abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_185377657
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:10 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Op vrijdag hadden we nog steeds niks terug van DHL.... Ik heb naar een deadline gevraagd nu, want duurt wel lang genoeg zo.
Beste,
Gearbest reageerde naar me met een een nieuw ticket (nummer AT190303073582). En zoals al zo vaak verdwijnt elk historisch besef daar als sneeuw voor de zon. Waarom het zoveelste nieuwe ticket openen over hetzelfde thema? Als degene die nu dit nieuwe ticket opende (nummer AT190303073582) eens de moeite had genomen om te kijken wat er in die andere tickets al is uitgewisseld, dan had deze Rucy onder ticketnummer AT181221025131 kunnen lezen dat zijn/haar collega Cherish mij al op 19 januari een aanbod deed van een tegemoetkoming van 250 USD (ipv de 183 USD die Cherish mij daarvoor ook al had gedaan en deze Rucy nu dus opnieuw doet). Het is wat, communiceren met de support van Gearbest!

Dit dispuut loopt nu al vanaf november 2018. Ik heb het nodige geduld getoond, een vervangend exemplaar besteld zodat ik die tijdig in bezit had voor het doel waarover de aanschaf in eerste instantie bedoeld was, en ik weet inmiddels dat ik me niet had mogen vergissen om de eerste bestelling onverzekerd te laten opsturen. Ik wend me toch opnieuw tot u om te voorkomen dat ik weer in eindeloze, maar nutteloze conversaties met support verzeild raak. En omdat u eerder suggereerde dat Gearbest mogelijk genegen zou zijn om (nagenoeg) toch volledig te vergoeden. Wat kunt u nog voor me betekenen nu de zaak kennelijk op z'n einde loopt en onderzoek van DHL niks heeft opgeleverd?
pi_185398692
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 21:03 schreef Gearbest het volgende:
Update: Ik verwacht pas na 11 februari antwoorden terug te krijgen bij problemen. Dit komt door het Chinees nieuwjaar. Alvast bedankt voor jullie begrip en geduld.
[..]

Oke bedankt. Ik ga kijken wat ik kan gaan doen, maar kan niks beloven.[..]
Al enig nieuws?
  dinsdag 5 maart 2019 @ 14:08:08 #28
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_185405612
Hoi Gearbest!

Zou je eens kunnen kijken naar wat er met onderstaande bestelling? Vijf weken geleden besteld, nog steeds niet verstuurd. Heb gedurende die periode al drie keer op 'speed up order' geklikt, maar nog geen verandering gezien.

- Orderdatum: 30-01-2019
- Product: https://www.gearbest.com/(...)611.html?wid=1433363
- Ordernummer: 19013000915507563265
- Verzendmethode: EU Express For Electricity
- Probleem: Nog altijd status Paid.
- Shpping Insurance: Ja? (Shipping Guarantee)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_185428193
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 08:14 schreef Erikplons het volgende:
[..]

Beste,
Gearbest reageerde naar me met een een nieuw ticket (nummer AT190303073582). En zoals al zo vaak verdwijnt elk historisch besef daar als sneeuw voor de zon. Waarom het zoveelste nieuwe ticket openen over hetzelfde thema? Als degene die nu dit nieuwe ticket opende (nummer AT190303073582) eens de moeite had genomen om te kijken wat er in die andere tickets al is uitgewisseld, dan had deze Rucy onder ticketnummer AT181221025131 kunnen lezen dat zijn/haar collega Cherish mij al op 19 januari een aanbod deed van een tegemoetkoming van 250 USD (ipv de 183 USD die Cherish mij daarvoor ook al had gedaan en deze Rucy nu dus opnieuw doet). Het is wat, communiceren met de support van Gearbest!

Dit dispuut loopt nu al vanaf november 2018. Ik heb het nodige geduld getoond, een vervangend exemplaar besteld zodat ik die tijdig in bezit had voor het doel waarover de aanschaf in eerste instantie bedoeld was, en ik weet inmiddels dat ik me niet had mogen vergissen om de eerste bestelling onverzekerd te laten opsturen. Ik wend me toch opnieuw tot u om te voorkomen dat ik weer in eindeloze, maar nutteloze conversaties met support verzeild raak. En omdat u eerder suggereerde dat Gearbest mogelijk genegen zou zijn om (nagenoeg) toch volledig te vergoeden. Wat kunt u nog voor me betekenen nu de zaak kennelijk op z'n einde loopt en onderzoek van DHL niks heeft opgeleverd?
Goed nieuws van Gearbest. Ze hebben me toegezegd over hun hart te strijken en mij het aankoopbedrag terug te geven. Overigens werd me gemeld dat zij ook nog steeds geen uitsluitsel hebben over de uitkomst van het onderzoek van DHL. Ik wil u in elk geval ook ditmaal weer hartelijk danken voor uw bemiddeling. Waardeer ik zeer.
  CHI shopkeeper woensdag 6 maart 2019 @ 20:54:25 #30
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185438373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 12:44 schreef Erikplons het volgende:
[..]

Goed nieuws van Gearbest. Ze hebben me toegezegd over hun hart te strijken en mij het aankoopbedrag terug te geven. Overigens werd me gemeld dat zij ook nog steeds geen uitsluitsel hebben over de uitkomst van het onderzoek van DHL. Ik wil u in elk geval ook ditmaal weer hartelijk danken voor uw bemiddeling. Waardeer ik zeer.
Ik had je bericht al gelezen, maar moest er nog even werk van maken en wachten op de bevestiging. Helaas hebben we geen uitkomst van DHL gekregen. Dit betreur ik zelf ook zeer. Gelukkig is het me gelukt om ze te overtuigen en over te gaan tot een Full Refund. Fijn om te horen dat het nu opgelost gaat zijn. Laat ook even weten als je het geld terug ontvangen hebt. Dan is het eindelijk toch nog opgelost geraakt O-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:08 schreef robdriessen het volgende:
Hoi Gearbest!

Zou je eens kunnen kijken naar wat er met onderstaande bestelling? Vijf weken geleden besteld, nog steeds niet verstuurd. Heb gedurende die periode al drie keer op 'speed up order' geklikt, maar nog geen verandering gezien.

- Orderdatum: 30-01-2019
- Product: https://www.gearbest.com/(...)611.html?wid=1433363
- Ordernummer: 19013000915507563265
- Verzendmethode: EU Express For Electricity
- Probleem: Nog altijd status Paid.
- Shpping Insurance: Ja? (Shipping Guarantee)
Je zou hier een ticket in je account over ontvangen moeten hebben (in je GB account).

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 08:30 schreef boe.i het volgende:
[..]

Al enig nieuws?
Op dit moment nog niks duidelijk hierover. Je zou wel al een ticket hierover ontvangen moeten hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef ursaring het volgende:
[..]

Al nieuws over het onderzoek? Ik hoop dat het gelukt is om een resend te starten. Zo ja, heb je een track&trace code voor mij? Jammer dat het zo lang duurt (niet echt jullie schuld natuurlijk)

Edit: zojuist 2 opties aangeboden op mijn ticket voor een refund. Jammer dat het zo is afgelopen, maar alsnog bedankt voor alle moeite.
Je zou inderdaad een full refund krijgen. Helaas lukte het niet om het product opnieuw te laten verzenden O-)
pi_185480967
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:54 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Ik had je bericht al gelezen, maar moest er nog even werk van maken en wachten op de bevestiging. Helaas hebben we geen uitkomst van DHL gekregen. Dit betreur ik zelf ook zeer. Gelukkig is het me gelukt om ze te overtuigen en over te gaan tot een Full Refund. Fijn om te horen dat het nu opgelost gaat zijn. Laat ook even weten als je het geld terug ontvangen hebt. Dan is het eindelijk toch nog opgelost geraakt O-)[..]

Ik heb het geld inmiddels ook ontvangen en ben daar zeer blij om. Het heeft wat voeten in aarde gehad en zal voortaan zeker kiezen voor verzenden onder verzekering. Ik ben overigens nog zeer verrast door de kennelijke vrijblijvendheid waarmee DHL zo'n onderzoek afhandelt, tamelijk onverantwoordelijk gedrag.
Maar ik wil u tenslotte nogmaals danken voor uw inzet, en dat is niet de eerste keer dat die onontbeerlijk blijkt om tot een bevredigende uitkomst te komen via Gearbest's customer services.
Dank daarvoor
pi_185499586
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:54 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Ik had je bericht al gelezen, maar moest er nog even werk van maken en wachten op de bevestiging. Helaas hebben we geen uitkomst van DHL gekregen. Dit betreur ik zelf ook zeer. Gelukkig is het me gelukt om ze te overtuigen en over te gaan tot een Full Refund. Fijn om te horen dat het nu opgelost gaat zijn. Laat ook even weten als je het geld terug ontvangen hebt. Dan is het eindelijk toch nog opgelost geraakt O-)[..]

Je zou hier een ticket in je account over ontvangen moeten hebben (in je GB account).[..]

Op dit moment nog niks duidelijk hierover. Je zou wel al een ticket hierover ontvangen moeten hebben.[..]

Je zou inderdaad een full refund krijgen. Helaas lukte het niet om het product opnieuw te laten verzenden O-)
Nog geen nieuw ticket op mijn GB-account. Wel is de oude nog geopend (T19010401599)
  CHI shopkeeper maandag 11 maart 2019 @ 19:34:53 #33
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185547955
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 17:46 schreef Erikplons het volgende:
[..]

Ik heb het geld inmiddels ook ontvangen en ben daar zeer blij om. Het heeft wat voeten in aarde gehad en zal voortaan zeker kiezen voor verzenden onder verzekering. Ik ben overigens nog zeer verrast door de kennelijke vrijblijvendheid waarmee DHL zo'n onderzoek afhandelt, tamelijk onverantwoordelijk gedrag.
Maar ik wil u tenslotte nogmaals danken voor uw inzet, en dat is niet de eerste keer dat die onontbeerlijk blijkt om tot een bevredigende uitkomst te komen via Gearbest's customer services.
Dank daarvoor
Super om te horen dat het uiteindelijk toch allemaal in orde is gekomen. Ja ik blijf het ook zeer merkwaardig van DHL vinden. De ene keer is het heel snel in orde bij hun en andere keer duurt het eeuwen...
Geen enkel probleem. Ik ben ook blij dat we het inmiddels goed hebben kunnen oplossen al heeft het wel enige tijd geduurd :Y . Mochten er in de toekomst nog vragen of problemen zijn dan weet je mij te vinden O-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:35 schreef boe.i het volgende:
[..]

Nog geen nieuw ticket op mijn GB-account. Wel is de oude nog geopend (T19010401599)
Dat is vreemd. Ik ga vragen of ze een nieuwe sturen en hoe het ermee staat.
pi_185564992
Beste Gearbest,

Op 17-02 jl. heb ik een Fiido D2 met shifting besteld:

- Product: https://www.gearbest.com/(...)217.html?wid=1433363
- Ordernummer: 19021700984814580996
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem: Nog altijd status Paid.
- Shpping Insurance: Ja

-TicketID: T19030901679

Ondanks de vermelding, bij het product op de Gearbest site, blijkt de fiets niet voorradig te zijn en misschien pas eind Maart verstuurd te worden (aldus de support medewerker), dit in tegenstelling tot 27 feb a 1 maart zoals aangegeven op het moment dat ik de fiets kocht..

Mijn bezwaar is dat de gegevens, zoals vermeld op de site, niet overeenkomen met de daadwerkelijk voorraad en levertijd. Waarom past Gearbest deze gegevens niet aan op hun site? Voelt misleidend.

Hoe dan ook, ik zit een beetje met het Brexit verhaal in mijn maag. Zoals ik het begrijp verloopt een Priority Line verzending via de UK. Er is dus een reŽle kans dat er eind van de maand belastingen geheven worden op producten uit de UK. Speelt Gearbest hierop in door eventueel een andere route te kiezen of is het misschien verstandiger om, nu het nog kan, mijn order te cancelen en het Brexit verhaal even af te wachten?

Lastige vragen maar alvast erg bedankt voor enig antwoord. :)

Mvgrt
  CHI shopkeeper dinsdag 12 maart 2019 @ 21:55:46 #35
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185573650
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:08 schreef amfitamine het volgende:
Beste Gearbest,

Op 17-02 jl. heb ik een Fiido D2 met shifting besteld:

- Product: https://www.gearbest.com/(...)217.html?wid=1433363
- Ordernummer: 19021700984814580996
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem: Nog altijd status Paid.
- Shpping Insurance: Ja

-TicketID: T19030901679

Ondanks de vermelding, bij het product op de Gearbest site, blijkt de fiets niet voorradig te zijn en misschien pas eind Maart verstuurd te worden (aldus de support medewerker), dit in tegenstelling tot 27 feb a 1 maart zoals aangegeven op het moment dat ik de fiets kocht..

Mijn bezwaar is dat de gegevens, zoals vermeld op de site, niet overeenkomen met de daadwerkelijk voorraad en levertijd. Waarom past Gearbest deze gegevens niet aan op hun site? Voelt misleidend.

Hoe dan ook, ik zit een beetje met het Brexit verhaal in mijn maag. Zoals ik het begrijp verloopt een Priority Line verzending via de UK. Er is dus een reŽle kans dat er eind van de maand belastingen geheven worden op producten uit de UK. Speelt Gearbest hierop in door eventueel een andere route te kiezen of is het misschien verstandiger om, nu het nog kan, mijn order te cancelen en het Brexit verhaal even af te wachten?

Lastige vragen maar alvast erg bedankt voor enig antwoord. :)

Mvgrt
Hallo,
Jammer om te horen dat je product nog steeds niet verzonden is. We zijn afhankelijk van een leverancier en hierdoor kan de datums soms veranderen. Dit kan onder andere komen door een plotselinge vertraging bij de leverancier of door andere redenen. Normaal gezien worden de datums wel redelijk goed up to date gehouden.

Op dit moment is er nog niet veel duidelijkheid wat betrefd te Brexit, maar we zijn aan het kijken voor de Priority Express optie als douanekostenregeling te nemen. Voor jouw order gaat jouw pakketje via Polen en Duitsland naar Nederland komen. Hierdoor is er een zeer kleine kans op douanekosten. Bij dit product kunnen we dit zeker niet garanderen doordat er voor Priority Express is gekozen en niet specifiek voor EU Priority Line (niet beschikbaar voor dit product). Normaal gezien krijg je hiermee geen douanekosten en daarom is er ook een zeer lange verzendtijd van ongeveer 1,5/2 maanden.
pi_185591149
Dank voor je antwoord! :) Niet zeker of de vermeldde 1,5/2 maanden de totale verzendtijd vanaf bestelling of pas na verzending is (uitgaande van 31 Maart, na de flah sale, hebben we het in het laatste geval over 3 a 3,5 maand wachten) . We wachten af en zal bijzonderheden melden. Nogmaals dank voor je snelle reactie!

Mvgrt
  CHI shopkeeper woensdag 13 maart 2019 @ 22:45:56 #37
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185597811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:46 schreef amfitamine het volgende:
Dank voor je antwoord! :) Niet zeker of de vermeldde 1,5/2 maanden de totale verzendtijd vanaf bestelling of pas na verzending is (uitgaande van 31 Maart, na de flah sale, hebben we het in het laatste geval over 3 a 3,5 maand wachten) . We wachten af en zal bijzonderheden melden. Nogmaals dank voor je snelle reactie!

Mvgrt
Geen enkel probleem. De vermelde verzendtijd van 1,5/2 maanden is vanaf het moment van verzenden (vanaf 30 maart ongeveer). Je zal dus nog wel even moeten wachten op je pakketje helaas. Hopelijk word je geduld beloond met een zeer leuke en snelle fiets.
pi_185613214
Zoals ik begrepen heb is er door Gearbest geen actie ondernomen en ook geen reactie gegeven tav een grote datahack door VPN-Mentor,

Daarom vraag ik hoe ik mijn account en aankoopgeschiedenis bij Gearbest volledig kan verwijderen uit de bewuste database.

Bron:
https://www.vpnmentor.com/blog/gearbest-hack/
  CHI shopkeeper donderdag 14 maart 2019 @ 20:58:00 #39
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185614879
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 19:44 schreef elinx het volgende:
Zoals ik begrepen heb is er door Gearbest geen actie ondernomen en ook geen reactie gegeven tav een grote datahack door VPN-Mentor,

Daarom vraag ik hoe ik mijn account en aankoopgeschiedenis bij Gearbest volledig kan verwijderen uit de bewuste database.
Geen idee en daar ga ik niet over. Er staat ook niet in welk tijdbestek er gereageerd moest worden.... Het gaat om enkele dagen en verder weet ik hier niks vanaf dus kan ook niet zeggen of er Łberhaupt iets van waar is.
Je kan naar deze pagina gaan:
https://www.gearbest.com/about/privacy-policy.html

Daar staat het volgende:
If you would like to exercise one of your rights as set out above, or if you have a question or a complaint about this policy, the way your personal information is processed, please contact us via e-mail: support@gearbest.com
pi_185615319
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 20:58 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Geen idee en daar ga ik niet over. Er staat ook niet in welk tijdbestek er gereageerd moest worden.... Het gaat om enkele dagen en verder weet ik hier niks vanaf dus kan ook niet zeggen of er Łberhaupt iets van waar is.
Je kan naar deze pagina gaan:
https://www.gearbest.com/about/privacy-policy.html

Daar staat het volgende:
If you would like to exercise one of your rights as set out above, or if you have a question or a complaint about this policy, the way your personal information is processed, please contact us via e-mail: support@gearbest.com
FoK!-forum:
quote:
pi_185617251
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 20:58 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Geen idee en daar ga ik niet over. Er staat ook niet in welk tijdbestek er gereageerd moest worden.... ........
Ik vraag je daarom ook geen reactie op het desbetreffende lek , want ik begrijp ook wel dat je daar niet over gaat. Verwijzen naar de privacypolicy is na een dergelijk lek niet meer aan de orde.

Ik vroeg hoe ik mijn account en aankoopgeschiedenis kan verwijderen. Dat lijkt mij wat anders.
Ik kon binnen mijn profiel daar niets over vinden of te kunnen wijzigen.

[ Bericht 3% gewijzigd door elinx op 14-03-2019 22:37:27 ]
pi_185629565
ik ben ook wel geschrokken van dit bericht, en ben ook op zoek gegaan naar de optie om je account te verwijderen. en ik kon het ook niet vinden... help?
  CHI shopkeeper vrijdag 15 maart 2019 @ 18:24:42 #43
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185632604
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:28 schreef elinx het volgende:
[..]

Ik vraag je daarom ook geen reactie op het desbetreffende lek , want ik begrijp ook wel dat je daar niet over gaat. Verwijzen naar de privacypolicy is na een dergelijk lek niet meer aan de orde.

Ik vroeg hoe ik mijn account en aankoopgeschiedenis kan verwijderen. Dat lijkt mij wat anders.
Ik kon binnen mijn profiel daar niets over vinden of te kunnen wijzigen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 15:38 schreef sjaak109 het volgende:
ik ben ook wel geschrokken van dit bericht, en ben ook op zoek gegaan naar de optie om je account te verwijderen. en ik kon het ook niet vinden... help?
Ik ben zelf ook geschrokken door dit bericht. Ik heb het nagevraagd en krijg er niet veel informatie over terug. Wel is er vandaag dit bericht gepubliceerd op Facebook.
Verder heb ik doorgekregen dat je het beste je wachtwoord kan aanpassen. Mocht je je account willen verwijderen dan moet je contact opnemen door middel van een ticket of een email sturen naar: support@gearbest.com
Ik verwees naar de Privacy Policy vanwege het email adres dat je kan gebruiken om je account te laten verwijderen. Daarna krijg je een bericht terug om dit nogmaals te bevestigen. Vervolgens zal je account volledig worden verwijdert.
Hopelijk geeft dit meer informatie over de lek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gearbest op 16-03-2019 20:20:50 ]
pi_185636102
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:24 schreef Gearbest het volgende:
.........
Mocht je je account willen verwijderen en moet je contact opnemen door middel van een ticket of een email sturen naar: support@gearbest.com.......
Hopelijk geeft dit meer informatie over de lek.
Bedankt voor dit antwoord. De reden waarom ik mijn account en aankoopgeschiedenis wil verwijderen had te maken met het uitblijven van een reactie naar degenen (VpnMentor) die Gearbest hebben gewaarschuwd voor ze gingen publiceren. Nu is niet duidelijk wanneer eventuele actie dan wel ondernomen is.

Een reactie via Facebook is wel aardig om een groot publiek te bereiken ivm damagecontrol, maar feitelijk geven ze wel aan dat, omwille van efficiency, de database zonder encryptie, 3 dagen lang slechts wordt afgeschermd door een firewall, die deze keer ca 2 weken niet actief was. (1-15 mrt 2019). Waardoor al deze data vrij toegankelijk was/is.
Dit is nu niet iets wat mijn zorgen wegneemt of mijn gegevens na de publicatie van VPN mentor nog zichtbaar was.
  CHI shopkeeper maandag 18 maart 2019 @ 19:22:03 #45
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185698204
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 21:08 schreef elinx het volgende:

[..]

Bedankt voor dit antwoord. De reden waarom ik mijn account en aankoopgeschiedenis wil verwijderen had te maken met het uitblijven van een reactie naar degenen (VpnMentor) die Gearbest hebben gewaarschuwd voor ze gingen publiceren. Nu is niet duidelijk wanneer eventuele actie dan wel ondernomen is.

Een reactie via Facebook is wel aardig om een groot publiek te bereiken ivm damagecontrol, maar feitelijk geven ze wel aan dat, omwille van efficiency, de database zonder encryptie, 3 dagen lang slechts wordt afgeschermd door een firewall, die deze keer ca 2 weken niet actief was. (1-15 mrt 2019). Waardoor al deze data vrij toegankelijk was/is.
Dit is nu niet iets wat mijn zorgen wegneemt of mijn gegevens na de publicatie van VPN mentor nog zichtbaar was.
Geen probleem. Ik heb er vandaag nog eens naar gevraagd en veel informatie krijg ik er helaas ook niet over.... Ik heb dus geen flauw benul op welke manier en hoelang alles blootgesteld is geweest. Ik krijg enkel terug dat het inmiddels opgelost zou moeten zijn.....
Is het inmiddels gelukt om je account te verwijderen?
pi_185698764
Voor zover ik begreep ging het om recente bestellingen en aanmeldingen tussen 1-15 maart.
Dit zou betekenen dat mijn account niet zichtbaar is geweest, want ik heb januari voor het laatst besteld. Ik wacht nog even een reactie van VPN mentor af. Blijft deze uit dan verwijder ik mijn account definitief. Heb nu alleen nog alle accountinfo op slecht leesbaar gezet en wachtwoord gewijzigd.
pi_185897376
Beste Gearbest,

- Product: https://www.gearbest.com/(...)217.html?wid=1433363
- Ordernummer: 19021700984814580996
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem: Nog altijd status Paid.
- Shpping Insurance: Ja

-TicketID: T19030901679

Het is alweer 28-03 en het bestelde product, op 17-02, is nog steeds niet verzonden en staat op Status Paid. Ondertussen is de flash sale waarin ik aan deelnam verlopen en is er een nieuwe gestart. Heb reeds aangegeven dat de vermelde verzendatum op z'n minst misleidend is, aangezien deze iedere dag verschuift en er naar mij toe niets wordt verzonden. Hierop wordt geen actie ondernomen. Op 13-03 schrijft gearbest:

The shipment deadline for this item is Mar 31 , 2019.
If the item is not shipped out within one week after the deadline, we can offer 100 points as compensation. We can offer another 100 points if it’s not shipped out in another week and so on..

"and so on..." Ik zit natuurlijk niet te wachten op punten maar op een fiets. Waarom is Gearbest niet in staat om contact op te nemen met de winkel in kwestie (xiaoqi Store) en navraag te doen naar het waarom het zo lang duurt voordat de bestelling verzonden wordt? Misschien wachten ze eerst af of er voldoende animo/geld voor is (crowdfunding) alvorens over te gaan tot productie, misschien wachten ze totdat er een container vol is?? Geen idee.

Kunnen jullie, willen jullie aub contact opnemen met de Winkel in kwestie? Zo niet dan zal ik mijn bestelling uiterlijk 31-03 annuleren. Uitzichtloos blijven wachten is niet mijn ding.

Alvast bedankt voor enige moeite! :)

Mvgrt
  CHI shopkeeper vrijdag 29 maart 2019 @ 13:19:09 #48
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185914460
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 14:36 schreef amfitamine het volgende:
Beste Gearbest,

- Product: https://www.gearbest.com/(...)217.html?wid=1433363
- Ordernummer: 19021700984814580996
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem: Nog altijd status Paid.
- Shpping Insurance: Ja

-TicketID: T19030901679

Het is alweer 28-03 en het bestelde product, op 17-02, is nog steeds niet verzonden en staat op Status Paid. Ondertussen is de flash sale waarin ik aan deelnam verlopen en is er een nieuwe gestart. Heb reeds aangegeven dat de vermelde verzendatum op z'n minst misleidend is, aangezien deze iedere dag verschuift en er naar mij toe niets wordt verzonden. Hierop wordt geen actie ondernomen. Op 13-03 schrijft gearbest:

The shipment deadline for this item is Mar 31 , 2019.
If the item is not shipped out within one week after the deadline, we can offer 100 points as compensation. We can offer another 100 points if it’s not shipped out in another week and so on..

"and so on..." Ik zit natuurlijk niet te wachten op punten maar op een fiets. Waarom is Gearbest niet in staat om contact op te nemen met de winkel in kwestie (xiaoqi Store) en navraag te doen naar het waarom het zo lang duurt voordat de bestelling verzonden wordt? Misschien wachten ze eerst af of er voldoende animo/geld voor is (crowdfunding) alvorens over te gaan tot productie, misschien wachten ze totdat er een container vol is?? Geen idee.

Kunnen jullie, willen jullie aub contact opnemen met de Winkel in kwestie? Zo niet dan zal ik mijn bestelling uiterlijk 31-03 annuleren. Uitzichtloos blijven wachten is niet mijn ding.

Alvast bedankt voor enige moeite! :)

Mvgrt
Dat duurt inderdaad veels te lang inmiddels. Dat zou inderdaad niet mogen en ik ga vragen of mijn collega's contact op willen gaan nemen met de winkel om zo meer informatie over de verzenddatum te krijgen. Ik zal ook doorgeven dat de order geannuleerd mag worden als dit nog heel lang op zich laat wachten. Ik verwacht wel niet voor 31-01 antwoord terug te krijgen. Dit mede doordat het nu weekend is en ik niemand meer kan bereiken... Ik kan ook direct aangeven om je order gelijk te annuleren. Graag hoor ik of ik deze gelijk moet annuleren of toch nog contact met de winkel moet opnemen.
pi_185919732
Beste Gearbest,

Dank voor je antwoord en inzet. Heb gisterenavond reeds geannuleerd, dit omdat ik niet meer het vertrouwen had dat mijn bestelling op korte termijn verzonden zou worden. Vanochtend kreeg ik bevestiging van mijn annulering en niet veel later ook van Paypal dat het volledige bedrag was teruggestort. Kijk dat geeft dan toch weer vertrouwen. Naar de toekomst toe vraag ik me af hoe ik zou kunnen weten/nagaan of een product ook daadwerkelijk op voorraad is en of deze geleverd gaat worden conform de opgegeven data....

Nogmaals dank en geniet van het weekend!

mvgrt
  CHI shopkeeper maandag 1 april 2019 @ 20:27:34 #50
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_185977149
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 18:09 schreef amfitamine het volgende:
Beste Gearbest,

Dank voor je antwoord en inzet. Heb gisterenavond reeds geannuleerd, dit omdat ik niet meer het vertrouwen had dat mijn bestelling op korte termijn verzonden zou worden. Vanochtend kreeg ik bevestiging van mijn annulering en niet veel later ook van Paypal dat het volledige bedrag was teruggestort. Kijk dat geeft dan toch weer vertrouwen. Naar de toekomst toe vraag ik me af hoe ik zou kunnen weten/nagaan of een product ook daadwerkelijk op voorraad is en of deze geleverd gaat worden conform de opgegeven data....

Nogmaals dank en geniet van het weekend!

mvgrt
Super dat het zo snel geregeld is. Ook fijn om te horen dat je bestelling snel geannuleerd is en je het geld ook snel op je PayPal terug hebt ontvangen. Dat is zeer lastig bij een aankoop van een andere webshop. Sommige zijn zeer up to date en accuraad en sommige iets minder. We controleren hierop en voorzien de webshops dan ook van feedback. We hopen dat deze in de toekomst een stuk accurater wordt bij de webshops.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')