abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_190942026
- Orderdatum: 01/12/2019
- Product: Xiaomi Redmi AirDots Wireless Bluetooth Headset
- Ordernummer: 19120100911110012015
- Tracking nummer (indien verzonden): LVS1376360005205723
- Verzendmethode: BEEXPHQ
- Probleem: Product nog steeds niet geleverd, maar vanaf 12/12/19 wordt deze melding al aangegeven: 'Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days'. Al contact opgenomen met customer support via facebook, maar krijg steeds automatische reacties. En van de reacties was dat ik het product misschien wel zelf moet ophalen, wat verder nergens duidelijk wordt, maar ik heb geen flauw idee of dat bij PostNL, DHL, DPD of welk bedrijf dan ook is.
- Shpping Insurance: Nee
- Voorkeur: Refund

Order updates in mijn account:
2019-12-10 16:19:55 Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
2019-12-10 05:21:16 Departure to country of destination
2019-12-09 19:07:07 Parcel is handled
2019-12-04 12:00:52 Arrival at export hub
2019-12-03 03:50:52 Item is ready for transport
2019-12-03 02:50:52 Item is announced / bpost received the information
  CHI shopkeeper donderdag 9 januari 2020 @ 19:04:49 #177
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190952840
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 21:38 schreef GladdeGluiperd het volgende:
- Orderdatum: 01/12/2019
- Product: Xiaomi Redmi AirDots Wireless Bluetooth Headset
- Ordernummer: 19120100911110012015
- Tracking nummer (indien verzonden): LVS1376360005205723
- Verzendmethode: BEEXPHQ
- Probleem: Product nog steeds niet geleverd, maar vanaf 12/12/19 wordt deze melding al aangegeven: 'Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days'. Al contact opgenomen met customer support via facebook, maar krijg steeds automatische reacties. En van de reacties was dat ik het product misschien wel zelf moet ophalen, wat verder nergens duidelijk wordt, maar ik heb geen flauw idee of dat bij PostNL, DHL, DPD of welk bedrijf dan ook is.
- Shpping Insurance: Nee
- Voorkeur: Refund

Order updates in mijn account:
2019-12-10 16:19:55 Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
2019-12-10 05:21:16 Departure to country of destination
2019-12-09 19:07:07 Parcel is handled
2019-12-04 12:00:52 Arrival at export hub
2019-12-03 03:50:52 Item is ready for transport
2019-12-03 02:50:52 Item is announced / bpost received the information
Hallo,
Dat is wel heel vervelend inderdaad en ook nog eens vreemd. Het pakketje zou door Bpost bezorgd moeten worden. Ik weet niet of er een BPost punt bij jouw in de buurt is anders daar even vragen. Kan soms zijn dat je bij het Pick Up point in de buurt worden afgeleverd in plaats van in de brievenbus. Ik ga het in ieder geval doorgeven dat je je pakketje nog niet ontvangen hebt.
Voor er wordt overgegaan tot een refund moet het pakketje terug in het magazijn afgeleverd zijn of 2 maanden verzendtijd. Ik ga kijken wat ik kan doen, maar geef het zeker alvast door.
Het beste is ook om een ticket aan te maken. Alles moet namelijk gedocumenteerd worden via het ticket systeem.
pi_190966772
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Dat is wel heel vervelend inderdaad en ook nog eens vreemd. Het pakketje zou door Bpost bezorgd moeten worden. Ik weet niet of er een BPost punt bij jouw in de buurt is anders daar even vragen. Kan soms zijn dat je bij het Pick Up point in de buurt worden afgeleverd in plaats van in de brievenbus. Ik ga het in ieder geval doorgeven dat je je pakketje nog niet ontvangen hebt.
Voor er wordt overgegaan tot een refund moet het pakketje terug in het magazijn afgeleverd zijn of 2 maanden verzendtijd. Ik ga kijken wat ik kan doen, maar geef het zeker alvast door.
Het beste is ook om een ticket aan te maken. Alles moet namelijk gedocumenteerd worden via het ticket systeem.
Bedankt voor je reactie. Ik heb het even gecheckt en BPost heeft geen pickup points in Nederland. Wel erg vreemd dat dat de bezorgdienst is dan. Ik wacht gewoon nog wel even af en open dan in de loop van de maand, als het nog niet binnen is, een ticket. In ieder geval fijn dat je er mee denkt.
  CHI shopkeeper maandag 13 januari 2020 @ 06:34:16 #179
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_191004982
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:06 schreef GladdeGluiperd het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Ik heb het even gecheckt en BPost heeft geen pickup points in Nederland. Wel erg vreemd dat dat de bezorgdienst is dan. Ik wacht gewoon nog wel even af en open dan in de loop van de maand, als het nog niet binnen is, een ticket. In ieder geval fijn dat je er mee denkt.
Dat is inderdaad vreemd. Ik heb het nogmaals doorgegeven en ze zullen als het goed is overgaan tot een refund. Je zou ook al een ticket ontvangen moeten hebben in je GB account.
pi_191037942
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 06:34 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vreemd. Ik heb het nogmaals doorgegeven en ze zullen als het goed is overgaan tot een refund. Je zou ook al een ticket ontvangen moeten hebben in je GB account.
Ik heb m'n geld zelfs al weer terug! Bedankt voor het snelle en goede afhandelen. Netjes opgelost.
  CHI shopkeeper woensdag 15 januari 2020 @ 18:06:37 #181
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_191045396
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 09:58 schreef GladdeGluiperd het volgende:

[..]

Ik heb m'n geld zelfs al weer terug! Bedankt voor het snelle en goede afhandelen. Netjes opgelost.
Dat is nog eens goed nieuws. Fijn dat het is opgelost.
pi_191140368
Ik wil deze graag kopen @Gearbest:
https://www.gearbest.com/(...)349303&lkid=20248294

Echter komt dit uit de EU of uit China? Ik wil namelijk geen importkosten betalen.
  CHI shopkeeper woensdag 22 januari 2020 @ 19:39:13 #183
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_191148413
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 08:17 schreef tijdjes12345 het volgende:
Ik wil deze graag kopen @:Gearbest:

Echter komt dit uit de EU of uit China? Ik wil namelijk geen importkosten betalen.
Dit wordt verzonden vanuit China, maar we hebben een douanekostenregeling hiervoor. Dan krijg je geen douanekosten, maar je moet wel het volgende doen.
Gebruik deze link van de Roborock S5 Max Laser Navigation Robot Wet and Dry Vacuum Cleaner from Xiaomi youpin samen met EU Priority Line als verzendmethode.
pi_191149941
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 19:39 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit wordt verzonden vanuit China, maar we hebben een douanekostenregeling hiervoor. Dan krijg je geen douanekosten, maar je moet wel het volgende doen.
Gebruik deze link van de Roborock S5 Max Laser Navigation Robot Wet and Dry Vacuum Cleaner from Xiaomi youpin samen met EU Priority Line als verzendmethode.
Bedankt, moet ik dan mochten er douanekosten zijn nogsteeds wel eerst zelf betalen zodat jullie daarna terugbetalen of betalen jullie op voorhand al?
  CHI shopkeeper donderdag 23 januari 2020 @ 07:41:40 #185
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_191154417
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 21:03 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Bedankt, moet ik dan mochten er douanekosten zijn nogsteeds wel eerst zelf betalen zodat jullie daarna terugbetalen of betalen jullie op voorhand al?
Geen probleem. Wij maken dat op voorhand allemaal in orde als je de instructies volgt :)
pi_192326547
Is het mogelijk een link te krijgen met douanekostenregeling voor dit mooie compacte telefoontje:

https://m.gearbest.com/cell-phones/pp_009794532770.html
  CHI shopkeeper maandag 30 maart 2020 @ 21:46:11 #187
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_192535770
Kun je kijken waarom Order No.: 20030300910508311141 / Tracking Number:
CY142971260DE al zo lang in Hongarije ligt (sinds 9 maart)?
  dinsdag 14 april 2020 @ 06:40:31 #189
471869 Btje1977
Echt wel!!!
pi_192607585
Zou je kunnen kijken hoe ver mijn telefoon is. Vanaf 16 Maart is er geen update meer.

Order nr 20031400987505477598

Shippment Number: EU15841858226366

Tracking Number:
CY142981151DE By Update 16/03/2020 03:46:29 AM
pi_192631868
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:59 schreef shadax het volgende:
Kun je kijken waarom Order No.: 20030300910508311141 / Tracking Number:
CY142971260DE al zo lang in Hongarije ligt (sinds 9 maart)?
@Gearbest, heb je al kunnen uitzoeken wat Orbn met mijn telefoon aan het doen is?
  CHI shopkeeper donderdag 16 april 2020 @ 16:10:05 #191
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_192650368
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:59 schreef shadax het volgende:
Kun je kijken waarom Order No.: 20030300910508311141 / Tracking Number:
CY142971260DE al zo lang in Hongarije ligt (sinds 9 maart)?
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:39 schreef shadax het volgende:

[..]

@:Gearbest, heb je al kunnen uitzoeken wat Orbn met mijn telefoon aan het doen is?
Sorry voor mijn late reactie.
Ik ga het eens voor je navragen, want is nu wel heel erg lang onderweg zonder tracking update.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 06:40 schreef Btje1977 het volgende:
Zou je kunnen kijken hoe ver mijn telefoon is. Vanaf 16 Maart is er geen update meer.

Order nr 20031400987505477598

Shippment Number: EU15841858226366

Tracking Number:
CY142981151DE By Update 16/03/2020 03:46:29 AM
Ook deze ga ik navragen, want die duurt ook al erg lang. Al is dit nog redelijk normaal alleen zit die ook al over de 4 weken heen. Ik ga erachteraan in ieder geval.
pi_192666124
Beste,
Ik heb op 15 maart de Xiaomi redmi note 8 pro besteld maar sinds 17 maart is hier geen enkele update meer van geweest...

Shipment Number:
EU15843156807673

Tracking Number:
CY142982143DE By Update 16/03/2020 03:22:29 AM

Tracking message
2020-03-17 01:56:00
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Volgens Gearbest via messenger zou dit ten laatste vandaag moeten toekomen maar dat is dus niet het geval. Kunnen jullie mij hierbij helpen ?

Alvast bedankt,
James

[ Bericht 0% gewijzigd door Ciske_De_Rat_ op 18-04-2020 12:33:30 ]
pi_192682867
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 16:10 schreef Gearbest het volgende:

[..]


[..]

Sorry voor mijn late reactie.
Ik ga het eens voor je navragen, want is nu wel heel erg lang onderweg zonder tracking update.
Hey Gearbest,
Het lijkt of je er mee bezig bent, maar gaat gaat niet helemaal de goede kant op. Ik heb van jullie support afdeling een e-mail dat de shipping deadline opeens opgeschoven is van 3 mei naar ergens in juni. Ik snap dat het wel eens wat langer duurt om iets uit China hier te krijgen, maar om nu 3 maanden te wachten om misschien er achter te komen dat mijn telefoon echt kwijt is, duurt mij te lang.
  CHI shopkeeper dinsdag 21 april 2020 @ 19:08:45 #194
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_192737629
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 12:52 schreef shadax het volgende:

[..]

Hey Gearbest,
Het lijkt of je er mee bezig bent, maar gaat gaat niet helemaal de goede kant op. Ik heb van jullie support afdeling een e-mail dat de shipping deadline opeens opgeschoven is van 3 mei naar ergens in juni. Ik snap dat het wel eens wat langer duurt om iets uit China hier te krijgen, maar om nu 3 maanden te wachten om misschien er achter te komen dat mijn telefoon echt kwijt is, duurt mij te lang.
Ja ik heb er melding van gemaakt, maar hier ben ik zelf ook niet tevreden mee dus er weer achteraan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:19 schreef Ciske_De_Rat_ het volgende:
Beste,
Ik heb op 15 maart de Xiaomi redmi note 8 pro besteld maar sinds 17 maart is hier geen enkele update meer van geweest...

Shipment Number:
EU15843156807673

Tracking Number:
CY142982143DE By Update 16/03/2020 03:22:29 AM

Tracking message
2020-03-17 01:56:00
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Volgens Gearbest via messenger zou dit ten laatste vandaag moeten toekomen maar dat is dus niet het geval. Kunnen jullie mij hierbij helpen ?

Alvast bedankt,
James
Hierbij moeten we toch nog even wachten. Normaal duurt het ongeveer 4 weken voordat de tracking code een update krijgt. Door het Corona-Virus kan het op dit moment iets langer duren. Nog heel even afwachten of er een update van de tracking code komt.
pi_192802175
Ik zie wat 3D printers in Fast- warehouses. EU warehouses dus. Bestellen kan gewoon zonder problemen?
pi_192831521
[..]

Hierbij moeten we toch nog even wachten. Normaal duurt het ongeveer 4 weken voordat de tracking code een update krijgt. Door het Corona-Virus kan het op dit moment iets langer duren. Nog heel even afwachten of er een update van de tracking code komt.
[/quote]

Weekje later en nog steeds geen update, ondertussen al 6 weken aan het wachten ;( Kunnen jullie hierover nog iets te weten komen ?
pi_192838368
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 19:08 schreef Gearbest het volgende:
Ja ik heb er melding van gemaakt, maar hier ben ik zelf ook niet tevreden mee dus er weer achteraan.
Hey gearbest,
Wat is de status. De batterij van mijn huidige Xiaomi houdt het geen hele dag meer vol, dus zit wel echt op een nieuwe telefoon te wachten.
pi_192839353
Zit al sinds 28 feb op een gsm te wachten en gearbest blijft de deadline maar opschuiven, ondertussen al tot 7 juni... dit kan toch niet meer? DHL en BPost weten beiden van niets en helpen me niet. DHL kreeg enkel een tracking code door begin maart, sindsdien niets meer. Gearbest support zegt me gewoon te blijven wachten, na 2 maanden willen ze er nu nog 6 weken bijdoen.
Mijn huidige telefoon is kapot en ik wil niet meer wachten. Refund en dan zal ik wel lokaal een telefoon gaan halen.
Vriendin bestelt vanalles via Wish en dat komt allemaal netjes binnen de 2 max 3 weken aan.

- Orderdatum: 28/02/2020
- Product: Ulephone 6E
- Ordernummer: Order No.: 20022700928001588273
- Tracking nummer (indien verzonden): CY142966392DE
- Verzendmethode:
- Probleem: product nog steeds niet geleverd
- Shpping Insurance: Ja
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
pi_192843234
Ligt ook sinds 9 maart in Hongarije. Zelfde als mijn telefoon. Die gaat echt niet meer aankomen.
pi_192847518
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:24 schreef shadax het volgende:
Ligt ook sinds 9 maart in Hongarije. Zelfde als mijn telefoon. Die gaat echt niet meer aankomen.
Ik vermoede tijdens het lezen al dat onze pakketjes waarschijnlijk in de zelfde shipping zaten. Het kan toch zo moeilijk niet zijn voor Gearbest om eens te polsen waar ze nu juist zijn.
Het lijkt er inderdaad wel op dat deze lading gewoon 'verloren' gegaan is...
Ik ben via hun support toch vollop aan het aandringen op een refund, alleen hebben we dan nog steeds geen nieuwe telefoon natuurlijk
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')