Friesland.quote:
Fijn! Lekker slapen dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel en is me ook wel meegevallen.....nu wel echt kapotmoe.....
Geen idee. Heel verstandig is het niet iig.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij dat niet al eerder gedaan?
Die man zit wel weer lekker aan de drank ja, tering.
Zijn ook wel verschillend hoor. Heb wel eerder verhalen gehoord over verouderde sportscholen van Basic-fit. Maar het is geen super luxe sportschool nee. Daar betaal je dan ook niet voor.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
In mijn stad ben ik twee keer binnengestapt bij Basic-fit om even rond te kijken.
Niet mijn ehm ding, ik heb wel een beetje luxe nodig.
https://www.ticketveiling(...)itness-bij-sportcity!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
matig
jammer dat er niks tussen zit
het is of ziek duur
of ziek goedkoop
en sportcity is alleen in centrum
Ja we hebben het niet voor niks over tong80 hè.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:52 schreef I. het volgende:
[..]
Geen idee. Heel verstandig is het niet iig.
Hoe goedkoper de sportschool, hoe meer ehm mensen er zijn die komen om naar elkaar te kijken in plaats van te sportenquote:
ja vooral afstand manquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
https://www.ticketveiling(...)itness-bij-sportcity!
Deze actie geldt niet meer, maar heb net zo'n aanbieding ooit via www.vakantieveilingen.nl gekocht voor Sportcity.
Misschien iets om in de gaten te houden.
Of is het echt de afstand naar Sportcity die je dwars zit?
je hebt Ladies sportscholen die ook basicfit zijn bijvquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe goedkoper de sportschool, hoe meer ehm mensen er zijn die komen om naar elkaar te kijken in plaats van te sporten
Ik vind dat als vrouw in ieder geval niet echt prettig.
dan ben ik ook een vrouw denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe goedkoper de sportschool, hoe meer ehm mensen er zijn die komen om naar elkaar te kijken in plaats van te sporten
Ik vind dat als vrouw in ieder geval niet echt prettig.
True. Zal binnenkort wel weer een ban krijgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja we hebben het niet voor niks over tong80 hè.
Maar hij speelt altijd met zijn privé.
Dat duurt niet lang meer nee.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:58 schreef I. het volgende:
[..]
True. Zal binnenkort wel weer een ban krijgen.
Lijkt mij ook wel jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Caldarium lijkt mij best chill.
zit jij wel bij sportcityquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel ja.
Die kleurensauna vind ik ook wel tof. Een beetje staren naar de verandering van kleuren.
Helemaal ideaal is het als sauna's ook van die echte bedden hebben waarop je kunt uitrusten met een tijdschriftje ofzo.
Tijdens een weekje weg een paar maanden geleden zat er zo'n houten sauna in het huisje, maar dat vond ik wel kut liggen ja. Dus dat mag wel wat chiller allemaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel ja.
Die kleurensauna vind ik ook wel tof. Een beetje staren naar de verandering van kleuren.
Helemaal ideaal is het als sauna's ook van die echte bedden hebben waarop je kunt uitrusten met een tijdschriftje ofzo.
zon opgieting is kk leipquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel ja.
Oh jammer, ik vind Sportcity wel echt hele redelijke prijzen hebben voor hetgeen wat ze aanbieden.quote:
ja is 25 minuten fietsenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh jammer, ik vind Sportcity wel echt hele redelijke prijzen hebben voor hetgeen wat ze aanbieden.
In mijn stad dan.
met 25 minuten fietsen heen en weer heb je je sport toch al gehadquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja is 25 minuten fietsen
opzich te doen
maja je ga minder makkelijk even tussendoor toch
Dat hoeft op zich ook weer nietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt Ladies sportscholen die ook basicfit zijn bijv
ik weet wel zeker dat de sfeer anders isquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat hoeft op zich ook weer niet, al kan ik me wel voorstellen dat de hele sfeer dan anders is.
Als ik bij Basic-fit binnenstap voel ik echt zo'n walm testosteron, it's too much.
misschien krijg ik dan ook nog eens testosteron lolquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat hoeft op zich ook weer niet, al kan ik me wel voorstellen dat de hele sfeer dan anders is.
Als ik bij Basic-fit binnenstap voel ik echt zo'n walm testosteron, it's too much.
Welkom op FOK!.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
GC / [{(GC)}] Feedbacktopic
Dit is me toch een partij non feedback van heb ik me jou daar zeg
Ik zit momenteel helemaal nergens bij.quote:
inb4 gast die helemaal gek wordt omdat er mensen kaartjes versturen naar hem die veronderstellen dat tong daar woontquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:13 schreef PrisTheShiz het volgende:
Jan haekenhof 9 in Zaltbommel
Ik ga een kaartje sturen
Tong ff serieus, je adres op een forum als dit zette
Niet best hè.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:13 schreef PrisTheShiz het volgende:
Jan haekenhof 9 in Zaltbommel
Ik ga een kaartje sturen
Tong ff serieus, je adres op een forum als dit zette
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
inb4 gast die helemaal gek wordt omdat er mensen kaartjes versturen naar hem die veronderstellen dat tong daar woont
Om daarna uit pure frustratie een account hier aan te maken met de nick 'NietTong80" en er een topic over te openen in KLB!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
inb4 gast die helemaal gek wordt omdat er mensen kaartjes versturen naar hem die veronderstellen dat tong daar woont
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om daarna uit pure frustratie een account hier aan te maken met de nick 'NietTong80" en er een topic over te openen in KLB!
precies jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om daarna uit pure frustratie een account hier aan te maken met de nick 'NietTong80" en er een topic over te openen in KLB!
Neeeee, geen muziekjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens een weekje weg een paar maanden geleden zat er zo'n houten sauna in het huisje, maar dat vond ik wel kut liggen ja. Dus dat mag wel wat chiller allemaal.
Beetje muziek aan mag ook wel.
zou dat niet kunnen denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:15 schreef moemoe het volgende:
En dat Fitchannel is wel echt tough btw.
De eerste en tweede keer dat ik meedeed met die oefeningen heb ik bijna gehuild.
Panfluitmuziek.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neeeee, geen muziekje.
Absolute stilte graag, ik kom om zen te worden!
Wel fijn als je een sauna hebt voor privégebruik.
ik word juist zen van muziekquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neeeee, geen muziekje.
zat laatst midden maar mocht wel extremerquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waar ga jij dan zitten?
Bovenin, in het midden of onderin bij de bankjes?
#dtv
Ook van bepaalde muziek kan je wel zen worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neeeee, geen muziekje.
ja misschien moet ik gewoon proeflesje nemen bij fitforfreequote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je niet proeflesjes doen bij verschillende sportscholen?
Kan je daarna nog ff burger chappen bij de Mc, #viesdikquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja misschien moet ik gewoon proeflesje nemen bij fitforfree
die is dichtbij en ziet er ook nog wel nice uit van buiten
sowieso is dat hele winkelcentrum daar wel nice
neequote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je daarna nog ff burger chappen bij de Mc, #viesdik
lekker richting een burgerlijk bestaan, mooi manquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
maja zou 24 uur sportscholen wel nice vinden
en dan ritme beetje omgooien
9 tot 5 baan zoeken en om 7 uur sporten zoiets
Zijn er dan geen 24/7 sportscholen bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
maja zou 24 uur sportscholen wel nice vinden
en dan ritme beetje omgooien
9 tot 5 baan zoeken en om 7 uur sporten zoiets
ook nog best te doen jaquote:
weet niet waar je precies in slotermeer zit, maakt verschil natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook nog best te doen ja
vergeet eigenlijk dat bijna hele sloterplasgebied ongeveer 10 min fietsen is lol
ja man pak nu gewoon 1800 in de maand enzo tochquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lekker richting een burgerlijk bestaan, mooi man
Ja, zou ik ook aanradenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je niet proeflesjes doen bij verschillende sportscholen?
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat de sfeer anders isHet is er niet voor niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het dan dat je precies zoekt?quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:38 schreef moemoe het volgende:
[..]Oeh, dat lijkt me vrij naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom moest dit in een spoiler?
![]()
quote:
quote:
Niet als ik lekker warm in een sauna zit.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook van bepaalde muziek kan je wel zen worden.
Bovenin is het bij opgietingen vaak wel 100°.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zat laatst midden maar mocht wel extremer
maar misschien is boven net te heet
Okokokokquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet als ik lekker warm in een sauna zit.
Daarom.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me vrij naarwaarom moest dit in een spoiler?
Ik snap wel dat het een populaire track is.quote:
Ik snap het ook wel hoor, zo'n kutnummer wat je toch grijsdraaitquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het een populaire track is.
Een beetje zoiets, maar dan voor de huidige generatie twintigers ofzo.
apparaten en beetje dumbellsquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat is het dan dat je precies zoekt?
Fitnessapparaten? Of meer dumbells en dat soort dingen? Groepslessen?
ik als tienerquote:
Die is gegroeid jaquote:
Hmmm ja, ik vind die single niet zo heel denderend.quote:
Dit is echt heel goed.quote:
dat hoop ik ook voor jouquote:Op woensdag 30 januari 2019 00:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, nou hoop dat je snel iets vindt.
Heb je een top 3?quote:Op woensdag 30 januari 2019 00:09 schreef Tjacka het volgende:
sowieso is emo rap beste rap man
fresku, winne, willem, en sommige nummers van kempi
Typhoon is ook zo'n huilie gewordenquote:Op woensdag 30 januari 2019 00:09 schreef Tjacka het volgende:
sowieso is emo rap beste rap man
fresku, winne, willem, en sommige nummers van kempi
Oh, ik heb over je post heen gelezenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:58 schreef O_o_ het volgende:
The Opposites komen uit Heiloo.
Zo ken ik er nog één.
gewoon nummers bedoel jequote:Op woensdag 30 januari 2019 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je een top 3?
Eens kijken wat ik ervan vind.
ik vind typhoon niet zo leukquote:Op woensdag 30 januari 2019 00:12 schreef Solotov het volgende:
[..]
Typhoon is ook zo'n huilie geworden
quote:Op woensdag 30 januari 2019 00:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, van emo rap zoals je dat zelf omschrijft.
1. 2. 3.quote:Op woensdag 30 januari 2019 00:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, van emo rap zoals je dat zelf omschrijft.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 03:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet overigens niet waar je spoiler naar verwijst.
nog steeds voornamelijk zeeland waar het zit, hier dus ook nietquote:Op woensdag 30 januari 2019 03:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Cute eh?
Hier is nog geen sneeuw te bekennen.
Nouuuuquote:Op woensdag 30 januari 2019 03:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en anders had je waarschijnlijk toch geklikt, dus ag
Van deze 3, spreekt Winne mij het meest aan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
1. 2. 3.
hef is ook wel dik maar is toch wel meer rappen over veel geld lol
Je bent laat vandaagquote:
niks van gemerkt..quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik was toch al om 5.30 wakker.
Hoe komt het?quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks van gemerkt..
al was ik ook best vroeg wakker
moest plassenquote:
O trouwens hoe was het gesprek gegaan? Daar zat je mee in je hoofd zeker?quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest plassen
maar kwam gisteravond ook moeilijk in slaap.
te veel aan het nadenken.
gesprek ging goed. heb afgesproken komend weekend te laten weten of ik het wil doen en dan op welk niveau ik wil instromen en met welk salaris.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O trouwens hoe was het gesprek gegaan? Daar zat je mee in je hoofd zeker?
Okay.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gesprek ging goed. heb afgesproken komend weekend te laten weten of ik het wil doen en dan op welk niveau ik wil instromen en met welk salaris.
wel moeten ze nog gaan kijken of ik geen problemen kan krijgen met mn concurrentiebeding.
ik twijfel toch nog wel een beetje, want ik weet niet of er genoeg uitdaging in zit. maar dat zit in mn huidige werk eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay.
Heb je al enig idee wat je gaat doen?
Best een moeilijke beslissing denk ik.
Faka Gquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Koekjes tijdens een wedstrijd van Feyenoord zijn goed hoor
quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hier. Jullie zijn mijn beste en enige vrienden die ik heb
Haha, zal het onthoudenquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Koekjes tijdens een wedstrijd van Feyenoord zijn goed hoor
Wat heeft naatje hiermee te makenquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
absoluut, kijk er nu al naad uit
thank god for thatquote:
kloptquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jullie zijn geen vrienden
Goedemorgen Gianni
mogguh mevrouw Shiz.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zorg dat je bezig blijft
Ja daar kan je wel moe van worden ja.quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:39 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik ben boa bijscholing aan het lezen
quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daar kan je wel moe van worden ja.
ik snap.quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:44 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ben denk ik moe nog van de operatie.
Wat voor operatie moest je doen?quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:44 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ben denk ik moe nog van de operatie.
Dan neem je een dag vrij.quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:01 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb niet zoveel zin om te werken vandaag jongelui
tot nu toe ben ik nog redelijk gemotiveerdquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:01 schreef Flippiee het volgende:
Kijk aan, wat motiveert je?quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot nu toe ben ik nog redelijk gemotiveerd
Goed plan.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed plan.
En dan vandaag maar rustig werken dan is het net alsof je vrij hebt.
niks bijzonders eigenlijk. gewoon een paar projectjes die me goed liggen waar ik lekker aan kan doorwerkenquote:
Gewoon spoorloos verdwijnen voor een paar uur en dan zeggen dat je een afspraak buiten kantoor had.quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]. Denk niet dat dat erin zit, maar zal zo mijn best doen.
Ik ook niet maar dat heb ik zelden. Tegelijk zie ik er ook nooit tegenopquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:01 schreef Flippiee het volgende:
heerlijk werken zo en daarna weekendquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat heb ik zelden. Tegelijk zie ik er ook nooit tegenop
Roland zocht jouquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heerlijk werken zo en daarna weekend
Ik moet nog 2 dagen na vandaag werkenquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heerlijk werken zo en daarna weekend
Ekte ekte werken gewoon vijf inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 dagen na vandaag werken
Aangepaste dienstregeling is aangepaste dienstregeling. Die kunnen ze niet meer aanpassenquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hier helemaal droog. Niet dat dit de treinen ervan weerhoudt om niet te rijden overigens.
Geeft niet, ik werk thuis.quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aangepaste dienstregeling is aangepaste dienstregeling. Die kunnen ze niet meer aanpassen
Dat gelooft niemand.quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon spoorloos verdwijnen voor een paar uur en dan zeggen dat je een afspraak buiten kantoor had.
Oh ik ook niet, vind mijn werk wel leukquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat heb ik zelden. Tegelijk zie ik er ook nooit tegenop
Wil je afspreken voor een paar uurtjes zodat men het wel gelooft?quote:
smoothquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil je afspreken voor een paar uurtjes zodat men het wel gelooft?
Zo smooth was ik daarvoor ook al.quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je komt vaak in Den Haag merk ik.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 03:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van deze 3, spreekt Winne mij het meest aan.
ik heb net nog een kabeljauw op de boot gezetquote:
ghehe, bevallenquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net nog een kabeljauw op de boot gezet
het beviel prima jaquote:
Nou mooi.quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die van mij wordt as we speak gevangen
Nee, volgende week pasquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent nog niet aan je nieuwe ritme begonnen zie ik.
Alles goed ouwequote:
Nog steeds in ziekenhuis?quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
![]()
lastige dag.....veel pijn en misselijk.....
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
![]()
lig je nog in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
![]()
geen idee, niet buiten gekekenquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar de realiteit is anders zegmaar.
regen..quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar de realiteit is anders zegmaar.
https://www.nu.nl/binnenl(...)dere-provincies.htmlquote:In delen van Vlaanderen is tegen 9.00 uur meer dan 15 centimeter sneeuw gemeten, meldt De Standaard.
"melt de politie"quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
Dronken feestganger valt van beruchte fietsbrug Westerpark
![]()
Ben benieuwd wanneer we hier weer eens een flink pak sneeuw krijgen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)dere-provincies.html
Als die klimaatverandering door zet over een jaar of 5 elke winterquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer we hier weer eens een flink pak sneeuw krijgen.
Dat zou echt wel zo relaxed zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
Wel jammer dat je de GPS van de bezorger van postnl niet kan volgen zoals je dat kennelijk wel bij domino's kan
quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
Dronken feestganger valt van beruchte fietsbrug Westerpark
![]()
uhu, dan is het tijdframe ook niet zo lang wat ze aangevenquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zou echt wel zo relaxed zijn.
Je TVI constant aangepast zien worden omdat de bezorger opgehouden wordt, moet pissen, keertje staat te roken of eten. Gaan mensen daar weer over klagen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uhu, dan is het tijdframe ook niet zo lang wat ze aangeven
Sowieso zouden ook wel meer eetbezorgers zo'n GPS mogen hebben van mij.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uhu, dan is het tijdframe ook niet zo lang wat ze aangeven
maar met gps kan je ze gewoon op maps volgenquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je TVI constant aangepast zien worden omdat de bezorger opgehouden wordt, moet pissen, keertje staat te roken of eten. Gaan mensen daar weer over klagen.
Dan weetje bijv. of je even kan gaan poepen ofzo zonder dat die beste man voor de deur staat ineens.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar met gps kan je ze gewoon op maps volgenmisschien met indicatie erbij 'nog x adressen voor die bij jouw adres is' zodat je het in perspectief kan plaatsen
Ja, preciesquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan weetje bijv. of je even kan gaan poepen ofzo zonder dat die beste man voor de deur staat ineens.Of douchen of whatever.
Ik ben soms echt bang als ik 1 van deze dingen doe dat die man dan net op dat moment voor de deur staat.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
Dat is om te voorkomen dat je ze gaat opzoeken of achterna gaat wanneer je ze gemist hebt.
Maar het kan met mijn pizza ook.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat dus.
Plus er zit nog een privacy vraagstuk aan vast.
Vooral met douchen hoor, sta je ineens in je nakende niksie terwijl de bel gaat: ga je afdrogen, ga je direct de galerijdeur open doen en vervolgens je kleding aandoen zodat het nog respectabel eruit ziet, strugglesquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben soms echt bang als ik 1 van deze dingen doe dat die man dan net op dat moment voor de deur staat.
Dat moet die pizzaboer weten. Dat is ook over op het moment dat mensen het te lang vinden duren en de pizzabezorger gaan opzoeken.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het kan met mijn pizza ook.
Wat een stunt haha, zelf even dat jochie opzoeken op zijn route.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat moet die pizzaboer weten. Dat is ook over op het moment dat mensen het te lang vinden duren en de pizzabezorger gaan opzoeken.
Gewoon een heel klein handdoekje op je pener leggen en open doen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vooral met douchen hoor, sta je ineens in je nakende niksie terwijl de bel gaat: ga je afdrogen, ga je direct de galerijdeur open doen en vervolgens je kleding aandoen zodat het nog respectabel eruit ziet, struggles
Compleet andere situatie, daar blijf je niet een dag voor thuis, die zijn er meestal een halfuur naar bestelling en daar had je ook de optie om de pizza af te halen. Iets wat je bij een sorteercentrum niet kan doen met je pakje.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het kan met mijn pizza ook.
Daar heb je een goed punt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Compleet andere situatie, daar blijf je niet een dag voor thuis, die zijn er meestal een halfuur naar bestelling en daar had je ook de optie om de pizza af te halen. Iets wat je bij een sorteercentrum niet kan doen met je pakje.
De bezorger is vrijwel nooit van het vrouwelijk geslachtquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon een heel klein handdoekje op je pener leggen en open doen.
Misschien is de bezorger wel een lekker wijf.
Hier ook niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De bezorger is vrijwel nooit van het vrouwelijk geslacht
Ik was een keer bij vrienden in Rotterdam, en we konden de McDonald's (quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat moet die pizzaboer weten. Dat is ook over op het moment dat mensen het te lang vinden duren en de pizzabezorger gaan opzoeken.
Correct maar de kans bestaat.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De bezorger is vrijwel nooit van het vrouwelijk geslacht
Valt vaak tegen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij kan dus een klein lapje voor je tetten doen, misschien is de bezorger wel een lekker ding
En als je het bij een sorteercentrum probeert blijf je voor het hek hangen omdat je niet binnen komt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Compleet andere situatie, daar blijf je niet een dag voor thuis, die zijn er meestal een halfuur naar bestelling en daar had je ook de optie om de pizza af te halen. Iets wat je bij een sorteercentrum niet kan doen met je pakje.
Daar zou ik dan ook een klacht over indienen jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was een keer bij vrienden in Rotterdam, en we konden de McDonald's () bezorger volgen en wisten dat hij een hele rare route nam en waarom onze frietjes koud waren.
Misschien kan je een verzoek indienen om een leuke bezorger te krijgen.quote:
Ja ook altijd als we bij mijn moeder patat laten bezorgen dan is het toch al beetje lauw als je het krijgt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:24 schreef naatje_1 het volgende:
Al wordt friet sowieso echt enorm snel koud, dus ja
quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook altijd als we bij mijn moeder patat laten bezorgen dan is het toch al beetje lauw als je het krijgt.
Ook de reden dat friet als je het in de mc/BK besteld altijd naast de burger wordt neergelegd zo ver mogelijk van het drinken af. Koelt teringsnel af.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook altijd als we bij mijn moeder patat laten bezorgen dan is het toch al beetje lauw als je het krijgt.
Daarom bestel ik nooit ijs erbij want dan moet ik er echt tegen vreten zodat mijn ijs niet smelt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
als je naar de mcdrive gaat en je bestelt van alles van een burger tot aan een mcflurry en dan geven ze je als EERSTE het ijs en dan moet je nog even wachten op de rest van je bestelling wat de fuck
heheh, ja, ijs is ook het makkelijkste om te maken en ze halen gewoon op wat ze kunnen, zijn immers verschillende stationsquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
als je naar de mcdrive gaat en je bestelt van alles van een burger tot aan een mcflurry en dan geven ze je als EERSTE het ijs en dan moet je nog even wachten op de rest van je bestelling wat de fuck
Mag je dan daar ook eten tijdens diensttijd? Gratis enzo?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb in de lobby van de mcdonalds gewerkt (i.e. schoonmaken), ik weet die dingen
Ik niet toen ik daar werkte.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag je dan daar ook eten tijdens diensttijd? Gratis enzo?
50% kortingquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag je dan daar ook eten tijdens diensttijd? Gratis enzo?
Mocht je daar al werken toen je 8 was?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Fucking 13 jaar geleden ofzo. Jezus tijd vliegt.
Want ik ben 21?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mocht je daar al werken toen je 8 was?
Als ik je foto in FOT zie wel jaquote:
Zo'n jeugdig uiterlijk nog.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hehe denken veel mensen maar ik ben 29.
oud lijkquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hehe denken veel mensen maar ik ben 29.
Met je pakketje?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
Pakketje is hier, tijd om te douchen
Nee dank jequote:
Als ik er niet doorheen hoef voor werk of andere zaken dan wel ja. Verder is het prima om naar te kijken als ik lekker warm naast de verwarming zit.quote:
Waarom lig je in het ziekenhuis dan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben nog in het ziekenhuis....zal morgen wel worden of ik naar huis mag denk ik....
Houd je niet van een natte doos?quote:
Nog steeds?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben nog in het ziekenhuis....zal morgen wel worden of ik naar huis mag denk ik....
Af en toe moet je een grap een beetje opbouwenquote:
Lekkerrrrquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga straks lasagne met vegetarisch gehakt en spinazie maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |