Nouuuuquote:Op woensdag 30 januari 2019 03:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en anders had je waarschijnlijk toch geklikt, dus ag
Van deze 3, spreekt Winne mij het meest aan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
1. 2. 3.
hef is ook wel dik maar is toch wel meer rappen over veel geld lol
Je bent laat vandaagquote:
niks van gemerkt..quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik was toch al om 5.30 wakker.
Hoe komt het?quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks van gemerkt..
al was ik ook best vroeg wakker
moest plassenquote:
O trouwens hoe was het gesprek gegaan? Daar zat je mee in je hoofd zeker?quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest plassen
maar kwam gisteravond ook moeilijk in slaap.
te veel aan het nadenken.
gesprek ging goed. heb afgesproken komend weekend te laten weten of ik het wil doen en dan op welk niveau ik wil instromen en met welk salaris.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O trouwens hoe was het gesprek gegaan? Daar zat je mee in je hoofd zeker?
Okay.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gesprek ging goed. heb afgesproken komend weekend te laten weten of ik het wil doen en dan op welk niveau ik wil instromen en met welk salaris.
wel moeten ze nog gaan kijken of ik geen problemen kan krijgen met mn concurrentiebeding.
ik twijfel toch nog wel een beetje, want ik weet niet of er genoeg uitdaging in zit. maar dat zit in mn huidige werk eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay.
Heb je al enig idee wat je gaat doen?
Best een moeilijke beslissing denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |