Sowieso zouden ook wel meer eetbezorgers zo'n GPS mogen hebben van mij.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uhu, dan is het tijdframe ook niet zo lang wat ze aangeven
maar met gps kan je ze gewoon op maps volgenquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je TVI constant aangepast zien worden omdat de bezorger opgehouden wordt, moet pissen, keertje staat te roken of eten. Gaan mensen daar weer over klagen.
Dan weetje bijv. of je even kan gaan poepen ofzo zonder dat die beste man voor de deur staat ineens.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar met gps kan je ze gewoon op maps volgenmisschien met indicatie erbij 'nog x adressen voor die bij jouw adres is' zodat je het in perspectief kan plaatsen
Ja, preciesquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan weetje bijv. of je even kan gaan poepen ofzo zonder dat die beste man voor de deur staat ineens.Of douchen of whatever.
Ik ben soms echt bang als ik 1 van deze dingen doe dat die man dan net op dat moment voor de deur staat.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
Dat is om te voorkomen dat je ze gaat opzoeken of achterna gaat wanneer je ze gemist hebt.
Maar het kan met mijn pizza ook.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat dus.
Plus er zit nog een privacy vraagstuk aan vast.
Vooral met douchen hoor, sta je ineens in je nakende niksie terwijl de bel gaat: ga je afdrogen, ga je direct de galerijdeur open doen en vervolgens je kleding aandoen zodat het nog respectabel eruit ziet, strugglesquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben soms echt bang als ik 1 van deze dingen doe dat die man dan net op dat moment voor de deur staat.
Dat moet die pizzaboer weten. Dat is ook over op het moment dat mensen het te lang vinden duren en de pizzabezorger gaan opzoeken.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het kan met mijn pizza ook.
Wat een stunt haha, zelf even dat jochie opzoeken op zijn route.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat moet die pizzaboer weten. Dat is ook over op het moment dat mensen het te lang vinden duren en de pizzabezorger gaan opzoeken.
Gewoon een heel klein handdoekje op je pener leggen en open doen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vooral met douchen hoor, sta je ineens in je nakende niksie terwijl de bel gaat: ga je afdrogen, ga je direct de galerijdeur open doen en vervolgens je kleding aandoen zodat het nog respectabel eruit ziet, struggles
Compleet andere situatie, daar blijf je niet een dag voor thuis, die zijn er meestal een halfuur naar bestelling en daar had je ook de optie om de pizza af te halen. Iets wat je bij een sorteercentrum niet kan doen met je pakje.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het kan met mijn pizza ook.
Daar heb je een goed punt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Compleet andere situatie, daar blijf je niet een dag voor thuis, die zijn er meestal een halfuur naar bestelling en daar had je ook de optie om de pizza af te halen. Iets wat je bij een sorteercentrum niet kan doen met je pakje.
De bezorger is vrijwel nooit van het vrouwelijk geslachtquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon een heel klein handdoekje op je pener leggen en open doen.
Misschien is de bezorger wel een lekker wijf.
Hier ook niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De bezorger is vrijwel nooit van het vrouwelijk geslacht
Ik was een keer bij vrienden in Rotterdam, en we konden de McDonald's (quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat moet die pizzaboer weten. Dat is ook over op het moment dat mensen het te lang vinden duren en de pizzabezorger gaan opzoeken.
Correct maar de kans bestaat.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De bezorger is vrijwel nooit van het vrouwelijk geslacht
Valt vaak tegen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij kan dus een klein lapje voor je tetten doen, misschien is de bezorger wel een lekker ding
En als je het bij een sorteercentrum probeert blijf je voor het hek hangen omdat je niet binnen komt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Compleet andere situatie, daar blijf je niet een dag voor thuis, die zijn er meestal een halfuur naar bestelling en daar had je ook de optie om de pizza af te halen. Iets wat je bij een sorteercentrum niet kan doen met je pakje.
Daar zou ik dan ook een klacht over indienen jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was een keer bij vrienden in Rotterdam, en we konden de McDonald's () bezorger volgen en wisten dat hij een hele rare route nam en waarom onze frietjes koud waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |