Misschien kan je een verzoek indienen om een leuke bezorger te krijgen.quote:
Ja ook altijd als we bij mijn moeder patat laten bezorgen dan is het toch al beetje lauw als je het krijgt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:24 schreef naatje_1 het volgende:
Al wordt friet sowieso echt enorm snel koud, dus ja
quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook altijd als we bij mijn moeder patat laten bezorgen dan is het toch al beetje lauw als je het krijgt.
Ook de reden dat friet als je het in de mc/BK besteld altijd naast de burger wordt neergelegd zo ver mogelijk van het drinken af. Koelt teringsnel af.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook altijd als we bij mijn moeder patat laten bezorgen dan is het toch al beetje lauw als je het krijgt.
Daarom bestel ik nooit ijs erbij want dan moet ik er echt tegen vreten zodat mijn ijs niet smelt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
als je naar de mcdrive gaat en je bestelt van alles van een burger tot aan een mcflurry en dan geven ze je als EERSTE het ijs en dan moet je nog even wachten op de rest van je bestelling wat de fuck
heheh, ja, ijs is ook het makkelijkste om te maken en ze halen gewoon op wat ze kunnen, zijn immers verschillende stationsquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
als je naar de mcdrive gaat en je bestelt van alles van een burger tot aan een mcflurry en dan geven ze je als EERSTE het ijs en dan moet je nog even wachten op de rest van je bestelling wat de fuck
Mag je dan daar ook eten tijdens diensttijd? Gratis enzo?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb in de lobby van de mcdonalds gewerkt (i.e. schoonmaken), ik weet die dingen
Ik niet toen ik daar werkte.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag je dan daar ook eten tijdens diensttijd? Gratis enzo?
50% kortingquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag je dan daar ook eten tijdens diensttijd? Gratis enzo?
Mocht je daar al werken toen je 8 was?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Fucking 13 jaar geleden ofzo. Jezus tijd vliegt.
Want ik ben 21?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mocht je daar al werken toen je 8 was?
Als ik je foto in FOT zie wel jaquote:
Zo'n jeugdig uiterlijk nog.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hehe denken veel mensen maar ik ben 29.
oud lijkquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hehe denken veel mensen maar ik ben 29.
Met je pakketje?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
Pakketje is hier, tijd om te douchen
Nee dank jequote:
Als ik er niet doorheen hoef voor werk of andere zaken dan wel ja. Verder is het prima om naar te kijken als ik lekker warm naast de verwarming zit.quote:
Waarom lig je in het ziekenhuis dan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben nog in het ziekenhuis....zal morgen wel worden of ik naar huis mag denk ik....
Houd je niet van een natte doos?quote:
Nog steeds?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben nog in het ziekenhuis....zal morgen wel worden of ik naar huis mag denk ik....
Af en toe moet je een grap een beetje opbouwenquote:
Lekkerrrrquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga straks lasagne met vegetarisch gehakt en spinazie maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |