abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper dinsdag 12 november 2019 @ 22:32:48 #151
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189916086
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2019 14:21 schreef Chinashopperj het volgende:
Ik heb iets op Gearbest besteld, maar heb geen gebruik gemaakt van een link die jij verstrekt. Hoe kan ik er nu nog voor zorgen dat ik geen douanekosten of extra BTW aan mijn broek krijg? Kan jij mij daarmee helpen?
Hallo ChinaShopperJ,
Helaas kunnen we daar niks meer aan veranderen en hopen dat je geen douane kosten krijgt. De kans is klein, maar de kans bestaat er wel.
Wat je kan doen is je bestelling annuleren en vervolgens opnieuw te bestellen met de linken hier op FOK! samen met EU Priority als verzendmethode. Op dit moment kan ik niks meer voor je doen.
pi_189923213
@Gearbest kunnen jullie mij helpen? ik wil mijn bestelling annuleren!?
  CHI shopkeeper woensdag 13 november 2019 @ 18:58:34 #153
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189927487
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:42 schreef MrOsman het volgende:
@:Gearbest kunnen jullie mij helpen? ik wil mijn bestelling annuleren!?
Ik ga het doorgeven en deze laten annuleren. Je hebt volgens mij ook op FB een berichtje gestuurd. Ik kan enkel je order annuleren als deze nog niet verzonden is.
pi_189940819
Hallo,

Als ik een tracking code als onderstaand heb ontvangen, kan ik er dan van uitgaan dat het pakket uit Duitsland wordt verstuurd? En ik dus geen Belasting en douane kosten hoef te betalen?

CY123456789DE

Alvast bedankt!
  CHI shopkeeper donderdag 14 november 2019 @ 19:45:56 #155
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_189943145
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 17:12 schreef Chinashopperj2 het volgende:
Hallo,

Als ik een tracking code als onderstaand heb ontvangen, kan ik er dan van uitgaan dat het pakket uit Duitsland wordt verstuurd? En ik dus geen Belasting en douane kosten hoef te betalen?

CY123456789DE

Alvast bedankt!
Nee het pakket wordt nog steeds uit China verstuurd en in Duitsland overgedragen aan DHL. Hierdoor bestaat er nog steeds kans op douanekosten.
Je krijgt enkel geen douanekosten als je besteld hebt via onze link op FOK! samen met EU Priority Line als verzendmethode.
Dat heb je niet gedaan dus jij maakt nog steeds kans op douanekosten. Nu maar hopen dat dit niet gebeurd.
pi_190179859
Ik kom met de xiaomi mi 9t pro coupon niet op 314 uit maar 330. Komt nog 10 euro verzekering bij maar dan zou het 324 zijn. Kun je nog wat black friday korting regelen?
  CHI shopkeeper vrijdag 29 november 2019 @ 13:35:11 #157
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190433130
Volgens Gearbest pakket opgestuurd
ik heb volgende leveringen: EUEXPHQRD is dit douane vrij? of? @Gearbest
  CHI shopkeeper maandag 16 december 2019 @ 21:29:52 #159
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190484688
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 11:31 schreef MrOsman het volgende:
Volgens Gearbest pakket opgestuurd
ik heb volgende leveringen: EUEXPHQRD is dit douane vrij? of? @:Gearbest
Kan je mij je ordernummer en tracking nummer geven. Dan kijk ik het voor je na.
  zondag 22 december 2019 @ 15:28:50 #160
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_190595565
Helaas, te laat achter dit forum gekomen...
Er blijft voor mij kans op douanekosten...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT:
Het zal wel toeval wezen, de status is vandaag geüpdatet :)

Via Hongarije dus... Sinds de 18e...
Als het nu niet in de kerst-periode viel, zou ik dan het pakket deze week mogen verwachten?

[ Bericht 8% gewijzigd door MrJLJL op 23-12-2019 13:07:34 ]
  CHI shopkeeper maandag 23 december 2019 @ 13:23:14 #161
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190611288
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:28 schreef MrJLJL het volgende:
Helaas, te laat achter dit forum gekomen...
Er blijft voor mij kans op douanekosten...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT:
Het zal wel toeval wezen, de status is vandaag geüpdatet :)

Via Hongarije dus... Sinds de 18e...
Als het nu niet in de kerst-periode viel, zou ik dan het pakket deze week mogen verwachten?
Er blijft nu inderdaad een kans nu inderdaad al is die kans wel klein. Ik ga wel kijken of ik nog iets kan regelen voordat het in Duitsland aankomt qua douanekostenregeling.
Je pakketje wordt nu verzonden naar Duitsland en daar worden overgedragen aan DHL. Dan zal de tracking code ook actief worden. Normaal zou je het vlak na de nieuwjaarsperiode mogen verwachten. Ik verwacht nu zelf rond 7 januari. Wellicht met een beetje geluk nog eerder afhankelijk van hoe het gaat tijdens de kerstperiode.
  maandag 23 december 2019 @ 15:10:30 #162
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_190612736
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Er blijft nu inderdaad een kans nu inderdaad al is die kans wel klein. Ik ga wel kijken of ik nog iets kan regelen voordat het in Duitsland aankomt qua douanekostenregeling.
Je pakketje wordt nu verzonden naar Duitsland en daar worden overgedragen aan DHL. Dan zal de tracking code ook actief worden. Normaal zou je het vlak na de nieuwjaarsperiode mogen verwachten. Ik verwacht nu zelf rond 7 januari. Wellicht met een beetje geluk nog eerder afhankelijk van hoe het gaat tijdens de kerstperiode.
Tsja, geen idee hoe snel het vervoer gaat. Zoals ik zei, hij was de 18e blijkbaar al in Hongarije...
Ik vermoed dat het dan vrij snel in Duitsland zal zijn, niet?

Zou top zijn als er nog iets geregeld kan worden voor de zekerheid.
Heb je daar nog enige informatie van mijn kant voor nodig? Let me know ;)

Thanks voor de moeite iig!
  CHI shopkeeper dinsdag 24 december 2019 @ 10:25:15 #163
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190626217
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 15:10 schreef MrJLJL het volgende:

[..]

Tsja, geen idee hoe snel het vervoer gaat. Zoals ik zei, hij was de 18e blijkbaar al in Hongarije...
Ik vermoed dat het dan vrij snel in Duitsland zal zijn, niet?

Zou top zijn als er nog iets geregeld kan worden voor de zekerheid.
Heb je daar nog enige informatie van mijn kant voor nodig? Let me know ;)

Thanks voor de moeite iig!
Dat kan nu door de kerstdagen iets langer duren, maar meestal duurt het ongeveer een week voordat het dan in Duitsland is.
Normaal zou het nu in orde gemaakt moeten zijn. Laat even weten als je je pakketje goed ontvangen hebt.
  dinsdag 24 december 2019 @ 12:23:26 #164
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_190627808
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat kan nu door de kerstdagen iets langer duren, maar meestal duurt het ongeveer een week voordat het dan in Duitsland is.
Normaal zou het nu in orde gemaakt moeten zijn. Laat even weten als je je pakketje goed ontvangen hebt.
Goed om te horen. Mooi om te zien dat hier goed alternatief zit t.o.v. de originele gearbest help-desk, die toch niet altijd even behulpzaam is ;)

Geniet van komende dagen!
pi_190648252
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 21:29 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Kan je mij je ordernummer en tracking nummer geven. Dan kijk ik het voor je na.
Bestelnummer: 19121300955608060946
Zending nummer: EU15762465622603
Volg nummer: CY142804545DE

wel gek dat ik helemaal geen info zie op DHL behalve label aangemaakt (aangemeld bij DHL) gaat dit wel goed?
  CHI shopkeeper vrijdag 27 december 2019 @ 09:38:10 #166
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190674259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:23 schreef MrJLJL het volgende:

[..]

Goed om te horen. Mooi om te zien dat hier goed alternatief zit t.o.v. de originele gearbest help-desk, die toch niet altijd even behulpzaam is ;)

Geniet van komende dagen!
Geen enkel probleem. Daar zijn we voor en wij wensen jouw ook hele fijne feestdagen.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:17 schreef MrOsman het volgende:

[..]

Bestelnummer: 19121300955608060946
Zending nummer: EU15762465622603
Volg nummer: CY142804545DE

wel gek dat ik helemaal geen info zie op DHL behalve label aangemaakt (aangemeld bij DHL) gaat dit wel goed?
Alles loopt nog volgens het normale traject. Dat de tracking code nog niet actief is komt doordat het pakketje in pas Duitsland wordt overgedragen aan DHL. De tracking code zal dus pas actief worden als je pakketje in Duitsland is aangekomen en overgedragen wordt aan DHL. Het voorgaande traject wordt door een ander vervoersbedrijf gedaan en daarom is de tracking code van DHL nog niet actief. Hopelijk schept dit meer duidelijkheid O-)

[ Bericht 36% gewijzigd door Gearbest op 27-12-2019 11:55:23 ]
pi_190678713
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 09:38 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Geen enkel probleem. Daar zijn we voor en wij wensen jouw ook hele fijne feestdagen.
[..]

Alles loopt nog volgens het normale traject. Dat de tracking code nog niet actief is komt doordat het pakketje in pas Duitsland wordt overgedragen aan DHL. De tracking code zal dus pas actief worden als je pakketje in Duitsland is aangekomen en overgedragen wordt aan DHL. Het voorgaande traject wordt door een ander vervoersbedrijf gedaan en daarom is de tracking code van DHL nog niet actief. Hopelijk schept dit meer duidelijkheid O-)
zit er douane kosten erop? ik had gekozen van niet. :$
  CHI shopkeeper vrijdag 27 december 2019 @ 13:59:10 #168
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190678810
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 13:55 schreef MrOsman het volgende:

[..]

zit er douane kosten erop? ik had gekozen van niet. :$
Nee dat wordt allemaal in orde gemaakt.
pi_190679230
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 13:59 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Nee dat wordt allemaal in orde gemaakt.
Dankjewel, duurt wel erg lang :) met ontvangen van product.
  CHI shopkeeper vrijdag 27 december 2019 @ 15:53:11 #170
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190681956
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 14:15 schreef MrOsman het volgende:

[..]

Dankjewel, duurt wel erg lang :) met ontvangen van product.
Het duurt normaal gesproken rond de 3-4 weken voordat je het product in huis hebt. Nu zit je nog met al die feestdagen ertussen. Het pakketje is verzonden op 13-12-2019 dus dat valt nu nog mee,
pi_190875870
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:53 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Het duurt normaal gesproken rond de 3-4 weken voordat je het product in huis hebt. Nu zit je nog met al die feestdagen ertussen. Het pakketje is verzonden op 13-12-2019 dus dat valt nu nog mee,
duurt wel erg lang, 13-12 zogenaamd opgestuurd bijna een maand aan het wachten, nooit meegemaakt met Gearbest @Gearbest
  CHI shopkeeper zaterdag 4 januari 2020 @ 17:56:32 #172
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190876751
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 16:34 schreef MrOsman het volgende:

[..]

duurt wel erg lang, 13-12 zogenaamd opgestuurd bijna een maand aan het wachten, nooit meegemaakt met Gearbest @:Gearbest
Het is normaal dat het ongeveer 3-4 weken duurt. Het is al helemaal normaal dat het nu iets langer duurt door alle feestdagen (welke op werkdagen vallen, zoals kerstdagen en nieuwjaar) die geweest zijn.
De laatste statusupdates waren de volgende:
2019-12-31 00:00:00
The package is in transit, please wait patiently.
2019-12-28 00:00:00
Due to international holidays, delays in transit, please wait patiently.
2019-12-25 00:00:00
Due to international holidays, delays in transit, please wait patiently.

Nog even geduld, want je pakketje is bijna in Duitsland.
  maandag 6 januari 2020 @ 16:22:46 #173
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_190905885
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 16:34 schreef MrOsman het volgende:

[..]

duurt wel erg lang, 13-12 zogenaamd opgestuurd bijna een maand aan het wachten, nooit meegemaakt met Gearbest @:Gearbest
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 17:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Het is normaal dat het ongeveer 3-4 weken duurt. Het is al helemaal normaal dat het nu iets langer duurt door alle feestdagen (welke op werkdagen vallen, zoals kerstdagen en nieuwjaar) die geweest zijn.
De laatste statusupdates waren de volgende:
2019-12-31 00:00:00
The package is in transit, please wait patiently.
2019-12-28 00:00:00
Due to international holidays, delays in transit, please wait patiently.
2019-12-25 00:00:00
Due to international holidays, delays in transit, please wait patiently.

Nog even geduld, want je pakketje is bijna in Duitsland.
@MrOsman, het lijkt erop dat we in hetzelfde schuitje zitten.
Aan de tracking informatie te zien hebben ze in Hongarije gewoon rustig de hele kerst-en-nieuw periode vrij genomen ;)

Package Status: In Transit

First vessel:
2020-01-06 18:00:26 Hungary, Customs clearance processing complete.
2020-01-03 10:00:22 Hungary, Shipment in transit-delivered to destination country.
2020-01-02 10:00:00 Hungary, Parcel is in clearance.
2019-12-18 20:11:34 Hungary, Parcel arrived at the airport.
2019-12-18 13:15:29 Hongkong, Departed Hongkong Sorting Centre.
2019-12-17 17:00:34 Hongkong, Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2019-12-16 23:00:28 ShenZhen, Sent to HongKong Sorting Centre.
2019-12-14 10:59:20 Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2019-12-14 10:51:32 Shipping Label Printed.
2019-12-13 20:15:09 Order Created.
pi_190906895
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:22 schreef MrJLJL het volgende:

[..]

[..]

@:MrOsman, het lijkt erop dat we in hetzelfde schuitje zitten.
Aan de tracking informatie te zien hebben ze in Hongarije gewoon rustig de hele kerst-en-nieuw periode vrij genomen ;)

Package Status: In Transit

First vessel:
2020-01-06 18:00:26 Hungary, Customs clearance processing complete.
2020-01-03 10:00:22 Hungary, Shipment in transit-delivered to destination country.
2020-01-02 10:00:00 Hungary, Parcel is in clearance.
2019-12-18 20:11:34 Hungary, Parcel arrived at the airport.
2019-12-18 13:15:29 Hongkong, Departed Hongkong Sorting Centre.
2019-12-17 17:00:34 Hongkong, Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2019-12-16 23:00:28 ShenZhen, Sent to HongKong Sorting Centre.
2019-12-14 10:59:20 Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2019-12-14 10:51:32 Shipping Label Printed.
2019-12-13 20:15:09 Order Created.
Ahahah , ik zie douane afhandeling voltooid, geen idee hoelang het nu nog gaat duren, wel vervelend dat het lang duurt door feestdagen
  CHI shopkeeper dinsdag 7 januari 2020 @ 22:11:24 #175
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190927139
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:22 schreef MrJLJL het volgende:

[..]


[..]

@:MrOsman, het lijkt erop dat we in hetzelfde schuitje zitten.
Aan de tracking informatie te zien hebben ze in Hongarije gewoon rustig de hele kerst-en-nieuw periode vrij genomen ;)

Package Status: In Transit

First vessel:
2020-01-06 18:00:26 Hungary, Customs clearance processing complete.
2020-01-03 10:00:22 Hungary, Shipment in transit-delivered to destination country.
2020-01-02 10:00:00 Hungary, Parcel is in clearance.
2019-12-18 20:11:34 Hungary, Parcel arrived at the airport.
2019-12-18 13:15:29 Hongkong, Departed Hongkong Sorting Centre.
2019-12-17 17:00:34 Hongkong, Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2019-12-16 23:00:28 ShenZhen, Sent to HongKong Sorting Centre.
2019-12-14 10:59:20 Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2019-12-14 10:51:32 Shipping Label Printed.
2019-12-13 20:15:09 Order Created.
Dat lijkt er inderdaad op. Het goede nieuws is wel dat er een update in je tracking is en dat het dus nog steeds onderweg is. Nog even geduld, maar hopelijk komt het toch nog snel.
pi_190942026
- Orderdatum: 01/12/2019
- Product: Xiaomi Redmi AirDots Wireless Bluetooth Headset
- Ordernummer: 19120100911110012015
- Tracking nummer (indien verzonden): LVS1376360005205723
- Verzendmethode: BEEXPHQ
- Probleem: Product nog steeds niet geleverd, maar vanaf 12/12/19 wordt deze melding al aangegeven: 'Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days'. Al contact opgenomen met customer support via facebook, maar krijg steeds automatische reacties. Eén van de reacties was dat ik het product misschien wel zelf moet ophalen, wat verder nergens duidelijk wordt, maar ik heb geen flauw idee of dat bij PostNL, DHL, DPD of welk bedrijf dan ook is.
- Shpping Insurance: Nee
- Voorkeur: Refund

Order updates in mijn account:
2019-12-10 16:19:55 Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
2019-12-10 05:21:16 Departure to country of destination
2019-12-09 19:07:07 Parcel is handled
2019-12-04 12:00:52 Arrival at export hub
2019-12-03 03:50:52 Item is ready for transport
2019-12-03 02:50:52 Item is announced / bpost received the information
  CHI shopkeeper donderdag 9 januari 2020 @ 19:04:49 #177
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_190952840
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 21:38 schreef GladdeGluiperd het volgende:
- Orderdatum: 01/12/2019
- Product: Xiaomi Redmi AirDots Wireless Bluetooth Headset
- Ordernummer: 19120100911110012015
- Tracking nummer (indien verzonden): LVS1376360005205723
- Verzendmethode: BEEXPHQ
- Probleem: Product nog steeds niet geleverd, maar vanaf 12/12/19 wordt deze melding al aangegeven: 'Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days'. Al contact opgenomen met customer support via facebook, maar krijg steeds automatische reacties. Eén van de reacties was dat ik het product misschien wel zelf moet ophalen, wat verder nergens duidelijk wordt, maar ik heb geen flauw idee of dat bij PostNL, DHL, DPD of welk bedrijf dan ook is.
- Shpping Insurance: Nee
- Voorkeur: Refund

Order updates in mijn account:
2019-12-10 16:19:55 Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
2019-12-10 05:21:16 Departure to country of destination
2019-12-09 19:07:07 Parcel is handled
2019-12-04 12:00:52 Arrival at export hub
2019-12-03 03:50:52 Item is ready for transport
2019-12-03 02:50:52 Item is announced / bpost received the information
Hallo,
Dat is wel heel vervelend inderdaad en ook nog eens vreemd. Het pakketje zou door Bpost bezorgd moeten worden. Ik weet niet of er een BPost punt bij jouw in de buurt is anders daar even vragen. Kan soms zijn dat je bij het Pick Up point in de buurt worden afgeleverd in plaats van in de brievenbus. Ik ga het in ieder geval doorgeven dat je je pakketje nog niet ontvangen hebt.
Voor er wordt overgegaan tot een refund moet het pakketje terug in het magazijn afgeleverd zijn of 2 maanden verzendtijd. Ik ga kijken wat ik kan doen, maar geef het zeker alvast door.
Het beste is ook om een ticket aan te maken. Alles moet namelijk gedocumenteerd worden via het ticket systeem.
pi_190966772
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Dat is wel heel vervelend inderdaad en ook nog eens vreemd. Het pakketje zou door Bpost bezorgd moeten worden. Ik weet niet of er een BPost punt bij jouw in de buurt is anders daar even vragen. Kan soms zijn dat je bij het Pick Up point in de buurt worden afgeleverd in plaats van in de brievenbus. Ik ga het in ieder geval doorgeven dat je je pakketje nog niet ontvangen hebt.
Voor er wordt overgegaan tot een refund moet het pakketje terug in het magazijn afgeleverd zijn of 2 maanden verzendtijd. Ik ga kijken wat ik kan doen, maar geef het zeker alvast door.
Het beste is ook om een ticket aan te maken. Alles moet namelijk gedocumenteerd worden via het ticket systeem.
Bedankt voor je reactie. Ik heb het even gecheckt en BPost heeft geen pickup points in Nederland. Wel erg vreemd dat dat de bezorgdienst is dan. Ik wacht gewoon nog wel even af en open dan in de loop van de maand, als het nog niet binnen is, een ticket. In ieder geval fijn dat je er mee denkt.
  CHI shopkeeper maandag 13 januari 2020 @ 06:34:16 #179
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_191004982
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:06 schreef GladdeGluiperd het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Ik heb het even gecheckt en BPost heeft geen pickup points in Nederland. Wel erg vreemd dat dat de bezorgdienst is dan. Ik wacht gewoon nog wel even af en open dan in de loop van de maand, als het nog niet binnen is, een ticket. In ieder geval fijn dat je er mee denkt.
Dat is inderdaad vreemd. Ik heb het nogmaals doorgegeven en ze zullen als het goed is overgaan tot een refund. Je zou ook al een ticket ontvangen moeten hebben in je GB account.
pi_191037942
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 06:34 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vreemd. Ik heb het nogmaals doorgegeven en ze zullen als het goed is overgaan tot een refund. Je zou ook al een ticket ontvangen moeten hebben in je GB account.
Ik heb m'n geld zelfs al weer terug! Bedankt voor het snelle en goede afhandelen. Netjes opgelost.
  CHI shopkeeper woensdag 15 januari 2020 @ 18:06:37 #181
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_191045396
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 09:58 schreef GladdeGluiperd het volgende:

[..]

Ik heb m'n geld zelfs al weer terug! Bedankt voor het snelle en goede afhandelen. Netjes opgelost.
Dat is nog eens goed nieuws. Fijn dat het is opgelost.
pi_191140368
Ik wil deze graag kopen @Gearbest:
https://www.gearbest.com/(...)349303&lkid=20248294

Echter komt dit uit de EU of uit China? Ik wil namelijk geen importkosten betalen.
  CHI shopkeeper woensdag 22 januari 2020 @ 19:39:13 #183
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_191148413
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 08:17 schreef tijdjes12345 het volgende:
Ik wil deze graag kopen @:Gearbest:

Echter komt dit uit de EU of uit China? Ik wil namelijk geen importkosten betalen.
Dit wordt verzonden vanuit China, maar we hebben een douanekostenregeling hiervoor. Dan krijg je geen douanekosten, maar je moet wel het volgende doen.
Gebruik deze link van de Roborock S5 Max Laser Navigation Robot Wet and Dry Vacuum Cleaner from Xiaomi youpin samen met EU Priority Line als verzendmethode.
pi_191149941
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 19:39 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit wordt verzonden vanuit China, maar we hebben een douanekostenregeling hiervoor. Dan krijg je geen douanekosten, maar je moet wel het volgende doen.
Gebruik deze link van de Roborock S5 Max Laser Navigation Robot Wet and Dry Vacuum Cleaner from Xiaomi youpin samen met EU Priority Line als verzendmethode.
Bedankt, moet ik dan mochten er douanekosten zijn nogsteeds wel eerst zelf betalen zodat jullie daarna terugbetalen of betalen jullie op voorhand al?
  CHI shopkeeper donderdag 23 januari 2020 @ 07:41:40 #185
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_191154417
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 21:03 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Bedankt, moet ik dan mochten er douanekosten zijn nogsteeds wel eerst zelf betalen zodat jullie daarna terugbetalen of betalen jullie op voorhand al?
Geen probleem. Wij maken dat op voorhand allemaal in orde als je de instructies volgt :)
pi_192326547
Is het mogelijk een link te krijgen met douanekostenregeling voor dit mooie compacte telefoontje:

https://m.gearbest.com/cell-phones/pp_009794532770.html
  CHI shopkeeper maandag 30 maart 2020 @ 21:46:11 #187
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_192535770
Kun je kijken waarom Order No.: 20030300910508311141 / Tracking Number:
CY142971260DE al zo lang in Hongarije ligt (sinds 9 maart)?
  dinsdag 14 april 2020 @ 06:40:31 #189
471869 Btje1977
Echt wel!!!
pi_192607585
Zou je kunnen kijken hoe ver mijn telefoon is. Vanaf 16 Maart is er geen update meer.

Order nr 20031400987505477598

Shippment Number: EU15841858226366

Tracking Number:
CY142981151DE By Update 16/03/2020 03:46:29 AM
pi_192631868
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:59 schreef shadax het volgende:
Kun je kijken waarom Order No.: 20030300910508311141 / Tracking Number:
CY142971260DE al zo lang in Hongarije ligt (sinds 9 maart)?
@Gearbest, heb je al kunnen uitzoeken wat Orbán met mijn telefoon aan het doen is?
  CHI shopkeeper donderdag 16 april 2020 @ 16:10:05 #191
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_192650368
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:59 schreef shadax het volgende:
Kun je kijken waarom Order No.: 20030300910508311141 / Tracking Number:
CY142971260DE al zo lang in Hongarije ligt (sinds 9 maart)?
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:39 schreef shadax het volgende:

[..]

@:Gearbest, heb je al kunnen uitzoeken wat Orbán met mijn telefoon aan het doen is?
Sorry voor mijn late reactie.
Ik ga het eens voor je navragen, want is nu wel heel erg lang onderweg zonder tracking update.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 06:40 schreef Btje1977 het volgende:
Zou je kunnen kijken hoe ver mijn telefoon is. Vanaf 16 Maart is er geen update meer.

Order nr 20031400987505477598

Shippment Number: EU15841858226366

Tracking Number:
CY142981151DE By Update 16/03/2020 03:46:29 AM
Ook deze ga ik navragen, want die duurt ook al erg lang. Al is dit nog redelijk normaal alleen zit die ook al over de 4 weken heen. Ik ga erachteraan in ieder geval.
pi_192666124
Beste,
Ik heb op 15 maart de Xiaomi redmi note 8 pro besteld maar sinds 17 maart is hier geen enkele update meer van geweest...

Shipment Number:
EU15843156807673

Tracking Number:
CY142982143DE By Update 16/03/2020 03:22:29 AM

Tracking message
2020-03-17 01:56:00
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Volgens Gearbest via messenger zou dit ten laatste vandaag moeten toekomen maar dat is dus niet het geval. Kunnen jullie mij hierbij helpen ?

Alvast bedankt,
James

[ Bericht 0% gewijzigd door Ciske_De_Rat_ op 18-04-2020 12:33:30 ]
pi_192682867
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 16:10 schreef Gearbest het volgende:

[..]


[..]

Sorry voor mijn late reactie.
Ik ga het eens voor je navragen, want is nu wel heel erg lang onderweg zonder tracking update.
Hey Gearbest,
Het lijkt of je er mee bezig bent, maar gaat gaat niet helemaal de goede kant op. Ik heb van jullie support afdeling een e-mail dat de shipping deadline opeens opgeschoven is van 3 mei naar ergens in juni. Ik snap dat het wel eens wat langer duurt om iets uit China hier te krijgen, maar om nu 3 maanden te wachten om misschien er achter te komen dat mijn telefoon echt kwijt is, duurt mij te lang.
  CHI shopkeeper dinsdag 21 april 2020 @ 19:08:45 #194
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_192737629
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 12:52 schreef shadax het volgende:

[..]

Hey Gearbest,
Het lijkt of je er mee bezig bent, maar gaat gaat niet helemaal de goede kant op. Ik heb van jullie support afdeling een e-mail dat de shipping deadline opeens opgeschoven is van 3 mei naar ergens in juni. Ik snap dat het wel eens wat langer duurt om iets uit China hier te krijgen, maar om nu 3 maanden te wachten om misschien er achter te komen dat mijn telefoon echt kwijt is, duurt mij te lang.
Ja ik heb er melding van gemaakt, maar hier ben ik zelf ook niet tevreden mee dus er weer achteraan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:19 schreef Ciske_De_Rat_ het volgende:
Beste,
Ik heb op 15 maart de Xiaomi redmi note 8 pro besteld maar sinds 17 maart is hier geen enkele update meer van geweest...

Shipment Number:
EU15843156807673

Tracking Number:
CY142982143DE By Update 16/03/2020 03:22:29 AM

Tracking message
2020-03-17 01:56:00
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Volgens Gearbest via messenger zou dit ten laatste vandaag moeten toekomen maar dat is dus niet het geval. Kunnen jullie mij hierbij helpen ?

Alvast bedankt,
James
Hierbij moeten we toch nog even wachten. Normaal duurt het ongeveer 4 weken voordat de tracking code een update krijgt. Door het Corona-Virus kan het op dit moment iets langer duren. Nog heel even afwachten of er een update van de tracking code komt.
pi_192802175
Ik zie wat 3D printers in Fast- warehouses. EU warehouses dus. Bestellen kan gewoon zonder problemen?
pi_192831521
[..]

Hierbij moeten we toch nog even wachten. Normaal duurt het ongeveer 4 weken voordat de tracking code een update krijgt. Door het Corona-Virus kan het op dit moment iets langer duren. Nog heel even afwachten of er een update van de tracking code komt.
[/quote]

Weekje later en nog steeds geen update, ondertussen al 6 weken aan het wachten ;( Kunnen jullie hierover nog iets te weten komen ?
pi_192838368
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 19:08 schreef Gearbest het volgende:
Ja ik heb er melding van gemaakt, maar hier ben ik zelf ook niet tevreden mee dus er weer achteraan.
Hey gearbest,
Wat is de status. De batterij van mijn huidige Xiaomi houdt het geen hele dag meer vol, dus zit wel echt op een nieuwe telefoon te wachten.
pi_192839353
Zit al sinds 28 feb op een gsm te wachten en gearbest blijft de deadline maar opschuiven, ondertussen al tot 7 juni... dit kan toch niet meer? DHL en BPost weten beiden van niets en helpen me niet. DHL kreeg enkel een tracking code door begin maart, sindsdien niets meer. Gearbest support zegt me gewoon te blijven wachten, na 2 maanden willen ze er nu nog 6 weken bijdoen.
Mijn huidige telefoon is kapot en ik wil niet meer wachten. Refund en dan zal ik wel lokaal een telefoon gaan halen.
Vriendin bestelt vanalles via Wish en dat komt allemaal netjes binnen de 2 max 3 weken aan.

- Orderdatum: 28/02/2020
- Product: Ulephone 6E
- Ordernummer: Order No.: 20022700928001588273
- Tracking nummer (indien verzonden): CY142966392DE
- Verzendmethode:
- Probleem: product nog steeds niet geleverd
- Shpping Insurance: Ja
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
pi_192843234
Ligt ook sinds 9 maart in Hongarije. Zelfde als mijn telefoon. Die gaat echt niet meer aankomen.
pi_192847518
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:24 schreef shadax het volgende:
Ligt ook sinds 9 maart in Hongarije. Zelfde als mijn telefoon. Die gaat echt niet meer aankomen.
Ik vermoede tijdens het lezen al dat onze pakketjes waarschijnlijk in de zelfde shipping zaten. Het kan toch zo moeilijk niet zijn voor Gearbest om eens te polsen waar ze nu juist zijn.
Het lijkt er inderdaad wel op dat deze lading gewoon 'verloren' gegaan is...
Ik ben via hun support toch vollop aan het aandringen op een refund, alleen hebben we dan nog steeds geen nieuwe telefoon natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')