abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_186062523
Wat is er aan de hand met Gearbest?

In verleden veel besteld maar hoor steeds meer dat spullen niet verzonden worden en "ship between" dates steeds opgeschoven worden.

Bestel 4 quad motors op 25 Maart (ordernr 19032500965216208867) met shipping date 1/3 April.

Ik heb dus geduld en wacht af. Ondertussen niets verzonden en op de product pagina staat daarna 5/7 April.

Inmiddels is het 6 April en nu staat er: Ship between: Apr 15 - Apr 17

Dit product is niets speciaals en overal volop verkrijgbaar, helaas kan ik niet zo maar annuleren want heb points naar een coupon omgezet. Heb speciaal "shipping Insurance" betaald en hogere verzendkosten voor DPDUK maar heb er weinig vertrouwen in momenteel dat het daadwerkelijk verzonden gaat worden..
  CHI shopkeeper maandag 8 april 2019 @ 20:39:23 #52
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_186108050
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 05:34 schreef platgeslagenbever het volgende:
Wat is er aan de hand met Gearbest?

In verleden veel besteld maar hoor steeds meer dat spullen niet verzonden worden en "ship between" dates steeds opgeschoven worden.

Bestel 4 quad motors op 25 Maart (ordernr 19032500965216208867) met shipping date 1/3 April.

Ik heb dus geduld en wacht af. Ondertussen niets verzonden en op de product pagina staat daarna 5/7 April.

Inmiddels is het 6 April en nu staat er: Ship between: Apr 15 - Apr 17

Dit product is niets speciaals en overal volop verkrijgbaar, helaas kan ik niet zo maar annuleren want heb points naar een coupon omgezet. Heb speciaal "shipping Insurance" betaald en hogere verzendkosten voor DPDUK maar heb er weinig vertrouwen in momenteel dat het daadwerkelijk verzonden gaat worden..
Op zich is er niks aan de hand bij ons. Ik weet niet of je het product bij een andere verkoper hebt gekocht? Ik ga het in ieder geval navragen, want vaak verschuift daar regelmatig de verzenddatum en daar hebben wij zelf weinig invloed op. Heb je wel rekening gehouden met douanekostenregeling door gebruik te maken van onze regeling op FOK!?
Ik ga het navragen hoe het met je order zit.
pi_186130064
Op andere fora lees ik toch ook dat fake stock erg veel voor komt momenteel. Dat kan je de "schuld" bij die andere verkopers neer leggen, maar dat is uiteraard geen oplossing voor de lange termijn indien gearbest zaken wil blijven doen.

En ja uiteraard heb ik met de douane rekening gehouden, en heb Priority line / DPDUK als verzending gekozen.
  CHI shopkeeper woensdag 10 april 2019 @ 20:05:11 #54
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_186143356
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 23:43 schreef platgeslagenbever het volgende:
Op andere fora lees ik toch ook dat fake stock erg veel voor komt momenteel. Dat kan je de "schuld" bij die andere verkopers neer leggen, maar dat is uiteraard geen oplossing voor de lange termijn indien gearbest zaken wil blijven doen.

En ja uiteraard heb ik met de douane rekening gehouden, en heb Priority line / DPDUK als verzending gekozen.
Super dan hoef ik dat niet meer in orde te brengen.
We zijn er wel van op de hoogte dat het voorkomt bij de andere verkopers en daar zijn we inderdaad mee bezig om dit terug te dringen. Dit is niet goed voor ons en niet goed voor de koper.
  donderdag 11 april 2019 @ 09:29:35 #55
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_186152129
Ik heb een track and trace met Q code (voor tracking.directlink.com)
Pakket is gisteren in NL aangekomen, en local tracking verwijst naar post.nl

Is er een manier om achter de post.nl code te komen? (3s of KG). Dit omdat ik het besteltijdstip en afleveradres wil aanpassen
Bij tijd en wijle aanwezig...
  CHI shopkeeper donderdag 11 april 2019 @ 21:55:01 #56
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_186164307
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:29 schreef greatgonzo het volgende:
Ik heb een track and trace met Q code (voor tracking.directlink.com)
Pakket is gisteren in NL aangekomen, en local tracking verwijst naar post.nl

Is er een manier om achter de post.nl code te komen? (3s of KG). Dit omdat ik het besteltijdstip en afleveradres wil aanpassen
Wellicht via 17track.net. Dan kan je doorverwijzen worden naar de officiele tracking website. Het kan wellicht ook via PostNL internationale tracking.
pi_186177433
Hi Gearbest,

Heb vandaag een robot stofzuiger besteld (360 S6). Ordernummer: 19041200942707155496

1. Zie pas nu dat het handig was geweest om met Paypal te betalen. Is het nog mogelijk de order te annuleren en deze opnieuw te bestellen?
2. Krijg je de importkosten alleen vergoed als je via een speciale link besteld? Ik dacht namelijk dat het erom ging dat je priority line selecteert. Zo, ja, kan ik ook dan nog annuleren!? Zou erg balen zijn als ik importkosten krijg en die dan niet vergoedt kan krijgen.

Hoor graag van je :)

update: heb net aan GB chat gevraagd om de order te "recallen". Met name het al dan niet vergoeden van de importkosten vind ik een groot risico. Kan jij hierin evt nog duidelijkheid verschaffen? Heb ik echt een speciale link nodig? Want ik heb namelijk een speciale promotie ontvangen via e-mail voor extra korting op de stofzuiger en die wil ik graag gebruiken:)

[ Bericht 21% gewijzigd door Shelloz op 12-04-2019 18:30:26 ]
pi_186207575
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:29 schreef greatgonzo het volgende:
Ik heb een track and trace met Q code (voor tracking.directlink.com)
Pakket is gisteren in NL aangekomen, en local tracking verwijst naar post.nl

Is er een manier om achter de post.nl code te komen? (3s of KG). Dit omdat ik het besteltijdstip en afleveradres wil aanpassen
post uit het buitenland kan je niet wijzigen voor de 1ste bezorging zei postnl tegen mij
  CHI shopkeeper maandag 15 april 2019 @ 12:23:27 #59
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_186229767
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 18:02 schreef Shelloz het volgende:
Hi Gearbest,

Heb vandaag een robot stofzuiger besteld (360 S6). Ordernummer: 19041200942707155496

1. Zie pas nu dat het handig was geweest om met Paypal te betalen. Is het nog mogelijk de order te annuleren en deze opnieuw te bestellen?
2. Krijg je de importkosten alleen vergoed als je via een speciale link besteld? Ik dacht namelijk dat het erom ging dat je priority line selecteert. Zo, ja, kan ik ook dan nog annuleren!? Zou erg balen zijn als ik importkosten krijg en die dan niet vergoedt kan krijgen.

Hoor graag van je :)

update: heb net aan GB chat gevraagd om de order te "recallen". Met name het al dan niet vergoeden van de importkosten vind ik een groot risico. Kan jij hierin evt nog duidelijkheid verschaffen? Heb ik echt een speciale link nodig? Want ik heb namelijk een speciale promotie ontvangen via e-mail voor extra korting op de stofzuiger en die wil ik graag gebruiken:)
Je kan de order nog gewoon annuleren en deze opnieuw bestellen mits je order nog niet verzonden is. Vervolgens gebruik je onze link hier op FOK! en dan betaal je met PayPal.
Mocht je order al verzonden zijn dan ga ik kijken wat ik kan gaan doen. Heb je gewoon Priority Line of EU Priority Line als verzendmethode gekozen?

quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 11:40 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

post uit het buitenland kan je niet wijzigen voor de 1ste bezorging zei postnl tegen mij
Bedankt voor de tip.
pi_186230851
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 12:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je kan de order nog gewoon annuleren en deze opnieuw bestellen mits je order nog niet verzonden is. Vervolgens gebruik je onze link hier op FOK! en dan betaal je met PayPal.
Mocht je order al verzonden zijn dan ga ik kijken wat ik kan gaan doen. Heb je gewoon Priority Line of EU Priority Line als verzendmethode gekozen?
[..]

Bedankt voor de tip.
Heb gekozen voor EU priority. Je collega's zijn nu voor me aan het bekijken of annuleren lukt, want hij stond al op 'packed' (na 1 dag dus dat is dan wel positief haha).

Heb in de Topics gezocht voor de 360 S6, maar vind alleen oude linkjes. Heb je voor mij de meest recente? Als het annuleren lukt dan bestel ik via die link.

Als het annuleren niet lukt dan meld ik me weer en even kijken of je dan nog iets kunt.
  CHI shopkeeper woensdag 17 april 2019 @ 21:57:44 #61
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_186282240
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:22 schreef Shelloz het volgende:

[..]

Heb gekozen voor EU priority. Je collega's zijn nu voor me aan het bekijken of annuleren lukt, want hij stond al op 'packed' (na 1 dag dus dat is dan wel positief haha).

Heb in de Topics gezocht voor de 360 S6, maar vind alleen oude linkjes. Heb je voor mij de meest recente? Als het annuleren lukt dan bestel ik via die link.

Als het annuleren niet lukt dan meld ik me weer en even kijken of je dan nog iets kunt.
Hierbij is een link van de 360 S6 Robotic Vacuum Cleaner for Wet Dry Use. Helaas kan ik vrij weinig doen qua couponcode of korting. Gebruik verder EU Priority Line als verzendmethode.
pi_186283257
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 21:57 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hierbij is een link van de 360 S6 Robotic Vacuum Cleaner for Wet Dry Use. Helaas kan ik vrij weinig doen qua couponcode of korting. Gebruik verder EU Priority Line als verzendmethode.
Super. Bedankt!
pi_186802649
- Orderdatum: 29/04/2019 19:13:31
- Product: 360 S6 Robotic Vacuum Cleaner for Wet Dry Use
- Ordernummer: 19042900928812130076
- Tracking nummer (indien verzonden): CY141640465DE
- Verzendmethode: EU Priority
- Probleem: Blijft de order hangen in de verzending?
- Shipping Insurance: Ja (Shipping Guarantee)
Hallo,

Onlangs een 360 S6 aangeschaft. Op 6 mei werd dit bericht weergegeven;

Parcel arrived at the airport.

Inmiddels nu 13 mei en vraag ik me af wat nu de status is. Zit dit pakket nu in het vliegtuig of moet deze ook nog gesorteerd worden op het vliegveld? 7 dagen in het vliegtuig lijkt me een beetje lang.

Alvast bedankt!

[ Bericht 1% gewijzigd door Gaaze op 13-05-2019 10:04:15 ]
  CHI shopkeeper maandag 13 mei 2019 @ 13:21:03 #64
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_186805995
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 09:56 schreef Gaaze het volgende:
- Orderdatum: 29/04/2019 19:13:31
- Product: 360 S6 Robotic Vacuum Cleaner for Wet Dry Use
- Ordernummer: 19042900928812130076
- Tracking nummer (indien verzonden): CY141640465DE
- Verzendmethode: EU Priority
- Probleem: Blijft de order hangen in de verzending?
- Shipping Insurance: Ja (Shipping Guarantee)
Hallo,

Onlangs een 360 S6 aangeschaft. Op 6 mei werd dit bericht weergegeven;

Parcel arrived at the airport.

Inmiddels nu 13 mei en vraag ik me af wat nu de status is. Zit dit pakket nu in het vliegtuig of moet deze ook nog gesorteerd worden op het vliegveld? 7 dagen in het vliegtuig lijkt me een beetje lang.

Alvast bedankt!
Hallo Gaaze,
Je pakketje is onderweg en de verzending neemt ongeveer 3-4 weken verzendtijd in beslag. Meestal is het pakketje na 3 weken wel al in Duitsland en zal het dan naar jouw adres verzonden worden. Dat er niet direct een status update komt is normaal. Geen zorgen je pakketje is onderweg en zal spoedig in Duitsland aankomen. Dit laatste stukje kan soms wel 2 weken duren voordat er weer een status update komt.
pi_186807098
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:21 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Gaaze,
Je pakketje is onderweg en de verzending neemt ongeveer 3-4 weken verzendtijd in beslag. Meestal is het pakketje na 3 weken wel al in Duitsland en zal het dan naar jouw adres verzonden worden. Dat er niet direct een status update komt is normaal. Geen zorgen je pakketje is onderweg en zal spoedig in Duitsland aankomen. Dit laatste stukje kan soms wel 2 weken duren voordat er weer een status update komt.
Bedankt voor je antwoord, ben ik dus nog te voorbarig
  CHI shopkeeper maandag 20 mei 2019 @ 09:51:33 #66
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_186979498
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2019 14:32 schreef Gaaze het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord, ben ik dus nog te voorbarig
Ik zie dat je pakketje op 16-5-19 is afgeleverd. Hopelijk is alles naar wens geweest :)
pi_187140111
Hoi,

Via welke link kan ik de Roborock S6 en/of de 360 S6 bestellen? Ik zie op gearbest geen ander warehouse dan HongKong?

Thanks!
  CHI shopkeeper woensdag 29 mei 2019 @ 17:51:56 #68
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187155169
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 21:01 schreef pretzel88 het volgende:
Hoi,

Via welke link kan ik de Roborock S6 en/of de 360 S6 bestellen? Ik zie op gearbest geen ander warehouse dan HongKong?

Thanks!
Gebruik deze link van de Roborock S6 of van de 360 S6 Robotic Vacuum Cleaner samen met EU Priority Line als verzendmethode.
Dit kan je later selecteren in het bestelproces nadat je op "Proceed to Checkout" hebt gedrukt. Daar kan je EU Priority Line selecteren. Je kan daar ook ook de eventuele "Shipping Insurance" selecteren. Deze raad ik zelf wel aan.
Je moet dus een combinatie van deze link samen met EU Priority Line gebruiken als verzendmethode. Dan zal alles in orde komen en krijg je geen douanekosten
  donderdag 30 mei 2019 @ 14:56:14 #69
437485 OMX2001
Before me there were many
pi_187168445
Ola.

Ik heb 16 juni een 360 S6 besteld. Ik hoopte dat ie binnen een week of twee wel geleverd zou zijn. Echter blijkt, na een ticket aangemaakt te hebben, er nu een vertraging te zijn opgetreden. Hij zou pas rond 12 juni verzonden worden.

Ik heb toen gevraagd of er gekeken kon worden hoe snel de 360 S5 of Roborock S50 geleverd kon worden. Ze vroegen mij, logisch, om een link naar de producten.

Nu vroeg ik mij af, of ik dan een link vanuit "hier" moet doorgeven, dus een met eventueel korting. Na lang wikken en wegen wil ik toch voor de Roborock gaan (stukje duurder), en die kan vanuit Duitsland geleverd worden. Wat sowieso sneller zal zijn, en dan zijn douane kosten ook niet relevant meer.

Link naar de Roborock S50: https://www.gearbest.com/(...)329.html?wid=2000001

Ordernr: 19051600984707094650
Orderdate: 16/05/2019 14:09:22 PM
Verzendmethode: EU priority line

[ Bericht 5% gewijzigd door OMX2001 op 30-05-2019 15:40:28 (orderinfo) ]
  CHI shopkeeper vrijdag 31 mei 2019 @ 12:29:23 #70
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187181833
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 14:56 schreef OMX2001 het volgende:
Ola.

Ik heb 16 juni een 360 S6 besteld. Ik hoopte dat ie binnen een week of twee wel geleverd zou zijn. Echter blijkt, na een ticket aangemaakt te hebben, er nu een vertraging te zijn opgetreden. Hij zou pas rond 12 juni verzonden worden.

Ik heb toen gevraagd of er gekeken kon worden hoe snel de 360 S5 of Roborock S50 geleverd kon worden. Ze vroegen mij, logisch, om een link naar de producten.

Nu vroeg ik mij af, of ik dan een link vanuit "hier" moet doorgeven, dus een met eventueel korting. Na lang wikken en wegen wil ik toch voor de Roborock gaan (stukje duurder), en die kan vanuit Duitsland geleverd worden. Wat sowieso sneller zal zijn, en dan zijn douane kosten ook niet relevant meer.

Link naar de Roborock S50: https://www.gearbest.com/(...)329.html?wid=2000001

Ordernr: 19051600984707094650
Orderdate: 16/05/2019 14:09:22 PM
Verzendmethode: EU priority line
Dat is inderdaad wel zeer vervelend om te horen dat er zoveel vertraging is opgetreden.
Je kan hiervoor gewoon de normale link (bovenstaande link) sturen naar het ticket. Dan zal het in orde worden gemaakt en zal de Roborock binnen enkele dagen geleverd worden. Je hebt dan inderdaad ook geen last van douanekosten :)
  woensdag 5 juni 2019 @ 22:49:55 #71
437485 OMX2001
Before me there were many
pi_187281413
Bijzonder die communicatie. Ik had zoals in bovenstaand bericht aangegeven dat ik de Roborock wilde. Het antwoord was dat de 360 S6 toch wel op voorraad was, en dat ik even moest wachten op status shipped. Dus ik heb netjes gewacht en kreeg zowaar een t&t link naar 1tracking. Die info is, zoals hier ook al eens gezegd, niet bepaald verhelderend. Status is “in transit”, daarnaast status van Germany -> Nederland. Dus ik blij, want ik dacht dat kan niet meer lang duren. Echter las ik hier dat het zou betekenen dat het pakketje nu onderweg is van China naar Duitsland, en dat ik een t&t van DHL krijg zodra het pakketje in Nederland is aangekomen. En dat zou zomaar pas over 3 weken kunnen zijn... srsly!?

Ik kan denk ik niet veel meer dan wachten. Maar nu heb ik dubbel spijt van het feit dat ik niet de Roborock S50 vanuit Duitsland heb besteld, via gearbest of Aliexpress (vaak goedkoper).

Maat goed nu besef je hoe verwend wij zijn in Nederland als het gaat om e-commerce.
  CHI shopkeeper donderdag 6 juni 2019 @ 23:08:02 #72
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187298420
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:49 schreef OMX2001 het volgende:
Bijzonder die communicatie. Ik had zoals in bovenstaand bericht aangegeven dat ik de Roborock wilde. Het antwoord was dat de 360 S6 toch wel op voorraad was, en dat ik even moest wachten op status shipped. Dus ik heb netjes gewacht en kreeg zowaar een t&t link naar 1tracking. Die info is, zoals hier ook al eens gezegd, niet bepaald verhelderend. Status is “in transit”, daarnaast status van Germany -> Nederland. Dus ik blij, want ik dacht dat kan niet meer lang duren. Echter las ik hier dat het zou betekenen dat het pakketje nu onderweg is van China naar Duitsland, en dat ik een t&t van DHL krijg zodra het pakketje in Nederland is aangekomen. En dat zou zomaar pas over 3 weken kunnen zijn... srsly!?

Ik kan denk ik niet veel meer dan wachten. Maar nu heb ik dubbel spijt van het feit dat ik niet de Roborock S50 vanuit Duitsland heb besteld, via gearbest of Aliexpress (vaak goedkoper).

Maat goed nu besef je hoe verwend wij zijn in Nederland als het gaat om e-commerce.
Ik heb zelf niks voor jouw geregeld. Ik heb enkel antwoord gegeven op jouw vraag en verwezen om het verder af te wikkelen via het ticket systeem.
Zoals ik het nu begrijp wordt gewoon je originele bestelling geleverd vanuit een China warenhuis met EU Priority Line als verzendmethode. Je hebt immers ook betaald en besteld voor levering vanuit een China warenhuis en niet voor een EU warenhuis (Duitsland). Had je zeker willen zijn en een ander product willen bestellen dan had je het beste je order kunnen annuleren en opnieuw bestellen of dit duidelijk moeten zeggen in het ticket. Je had kunnen antwoorden dat je je bestelling om had willen zetten of om meer duidelijkheid kunnen vragen over de levering. Dit is natuurlijk achteraf praten.

Je pakketje is onderweg en wordt vanuit China door een andere vervoerder dan DHL naar Duitsland verzonden. In Duitsland zal het worden overgedragen aan DHL en zal de tracking een status update krijgen. Dit zal in totaal ongeveer 3-4 weken in beslag nemen.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 07:51:41 #73
437485 OMX2001
Before me there were many
pi_187301486
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:08 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb zelf niks voor jouw geregeld. Ik heb enkel antwoord gegeven op jouw vraag en verwezen om het verder af te wikkelen via het ticket systeem.
Zoals ik het nu begrijp wordt gewoon je originele bestelling geleverd vanuit een China warenhuis met EU Priority Line als verzendmethode. Je hebt immers ook betaald en besteld voor levering vanuit een China warenhuis en niet voor een EU warenhuis (Duitsland). Had je zeker willen zijn en een ander product willen bestellen dan had je het beste je order kunnen annuleren en opnieuw bestellen of dit duidelijk moeten zeggen in het ticket. Je had kunnen antwoorden dat je je bestelling om had willen zetten of om meer duidelijkheid kunnen vragen over de levering. Dit is natuurlijk achteraf praten.

Je pakketje is onderweg en wordt vanuit China door een andere vervoerder dan DHL naar Duitsland verzonden. In Duitsland zal het worden overgedragen aan DHL en zal de tracking een status update krijgen. Dit zal in totaal ongeveer 3-4 weken in beslag nemen.
Ik bedoelde niet de communicatie met jou, h! Maar het is alsof je langselkaar af praat als je via support tickets communiceerd.

Als laatste antwoord kreeg ik nu dat omdat de Roborock S50 link discontinued was ze geen “exchange” hebben gedaan. Ik denk dat het geven van een antwoord waardoor je de klant kunt sussen belangrijker is dan feiten te geven. Cultuurverschilletje misschien.

Dus ja ik wist dat ie uit China moest komen toen ik initieel bestelde, maar de levertijd was opeens niet duidelijk meer. Dus vandaar dat ik een ander product wilde. En daar is denk ik de communicatie fout gegaan. Ik nam aan door een link naar een product te geven, dat ze een exchange zouden doen met dat product.

Maar goed was weer een goede les.
  CHI shopkeeper maandag 10 juni 2019 @ 11:19:34 #74
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_187350762
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 07:51 schreef OMX2001 het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet de communicatie met jou, h! Maar het is alsof je langselkaar af praat als je via support tickets communiceerd.

Als laatste antwoord kreeg ik nu dat omdat de Roborock S50 link discontinued was ze geen “exchange” hebben gedaan. Ik denk dat het geven van een antwoord waardoor je de klant kunt sussen belangrijker is dan feiten te geven. Cultuurverschilletje misschien.

Dus ja ik wist dat ie uit China moest komen toen ik initieel bestelde, maar de levertijd was opeens niet duidelijk meer. Dus vandaar dat ik een ander product wilde. En daar is denk ik de communicatie fout gegaan. Ik nam aan door een link naar een product te geven, dat ze een exchange zouden doen met dat product.

Maar goed was weer een goede les.
Ja daar heb je gelijk in. Dat hebben we vaker gehoord en ik was van plan om een NL Support team op te zetten voor betere communicatie met NL talige klanten. Helaas was dit nog niet zo makkelijk...
Ja zoals ik het begrepen heb zou dat ook eigenlijk initieel de bedoeling zijn. Ik heb er melding van gemaakt en ga kijken of er iets mogelijk is qua compensatie (kan het maar proberen). Heb je voor mij nog het ticketnummer waarin de exchange benoemd wordt?
  maandag 10 juni 2019 @ 12:25:14 #75
437485 OMX2001
Before me there were many
pi_187351669
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:19 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ja daar heb je gelijk in. Dat hebben we vaker gehoord en ik was van plan om een NL Support team op te zetten voor betere communicatie met NL talige klanten. Helaas was dit nog niet zo makkelijk...
Ja zoals ik het begrepen heb zou dat ook eigenlijk initieel de bedoeling zijn. Ik heb er melding van gemaakt en ga kijken of er iets mogelijk is qua compensatie (kan het maar proberen). Heb je voor mij nog het ticketnummer waarin de exchange benoemd wordt?
Ticketnummer is : PT19052901174

En thx voor het checken alvast
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')