik heb iets op Gearbest besteld, maar heb geen gebruik gemaakt van een link die jij verstrekt. Hoe kan ik er nu nog voor zorgen dat ik geen douanekosten of extra BTW aan mijn broek krijg? Kan jij mij daarmee helpen?
Hallo ChinaShopperJ,
Helaas kunnen we daar niks meer aan veranderen en hopen dat je geen douane kosten krijgt. De kans is klein, maar de kans bestaat er wel.
Wat je kan doen is je bestelling annuleren en vervolgens opnieuw te bestellen met de linken hier op FOK! samen met EU Priority als verzendmethode. Op dit moment kan ik niks meer voor je doen.
pi_189923213
@Gearbest kunnen jullie mij helpen? ik wil mijn bestelling annuleren!?
  CHI shopkeeper woensdag 13 november 2019 @ 18:58:34 #153
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189927487
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:42 schreef MrOsman het volgende:
@:Gearbest kunnen jullie mij helpen? ik wil mijn bestelling annuleren!?
Ik ga het doorgeven en deze laten annuleren. Je hebt volgens mij ook op FB een berichtje gestuurd. Ik kan enkel je order annuleren als deze nog niet verzonden is.
pi_189940819
Hallo,

Als ik een tracking code als onderstaand heb ontvangen, kan ik er dan van uitgaan dat het pakket uit Duitsland wordt verstuurd? En ik dus geen Belasting en douane kosten hoef te betalen?

CY123456789DE

Alvast bedankt!
  CHI shopkeeper donderdag 14 november 2019 @ 19:45:56 #155
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189943145
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 17:12 schreef Chinashopperj2 het volgende:
Hallo,

Als ik een tracking code als onderstaand heb ontvangen, kan ik er dan van uitgaan dat het pakket uit Duitsland wordt verstuurd? En ik dus geen Belasting en douane kosten hoef te betalen?

CY123456789DE

Alvast bedankt!
Nee het pakket wordt nog steeds uit China verstuurd en in Duitsland overgedragen aan DHL. Hierdoor bestaat er nog steeds kans op douanekosten.
Je krijgt enkel geen douanekosten als je besteld hebt via onze link op FOK! samen met EU Priority Line als verzendmethode.
Dat heb je niet gedaan dus jij maakt nog steeds kans op douanekosten. Nu maar hopen dat dit niet gebeurd.
pi_190179859
Ik kom met de xiaomi mi 9t pro coupon niet op 314 uit maar 330. Komt nog 10 euro verzekering bij maar dan zou het 324 zijn. Kun je nog wat black friday korting regelen?
  CHI shopkeeper vrijdag 29 november 2019 @ 13:35:11 #157
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190433130
Volgens Gearbest pakket opgestuurd
ik heb volgende leveringen: EUEXPHQRD is dit douane vrij? of? @Gearbest
  CHI shopkeeper maandag 16 december 2019 @ 21:29:52 #159
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190484688
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 11:31 schreef MrOsman het volgende:
Volgens Gearbest pakket opgestuurd
ik heb volgende leveringen: EUEXPHQRD is dit douane vrij? of? @:Gearbest
Kan je mij je ordernummer en tracking nummer geven. Dan kijk ik het voor je na.
  zondag 22 december 2019 @ 15:28:50 #160
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_190595565
Helaas, te laat achter dit forum gekomen...
Er blijft voor mij kans op douanekosten...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT:
Het zal wel toeval wezen, de status is vandaag geüpdatet :)

Via Hongarije dus... Sinds de 18e...
Als het nu niet in de kerst-periode viel, zou ik dan het pakket deze week mogen verwachten?

[ Bericht 8% gewijzigd door MrJLJL op 23-12-2019 13:07:34 ]
  CHI shopkeeper maandag 23 december 2019 @ 13:23:14 #161
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190611288
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:28 schreef MrJLJL het volgende:
Helaas, te laat achter dit forum gekomen...
Er blijft voor mij kans op douanekosten...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT:
Het zal wel toeval wezen, de status is vandaag geüpdatet :)

Via Hongarije dus... Sinds de 18e...
Als het nu niet in de kerst-periode viel, zou ik dan het pakket deze week mogen verwachten?
Er blijft nu inderdaad een kans nu inderdaad al is die kans wel klein. Ik ga wel kijken of ik nog iets kan regelen voordat het in Duitsland aankomt qua douanekostenregeling.
Je pakketje wordt nu verzonden naar Duitsland en daar worden overgedragen aan DHL. Dan zal de tracking code ook actief worden. Normaal zou je het vlak na de nieuwjaarsperiode mogen verwachten. Ik verwacht nu zelf rond 7 januari. Wellicht met een beetje geluk nog eerder afhankelijk van hoe het gaat tijdens de kerstperiode.
  maandag 23 december 2019 @ 15:10:30 #162
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_190612736
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Er blijft nu inderdaad een kans nu inderdaad al is die kans wel klein. Ik ga wel kijken of ik nog iets kan regelen voordat het in Duitsland aankomt qua douanekostenregeling.
Je pakketje wordt nu verzonden naar Duitsland en daar worden overgedragen aan DHL. Dan zal de tracking code ook actief worden. Normaal zou je het vlak na de nieuwjaarsperiode mogen verwachten. Ik verwacht nu zelf rond 7 januari. Wellicht met een beetje geluk nog eerder afhankelijk van hoe het gaat tijdens de kerstperiode.
Tsja, geen idee hoe snel het vervoer gaat. Zoals ik zei, hij was de 18e blijkbaar al in Hongarije...
Ik vermoed dat het dan vrij snel in Duitsland zal zijn, niet?

Zou top zijn als er nog iets geregeld kan worden voor de zekerheid.
Heb je daar nog enige informatie van mijn kant voor nodig? Let me know ;)

Thanks voor de moeite iig!
  CHI shopkeeper dinsdag 24 december 2019 @ 10:25:15 #163
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190626217
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 15:10 schreef MrJLJL het volgende:

[..]

Tsja, geen idee hoe snel het vervoer gaat. Zoals ik zei, hij was de 18e blijkbaar al in Hongarije...
Ik vermoed dat het dan vrij snel in Duitsland zal zijn, niet?

Zou top zijn als er nog iets geregeld kan worden voor de zekerheid.
Heb je daar nog enige informatie van mijn kant voor nodig? Let me know ;)

Thanks voor de moeite iig!
Dat kan nu door de kerstdagen iets langer duren, maar meestal duurt het ongeveer een week voordat het dan in Duitsland is.
Normaal zou het nu in orde gemaakt moeten zijn. Laat even weten als je je pakketje goed ontvangen hebt.
  dinsdag 24 december 2019 @ 12:23:26 #164
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_190627808
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat kan nu door de kerstdagen iets langer duren, maar meestal duurt het ongeveer een week voordat het dan in Duitsland is.
Normaal zou het nu in orde gemaakt moeten zijn. Laat even weten als je je pakketje goed ontvangen hebt.
Goed om te horen. Mooi om te zien dat hier goed alternatief zit t.o.v. de originele gearbest help-desk, die toch niet altijd even behulpzaam is ;)

Geniet van komende dagen!
pi_190648252
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 21:29 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Kan je mij je ordernummer en tracking nummer geven. Dan kijk ik het voor je na.
Bestelnummer: 19121300955608060946
Zending nummer: EU15762465622603
Volg nummer: CY142804545DE

wel gek dat ik helemaal geen info zie op DHL behalve label aangemaakt (aangemeld bij DHL) gaat dit wel goed?
  CHI shopkeeper vrijdag 27 december 2019 @ 09:38:10 #166
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190674259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:23 schreef MrJLJL het volgende:

[..]

Goed om te horen. Mooi om te zien dat hier goed alternatief zit t.o.v. de originele gearbest help-desk, die toch niet altijd even behulpzaam is ;)

Geniet van komende dagen!
Geen enkel probleem. Daar zijn we voor en wij wensen jouw ook hele fijne feestdagen.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:17 schreef MrOsman het volgende:

[..]

Bestelnummer: 19121300955608060946
Zending nummer: EU15762465622603
Volg nummer: CY142804545DE

wel gek dat ik helemaal geen info zie op DHL behalve label aangemaakt (aangemeld bij DHL) gaat dit wel goed?
Alles loopt nog volgens het normale traject. Dat de tracking code nog niet actief is komt doordat het pakketje in pas Duitsland wordt overgedragen aan DHL. De tracking code zal dus pas actief worden als je pakketje in Duitsland is aangekomen en overgedragen wordt aan DHL. Het voorgaande traject wordt door een ander vervoersbedrijf gedaan en daarom is de tracking code van DHL nog niet actief. Hopelijk schept dit meer duidelijkheid O-)

[ Bericht 36% gewijzigd door Gearbest op 27-12-2019 11:55:23 ]
pi_190678713
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 09:38 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Geen enkel probleem. Daar zijn we voor en wij wensen jouw ook hele fijne feestdagen.
[..]

Alles loopt nog volgens het normale traject. Dat de tracking code nog niet actief is komt doordat het pakketje in pas Duitsland wordt overgedragen aan DHL. De tracking code zal dus pas actief worden als je pakketje in Duitsland is aangekomen en overgedragen wordt aan DHL. Het voorgaande traject wordt door een ander vervoersbedrijf gedaan en daarom is de tracking code van DHL nog niet actief. Hopelijk schept dit meer duidelijkheid O-)
zit er douane kosten erop? ik had gekozen van niet. :$
  CHI shopkeeper vrijdag 27 december 2019 @ 13:59:10 #168
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190678810
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 13:55 schreef MrOsman het volgende:

[..]

zit er douane kosten erop? ik had gekozen van niet. :$
Nee dat wordt allemaal in orde gemaakt.
pi_190679230
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 13:59 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Nee dat wordt allemaal in orde gemaakt.
Dankjewel, duurt wel erg lang :) met ontvangen van product.
  CHI shopkeeper vrijdag 27 december 2019 @ 15:53:11 #170
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190681956
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 14:15 schreef MrOsman het volgende:

[..]

Dankjewel, duurt wel erg lang :) met ontvangen van product.
Het duurt normaal gesproken rond de 3-4 weken voordat je het product in huis hebt. Nu zit je nog met al die feestdagen ertussen. Het pakketje is verzonden op 13-12-2019 dus dat valt nu nog mee,
pi_190875870
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:53 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Het duurt normaal gesproken rond de 3-4 weken voordat je het product in huis hebt. Nu zit je nog met al die feestdagen ertussen. Het pakketje is verzonden op 13-12-2019 dus dat valt nu nog mee,
duurt wel erg lang, 13-12 zogenaamd opgestuurd bijna een maand aan het wachten, nooit meegemaakt met Gearbest @Gearbest
  CHI shopkeeper zaterdag 4 januari 2020 @ 17:56:32 #172
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190876751
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 16:34 schreef MrOsman het volgende:

[..]

duurt wel erg lang, 13-12 zogenaamd opgestuurd bijna een maand aan het wachten, nooit meegemaakt met Gearbest @:Gearbest
Het is normaal dat het ongeveer 3-4 weken duurt. Het is al helemaal normaal dat het nu iets langer duurt door alle feestdagen (welke op werkdagen vallen, zoals kerstdagen en nieuwjaar) die geweest zijn.
De laatste statusupdates waren de volgende:
2019-12-31 00:00:00
The package is in transit, please wait patiently.
2019-12-28 00:00:00
Due to international holidays, delays in transit, please wait patiently.
2019-12-25 00:00:00
Due to international holidays, delays in transit, please wait patiently.

Nog even geduld, want je pakketje is bijna in Duitsland.
  maandag 6 januari 2020 @ 16:22:46 #173
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_190905885
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 16:34 schreef MrOsman het volgende:

[..]

duurt wel erg lang, 13-12 zogenaamd opgestuurd bijna een maand aan het wachten, nooit meegemaakt met Gearbest @:Gearbest
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 17:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Het is normaal dat het ongeveer 3-4 weken duurt. Het is al helemaal normaal dat het nu iets langer duurt door alle feestdagen (welke op werkdagen vallen, zoals kerstdagen en nieuwjaar) die geweest zijn.
De laatste statusupdates waren de volgende:
2019-12-31 00:00:00
The package is in transit, please wait patiently.
2019-12-28 00:00:00
Due to international holidays, delays in transit, please wait patiently.
2019-12-25 00:00:00
Due to international holidays, delays in transit, please wait patiently.

Nog even geduld, want je pakketje is bijna in Duitsland.
@MrOsman, het lijkt erop dat we in hetzelfde schuitje zitten.
Aan de tracking informatie te zien hebben ze in Hongarije gewoon rustig de hele kerst-en-nieuw periode vrij genomen ;)

Package Status: In Transit

First vessel:
2020-01-06 18:00:26 Hungary, Customs clearance processing complete.
2020-01-03 10:00:22 Hungary, Shipment in transit-delivered to destination country.
2020-01-02 10:00:00 Hungary, Parcel is in clearance.
2019-12-18 20:11:34 Hungary, Parcel arrived at the airport.
2019-12-18 13:15:29 Hongkong, Departed Hongkong Sorting Centre.
2019-12-17 17:00:34 Hongkong, Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2019-12-16 23:00:28 ShenZhen, Sent to HongKong Sorting Centre.
2019-12-14 10:59:20 Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2019-12-14 10:51:32 Shipping Label Printed.
2019-12-13 20:15:09 Order Created.
pi_190906895
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:22 schreef MrJLJL het volgende:

[..]

[..]

@:MrOsman, het lijkt erop dat we in hetzelfde schuitje zitten.
Aan de tracking informatie te zien hebben ze in Hongarije gewoon rustig de hele kerst-en-nieuw periode vrij genomen ;)

Package Status: In Transit

First vessel:
2020-01-06 18:00:26 Hungary, Customs clearance processing complete.
2020-01-03 10:00:22 Hungary, Shipment in transit-delivered to destination country.
2020-01-02 10:00:00 Hungary, Parcel is in clearance.
2019-12-18 20:11:34 Hungary, Parcel arrived at the airport.
2019-12-18 13:15:29 Hongkong, Departed Hongkong Sorting Centre.
2019-12-17 17:00:34 Hongkong, Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2019-12-16 23:00:28 ShenZhen, Sent to HongKong Sorting Centre.
2019-12-14 10:59:20 Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2019-12-14 10:51:32 Shipping Label Printed.
2019-12-13 20:15:09 Order Created.
Ahahah , ik zie douane afhandeling voltooid, geen idee hoelang het nu nog gaat duren, wel vervelend dat het lang duurt door feestdagen
  CHI shopkeeper dinsdag 7 januari 2020 @ 22:11:24 #175
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190927139
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:22 schreef MrJLJL het volgende:

[..]


[..]

@:MrOsman, het lijkt erop dat we in hetzelfde schuitje zitten.
Aan de tracking informatie te zien hebben ze in Hongarije gewoon rustig de hele kerst-en-nieuw periode vrij genomen ;)

Package Status: In Transit

First vessel:
2020-01-06 18:00:26 Hungary, Customs clearance processing complete.
2020-01-03 10:00:22 Hungary, Shipment in transit-delivered to destination country.
2020-01-02 10:00:00 Hungary, Parcel is in clearance.
2019-12-18 20:11:34 Hungary, Parcel arrived at the airport.
2019-12-18 13:15:29 Hongkong, Departed Hongkong Sorting Centre.
2019-12-17 17:00:34 Hongkong, Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2019-12-16 23:00:28 ShenZhen, Sent to HongKong Sorting Centre.
2019-12-14 10:59:20 Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2019-12-14 10:51:32 Shipping Label Printed.
2019-12-13 20:15:09 Order Created.
Dat lijkt er inderdaad op. Het goede nieuws is wel dat er een update in je tracking is en dat het dus nog steeds onderweg is. Nog even geduld, maar hopelijk komt het toch nog snel.
pi_190942026
- Orderdatum: 01/12/2019
- Product: Xiaomi Redmi AirDots Wireless Bluetooth Headset
- Ordernummer: 19120100911110012015
- Tracking nummer (indien verzonden): LVS1376360005205723
- Verzendmethode: BEEXPHQ
- Probleem: Product nog steeds niet geleverd, maar vanaf 12/12/19 wordt deze melding al aangegeven: 'Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days'. Al contact opgenomen met customer support via facebook, maar krijg steeds automatische reacties. Eén van de reacties was dat ik het product misschien wel zelf moet ophalen, wat verder nergens duidelijk wordt, maar ik heb geen flauw idee of dat bij PostNL, DHL, DPD of welk bedrijf dan ook is.
- Shpping Insurance: Nee
- Voorkeur: Refund

Order updates in mijn account:
2019-12-10 16:19:55 Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
2019-12-10 05:21:16 Departure to country of destination
2019-12-09 19:07:07 Parcel is handled
2019-12-04 12:00:52 Arrival at export hub
2019-12-03 03:50:52 Item is ready for transport
2019-12-03 02:50:52 Item is announced / bpost received the information
  CHI shopkeeper donderdag 9 januari 2020 @ 19:04:49 #177
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190952840
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 21:38 schreef GladdeGluiperd het volgende:
- Orderdatum: 01/12/2019
- Product: Xiaomi Redmi AirDots Wireless Bluetooth Headset
- Ordernummer: 19120100911110012015
- Tracking nummer (indien verzonden): LVS1376360005205723
- Verzendmethode: BEEXPHQ
- Probleem: Product nog steeds niet geleverd, maar vanaf 12/12/19 wordt deze melding al aangegeven: 'Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days'. Al contact opgenomen met customer support via facebook, maar krijg steeds automatische reacties. Eén van de reacties was dat ik het product misschien wel zelf moet ophalen, wat verder nergens duidelijk wordt, maar ik heb geen flauw idee of dat bij PostNL, DHL, DPD of welk bedrijf dan ook is.
- Shpping Insurance: Nee
- Voorkeur: Refund

Order updates in mijn account:
2019-12-10 16:19:55 Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
2019-12-10 05:21:16 Departure to country of destination
2019-12-09 19:07:07 Parcel is handled
2019-12-04 12:00:52 Arrival at export hub
2019-12-03 03:50:52 Item is ready for transport
2019-12-03 02:50:52 Item is announced / bpost received the information
Hallo,
Dat is wel heel vervelend inderdaad en ook nog eens vreemd. Het pakketje zou door Bpost bezorgd moeten worden. Ik weet niet of er een BPost punt bij jouw in de buurt is anders daar even vragen. Kan soms zijn dat je bij het Pick Up point in de buurt worden afgeleverd in plaats van in de brievenbus. Ik ga het in ieder geval doorgeven dat je je pakketje nog niet ontvangen hebt.
Voor er wordt overgegaan tot een refund moet het pakketje terug in het magazijn afgeleverd zijn of 2 maanden verzendtijd. Ik ga kijken wat ik kan doen, maar geef het zeker alvast door.
Het beste is ook om een ticket aan te maken. Alles moet namelijk gedocumenteerd worden via het ticket systeem.
pi_190966772
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Dat is wel heel vervelend inderdaad en ook nog eens vreemd. Het pakketje zou door Bpost bezorgd moeten worden. Ik weet niet of er een BPost punt bij jouw in de buurt is anders daar even vragen. Kan soms zijn dat je bij het Pick Up point in de buurt worden afgeleverd in plaats van in de brievenbus. Ik ga het in ieder geval doorgeven dat je je pakketje nog niet ontvangen hebt.
Voor er wordt overgegaan tot een refund moet het pakketje terug in het magazijn afgeleverd zijn of 2 maanden verzendtijd. Ik ga kijken wat ik kan doen, maar geef het zeker alvast door.
Het beste is ook om een ticket aan te maken. Alles moet namelijk gedocumenteerd worden via het ticket systeem.
Bedankt voor je reactie. Ik heb het even gecheckt en BPost heeft geen pickup points in Nederland. Wel erg vreemd dat dat de bezorgdienst is dan. Ik wacht gewoon nog wel even af en open dan in de loop van de maand, als het nog niet binnen is, een ticket. In ieder geval fijn dat je er mee denkt.
  CHI shopkeeper maandag 13 januari 2020 @ 06:34:16 #179
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_191004982
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:06 schreef GladdeGluiperd het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Ik heb het even gecheckt en BPost heeft geen pickup points in Nederland. Wel erg vreemd dat dat de bezorgdienst is dan. Ik wacht gewoon nog wel even af en open dan in de loop van de maand, als het nog niet binnen is, een ticket. In ieder geval fijn dat je er mee denkt.
Dat is inderdaad vreemd. Ik heb het nogmaals doorgegeven en ze zullen als het goed is overgaan tot een refund. Je zou ook al een ticket ontvangen moeten hebben in je GB account.
pi_191037942
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 06:34 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vreemd. Ik heb het nogmaals doorgegeven en ze zullen als het goed is overgaan tot een refund. Je zou ook al een ticket ontvangen moeten hebben in je GB account.
Ik heb m'n geld zelfs al weer terug! Bedankt voor het snelle en goede afhandelen. Netjes opgelost.
  CHI shopkeeper woensdag 15 januari 2020 @ 18:06:37 #181
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_191045396
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 09:58 schreef GladdeGluiperd het volgende:

[..]

Ik heb m'n geld zelfs al weer terug! Bedankt voor het snelle en goede afhandelen. Netjes opgelost.
Dat is nog eens goed nieuws. Fijn dat het is opgelost.
pi_191140368
Ik wil deze graag kopen @Gearbest:
https://www.gearbest.com/(...)349303&lkid=20248294

Echter komt dit uit de EU of uit China? Ik wil namelijk geen importkosten betalen.
  CHI shopkeeper woensdag 22 januari 2020 @ 19:39:13 #183
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_191148413
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 08:17 schreef tijdjes12345 het volgende:
Ik wil deze graag kopen @:Gearbest:

Echter komt dit uit de EU of uit China? Ik wil namelijk geen importkosten betalen.
Dit wordt verzonden vanuit China, maar we hebben een douanekostenregeling hiervoor. Dan krijg je geen douanekosten, maar je moet wel het volgende doen.
Gebruik deze link van de Roborock S5 Max Laser Navigation Robot Wet and Dry Vacuum Cleaner from Xiaomi youpin samen met EU Priority Line als verzendmethode.
pi_191149941
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 19:39 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit wordt verzonden vanuit China, maar we hebben een douanekostenregeling hiervoor. Dan krijg je geen douanekosten, maar je moet wel het volgende doen.
Gebruik deze link van de Roborock S5 Max Laser Navigation Robot Wet and Dry Vacuum Cleaner from Xiaomi youpin samen met EU Priority Line als verzendmethode.
Bedankt, moet ik dan mochten er douanekosten zijn nogsteeds wel eerst zelf betalen zodat jullie daarna terugbetalen of betalen jullie op voorhand al?
  CHI shopkeeper donderdag 23 januari 2020 @ 07:41:40 #185
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_191154417
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 21:03 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Bedankt, moet ik dan mochten er douanekosten zijn nogsteeds wel eerst zelf betalen zodat jullie daarna terugbetalen of betalen jullie op voorhand al?
Geen probleem. Wij maken dat op voorhand allemaal in orde als je de instructies volgt :)
pi_192326547
Is het mogelijk een link te krijgen met douanekostenregeling voor dit mooie compacte telefoontje:

https://m.gearbest.com/cell-phones/pp_009794532770.html
  CHI shopkeeper maandag 30 maart 2020 @ 21:46:11 #187
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_192535770
Kun je kijken waarom Order No.: 20030300910508311141 / Tracking Number:
CY142971260DE al zo lang in Hongarije ligt (sinds 9 maart)?
  dinsdag 14 april 2020 @ 06:40:31 #189
471869 Btje1977
Echt wel!!!
pi_192607585
Zou je kunnen kijken hoe ver mijn telefoon is. Vanaf 16 Maart is er geen update meer.

Order nr 20031400987505477598

Shippment Number: EU15841858226366

Tracking Number:
CY142981151DE By Update 16/03/2020 03:46:29 AM
pi_192631868
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:59 schreef shadax het volgende:
Kun je kijken waarom Order No.: 20030300910508311141 / Tracking Number:
CY142971260DE al zo lang in Hongarije ligt (sinds 9 maart)?
@Gearbest, heb je al kunnen uitzoeken wat Orbán met mijn telefoon aan het doen is?
  CHI shopkeeper donderdag 16 april 2020 @ 16:10:05 #191
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_192650368
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:59 schreef shadax het volgende:
Kun je kijken waarom Order No.: 20030300910508311141 / Tracking Number:
CY142971260DE al zo lang in Hongarije ligt (sinds 9 maart)?
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:39 schreef shadax het volgende:

[..]

@:Gearbest, heb je al kunnen uitzoeken wat Orbán met mijn telefoon aan het doen is?
Sorry voor mijn late reactie.
Ik ga het eens voor je navragen, want is nu wel heel erg lang onderweg zonder tracking update.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 06:40 schreef Btje1977 het volgende:
Zou je kunnen kijken hoe ver mijn telefoon is. Vanaf 16 Maart is er geen update meer.

Order nr 20031400987505477598

Shippment Number: EU15841858226366

Tracking Number:
CY142981151DE By Update 16/03/2020 03:46:29 AM
Ook deze ga ik navragen, want die duurt ook al erg lang. Al is dit nog redelijk normaal alleen zit die ook al over de 4 weken heen. Ik ga erachteraan in ieder geval.
pi_192666124
Beste,
Ik heb op 15 maart de Xiaomi redmi note 8 pro besteld maar sinds 17 maart is hier geen enkele update meer van geweest...

Shipment Number:
EU15843156807673

Tracking Number:
CY142982143DE By Update 16/03/2020 03:22:29 AM

Tracking message
2020-03-17 01:56:00
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Volgens Gearbest via messenger zou dit ten laatste vandaag moeten toekomen maar dat is dus niet het geval. Kunnen jullie mij hierbij helpen ?

Alvast bedankt,
James

[ Bericht 0% gewijzigd door Ciske_De_Rat_ op 18-04-2020 12:33:30 ]
pi_192682867
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 16:10 schreef Gearbest het volgende:

[..]


[..]

Sorry voor mijn late reactie.
Ik ga het eens voor je navragen, want is nu wel heel erg lang onderweg zonder tracking update.
Hey Gearbest,
Het lijkt of je er mee bezig bent, maar gaat gaat niet helemaal de goede kant op. Ik heb van jullie support afdeling een e-mail dat de shipping deadline opeens opgeschoven is van 3 mei naar ergens in juni. Ik snap dat het wel eens wat langer duurt om iets uit China hier te krijgen, maar om nu 3 maanden te wachten om misschien er achter te komen dat mijn telefoon echt kwijt is, duurt mij te lang.
  CHI shopkeeper dinsdag 21 april 2020 @ 19:08:45 #194
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_192737629
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 12:52 schreef shadax het volgende:

[..]

Hey Gearbest,
Het lijkt of je er mee bezig bent, maar gaat gaat niet helemaal de goede kant op. Ik heb van jullie support afdeling een e-mail dat de shipping deadline opeens opgeschoven is van 3 mei naar ergens in juni. Ik snap dat het wel eens wat langer duurt om iets uit China hier te krijgen, maar om nu 3 maanden te wachten om misschien er achter te komen dat mijn telefoon echt kwijt is, duurt mij te lang.
Ja ik heb er melding van gemaakt, maar hier ben ik zelf ook niet tevreden mee dus er weer achteraan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:19 schreef Ciske_De_Rat_ het volgende:
Beste,
Ik heb op 15 maart de Xiaomi redmi note 8 pro besteld maar sinds 17 maart is hier geen enkele update meer van geweest...

Shipment Number:
EU15843156807673

Tracking Number:
CY142982143DE By Update 16/03/2020 03:22:29 AM

Tracking message
2020-03-17 01:56:00
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Volgens Gearbest via messenger zou dit ten laatste vandaag moeten toekomen maar dat is dus niet het geval. Kunnen jullie mij hierbij helpen ?

Alvast bedankt,
James
Hierbij moeten we toch nog even wachten. Normaal duurt het ongeveer 4 weken voordat de tracking code een update krijgt. Door het Corona-Virus kan het op dit moment iets langer duren. Nog heel even afwachten of er een update van de tracking code komt.
pi_192802175
Ik zie wat 3D printers in Fast- warehouses. EU warehouses dus. Bestellen kan gewoon zonder problemen?
pi_192831521
[..]

Hierbij moeten we toch nog even wachten. Normaal duurt het ongeveer 4 weken voordat de tracking code een update krijgt. Door het Corona-Virus kan het op dit moment iets langer duren. Nog heel even afwachten of er een update van de tracking code komt.
[/quote]

Weekje later en nog steeds geen update, ondertussen al 6 weken aan het wachten ;( Kunnen jullie hierover nog iets te weten komen ?
pi_192838368
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 19:08 schreef Gearbest het volgende:
Ja ik heb er melding van gemaakt, maar hier ben ik zelf ook niet tevreden mee dus er weer achteraan.
Hey gearbest,
Wat is de status. De batterij van mijn huidige Xiaomi houdt het geen hele dag meer vol, dus zit wel echt op een nieuwe telefoon te wachten.
pi_192839353
Zit al sinds 28 feb op een gsm te wachten en gearbest blijft de deadline maar opschuiven, ondertussen al tot 7 juni... dit kan toch niet meer? DHL en BPost weten beiden van niets en helpen me niet. DHL kreeg enkel een tracking code door begin maart, sindsdien niets meer. Gearbest support zegt me gewoon te blijven wachten, na 2 maanden willen ze er nu nog 6 weken bijdoen.
Mijn huidige telefoon is kapot en ik wil niet meer wachten. Refund en dan zal ik wel lokaal een telefoon gaan halen.
Vriendin bestelt vanalles via Wish en dat komt allemaal netjes binnen de 2 max 3 weken aan.

- Orderdatum: 28/02/2020
- Product: Ulephone 6E
- Ordernummer: Order No.: 20022700928001588273
- Tracking nummer (indien verzonden): CY142966392DE
- Verzendmethode:
- Probleem: product nog steeds niet geleverd
- Shpping Insurance: Ja
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
pi_192843234
Ligt ook sinds 9 maart in Hongarije. Zelfde als mijn telefoon. Die gaat echt niet meer aankomen.
pi_192847518
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:24 schreef shadax het volgende:
Ligt ook sinds 9 maart in Hongarije. Zelfde als mijn telefoon. Die gaat echt niet meer aankomen.
Ik vermoede tijdens het lezen al dat onze pakketjes waarschijnlijk in de zelfde shipping zaten. Het kan toch zo moeilijk niet zijn voor Gearbest om eens te polsen waar ze nu juist zijn.
Het lijkt er inderdaad wel op dat deze lading gewoon 'verloren' gegaan is...
Ik ben via hun support toch vollop aan het aandringen op een refund, alleen hebben we dan nog steeds geen nieuwe telefoon natuurlijk
  CHI shopkeeper woensdag 29 april 2020 @ 18:05:34 #201
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_192861303
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 17:43 schreef Gruj0 het volgende:
Ik zie wat 3D printers in Fast- warehouses. EU warehouses dus. Bestellen kan gewoon zonder problemen?
Yes. Je kan gewoon uit een Fast warenhuis bestellen zonder problemen. Je zal daarbij geen douanekosten krijgen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:24 schreef shadax het volgende:
Ligt ook sinds 9 maart in Hongarije. Zelfde als mijn telefoon. Die gaat echt niet meer aankomen.
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 18:26 schreef Ciske_De_Rat_ het volgende:
[..]

Hierbij moeten we toch nog even wachten. Normaal duurt het ongeveer 4 weken voordat de tracking code een update krijgt. Door het Corona-Virus kan het op dit moment iets langer duren. Nog heel even afwachten of er een update van de tracking code komt.
Weekje later en nog steeds geen update, ondertussen al 6 weken aan het wachten ;( Kunnen jullie hierover nog iets te weten komen ?
[/quote]
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 06:40 schreef Btje1977 het volgende:
Zou je kunnen kijken hoe ver mijn telefoon is. Vanaf 16 Maart is er geen update meer.

Order nr 20031400987505477598

Shippment Number: EU15841858226366

Tracking Number:
CY142981151DE By Update 16/03/2020 03:46:29 AM
Ik heb jullie orders nog een doorgegeven en GB zal een deadline geven voor de refund/resend. Ik heb hierop aangedrongen dat het 2 maanden zal zijn dus ik ben ook benieuwd hoe GB hiermee omgaat tijdens deze periode van het Corona Virus.
Jullie moesten ook reageren op deze ticketnummers: PT20040400770, AT200417016844 en AT200426026293. Daarin vermelden dat de 2 maanden deadline geldt en dat jullie na die 2 maanden een refund/resend (afhankelijk van je keuze) willen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 08:00 schreef shadax het volgende:

[..]

Hey gearbest,
Wat is de status. De batterij van mijn huidige Xiaomi houdt het geen hele dag meer vol, dus zit wel echt op een nieuwe telefoon te wachten.
Je zou vandaag een nieuwe ticket hebben gekregen of een reactie in 1 van de 3 bovenstaande ticketnummers. Er zou een 2 maanden deadline moeten gelden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 09:54 schreef Ontevreden12 het volgende:
Zit al sinds 28 feb op een gsm te wachten en gearbest blijft de deadline maar opschuiven, ondertussen al tot 7 juni... dit kan toch niet meer? DHL en BPost weten beiden van niets en helpen me niet. DHL kreeg enkel een tracking code door begin maart, sindsdien niets meer. Gearbest support zegt me gewoon te blijven wachten, na 2 maanden willen ze er nu nog 6 weken bijdoen.
Mijn huidige telefoon is kapot en ik wil niet meer wachten. Refund en dan zal ik wel lokaal een telefoon gaan halen.
Vriendin bestelt vanalles via Wish en dat komt allemaal netjes binnen de 2 max 3 weken aan.

- Orderdatum: 28/02/2020
- Product: Ulephone 6E
- Ordernummer: Order No.: 20022700928001588273
- Tracking nummer (indien verzonden): CY142966392DE
- Verzendmethode:
- Probleem: product nog steeds niet geleverd
- Shpping Insurance: Ja
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:24 schreef shadax het volgende:
Ligt ook sinds 9 maart in Hongarije. Zelfde als mijn telefoon. Die gaat echt niet meer aankomen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 19:11 schreef Ontevreden12 het volgende:

[..]

Ik vermoede tijdens het lezen al dat onze pakketjes waarschijnlijk in de zelfde shipping zaten. Het kan toch zo moeilijk niet zijn voor Gearbest om eens te polsen waar ze nu juist zijn.
Het lijkt er inderdaad wel op dat deze lading gewoon 'verloren' gegaan is...
Ik ben via hun support toch vollop aan het aandringen op een refund, alleen hebben we dan nog steeds geen nieuwe telefoon natuurlijk
Ik verwacht inderdaad dat jouw order in dezelfde shipment zit. Ik verwacht ook dat deze niet meer gaat aankomen en ga je order ook doorgeven. Normaal geldt een deadline van 2 maanden en dan zou er een resend/refund moeten gebeuren. Jullie wacht immers al lang genoeg denk ik zo.
pi_192866633
quote:
Ik verwacht inderdaad dat jouw order in dezelfde shipment zit. Ik verwacht ook dat deze niet meer gaat aankomen en ga je order ook doorgeven. Normaal geldt een deadline van 2 maanden en dan zou er een resend/refund moeten gebeuren. Jullie wacht immers al lang genoeg denk ik zo.
Ik heb dan ook via de support een voorstel gehad om het bedrag teruggestort te krijgen. Jammer dat het zo loopt, zeker omdat het de eerste keer is dat ik aardig wat geld neerleg voor een bestelling uit China. Een paar euro's voor een hoesje was nooit echt een probleem, maar om dan plots ¤200 toe te vertrouwen aan een webshop waar geen wettelijke bescherming achter zit. Natuurlijk loopt het dan weer fout, ik zal tevreden zijn als ik mijn geld terug op mijn rekening staat.
Hopelijk komt het voor de andere personen in dezelfde zending ook in orde.
pi_192867083
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:05 schreef Gearbest het volgende:


Ik heb jullie orders nog een doorgegeven en GB zal een deadline geven voor de refund/resend. Ik heb hierop aangedrongen dat het 2 maanden zal zijn dus ik ben ook benieuwd hoe GB hiermee omgaat tijdens deze periode van het Corona Virus.
Jullie moesten ook reageren op deze ticketnummers: PT20040400770, AT200417016844 en AT200426026293. Daarin vermelden dat de 2 maanden deadline geldt en dat jullie na die 2 maanden een refund/resend (afhankelijk van je keuze) willen.
[..]

Je zou vandaag een nieuwe ticket hebben gekregen of een reactie in 1 van de 3 bovenstaande ticketnummers. Er zou een 2 maanden deadline moeten gelden.
Ik heb geen nieuw ticket gezien. Ik heb gereageerd op het eerste ticket. Ben benieuwd of er iets gebeurt, ze hadden het al over een shipping deadline ergens in juni.. (En bij mij zijn de twee maanden nog net niet voorbij..)
pi_192868971
quote:
Thank you for your message and the details.

Your request was received and forwarded to the specialized team.

We kindly ask that you wait for the average deadline of 2 business days so that we can get a response regarding this matter.

Could you contact us after this timeframe?
Ze zijn er in ieder geval mee bezig.
pi_192917879
Hey Gearbest,
Heb je een hele goede deal voor me voor de Xiaomi Redmi Note 8 zwart/128 GB. Je collega's willen hem niet gewoon opnieuw sturen. Ik twijfel nu of ik gewoon even op AliExpress moet zoeken of jullie nog een kans moet geven.
pi_192925406
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 06:24 schreef shadax het volgende:

[..]

Ze zijn er in ieder geval mee bezig.
Het kostte wat moeite (en ik ze er aan herinneren dat als ze niet het hele bedrag zouden terugstorten, ik bij PayPal zou klagen), maar ik heb het hele bedrag terug gekregen. Bedankt voor je hulp.
  CHI shopkeeper zondag 3 mei 2020 @ 18:34:09 #207
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_192928738
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 22:57 schreef Ontevreden12 het volgende:

[..]

Ik heb dan ook via de support een voorstel gehad om het bedrag teruggestort te krijgen. Jammer dat het zo loopt, zeker omdat het de eerste keer is dat ik aardig wat geld neerleg voor een bestelling uit China. Een paar euro's voor een hoesje was nooit echt een probleem, maar om dan plots ¤200 toe te vertrouwen aan een webshop waar geen wettelijke bescherming achter zit. Natuurlijk loopt het dan weer fout, ik zal tevreden zijn als ik mijn geld terug op mijn rekening staat.
Hopelijk komt het voor de andere personen in dezelfde zending ook in orde.
Dat is natuurlijk geen leuke ervaring en zeker niet met je eerste grote aankoop vanuit een China Webshop. Het spijt ons dan ook dat je deze ervaring mee hebt moeten maken.
Hopelijk staat het geld naar verwachting weer snel terug op je rekening.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 06:24 schreef shadax het volgende:

[..]

Ze zijn er in ieder geval mee bezig.
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 00:00 schreef shadax het volgende:
Hey Gearbest,
Heb je een hele goede deal voor me voor de Xiaomi Redmi Note 8 zwart/128 GB. Je collega's willen hem niet gewoon opnieuw sturen. Ik twijfel nu of ik gewoon even op AliExpress moet zoeken of jullie nog een kans moet geven.
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:05 schreef shadax het volgende:

[..]

Het kostte wat moeite (en ik ze er aan herinneren dat als ze niet het hele bedrag zouden terugstorten, ik bij PayPal zou klagen), maar ik heb het hele bedrag terug gekregen. Bedankt voor je hulp.
Yes als het goed is moet het geld snel op je PayPal staan of er inmiddels al opstaan (kan het niet nakijken doordat het weekend is). Ik zal eens kijken of ik daar nog een goede deal voor kan vinden, maar ik zie nu wel dat deze uitverkocht is. Dat zal ook de reden zijn dat er geen nieuwe verzonden kan worden...
pi_192939504
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 18:34 schreef Gearbest het volgende:
Yes als het goed is moet het geld snel op je PayPal staan of er inmiddels al opstaan (kan het niet nakijken doordat het weekend is). Ik zal eens kijken of ik daar nog een goede deal voor kan vinden, maar ik zie nu wel dat deze uitverkocht is. Dat zal ook de reden zijn dat er geen nieuwe verzonden kan worden...
Ik had mijn geld gelijk gisteren al op PayPal staan, dat was echt supersnel.
Het zou echt jammer zijn als de Note 8 niet meer leverbaar is. De Note 8 pro wordt niet ondersteund door xiaomi.eu / support voor de de Note 8T is ook beperkt. De Mi 9T is gelijk weer een stuk duurder.
pi_192963905
Mag ik nog hoop koesteren om mijn gsm ooit te ontvangen ? Xiaomi Redmi Note 8 Pro, bestelt op 15 maart en nog steeds niets ontvangen...

Shipment Number:
EU15843156807673

Tracking Number:
CY142982143DE
pi_192981689
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Yes. Je kan gewoon uit een Fast warenhuis bestellen zonder problemen. Je zal daarbij geen douanekosten krijgen :)
Bedankt. Geen link meer nodig via Fok! dus? :)
pi_192991104
Heb je enig idee wanneer de mi note 10 lite leverbaar is?
pi_193074824
Naast m'n gsm die nooit toekwam heb ik ook nog wat kleine dingen besteld die precies de weg naar België niet vinden. Ik kan voor deze items echter geen ticket aanmaken bij Gearbest, ik weet ook niet waarom.Van de 6 dingen die ik bestelde kwamen er 3 niet toe, dit zijn er 2 (3de was die Ulefone 6E) van:

Order 20031000928016473073
Shippment OFR15840689251163
Tracking UC872444924YP

Order 20031000928016474268
Shippment OFR15844237738047
Tracking UJ207678715CN

Doe maar voor beiden een resend als dat kan, deze producten had ik toch graag nog ontvangen gehad :)

Van die GSM's is dat toch een beetje vreemd dat op dit forum al 4 mensen hetzelfde probleem hadden en vermoedelijk nog vele andere mensen in dezelfde shipping zaten. Waarom wil Gearbest dit dan niet onderzoeken voor ons? Ja ze betaalden het wel terug (minus de verzekeringskost dan), maar ik had toch graag geweten waar het dan fout gelopen is. Ik zou toch denken dat ze ook wel wakker liggen van een hoop telefoons die niet terecht komen? Kost hun toch ook een handvol geld denk ik dan.

Anyway bedankt om dit eens te bekijken, fijn dat we hier terecht kunnen met onze problemen :)
pi_193077127
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 23:14 schreef Ontevreden12 het volgende:
Ja ze betaalden het wel terug (minus de verzekeringskost dan)
Beter zeuren, dan betalen ze alles terug. :)
pi_193083910
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 06:44 schreef shadax het volgende:

[..]

Beter zeuren, dan betalen ze alles terug. :)
Waar heeft u gezeurd dan ? Op dat 'ticket'systeem ?
pi_193094928
Op het ticket systeem aardig wat berichten gestuurd, had gelukkig met PayPal betaald, dus kon dat gebruiken. Eerste aanbod bij mij was natuurlijk ook niet het volledige bedrag. Ik denk ook dat @Gearbest hier ook wel een goed woordje voor mij gedaan heeft bij zijn collega's.
pi_193120532
Gisteren een claim ingediend via Paypal om mijn geld terug te krijgen: Paypal vraagt dus nog eens beleefd aan Gearbest hoe het zit mijn mn gsm, laten ze vandaag doodleuk weten dat mijn toestel al teruggestuurd was naar het magazijn en dat ik mijn geld terugkrijg. Wat een belachelijke service is dit zeg, als je Gearbest direct contacteerd is het 'wacht tot 24juni en dan zien we uw pakket als verloren' maar als Paypal zich moeit weten ze plots wél hoe het staat ? Zeer jammer. De gsm is ondertussen al op Coolblue besteld en wordt morgen geleverd. Adieu
pi_193148613
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:20 schreef Ciske_De_Rat_ het volgende:
Gisteren een claim ingediend via Paypal om mijn geld terug te krijgen: Paypal vraagt dus nog eens beleefd aan Gearbest hoe het zit mijn mn gsm, laten ze vandaag doodleuk weten dat mijn toestel al teruggestuurd was naar het magazijn en dat ik mijn geld terugkrijg. Wat een belachelijke service is dit zeg, als je Gearbest direct contacteerd is het 'wacht tot 24juni en dan zien we uw pakket als verloren' maar als Paypal zich moeit weten ze plots wél hoe het staat ? Zeer jammer. De gsm is ondertussen al op Coolblue besteld en wordt morgen geleverd. Adieu
Dus ze hadden die hele lading GSM's al terug gehad en wij zitten hier maar te wachten en te smeken om ons geld terug te krijgen? Hoe schandalig is dat niet... Ik wil wel eens weten wat @Gearbest daar op te zeggen heeft. Dit kan toch gewoon niet!
pi_193301489
Ik kom net eigenlijk toevallig langs dit topic. Maar ook ik heb al sinds 16 maart een GSM onderweg van Gearbest. De reactie tot nu toe van Gearbest via het ticketsysteem:
Sorry maar je hebt niet gekozen voor een verzekerde verzending, jammer pech gehad. Omdat je zo'n goede klant bent willen we je tegemoet komen en je $102 aan tegoed in de shop geven of voor $67 sturen we het toestel nog een keer. (toestel kostte iets van $160)
Ik vind dit zelf eigenlijk niet echt redelijk. Volgens mij is de verkoper sowieso verantwoordelijk voor de verzending (of deze nou verzekerd is of niet) Bij navraag bij DHL geven ze daar zelfs aan dat het pakket nooit bij hun aangeboden is.
pi_193301549
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:19 schreef Ciske_De_Rat_ het volgende:
Mag ik nog hoop koesteren om mijn gsm ooit te ontvangen ? Xiaomi Redmi Note 8 Pro, bestelt op 15 maart en nog steeds niets ontvangen...

Shipment Number:
EU15843156807673

Tracking Number:
CY142982143DE
Ik heb precies hetzelfde model besteld en zelfs op dezelfde dag.
  Admin maandag 25 mei 2020 @ 11:40:10 #220
2222 crew  iteejer
pi_193302009
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 11:01 schreef Duconda het volgende:
Ik kom net eigenlijk toevallig langs dit topic. Maar ook ik heb al sinds 16 maart een GSM onderweg van Gearbest. De reactie tot nu toe van Gearbest via het ticketsysteem:
Sorry maar je hebt niet gekozen voor een verzekerde verzending, jammer pech gehad. Omdat je zo'n goede klant bent willen we je tegemoet komen en je $102 aan tegoed in de shop geven of voor $67 sturen we het toestel nog een keer. (toestel kostte iets van $160)
Ik vind dit zelf eigenlijk niet echt redelijk. Volgens mij is de verkoper sowieso verantwoordelijk voor de verzending (of deze nou verzekerd is of niet) Bij navraag bij DHL geven ze daar zelfs aan dat het pakket nooit bij hun aangeboden is.
Het spijt me zeer dit te horen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Voor alsnog ga ik uit van een communicatie-probleem ergens. Ik zal hier trachten duidelijkheid in te krijgen. FOK! staat los van dit soort aankopen natuurlijk, maar als onze leden dit overkomt bij een bedrijf wat bij ons aanwezig is kan ik dit niet zomaar negeren.
pi_193304284
Is @Gearbest nog aanwezig op het forum? Hij heeft al een paar weken geen reactie in dit topic op vragen. Verder lijkt het sowieso bij Gearbest zelf niet helemaal lekker te gaan, een smartwatch waar ik eind april op dit forum een coupon gekregen heb, is nog niet verzonden.
pi_193380563
Mocht je gaandeweg kans lopen om buiten de 40 dagen PayPal protectie komen te vallen, altijd op tijd een claim indienen bij PayPal.
pi_193419583
Ik heb bericht van Gearbest, ze hebben mijn telefoon weer terug. Ik kon kiezen om hem opnieuw op te laten sturen (maar dan zonder bescherming tegen invoer kosten) of mijn geld terug. Ik heb het hele bedrag al een maand terug gekregen, dus er viel niets meer terug te storten. Maar misschien dat voor de rest er nog wat terug te storten is.
pi_193435879
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:01 schreef shadax het volgende:
Ik heb bericht van Gearbest, ze hebben mijn telefoon weer terug. Ik kon kiezen om hem opnieuw op te laten sturen (maar dan zonder bescherming tegen invoer kosten) of mijn geld terug. Ik heb het hele bedrag al een maand terug gekregen, dus er viel niets meer terug te storten. Maar misschien dat voor de rest er nog wat terug te storten is.
Goed om te horen. Ik had ze net gemaild dat ik het volledige bedrag terug gestort wil hebben. Ben benieuwd wat de reactie is.
Best irritant; ik bestel al jaren (al sinds de DealExtreme tijd) probleemloos bij allerlei Chinese webshops en dan bestel ik een keer iets voor een ander en dan gaat het mis...

Update: Gisteren via het ticketsysteem het bericht gekregen dat ze het volledige bedrag retourneren via mijn creditcard.

[ Bericht 5% gewijzigd door Duconda op 03-06-2020 08:13:24 (update) ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')