abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  CHI shopkeeper donderdag 10 januari 2019 @ 20:26:20 #276
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_184325823
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:39 schreef buikdaanser het volgende:

[..]

Hoi,

Ik heb rekening dito Paypal dubbel gecontroleerd.
Er is geen E 7.50 overgemaakt.

Groetjes,
Oke dan ga ik dat melden dat het helemaal niet is overgemaakt.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:28 schreef Rappetor het volgende:
Hey Gearbest,

Destijds heb ik een Floureon 4CH Wireless DVR Kit gekocht (aanvraag link post). 1 camera doet het alleen niet meer na ca 1-2 maanden dienst.

- Orderdatum:21-09-2018
- Product: Floureon 4CH Wireless CCTV 1080P DVR Kit Outdoor Wifi WLAN 720P 1.0MP IP Camera Security Video Recorder NVR System EU - BLACK WHITE

- Ordernummer: 18092100913713437434
- Tracking nummer (indien verzonden): DP15375557438302
- Verzendmethode: EU Express

- Probleem: 1 camera (van de 4) doet niks meer na ca 1-2 maanden dienst (set opgehangen maandje na ontvangst), camera begon eerst steeds meer connectie problemen te krijgen waarbij we eerst nog dachten dat het aan de plaatsing (te ver weg, dakgoot in de weg) of wifi netwerk (instellingen) en dergelijke lag. Waarna uiteindelijk de camera helemaal geen beeld meer geeft of connectie wil maken met de DVR (hoe dichtbij dan ook). Dus helaas kan ik niet anders dan concluderen dat de camera stuk is. :'( Wat wel een beetje t snel is voor dit product/het geld naar mijn mening.

Heb een foto van het scherm (dvr software) met dat je kunt zien dat hij het niet doet, zou niet weten hoe dat beter weer te geven is (want meer zie je niet ;). Afgezien van dat ik hem los kan schroeven en nst de dvr aansluit en daar een foto van maak met hetzelfde resultaat :).

- Voorkeur: Resend dan (we willen weer graag 4 camera's werkend zien!)

Alvast heel erg bedankt!
Hallo Rappetor,
Dat is inderdaad wel heel erg snel. Je zal naar alle waarschijnlijkheid een foto/video moeten sturen. Ik ga in ieder geval aangeven dat je het terug wilt sturen voor reparatie (dit moet sws gebeuren mocht er een resend komen). Je zal hier snel een ticket in je account over ontvangen.
pi_184327233
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:26 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Rappetor,
Dat is inderdaad wel heel erg snel. Je zal naar alle waarschijnlijkheid een foto/video moeten sturen. Ik ga in ieder geval aangeven dat je het terug wilt sturen voor reparatie (dit moet sws gebeuren mocht er een resend komen). Je zal hier snel een ticket in je account over ontvangen.
Als een refund optie makkelijker (te regelen) is, ook qua terugsturen etc (want dat lijkt me alweer wat lastiger en vrij prijzig) dan is dat ook prima hoor.
pi_184344868
@Gearbest: Zou je kunnen kijken waarom het zo lang duurt om mijn order te verzenden, 27-12-2018 besteld en staat nog steeds op 'paid'.

Order: 18122700993704540494

Bedankt.
pi_184357374
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 11:52 schreef Gearbest het volgende:

Hallo Stefan,
Dit loopt dan wel al heel erg lang. Heb je voor mij nog een ticketnummer waarin je de eerste melding hebt gemaakt?
Dat het zolang heeft geduurd dat er nu pas echt werk van wordt gemaakt speelt niet geheel in je voordeel. Daarom heb ik het ticketnummer nodig waarbij je vlak na je defect hiervan melding van hebt gemaakt. Ik hoop dat ik nog iets beters kan gaan regelen.
Het ticket nummer is:E180711000674
Sorry voor de laten reactie

Maar als het geheel niet in me voordeel werkt terwel ik gewoon een week na dat ik hem binnen heb er een bericht van maak en een jaar later deze site tegen komt nou. Ja ik hoop gewoon dat ik een nieuwe kan krijgen ik heb er namelijk een paar maanden voor gespaard
  CHI shopkeeper maandag 14 januari 2019 @ 13:21:55 #280
447948 Gearbest
pi_184396409
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:38 schreef Rappetor het volgende:

[..]

Als een refund optie makkelijker (te regelen) is, ook qua terugsturen etc (want dat lijkt me alweer wat lastiger en vrij prijzig) dan is dat ook prima hoor.
Oke dan ga ik kijken wat er mogelijk is. Terugsturen zal naar alle waarschijnlijkheid ook moeten gebeuren voor een refund.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:45 schreef BusmuiZ het volgende:
@Gearbest: Zou je kunnen kijken waarom het zo lang duurt om mijn order te verzenden, 27-12-2018 besteld en staat nog steeds op 'paid'.

Bedankt.
Ik ga dit voor je navragen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:21 schreef hstef het volgende:

[..]

Het ticket nummer is:E180711000674
Sorry voor de laten reactie

Maar als het geheel niet in me voordeel werkt terwel ik gewoon een week na dat ik hem binnen heb er een bericht van maak en een jaar later deze site tegen komt nou. Ja ik hoop gewoon dat ik een nieuwe kan krijgen ik heb er namelijk een paar maanden voor gespaard
Je zou eerder al een ticket in je GB account over ontvangen moeten hebben. Dit is een paar dagen na je melding hier al verstuurd.
pi_184397319
@Gearbest:

Ik heb op 5 januari een Pocophone F1 besteld gebruik makende van de link hier in het topic (Order no: 19010400976917046922). Reeds dezelfde dag kreeg ik een mailtje "Your order has shipped" met tracking info. Sindsdien (ondertussen toch al meer dan een week later) is de informatie die daar te zien is echter nog niet veranderd (shipping no: CY141114328DE), namelijk "Order Created; Shipping Label Printed; Departure in Location Warehouse Sorting Centre; The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically; No Corresponding Track". Als ik bij DHL-tracking ga zoeken naar dit nummer wordt er ook niets gevonden.
Is dit allemaal normaal?
Volgens de website is het ook niet mogelijk om orders te annuleren wanneer het reeds "shipped" is, maar is het wel degelijk reeds "shipped" gezien de tracking-informatie?
Alvast bedankt!
pi_184399508
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:21 schreef Gearbest het volgende:

Je zou eerder al een ticket in je GB account over ontvangen moeten hebben. Dit is een paar dagen na je melding hier al verstuurd.
Ik zit nu te kijken maar ik heb die hier nooit binnen gehad
pi_184399541
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:21 schreef Gearbest het volgende:

Is het niet mogelijk dat ik gewoon me geld terug krijg of een deel
Of gewoon een nieuw toetsenbord
  CHI shopkeeper maandag 14 januari 2019 @ 19:32:40 #284
447948 Gearbest
pi_184402672
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 16:40 schreef hstef het volgende:

[..]

Ik zit nu te kijken maar ik heb die hier nooit binnen gehad
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 16:42 schreef hstef het volgende:

[..]

Is het niet mogelijk dat ik gewoon me geld terug krijg of een deel
Of gewoon een nieuw toetsenbord
Ik ga kijken wat ik kan gaan doen. Ik ga in ieder geval proberen een refund te regelen. Zou je mij nog je ordernummer door willen geven. Dan ga ik vragen of ze jouw een nieuw ticket gaan sturen.
pi_184404927
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:32 schreef Gearbest het volgende:

[..]

[..]

Ik ga kijken wat ik kan gaan doen. Ik ga in ieder geval proberen een refund te regelen. Zou je mij nog je ordernummer door willen geven. Dan ga ik vragen of ze jouw een nieuw ticket gaan sturen.
Het order nummer is
18062600955913530931
pi_184413655
[..]

Nee als je maar 1 product hebt besteld zal deze ook maar in 1 pakketje zitten.
Er lijkt op dit moment nog niks aan de hand te zijn. De laatste status is inderdaad "2019-01-04 15:00:00 Customs clearance processing complete". Dit is slechts enkele dagen geleden dus ligt nog steeds op schema. Meestal duurt het rond 4 weken voordat je pakketje in de UK is aangekomen.
[/quote]

Pakketje is gistermiddag ontvangen vanuit HK. Uiteindelijk 3 weken onderweg geweest met kerst en oud en nieuw tussendoor.
Prima snel zo! Nu mooi even kijken hoe die werkt! :)
pi_184415281
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 9 januari 2019 21:21 schreef Gearbest
[..]

Ik ga eens vragen of deze al verzonden is.

Heb je al iets gehoord of hij verstuurd is?
  CHI shopkeeper dinsdag 15 januari 2019 @ 19:54:37 #288
447948 Gearbest
pi_184421656
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:59 schreef Frash het volgende:

[..]

Het voorstel wat ze 1 januari hebben gedaan is een gedeeltelijke refund (197 USD) op een bedrag van 272.48 euro. Daar ga ik uiteraard niet mee akkoord, als webwinkel dragen ze verantwoordelijkheid dat ik krijg waarvoor ik betaal. Kun jij kijken of je nog wat kunt regelen? Zo niet, dan ga ik een dispuut openen bij de gebruikte paymentprovider Checkout.com wegens wanprestatie.
Ik heb doorgekregen dat er een refund van $294,10 is gebeurd of gaat gebeuren. Hopelijk heb je dit bericht ook gekregen.

quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:25 schreef hstef het volgende:

[..]

Het order nummer is
18062600955913530931
Nu zou je wel een ticket ontvangen moeten hebben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 11:33 schreef Bakjuh het volgende:
[..]

Nee als je maar 1 product hebt besteld zal deze ook maar in 1 pakketje zitten.
Er lijkt op dit moment nog niks aan de hand te zijn. De laatste status is inderdaad "2019-01-04 15:00:00 Customs clearance processing complete". Dit is slechts enkele dagen geleden dus ligt nog steeds op schema. Meestal duurt het rond 4 weken voordat je pakketje in de UK is aangekomen.
Pakketje is gistermiddag ontvangen vanuit HK. Uiteindelijk 3 weken onderweg geweest met kerst en oud en nieuw tussendoor.
Prima snel zo! Nu mooi even kijken hoe die werkt! :)
[/quote]
Super om te horen dat je pakketje aan is gekomen. Hopelijk is alles naar wens en veel plezier met je aankoop.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:30 schreef Vailen het volgende:

[..]

Heb je al iets gehoord of hij verstuurd is?
Nog niks dus heb het gelijk opnieuw gevraagd. Sorry voor het wachten O-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:45 schreef BusmuiZ het volgende:

Bedankt.
Je zou hierover een ticket in je GB account over ontvangen moeten hebben.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:38 schreef Rappetor het volgende:

[..]

Je zou hierover een ticket in je GB account over ontvangen moeten hebben. Hopelijk is het naar wens (ik weet de inhoud niet).

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:30 schreef Hendrik1977 het volgende:
@Gearbest:

Ik heb op 5 januari een Pocophone F1 besteld gebruik makende van de link hier in het topic (Order no: 19010400976917046922). Reeds dezelfde dag kreeg ik een mailtje "Your order has shipped" met tracking info. Sindsdien (ondertussen toch al meer dan een week later) is de informatie die daar te zien is echter nog niet veranderd (shipping no: CY141114328DE), namelijk "Order Created; Shipping Label Printed; Departure in Location Warehouse Sorting Centre; The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically; No Corresponding Track". Als ik bij DHL-tracking ga zoeken naar dit nummer wordt er ook niets gevonden.
Is dit allemaal normaal?
Volgens de website is het ook niet mogelijk om orders te annuleren wanneer het reeds "shipped" is, maar is het wel degelijk reeds "shipped" gezien de tracking-informatie?
Alvast bedankt!
Hallo Hendrik1977,
Sorry voor de late reactie. Ik had er helaas overheen gelezen.
Je pakketje is inderdaad wel al verstuurd. De verzending vanuit het China/Hong Kong warenhuis naar Duitsland gebeurd door een ander vervoersbedrijf van DHL. Dit duurt meestal rond de 4 weken. Wanneer je pakketje dan in Duitsland aankomt zal deze overgedragen worden aan DHL en zal je tracking code actief worden. Het is dus wel onderweg, maar duurt nog gewoon even ^O^
pi_184429207
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:21 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Die stappen van adresgegevens, bellen etc. hoef je echt niet meer te doen. Je pakket kunnen we (zoals ik het zien) wel als verloren beschouwen. Het klopt inderdaad dat DHL blijft aangeven dat je als verzender geen onderzoek kan starten. Hier weet ik zelf ook alles van helaas. Normaal is het zo dat er pas na 2 maanden vanaf de verzenddatum over wordt gegaan tot een refund/resend. Hier zitten we bijna aan dus ik ga dit proberen in orde te maken.

[..]

Buiten alle excuses en beste bedoelingen die me geboden worden lijkt de klantenservice van GB toch haast schijndood. Keer op keer belooft men beterschap, maar keer op keer worden intenties niet in daden omgezet (zoals DHL om onderzoek vragen). Hoewel ik voorspelde dat het flauwekul was, heb ik maar weer ingestemd met nog meer geduld. Afspraak was tot 15 januari zien of het verloren pakketje als vanzelf weer zou komen boven drijven, zo niet zou GB iets laten horen. Ik heb ze gisteren (15-1) en vandaag (16-1) gevraagd om een reactie: dood, of toch schijndood?

Misschien kunt u er nog wat leven in brengen, mij lukt dat steeds niet. Noodgedwongen heb ik daarom inmiddels maar een nieuw exemplaar besteld zodat ik die mogelijk nog op tijd binnen heb voor mijn vertrek naar mijn broer in Midden Amerika. Voor hem zou ik deze telefoon meebrengen. Ik had verwacht dat ik met een bestelling half november wel goed zou zitten voor mijn vertrek half februari. Ik ben daarom maar de gok op een refund aangegaan. Een gok dus. Hope for the best!
pi_184433242
Er is een follow-up in mijn ticket op GB.
Kennelijk beschouwen zij de telefoon als verloren. Als tegemoetkoming mag ik 183.99 USD in ontvangst nemen. Die ongeveer 160 euro staat in geen verhouding tot de 327,52 euro die ik voor de phone betaalde. Tot nu toe heb ik voor die 327 euro alleen mogen terug ontvangen passiviteit van de klantenservice, doekjes voor het bloeden (beloven en doen zijn kennelijk gescheiden), kluitjes in het riet en oefeningen in geduld.

Als behoorlijk vaste klant, ze moeten mijn aankoopgeschiedenis maar nakijken, had ik beter verwacht. Temeer is het zuur voor me nu ik de gok nam om de phone opnieuw te bestellen zodat ik die nog op tijd in huis zou hebben voordat ik naar Cuba vertrek. Kunt u GB nog bewegen tot meer coulance?
  CHI shopkeeper donderdag 17 januari 2019 @ 08:10:45 #291
447948 Gearbest
pi_184449428
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:10 schreef Erikplons het volgende:
Er is een follow-up in mijn ticket op GB.
Kennelijk beschouwen zij de telefoon als verloren. Als tegemoetkoming mag ik 183.99 USD in ontvangst nemen. Die ongeveer 160 euro staat in geen verhouding tot de 327,52 euro die ik voor de phone betaalde. Tot nu toe heb ik voor die 327 euro alleen mogen terug ontvangen passiviteit van de klantenservice, doekjes voor het bloeden (beloven en doen zijn kennelijk gescheiden), kluitjes in het riet en oefeningen in geduld.

Als behoorlijk vaste klant, ze moeten mijn aankoopgeschiedenis maar nakijken, had ik beter verwacht. Temeer is het zuur voor me nu ik de gok nam om de phone opnieuw te bestellen zodat ik die nog op tijd in huis zou hebben voordat ik naar Cuba vertrek. Kunt u GB nog bewegen tot meer coulance?
Nee dat begrijp ik volledig en is inderdaad geen prettig nieuws. Ik heb zelf ook weer contact opgenomen en heb teruggekregen dat er een onderzoek gaande is bij DHL. We wachten nog op uitslag van het onderzoek en daarom kunnen ze je geen full refund geven blijkbaar. Mocht DHL zeggen dat je pakketje verloren is (wat wel duidelijk mag zijn denk ik zo) dan krijg je een full refund. Je moet nog heel even wachten op de uitslag van het onderzoek. Dan zal er een full refund worden uitgekeerd. Dit is wat ik vandaag heb doorgekregen.
Dit speelt wel al heel lang dus ik wil het ook opgelost hebben.
pi_184465822
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 08:10 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Nee dat begrijp ik volledig en is inderdaad geen prettig nieuws. Ik heb zelf ook weer contact opgenomen en heb teruggekregen dat er een onderzoek gaande is bij DHL. We wachten nog op uitslag van het onderzoek en daarom kunnen ze je geen full refund geven blijkbaar. Mocht DHL zeggen dat je pakketje verloren is (wat wel duidelijk mag zijn denk ik zo) dan krijg je een full refund. Je moet nog heel even wachten op de uitslag van het onderzoek. Dan zal er een full refund worden uitgekeerd. Dit is wat ik vandaag heb doorgekregen.
Dit speelt wel al heel lang dus ik wil het ook opgelost hebben.
Dank voor uw inzet, en uw bericht stelt me wat gerust. Ik heb al lang gewacht en kan zeker langer wachten. Ik vind het wel moeilijk de communicatie via de klantenservice. Dat geeft zo weinig vertrouwen, ook wat betreft hun initiatief om mij tzt te berichten wanneer ik lang genoeg heb gewacht. Maar goed, we zien wel wat het wordt. Ik ben u in elk geval veel dank schuldig, en GB mag blij zijn met zo'n "in between".
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')