abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper woensdag 29 april 2020 @ 18:05:34 #201
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_192861303
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 17:43 schreef Gruj0 het volgende:
Ik zie wat 3D printers in Fast- warehouses. EU warehouses dus. Bestellen kan gewoon zonder problemen?
Yes. Je kan gewoon uit een Fast warenhuis bestellen zonder problemen. Je zal daarbij geen douanekosten krijgen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:24 schreef shadax het volgende:
Ligt ook sinds 9 maart in Hongarije. Zelfde als mijn telefoon. Die gaat echt niet meer aankomen.
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 18:26 schreef Ciske_De_Rat_ het volgende:
[..]

Hierbij moeten we toch nog even wachten. Normaal duurt het ongeveer 4 weken voordat de tracking code een update krijgt. Door het Corona-Virus kan het op dit moment iets langer duren. Nog heel even afwachten of er een update van de tracking code komt.
Weekje later en nog steeds geen update, ondertussen al 6 weken aan het wachten ;( Kunnen jullie hierover nog iets te weten komen ?
[/quote]
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 06:40 schreef Btje1977 het volgende:
Zou je kunnen kijken hoe ver mijn telefoon is. Vanaf 16 Maart is er geen update meer.

Order nr 20031400987505477598

Shippment Number: EU15841858226366

Tracking Number:
CY142981151DE By Update 16/03/2020 03:46:29 AM
Ik heb jullie orders nog een doorgegeven en GB zal een deadline geven voor de refund/resend. Ik heb hierop aangedrongen dat het 2 maanden zal zijn dus ik ben ook benieuwd hoe GB hiermee omgaat tijdens deze periode van het Corona Virus.
Jullie moesten ook reageren op deze ticketnummers: PT20040400770, AT200417016844 en AT200426026293. Daarin vermelden dat de 2 maanden deadline geldt en dat jullie na die 2 maanden een refund/resend (afhankelijk van je keuze) willen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 08:00 schreef shadax het volgende:

[..]

Hey gearbest,
Wat is de status. De batterij van mijn huidige Xiaomi houdt het geen hele dag meer vol, dus zit wel echt op een nieuwe telefoon te wachten.
Je zou vandaag een nieuwe ticket hebben gekregen of een reactie in 1 van de 3 bovenstaande ticketnummers. Er zou een 2 maanden deadline moeten gelden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 09:54 schreef Ontevreden12 het volgende:
Zit al sinds 28 feb op een gsm te wachten en gearbest blijft de deadline maar opschuiven, ondertussen al tot 7 juni... dit kan toch niet meer? DHL en BPost weten beiden van niets en helpen me niet. DHL kreeg enkel een tracking code door begin maart, sindsdien niets meer. Gearbest support zegt me gewoon te blijven wachten, na 2 maanden willen ze er nu nog 6 weken bijdoen.
Mijn huidige telefoon is kapot en ik wil niet meer wachten. Refund en dan zal ik wel lokaal een telefoon gaan halen.
Vriendin bestelt vanalles via Wish en dat komt allemaal netjes binnen de 2 max 3 weken aan.

- Orderdatum: 28/02/2020
- Product: Ulephone 6E
- Ordernummer: Order No.: 20022700928001588273
- Tracking nummer (indien verzonden): CY142966392DE
- Verzendmethode:
- Probleem: product nog steeds niet geleverd
- Shpping Insurance: Ja
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:24 schreef shadax het volgende:
Ligt ook sinds 9 maart in Hongarije. Zelfde als mijn telefoon. Die gaat echt niet meer aankomen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 19:11 schreef Ontevreden12 het volgende:

[..]

Ik vermoede tijdens het lezen al dat onze pakketjes waarschijnlijk in de zelfde shipping zaten. Het kan toch zo moeilijk niet zijn voor Gearbest om eens te polsen waar ze nu juist zijn.
Het lijkt er inderdaad wel op dat deze lading gewoon 'verloren' gegaan is...
Ik ben via hun support toch vollop aan het aandringen op een refund, alleen hebben we dan nog steeds geen nieuwe telefoon natuurlijk
Ik verwacht inderdaad dat jouw order in dezelfde shipment zit. Ik verwacht ook dat deze niet meer gaat aankomen en ga je order ook doorgeven. Normaal geldt een deadline van 2 maanden en dan zou er een resend/refund moeten gebeuren. Jullie wacht immers al lang genoeg denk ik zo.
pi_192866633
quote:
Ik verwacht inderdaad dat jouw order in dezelfde shipment zit. Ik verwacht ook dat deze niet meer gaat aankomen en ga je order ook doorgeven. Normaal geldt een deadline van 2 maanden en dan zou er een resend/refund moeten gebeuren. Jullie wacht immers al lang genoeg denk ik zo.
Ik heb dan ook via de support een voorstel gehad om het bedrag teruggestort te krijgen. Jammer dat het zo loopt, zeker omdat het de eerste keer is dat ik aardig wat geld neerleg voor een bestelling uit China. Een paar euro's voor een hoesje was nooit echt een probleem, maar om dan plots ¤200 toe te vertrouwen aan een webshop waar geen wettelijke bescherming achter zit. Natuurlijk loopt het dan weer fout, ik zal tevreden zijn als ik mijn geld terug op mijn rekening staat.
Hopelijk komt het voor de andere personen in dezelfde zending ook in orde.
pi_192867083
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:05 schreef Gearbest het volgende:


Ik heb jullie orders nog een doorgegeven en GB zal een deadline geven voor de refund/resend. Ik heb hierop aangedrongen dat het 2 maanden zal zijn dus ik ben ook benieuwd hoe GB hiermee omgaat tijdens deze periode van het Corona Virus.
Jullie moesten ook reageren op deze ticketnummers: PT20040400770, AT200417016844 en AT200426026293. Daarin vermelden dat de 2 maanden deadline geldt en dat jullie na die 2 maanden een refund/resend (afhankelijk van je keuze) willen.
[..]

Je zou vandaag een nieuwe ticket hebben gekregen of een reactie in 1 van de 3 bovenstaande ticketnummers. Er zou een 2 maanden deadline moeten gelden.
Ik heb geen nieuw ticket gezien. Ik heb gereageerd op het eerste ticket. Ben benieuwd of er iets gebeurt, ze hadden het al over een shipping deadline ergens in juni.. (En bij mij zijn de twee maanden nog net niet voorbij..)
pi_192868971
quote:
Thank you for your message and the details.

Your request was received and forwarded to the specialized team.

We kindly ask that you wait for the average deadline of 2 business days so that we can get a response regarding this matter.

Could you contact us after this timeframe?
Ze zijn er in ieder geval mee bezig.
pi_192917879
Hey Gearbest,
Heb je een hele goede deal voor me voor de Xiaomi Redmi Note 8 zwart/128 GB. Je collega's willen hem niet gewoon opnieuw sturen. Ik twijfel nu of ik gewoon even op AliExpress moet zoeken of jullie nog een kans moet geven.
pi_192925406
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 06:24 schreef shadax het volgende:

[..]

Ze zijn er in ieder geval mee bezig.
Het kostte wat moeite (en ik ze er aan herinneren dat als ze niet het hele bedrag zouden terugstorten, ik bij PayPal zou klagen), maar ik heb het hele bedrag terug gekregen. Bedankt voor je hulp.
  CHI shopkeeper zondag 3 mei 2020 @ 18:34:09 #207
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_192928738
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 22:57 schreef Ontevreden12 het volgende:

[..]

Ik heb dan ook via de support een voorstel gehad om het bedrag teruggestort te krijgen. Jammer dat het zo loopt, zeker omdat het de eerste keer is dat ik aardig wat geld neerleg voor een bestelling uit China. Een paar euro's voor een hoesje was nooit echt een probleem, maar om dan plots ¤200 toe te vertrouwen aan een webshop waar geen wettelijke bescherming achter zit. Natuurlijk loopt het dan weer fout, ik zal tevreden zijn als ik mijn geld terug op mijn rekening staat.
Hopelijk komt het voor de andere personen in dezelfde zending ook in orde.
Dat is natuurlijk geen leuke ervaring en zeker niet met je eerste grote aankoop vanuit een China Webshop. Het spijt ons dan ook dat je deze ervaring mee hebt moeten maken.
Hopelijk staat het geld naar verwachting weer snel terug op je rekening.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 06:24 schreef shadax het volgende:

[..]

Ze zijn er in ieder geval mee bezig.
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 00:00 schreef shadax het volgende:
Hey Gearbest,
Heb je een hele goede deal voor me voor de Xiaomi Redmi Note 8 zwart/128 GB. Je collega's willen hem niet gewoon opnieuw sturen. Ik twijfel nu of ik gewoon even op AliExpress moet zoeken of jullie nog een kans moet geven.
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:05 schreef shadax het volgende:

[..]

Het kostte wat moeite (en ik ze er aan herinneren dat als ze niet het hele bedrag zouden terugstorten, ik bij PayPal zou klagen), maar ik heb het hele bedrag terug gekregen. Bedankt voor je hulp.
Yes als het goed is moet het geld snel op je PayPal staan of er inmiddels al opstaan (kan het niet nakijken doordat het weekend is). Ik zal eens kijken of ik daar nog een goede deal voor kan vinden, maar ik zie nu wel dat deze uitverkocht is. Dat zal ook de reden zijn dat er geen nieuwe verzonden kan worden...
pi_192939504
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 18:34 schreef Gearbest het volgende:
Yes als het goed is moet het geld snel op je PayPal staan of er inmiddels al opstaan (kan het niet nakijken doordat het weekend is). Ik zal eens kijken of ik daar nog een goede deal voor kan vinden, maar ik zie nu wel dat deze uitverkocht is. Dat zal ook de reden zijn dat er geen nieuwe verzonden kan worden...
Ik had mijn geld gelijk gisteren al op PayPal staan, dat was echt supersnel.
Het zou echt jammer zijn als de Note 8 niet meer leverbaar is. De Note 8 pro wordt niet ondersteund door xiaomi.eu / support voor de de Note 8T is ook beperkt. De Mi 9T is gelijk weer een stuk duurder.
pi_192963905
Mag ik nog hoop koesteren om mijn gsm ooit te ontvangen ? Xiaomi Redmi Note 8 Pro, bestelt op 15 maart en nog steeds niets ontvangen...

Shipment Number:
EU15843156807673

Tracking Number:
CY142982143DE
pi_192981689
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Yes. Je kan gewoon uit een Fast warenhuis bestellen zonder problemen. Je zal daarbij geen douanekosten krijgen :)
Bedankt. Geen link meer nodig via Fok! dus? :)
pi_192991104
Heb je enig idee wanneer de mi note 10 lite leverbaar is?
pi_193074824
Naast m'n gsm die nooit toekwam heb ik ook nog wat kleine dingen besteld die precies de weg naar België niet vinden. Ik kan voor deze items echter geen ticket aanmaken bij Gearbest, ik weet ook niet waarom.Van de 6 dingen die ik bestelde kwamen er 3 niet toe, dit zijn er 2 (3de was die Ulefone 6E) van:

Order 20031000928016473073
Shippment OFR15840689251163
Tracking UC872444924YP

Order 20031000928016474268
Shippment OFR15844237738047
Tracking UJ207678715CN

Doe maar voor beiden een resend als dat kan, deze producten had ik toch graag nog ontvangen gehad :)

Van die GSM's is dat toch een beetje vreemd dat op dit forum al 4 mensen hetzelfde probleem hadden en vermoedelijk nog vele andere mensen in dezelfde shipping zaten. Waarom wil Gearbest dit dan niet onderzoeken voor ons? Ja ze betaalden het wel terug (minus de verzekeringskost dan), maar ik had toch graag geweten waar het dan fout gelopen is. Ik zou toch denken dat ze ook wel wakker liggen van een hoop telefoons die niet terecht komen? Kost hun toch ook een handvol geld denk ik dan.

Anyway bedankt om dit eens te bekijken, fijn dat we hier terecht kunnen met onze problemen :)
pi_193077127
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 23:14 schreef Ontevreden12 het volgende:
Ja ze betaalden het wel terug (minus de verzekeringskost dan)
Beter zeuren, dan betalen ze alles terug. :)
pi_193083910
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 06:44 schreef shadax het volgende:

[..]

Beter zeuren, dan betalen ze alles terug. :)
Waar heeft u gezeurd dan ? Op dat 'ticket'systeem ?
pi_193094928
Op het ticket systeem aardig wat berichten gestuurd, had gelukkig met PayPal betaald, dus kon dat gebruiken. Eerste aanbod bij mij was natuurlijk ook niet het volledige bedrag. Ik denk ook dat @Gearbest hier ook wel een goed woordje voor mij gedaan heeft bij zijn collega's.
pi_193120532
Gisteren een claim ingediend via Paypal om mijn geld terug te krijgen: Paypal vraagt dus nog eens beleefd aan Gearbest hoe het zit mijn mn gsm, laten ze vandaag doodleuk weten dat mijn toestel al teruggestuurd was naar het magazijn en dat ik mijn geld terugkrijg. Wat een belachelijke service is dit zeg, als je Gearbest direct contacteerd is het 'wacht tot 24juni en dan zien we uw pakket als verloren' maar als Paypal zich moeit weten ze plots wél hoe het staat ? Zeer jammer. De gsm is ondertussen al op Coolblue besteld en wordt morgen geleverd. Adieu
pi_193148613
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:20 schreef Ciske_De_Rat_ het volgende:
Gisteren een claim ingediend via Paypal om mijn geld terug te krijgen: Paypal vraagt dus nog eens beleefd aan Gearbest hoe het zit mijn mn gsm, laten ze vandaag doodleuk weten dat mijn toestel al teruggestuurd was naar het magazijn en dat ik mijn geld terugkrijg. Wat een belachelijke service is dit zeg, als je Gearbest direct contacteerd is het 'wacht tot 24juni en dan zien we uw pakket als verloren' maar als Paypal zich moeit weten ze plots wél hoe het staat ? Zeer jammer. De gsm is ondertussen al op Coolblue besteld en wordt morgen geleverd. Adieu
Dus ze hadden die hele lading GSM's al terug gehad en wij zitten hier maar te wachten en te smeken om ons geld terug te krijgen? Hoe schandalig is dat niet... Ik wil wel eens weten wat @Gearbest daar op te zeggen heeft. Dit kan toch gewoon niet!
pi_193301489
Ik kom net eigenlijk toevallig langs dit topic. Maar ook ik heb al sinds 16 maart een GSM onderweg van Gearbest. De reactie tot nu toe van Gearbest via het ticketsysteem:
Sorry maar je hebt niet gekozen voor een verzekerde verzending, jammer pech gehad. Omdat je zo'n goede klant bent willen we je tegemoet komen en je $102 aan tegoed in de shop geven of voor $67 sturen we het toestel nog een keer. (toestel kostte iets van $160)
Ik vind dit zelf eigenlijk niet echt redelijk. Volgens mij is de verkoper sowieso verantwoordelijk voor de verzending (of deze nou verzekerd is of niet) Bij navraag bij DHL geven ze daar zelfs aan dat het pakket nooit bij hun aangeboden is.
pi_193301549
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:19 schreef Ciske_De_Rat_ het volgende:
Mag ik nog hoop koesteren om mijn gsm ooit te ontvangen ? Xiaomi Redmi Note 8 Pro, bestelt op 15 maart en nog steeds niets ontvangen...

Shipment Number:
EU15843156807673

Tracking Number:
CY142982143DE
Ik heb precies hetzelfde model besteld en zelfs op dezelfde dag.
  Admin maandag 25 mei 2020 @ 11:40:10 #220
2222 crew  iteejer
pi_193302009
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 11:01 schreef Duconda het volgende:
Ik kom net eigenlijk toevallig langs dit topic. Maar ook ik heb al sinds 16 maart een GSM onderweg van Gearbest. De reactie tot nu toe van Gearbest via het ticketsysteem:
Sorry maar je hebt niet gekozen voor een verzekerde verzending, jammer pech gehad. Omdat je zo'n goede klant bent willen we je tegemoet komen en je $102 aan tegoed in de shop geven of voor $67 sturen we het toestel nog een keer. (toestel kostte iets van $160)
Ik vind dit zelf eigenlijk niet echt redelijk. Volgens mij is de verkoper sowieso verantwoordelijk voor de verzending (of deze nou verzekerd is of niet) Bij navraag bij DHL geven ze daar zelfs aan dat het pakket nooit bij hun aangeboden is.
Het spijt me zeer dit te horen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Voor alsnog ga ik uit van een communicatie-probleem ergens. Ik zal hier trachten duidelijkheid in te krijgen. FOK! staat los van dit soort aankopen natuurlijk, maar als onze leden dit overkomt bij een bedrijf wat bij ons aanwezig is kan ik dit niet zomaar negeren.
pi_193304284
Is @Gearbest nog aanwezig op het forum? Hij heeft al een paar weken geen reactie in dit topic op vragen. Verder lijkt het sowieso bij Gearbest zelf niet helemaal lekker te gaan, een smartwatch waar ik eind april op dit forum een coupon gekregen heb, is nog niet verzonden.
pi_193380563
Mocht je gaandeweg kans lopen om buiten de 40 dagen PayPal protectie komen te vallen, altijd op tijd een claim indienen bij PayPal.
pi_193419583
Ik heb bericht van Gearbest, ze hebben mijn telefoon weer terug. Ik kon kiezen om hem opnieuw op te laten sturen (maar dan zonder bescherming tegen invoer kosten) of mijn geld terug. Ik heb het hele bedrag al een maand terug gekregen, dus er viel niets meer terug te storten. Maar misschien dat voor de rest er nog wat terug te storten is.
pi_193435879
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:01 schreef shadax het volgende:
Ik heb bericht van Gearbest, ze hebben mijn telefoon weer terug. Ik kon kiezen om hem opnieuw op te laten sturen (maar dan zonder bescherming tegen invoer kosten) of mijn geld terug. Ik heb het hele bedrag al een maand terug gekregen, dus er viel niets meer terug te storten. Maar misschien dat voor de rest er nog wat terug te storten is.
Goed om te horen. Ik had ze net gemaild dat ik het volledige bedrag terug gestort wil hebben. Ben benieuwd wat de reactie is.
Best irritant; ik bestel al jaren (al sinds de DealExtreme tijd) probleemloos bij allerlei Chinese webshops en dan bestel ik een keer iets voor een ander en dan gaat het mis...

Update: Gisteren via het ticketsysteem het bericht gekregen dat ze het volledige bedrag retourneren via mijn creditcard.

[ Bericht 5% gewijzigd door Duconda op 03-06-2020 08:13:24 (update) ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')